ahwwquote:Op woensdag 21 juni 2017 05:40 schreef LelijKnap het volgende:
Tja he, zelfdestructie, bezweet en misselijk van de peuken wakker om 5;39. Zónder pep....stenenbodem wmb. FOK! is ook weinig enerverend.
mja ligt ook aan jezelf een beetje maar de omgeving helpt wel mee idd. Al is het van de andere kant ook wel weer beter, iig voor je gezondheid op de lange termijn, om die omgeving niet te hebbenquote:Op woensdag 21 juni 2017 05:41 schreef LelijKnap het volgende:
Zo kan je het zien. Af en toe. Meestal niet echter. Ligt aan omgeving wrs. Wordt hier te weinig aan drugs gedaan.
ja het is iets wat je echt moet liggenquote:Op woensdag 21 juni 2017 05:46 schreef Stien_Struis het volgende:
Amphitamines zoals pep, mdma, 4fa is niet mijn ding, ken het wel maar werkt gewoon niet ok.
Coke is helemaal kut, alles gaat op dan.
coke is helemaal niet leuk. Verandert de meeste mensen in godse teringdebielenquote:Op woensdag 21 juni 2017 05:48 schreef LelijKnap het volgende:
Coke is alleen leuk tussen mensen. In een goede periode, dat je je ok voelt. En geld hebt idd.
Mdma en pep zijn de next best thing. Mdma heeft wel voorkeur. Alhoewel terugval kutter dan kut blijft. Chemische mistoestanden.
Ja, goed idee idd. Opkomende hitte gaat t lastig maken. Snel met airco erbij inslaap vallen. Miss nog wat snacken eerst. Je ziet t nog scherp allemaal. Dank voor advies. Volgende week nummer voor wat alternatief spul zoeken. Bier en peuken zijn niet langer afdoende. Zoveel is zeker.quote:Op woensdag 21 juni 2017 05:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ahww
komt wel goed![]()
zou zo gwn lkkr gaan slapen voor het dadelijk honderdmiljoen graden is buiten want zonder pep is wakker blijven idd ene pure hel
[..]
mja ligt ook aan jezelf een beetje maar de omgeving helpt wel mee idd. Al is het van de andere kant ook wel weer beter, iig voor je gezondheid op de lange termijn, om die omgeving niet te hebben
Tsja uit eigen tuin en uiteraard niet teveel.quote:Op woensdag 21 juni 2017 05:42 schreef LelijKnap het volgende:
Wiet heeft me ten gronde gericht. Kutspul. Maar met dit resultaat? Kan het net zo goed weer oppakken. Maakt de nachten wat draaglijker.
ja true, nogal wat schaamtevolle herinneringen ook. Naast wat leukere. (In gesloten kring kan het echt best fijn zijn, zo staat mij nog bij). Wdb toch ext xtc op één, alhoewel het leeuwendeel vergeten is. Hoort erbij., helaas.quote:Op woensdag 21 juni 2017 05:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
coke is helemaal niet leuk. Verandert de meeste mensen in godse teringdebielen
slaap lekkerquote:Op woensdag 21 juni 2017 05:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, goed idee idd. Opkomende hitte gaat t lastig maken. Snel met airco erbij inslaap vallen. Miss nog wat snacken eerst. Je ziet t nog scherp allemaal. Dank voor advies. Volgende week nummer voor wat alternatief spul zoeken. Bier en peuken zijn niet langer afdoende. Zoveel is zeker.
Alvast een fijne ochtend/dag/aankomende nacht.
denk dat ik dan niet meer op t werk zou komenquote:Op woensdag 21 juni 2017 05:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tsja uit eigen tuin en uiteraard niet teveel.
Ik heb voordat ik ging werken 30 jaar lang altijd ff kleine jonko genomen, tijdens nooit.
Dat 4fa spul had ik goedkoop via internet geregeld, vond er weinig aan, heb het spul gewoon weg gegeven.quote:Op woensdag 21 juni 2017 05:48 schreef LelijKnap het volgende:
Coke is alleen leuk tussen mensen. In een goede periode, dat je je ok voelt. En geld hebt idd.
Mdma en pep zijn de next best thing. Mdma heeft wel voorkeur. Alhoewel terugval kutter dan kut blijft. Chemische mistoestanden.
Ik heb het sowieso niet zo op van die research chemicals. Veel te nieuw en nauwelijks iets over bekend nog.quote:Op woensdag 21 juni 2017 05:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat 4fa spul had ik goedkoop via internet geregeld, vond er weinig aan, heb het spul gewoon weg gegeven.
Geen dikke joint.quote:Op woensdag 21 juni 2017 05:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat ik dan niet meer op t werk zou komen
LSD is ook maar de vraag toch?quote:Op woensdag 21 juni 2017 05:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso niet zo op van die research chemicals. Veel te nieuw en nauwelijks iets over bekend nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |