Zie post van die baas hierboven.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is geen Chinees dus racist kan uitgesloten worden. Hij doet enkel een constatering. Dus niet miepen.
Die van Noel?quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:11 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Zie post van die baas hierboven.
Wat een schelen idd.quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:11 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Zie post van die baas hierboven.
Nutz > Noel hoor. En dat zegt heel wat gezien de geschiedenis van mij en Nutz.quote:
doe deze dan;quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:10 schreef JamesHustle het volgende:
Prez, je waardeert dit vast wel toch?
Ach, ieder zijn mening.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nutz > Noel hoor. En dat zegt heel wat gezien de geschiedenis van mij en Nutz.
Hè? Nutz? Ouwe pikkenbaas.
Klopt, idd.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik wilde net zeggen, dacht dat jij daar inderdaad stond.
Hou je bek eens, flikkerquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nutz > Noel hoor. En dat zegt heel wat gezien de geschiedenis van mij en Nutz.
Hè? Nutz? Ouwe pikkenbaas.
juist niet, stairway hoor je erg vaak. Free bird nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:17 schreef deadprez het volgende:
free bird is bijna net zo overrated als stairway to heaven man
Vind je Nicki Minaj ook beter dan Bohemian Rhapsody?quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:17 schreef deadprez het volgende:
free bird is bijna net zo overrated als stairway to heaven man
Heb ik ook met cachet hoor, doe altijd leuk en aardig en krijg altijd een hoop rotzooi over mij heen van haar. Echt niet leuk, maarja...quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
Jammer dat ik altijd vriendelijk ben tegen Cachet ben en ze altijd zo de pan uitflipt tegen mij. Jammer maar het is niet anders, toch 2NutZ?
Dat kun je toch niet met elkaar vergelijken man.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:20 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Vind je Nicki Minaj ook beter dan Bohemian Rhapsody?
Jouw mening is irrelevantquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou nou, dat is niets ten nadele van Noel, maar ik vind Nutz gewoon beter.
Geen last van, maar cach en ik zijn ook bestiesquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik ook met cachet hoor, doe altijd leuk en aardig en krijg altijd een hoop rotzooi over mij heen van haar. Echt niet leuk, maarja...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |