SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Just mequote:
En Jam & Spoonquote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er was anders ook zat ruimte voor de Pet Shop Boys.
laat maar komenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
En ik wil kijken of ik later deze week weer eens een uurtje 'moderne' franstalige muziek kan gaan draaien
Ik heb laatst een show van 3 uur gedaan zonder PSB erin. Het is niemand opgevallenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er was anders ook zat ruimte voor de Pet Shop Boys.
Hopelijk ben ik in de gelegenheid om te luisterenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
En ik wil kijken of ik later deze week weer eens een uurtje 'moderne' franstalige muziek kan gaan draaien
Er is nog meer hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb ik dankzij 11 de wereld van.
Ik ben sowieso wel wakker tot uur of 6quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet om 07:00 uur opstaan, maar wil nog niet slapen
Welterusten Stienquote:Op woensdag 21 juni 2017 01:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel wakker tot uur of 6
Goedemorgen livelink.quote:Op woensdag 21 juni 2017 06:15 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting. Ging het vandaag iets beter met wakker worden?
Je geniet nog even van de aangename koelte?quote:
En vage muziek.quote:Op woensdag 21 juni 2017 06:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Je geniet nog even van de aangename koelte?
Dat zeker.quote:Op woensdag 21 juni 2017 07:01 schreef MadMaster het volgende:
Even terug gelezen, mooi dat er ook weer wat gelegenheid is voor Lucky en Muis om iets op radio gebied te gaan doen...
dat is hem maar geraden ook, hij maakt ontzettend leuke shows ook..quote:Op woensdag 21 juni 2017 07:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zeker.
En mooi dat 11 toch nog besloten heeft te blijven draaien.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 07:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is hem maar geraden ook, hij maakt ontzettend leuke shows ook..
De afwisseling hier is gewoon top!
Ik ben ook doende om een format te bedenken voor mijn rentree
quote:Op woensdag 21 juni 2017 07:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou het format van plaatjes achter elkaar draaien, met wat gezwets ertussen gewoon aanhouden.
Dat...quote:Op woensdag 21 juni 2017 07:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou het format van plaatjes achter elkaar draaien, met wat gezwets ertussen gewoon aanhouden.
Vandaag een speciale dag van het werk. Moet een uur eerder van huis dan normaal; nu dus.quote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 07:48 schreef peaceman het volgende:
Morge...
Teruggelezen en het waren goede berichten!
de koffiepot is lekquote:
Nee hoor, nieuwe kopenquote:
laat knokkels dat niet horen....quote:
die zou doordraaienquote:
Ik hoop dat de financiële schade meevaltquote:Op woensdag 21 juni 2017 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, de auto staat bij de garage. Hopelijk vanavond terug of anders morgen....
Ik ook, maar we hebben niet echt andere keus. We doen maar meteen een kleine beurt, dan is dat ook klaar voor de vakantie.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat de financiële schade meevalt
Wat is er kapot?quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook, maar we hebben niet echt andere keus. We doen maar meteen een kleine beurt, dan is dat ook klaar voor de vakantie.
Ouch, dat gaat geld kostenquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De "aircopomp" is vastgelopen. Daar moet dus een nieuwe in.
Ow dat is wel heel veel geld. Man van ANWB had het over zo'n 500 euro. Onze garageman gaat kijken of hij een gereviseerde pomp kan vinden.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ouch, dat gaat geld kosten
* OscarMopperkont z'n airco is ook stuk. Pomp en nog iets vervangen zou rond de 1400 euro gaan kosten
Ja klopt, maar dat was voor 2 onderdelen. 1 onderdeel alleen al was bijna 800 euro.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is wel heel veel geld. Man van ANWB had het over zo'n 500 euro. Onze garageman gaat kijken of hij een gereviseerde pomp kan vinden.
Okay! Nou ja, we wachten af. We hebben ook niet echt een andere optie.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat was voor 2 onderdelen. 1 onderdeel alleen al was bijna 800 euro.
Dus 500 voor de pomp klopt wel.
zonder zingen tussendoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 07:25 schreef Melting het volgende:
[..]
dat zijn jouw woordenquote:
De bank?quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:47 schreef just me het volgende:
Mevrouw we komen tussen 10 en 11, enhoera hij is er al
nee, de koelkast moest ook vervangen wordenquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:47 schreef just me het volgende:
Mevrouw we komen tussen 10 en 11, enhoera hij is er al
Van mij wel. Maar dat zal Muis even moeten doen. Kun je het beste haar een berichtje sturen met alle informatie.quote:
Trouble in paradisequote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:19 schreef MadMaster het volgende:
Goed nieuws in huize MM, dus vanavond dat maar even vieren!
Ow haha, dat had ik gemist.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:07 schreef just me het volgende:
[..]
nee, de koelkast moest ook vervangen worden
die moet op een plek waar het net niet kan dus niet via internet besteld maar bij een lokaal bedrijf en die zijn nu aan het zagen
Nice..... gezellig even vieren.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:19 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat alles op de langste dag van het jaar, tijd zat dus|!
Ik hoop dat wij vandaag ook goed nieuws krijgen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
20/21 juni, de dagen met veel goed nieuws hier blijkbaar
Ja, lach er maar om, maar ik heb inmiddels geregeld dat we vanavond naar een Mid Summer Night feest gaan.quote:
goed bezigquote:Op woensdag 21 juni 2017 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om, maar ik heb inmiddels geregeld dat we vanavond naar een Mid Summer Night feest gaan.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om, maar ik heb inmiddels geregeld dat we vanavond naar een Mid Summer Night feest gaan.
Gewoon onder de koffiepot gaan hangen om het lekkende koffiegoud op te vangenquote:
Dat klinkt erg leuk.quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijf ik weer hangen tot ik van mijn stoel denderquote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik kijk op zijn tijd altijd wel ff naar aantal luisteraars, is er dat nog ene eenzame kap ik het af.
Kan soms lang duren.
Oh ga ik vanavond eens proberen maar nu eerst naar schoolkampquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon onder de koffiepot gaan hangen om het lekkende koffiegoud op te vangen![]()
Veel plezier! En succesquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:43 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ga ik vanavond eens proberen maar nu eerst naar schoolkamp
Ik moet deze bbq even aan mij voorbij laten gaan helaas.quote:
Oeh is er Sail ja? Misschien wel eens leuk om heen te gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moet deze bbq even aan mij voorbij laten gaan helaas.
Had ik het maar eerder geweten maar dan zit ik op Sail Den Helder
sailquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moet deze bbq even aan mij voorbij laten gaan helaas.
Had ik het maar eerder geweten maar dan zit ik op Sail Den Helder
Van 22-25 juni.quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oeh is er Sail ja? Misschien wel eens leuk om heen te gaan.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 18:01 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]DONDERS!!!!
Echte aanrader, als een koepel over je bbq hebt!![]()
![]()
Duurt wel even, maar varkensschouder op de bbqquote:Op woensdag 21 juni 2017 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, ik heb nu haaskarbonae ge-bbque d.
Gister lagen er prachtige stukken zalm bij mij bij de visboer... mooie grote roze lappenquote:
Je BBQ-t binnen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 18:09 schreef ToT het volgende:
Loopt er ineens een kat bij me naar binnen, Die rook vast het vlees!
Wat kan je rokenquote:Op woensdag 21 juni 2017 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee buiten, maar ik eet het nu binnen op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ11 - One Year Of DJ11
wij gaan zo wel luisteren 👍🏻quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben inmiddels thuis; ik rooster mezelf wel in. Hopelijk is er wel enige animo?
[..]
ik luister mee op de fiets hoop ikquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben inmiddels thuis; ik rooster mezelf wel in. Hopelijk is er wel enige animo?
[..]
ik werk nog klant rekend afquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk![]()
Tot nu toe pas 1 luisteraar ingeschakeld. Ik wacht even tot het er 2-3 zijn.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:01 schreef peaceman het volgende:
Randy even afluisteren is geen straf hoor.
Ik maak er voor jou ook wel een keer eentje. Dit was trouwens de originele jingle. Na dit nummer draai ik de huidige jinglequote:
heeft geen haast hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maak er voor jou ook wel een keer eentje. Dit was trouwens de originele jingle. Na dit nummer draai ik de huidige jingle
dacht ik origineel te zijn met mijn eerste track: begin The begin - R.E.M.quote:
Geniuses think alikequote:Op woensdag 21 juni 2017 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
dacht ik origineel te zijn met mijn eerste track: begin The begin - R.E.M.
Fogel ook.quote:
Speciaal voor jou komt Annie vanavond niet voorbij.quote:
jammer... want Don't Panicquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Speciaal voor jou komt Annie vanavond niet voorbij.De uitzending is ook gegarandeerd Coldplay-vrij.
atlas vind ik dan weer niet zo fijn, maar ja.. zo is er altijd wel wat.quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik Coldplay al had gedraaid, was het Atlas geweestDon't Panic is ook mooi natuurlijk.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoor steeds " i still look good In fogel "
jij dacht gelijk aan China in your hand?quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Voor dit nummer van Moby kun je me midden in de nacht wakker man. Ik was zo blij toen dit de Top 2000 binnenkwam
quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Speciaal voor jou komt Annie vanavond niet voorbij.De uitzending is ook gegarandeerd Coldplay-vrij.
Eerlijk gezegd niet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij dacht gelijk aan China in your hand?
Dat is het ook.quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Goedenavond ook. Dat klinkt best luguber...
Welkom terug.quote:
integendeel zelfs..quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom terug.De Basement Jaxx remix van het nummer Cold Shoulder van Adele. Klinkt als: Basement Jaxx met Adele als gastvocalist. Overigens zonder het nummer te verpesten.
Stiekem vind ik dit heel goedquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:37 schreef peaceman het volgende:
Valt mee hoor... dit nog niet "alle 11 vout"
quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
De volgende plaat staat symbool voor de D-show die ik heb gemaakt. Het nummer wordt ingeluid door een jingle waarvan het auteursrecht berust bij tekstdichter ToT...
quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk is dit meer een typische Theo Thee-plaat, maar ondertussen heb ik 'm ook regelmatig gedraaid
quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:43 schreef Fogel het volgende:
Ik moest even kijken of er een DJ-wissel was geweest, want dit verwacht ik niet bij een 11-show
En dat terwijl dit een show is met typische DJ11-muziek... Mooi is datquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:43 schreef Fogel het volgende:
Ik moest even kijken of er een DJ-wissel was geweest, want dit verwacht ik niet bij een 11-show
quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat terwijl dit een show is met typische DJ11-muziek... Mooi is dat
De meeste D11 shows die ik heb gehoord waren themashows...quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat terwijl dit een show is met typische DJ11-muziek... Mooi is dat
Zoals Fogelvluchtquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
De meeste D11 shows die ik heb gehoord waren themashows...
Ik heb op weinig muziek zulke goede reacties gehad als Carl Louisquote:
Ow ik dacht het refrein te herkennen!quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
Naast een D-show heb ik ook drie N-shows gemaakt. De plaat die je nu hoort, zat daar niet in, want die was toen nog niet uit. De artiest, Carl Louis, zat er wél in en is vaak in mijn shows voorbijgekomen afgelopen jaar
Zou kunnen hoor, want ik heb dit nummer herhaaldelijk in mijn shows gedraaid.quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht het refrein te herkennen!Niet dus.
Elf!quote:
Eindelijk. Het is me geluktquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Elf!Fijn dat je gebleven bent.
Zie je nou wel dat je muziek kan draaien die ik leuk vind.
ik ookquote:
ken je 60 miles per hour ook?quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
Met afstand mijn favoriete nummer van New Order: Spooky
Ja hoor. Ook fijn, zoals veel van hun nummers. Mijn nummer 2 is trouwens True Faith en nummer drie vermoedelijk 1963.quote:
je kent ze beter dan ik merk ik welquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor. Ook fijn, zoals veel van hun nummers. Mijn nummer 2 is trouwens True Faith en nummer drie vermoedelijk 1963.
Ik weet niet hoe goed je ze kentquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
je kent ze beter dan ik merk ik wel
Zeker leuk.quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ideale opvuller als ik een beetje tijd over dreig te houden(En af en toe leuk tussendoor)
en ze staan op down The rabbitholequote:Op woensdag 21 juni 2017 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
De beide cd-singles van dit geniale nummer heb ik in Engeland gekocht toen ik daar was en het nummer in de hitlijsten stond. De videoclip bij dit nummer is al even geniaal.
eh niet heel goed eigenlijkquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed je ze kentIk heb een paar albums en een paar verzamel-cd's van ze.
Homijn is minder blij met dat circus in zijn hol, heb ik gelezen...quote:
ik dacht dat konijnen het graag deden...quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Homijn is minder blij met dat circus in zijn hol, heb ik gelezen...
ONZ / Schrijf je eigen The Onion/De Speld verhaal.
Doet erg Imagine Dragons-achtig aan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
... en deze dook op in een Spotify-playlist van een vriend. Het nummer stamt uit 2012 en ik heb het alleen in mijn 1e show gedraaid. Ik vind het zo fijn...
Homijn is sowieso een beetje een apart geval.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik dacht dat konijnen het graag deden...
oh is dat zo? Ken ze onvoldoende om dat te kunnen beweren of te weerleggenquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
Erasure is een tamelijk succesvol Brits synthpop-duo, dat vooral in de late 80s en vroege 90s veel goede muziek maakte.
Alwaysquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
Erasure is een tamelijk succesvol Brits synthpop-duo, dat vooral in de late 80s en vroege 90s veel goede muziek maakte.
Vijf nummer 1-albums in eigen land... In Nederland bleef hun succes vooral beperkt tot de hit Sometimes en hun EP met ABBA-covers, waaronder Take A Chance On Me. Eén van de leden, Vince Clarke, zat eerder in Depeche Mode en vormde ook het duo Yazoo met Alison Moyet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh is dat zo? Ken ze onvoldoende om dat te kunnen beweren of te weerleggen
Vince Clark van o.a. Depeche Mode/Yazoo en Andy Bell.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh is dat zo? Ken ze onvoldoende om dat te kunnen beweren of te weerleggen
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vince Clark van o.a. Depeche Mode/Yazoo en Andy Bell.
Goedenavond...
ja ik ken idd alleen sometimes. Dat van Vince wist ik natuurlijk wel.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vijf nummer 1-albums in eigen land... In Nederland bleef hun succes vooral beperkt tot de hit Sometimes en hun EP met ABBA-covers, waaronder Take A Chance On Me. Eén van de leden, Vince Clarke, zat eerder in Depeche Mode en vormde ook het duo Yazoo met Alison Moyet.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kom ik dit tegen als ik PSB alarm zoek?
Ik vind hem stiekem best leukquote:
Geen idee, maar ik vind 'm fantastisch. Ik wil nog steeds een Dunglish coverband met de naam Bladblazer starten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kom ik dit tegen als ik PSB alarm zoek?
De bladblazer?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik vind hem stiekem best leuk
wij luisteren nog steeds PSBquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
We blijven nog even bij de duo's, maar dan wat dichter bij huis. En geen lucht, maar water...
koud hè?! Van spaan en Vermeegen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
We blijven nog even bij de duo's, maar dan wat dichter bij huis. En geen lucht, maar water...
3FM is dan ook allang geen belangrijk radio stadion meer....quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
Tot vervelens toe - ik weet het - heb ik dit Nederlandse duo gepromoot in mijn shows. Ik vind ze helemaal geweldig en ze hebben volgens mij grote internationale potentie. De BBC draait ze al lange tijd regelmatig, 3FM hobbelt er achteraan: Klyne.
NB: Hun debuutalbum is aanstaande, Water Flow staat daar ook op.
komt vast wel weer. 3FM is ook niet bepaald op ons gericht..quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
3FM is dan ook allang geen belangrijk radio stadion meer....
Als ze weer belangrijk willen zijn, dan moeten ze bijna al hun DJ's ontslaan en het roer echt drastisch omgooien... en dat zal niet gebeuren.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
komt vast wel weer. 3FM is ook niet bepaald op ons gericht..
ik heb begrepen dat de laatste cijfers voor het eerst weer een kleine stijging liet zien.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als ze weer belangrijk willen zijn, dan moeten ze bijna al hun DJ's ontslaan en het roer echt drastisch omgooien... en dat zal niet gebeuren.
Bij mij op het werk staat Radio 2 aan. Ik moet zeggen dat daar verrassend goed naar te luisteren valt. Zelfs Stenders kan ik uitstaan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als ze weer belangrijk willen zijn, dan moeten ze bijna al hun DJ's ontslaan en het roer echt drastisch omgooien... en dat zal niet gebeuren.
stendersquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mij op het werk staat Radio 2 aan. Ik moet zeggen dat daar verrassend goed naar te luisteren valt. Zelfs Stenders kan ik uitstaan.
Stendersquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mij op het werk staat Radio 2 aan. Ik moet zeggen dat daar verrassend goed naar te luisteren valt. Zelfs Stenders kan ik uitstaan.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna het nummer dat ik de afgelopen 4-5 maanden ontzettend vaak heb gedraaid....
ik ken wel meer artiesten die prima geproduceerd zijn die echt niet mijn smaak zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, het is even afzien soms. Maar ik vind dit zo'n fijn liedje en zo heerlijk geproduceerd
Er waren er dit jaar sowieso echt een aardig aantal echt goede bij. Ik weet niet zeker of ik deze 1 had willen laten worden (misschien wel), maar ik weet wel dat ik nooit op de huidige winnaar gestemd zou hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
De onterechte niet-winnaar van het Songfestival, behalve op Spotify, waar het samen met de Zweedse uitzending veruit het best beluisterd is. Veel beter dan Portugal.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
Iemand bezwaar als ik er zo een uur bij aanknoop?
ga je gang wmb. Haak zelf wel af om een uur of 10.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
Iemand bezwaar als ik er zo een uur bij aanknoop?
Ja, alle stations en podcasts van Stenders in één app.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik had de oude volgens mij maar de nieuwe nog niet. Aanrader?
Ik heb ook buiten gegeten en ik voel me gaar, gelukkig was het vlees van de bbq ook gaarquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Heerlijk uit eten geweest in de open lucht, maar ik zit nu toch een partij te gapen van de warmte...
Wij hadden ook bavette van de barbecue...quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook buiten gegeten en ik voel me gaar, gelukkig was het vlees van de bbq ook gaar
Hoorde het in Oostenrijk voor het eerst tijdens de wintersport vakantie.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
Van dit nummer durf ik te zeggen dat ik behoor tot de eerste 0,01 procent van de Nederlanders die het hoorde. Ik luisterde in die tijd vaak naar WDR Eins Live, waar ik deze track ontdekte. Ik was meteen verkocht
Dat klinkt in ieder geval beter dan wat wij kregenquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hadden ook bavette van de barbecue...
Ow, cremeren ipv barbecueën...quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval beter dan wat wij kregen
maar goed, het was leuk met groep 8 en daar doe je het voor
sorry 11, wat mij betreft, vind ik het zwaar overgewaardeerd. Heb er niets mee.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
Van dit nummer durf ik te zeggen dat ik behoor tot de eerste 0,01 procent van de Nederlanders die het hoorde. Ik luisterde in die tijd vaak naar WDR Eins Live, waar ik deze track ontdekte. Ik was meteen verkocht
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoorde het in Oostenrijk voor het eerst tijdens de wintersport vakantie.
Toen was het in NL ook nog onbekend, maar door de wintersporters is het opgepikt...
tof! Ik heb hem weer opnieuw gedownload. Blijkbaar had ik hem verwijderd.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alle stations en podcasts van Stenders in één app.
https://itunes.apple.com/(...)ce/id1078888705?mt=8
Ook voor Android verkrijgbaar...
Beetje oude Nena tingeltjes er door heen, vind het wel grappig...quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
sorry 11, wat mij betreft, vind ik het zwaar overgewaardeerd. Heb er niets mee.
Wel een mooie bandnaam.
Ik durf te beweren dat ik deze voor het eerst in een 11 show op Radio49 hoordequote:Op woensdag 21 juni 2017 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
En ik haalde deze nog wel speciaal naar voren voor jouquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
sorry 11, wat mij betreft, vind ik het zwaar overgewaardeerd. Heb er niets mee.
Wel een mooie bandnaam.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat ik deze voor het eerst in een 11 show op Radio49 hoorde
sorryquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En ik haalde deze nog wel speciaal naar voren voor jou
Dat is wel heel erg laat na het uitbrengen er van...quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat ik deze voor het eerst in een 11 show op Radio49 hoorde
Je had in die tijd ook 180 AM van Grandaddy; beetje hetzelfde idee, ook erg leukquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje oude Nena tingeltjes er door heen, vind het wel grappig...
hamburger was prima te eten, de rest minder, de kinderen hadden per 4 kids zelf een wegwerpbbq en dat ging zo supergoedquote:
Dat zou ik dan weer eens moeten beluisteren, zegt me zo even niks...quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je had in die tijd ook 180 AM van Grandaddy; beetje hetzelfde idee, ook erg leuk
quote:
Toch is het een lekker nummer.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
In de top 2000 reeks heb ik afgelopen jaar Liquido volgens mij volkomen afgefikt.. dus wat ik er nu over zei, valt mee.
Met veel nummers ben ik laat met het oppikkenquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg laat na het uitbrengen er van...
Terwijl je muziekkennis best wel breed is...quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met veel nummers ben ik laat met het oppikken
Ik heb beloofd niet meer te piepen over bepaalde muziek, dus dat doe ik dan ook niet...quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
De nummer 2 van mijn jaarlijst in 2016, op de valreep (echt bijna #1). Ik snap niet waarom Jon Bellion hier zo onbekend blijft. In de VS mateloos populair, honderden miljoenen plays op Spotify.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |