Het staat mooi, maar gut wat zit het rottig.... zo heeft Ikea een bank die precies andersom is; gruwelijk lelijk, maar god wat zit hij lekkerquote:Op maandag 19 juni 2017 13:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat is mijn hele levensfilosofie, de esthetiek gaat boven alles.
Jouw vriend ziet er vooral functioneel uit?quote:Op maandag 19 juni 2017 13:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heet falen. Mensen die vorm boven functie plaatsen.
Links Nederland moet het leger niet overlaten aan rechts Nederland?quote:Op maandag 19 juni 2017 13:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meer voor democratie en vrijheid maar wat jij wilt. En dat kun je beter niet alleen aan de rechtse wappies overlaten is mijn instelling.
Dat was mijn insteek toendertijd, ja. Dit was trouwens de kruisraketten periode dus niet echt een tijd zonder spanningen.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Links Nederland moet het leger niet overlaten aan rechts Nederland?
Bitch? Moet ik toch echt weer naar dat transgendertopic gaan en tieten laten groeien.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niks te leren bitch, ik help juist anderen met leren deze periode. Maar ik trok dus net de deur van de collegezaal open, zit ie vol hoge figuren. Het is nog pauze nu, maar dacht eerder te komen om de studenten te helpen. Gaat dus niet nu.
Kruisraketten, pffff kom je uit de jaren '60?quote:Op maandag 19 juni 2017 13:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was mijn insteek toendertijd, ja. Dit was trouwens de kruisraketten periode dus niet echt een tijd zonder spanningen.
Micro-agressie gespot.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bitch? Moet ik toch echt weer naar dat transgendertopic gaan en tieten laten groeien.
Tot wanneer denk jij dat de kruisraketten discussie speelde in NL?quote:Op maandag 19 juni 2017 13:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kruisraketten, pffff kom je uit de jaren '60?
Nee, dat is een perfecte samenvloeiing van vorm en functie.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jouw vriend ziet er vooral functioneel uit?
Geen flauw idee, dat zou ik moeten googlen maar denk tot '80 ...quote:Op maandag 19 juni 2017 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tot wanneer denk jij dat de kruisraketten discussie speelde in NL?
Begin jaren '80 kan ik me nog een beetje herinneren. Ban de bom!quote:Op maandag 19 juni 2017 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tot wanneer denk jij dat de kruisraketten discussie speelde in NL?
Dat speelde in de jaren 80 nog hoor Appeltje.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
1964 om precies te zijnquote:Op maandag 19 juni 2017 13:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mooie vorm heeft zo'n anus inderdaad. Om over de functie maar te zwijgen.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is een perfecte samenvloeiing van vorm en functie.
Noem je mijn vriend nou een anus?quote:Op maandag 19 juni 2017 13:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Mooie vorm heeft zo'n anus inderdaad. Om over de functie maar te zwijgen.
[ afbeelding ]
Ja, begin jaren 80 sowieso nog; "Liever een raket in de tuin dan een Rus in de keuken".quote:Op maandag 19 juni 2017 13:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Begin jaren '80 kan ik me nog een beetje herinneren. Ban de bom!
En alle bleekneusjes in de jaren '00 massaal Russische bruidjes importerenquote:Op maandag 19 juni 2017 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, begin jaren 80 sowieso nog; "Liever een raket in de tuin dan een Rus in de keuken".
Wellicht had ik mijn woorden wat zorgvuldiger moeten kiezen.quote:
Welke ontwerper zei ook al weer dat het eventueel wel mogelijk was op zn stoelen te zitten, maar hij zorgde ervoor dat de zittende persoon uiterst ongemakkelijk zat, zodat deze nooit zou vergeten hoeveel hij voor die stoel heeft moeten betalen?quote:
Wie dan? Ben echt nog nooit iemand met Russische vrouw tegengekomen.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En alle bleekneusjes in de jaren '00 massaal Russische bruidjes importeren
Waarvan akte.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:39 schreef Tijger_m het volgende:
B_A, ik heb wachtdienst gehad bij Woensdrecht om de kruisraketten te bewaken, die lagen daar opgeslagen en we hadden toch echt dagelijks demonstranten bij het hek daar in 86, en daar stond ik als 22 jarige luitenant, groen als gras, heerlijke discussies mee te voeren soms. Soms ook wat minder grappig als ze het hek weer eens doorknipten
Kutvolk. En die lui stemmen nu op Klaver, met hun ongewassen haar en sojaschoenen.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:39 schreef Tijger_m het volgende:
B_A, ik heb wachtdienst gehad bij Woensdrecht om de kruisraketten te bewaken, die lagen daar opgeslagen en we hadden toch echt dagelijks demonstranten bij het hek daar in 86, en daar stond ik als 22 jarige luitenant, groen als gras, heerlijke discussies mee te voeren soms. Soms ook wat minder grappig als ze het hek weer eens doorknipten
Zit er nou een kind naast die meneer op de foto, of een volwassene met hele korte beentjes?quote:Op maandag 19 juni 2017 13:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De meneer op de foto lijkt mij geen kut.
Die mannen komen ook niet buiten, die wonen op internet.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wie dan? Ben echt nog nooit iemand met Russische vrouw tegengekomen.
Het is Delft, je weet het niet.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De meneer op de foto lijkt mij geen kut.
Nah, waren meestal hele aardige mensen, een paar klootzakjes, die daar stonden omdat ze diep bezorgd waren en terecht vond ik overigens.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Kutvolk. En die lui stemmen nu op Klaver, met hun ongewassen haar en sojaschoenen.
Meh, daar gaan je ballen aan plakken.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:41 schreef Kaas- het volgende:
Ik wil graag zo'n sofa van Chesterfields. Dat vind ik echt de chillste bankjes.
[ afbeelding ]
Geen idee, Rietveld ontwierp wel huizen met een plat dak zodat de huisvrouw geen ruimte had om overbodige rommel te bewaren.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Welke ontwerper zei ook al weer dat het eventueel wel mogelijk was op zn stoelen te zitten, maar hij zorgde ervoor dat de zittende persoon uiterst ongemakkelijk zat, zodat deze nooit zou vergeten hoeveel hij voor die stoel heeft moeten betalen?
Hoiquote:Op maandag 19 juni 2017 13:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2017 13:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Mooie vorm heeft zo'n anus inderdaad. Om over de functie maar te zwijgen.
[ afbeelding ]
PEDO PEDO PEDO PEDO!quote:Op maandag 19 juni 2017 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit er nou een kind naast die meneer op de foto, of een volwassene met hele korte beentjes?
Met dit weer liggen die eerder op de vloer dan op de bank. Gewoon zorgen dat je een lekker koele stenen vloer hebt dus.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Meh, daar gaan je ballen aan plakken.
Ik heb ook met de demonstratie van een half miljoen meegelopen. Heb gisteravond mijn haar gewassen.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Kutvolk. En die lui stemmen nu op Klaver, met hun ongewassen haar en sojaschoenen.
Was dat niet Frank Lloyd Wright?quote:Op maandag 19 juni 2017 13:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Welke ontwerper zei ook al weer dat het eventueel wel mogelijk was op zn stoelen te zitten, maar hij zorgde ervoor dat de zittende persoon uiterst ongemakkelijk zat, zodat deze nooit zou vergeten hoeveel hij voor die stoel heeft moeten betalen?
Mijn laatste baas, maar goed, fiscalist hè.... dan weet je het wel.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Goedzo Disana.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook met de demonstratie van een half miljoen meegelopen. Heb gisteravond mijn haar gewassen.
Ach ja, anno 2017 is alles anders. De gemiddelde GL'er is kapitalist geworden.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook met de demonstratie van een half miljoen meegelopen. Heb gisteravond mijn haar gewassen.
Ik ookquote:Op maandag 19 juni 2017 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Had niet zo gek veel met groen of links te maken toendertijd, er waren mensen van alle politiek stromingen aanwezig.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ach ja, anno 2017 is alles anders. De gemiddelde GL'er is kapitalist geworden.
Het was indrukwekkend ja. Die half miljoen krijg je nu nergens meer voor op de been.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ookMalieveld, Den Haag, was fantastisch.
Jammer genoeg niet.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was indrukwekkend ja. Die half miljoen krijg je nu nergens meer voor op de been.
quote:Op maandag 19 juni 2017 13:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jij bent een of andere bot.
Viering kampioenschap Feyenoord haalde dat bijna.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was indrukwekkend ja. Die half miljoen krijg je nu nergens meer voor op de been.
Ook indrukwekkend, maar niet zo moeilijk als lopen voor een goede zaak.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Viering kampioenschap Feyenoord haalde dat bijna.
[ afbeelding ]
En de gemiddelde jongere met een mening is te beroerd om van z'n zolderkamer af te komen en werkelijk z'n stem te laten horen.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ach ja, anno 2017 is alles anders. De gemiddelde GL'er is kapitalist geworden.
Slacktivismquote:Op maandag 19 juni 2017 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de gemiddelde jongere met een mening is te beroerd om van z'n zolderkamer af te komen en werkelijk z'n stem te laten horen.
Zal voor iets goeds zijn geweest al weet ik niet waarvoor of waarom, alsof de voetballers het niet betaald kregen.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat doet ie nu op social media.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de gemiddelde jongere met een mening is te beroerd om van z'n zolderkamer af te komen en werkelijk z'n stem te laten horen.
Zit voor geen meter.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:41 schreef Kaas- het volgende:
Ik wil graag zo'n sofa van Chesterfields. Dat vind ik echt de chillste bankjes.
[ afbeelding ]
Ja, maar dat werkt dus niet zo goed als een serieuze demonstratie, een beetje roepen langs de zijlijn van een sport die je sowieso al niet begrijpt.quote:
Als Geert premier zou worden zou het nog wel gebeuren denk ik.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2017 13:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch wordt er door mainstream media steeds meer gekeken naar social media. Dus enige gewicht heeft het wel.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt dus niet zo goed als een serieuze demonstratie, een beetje roepen langs de zijlijn van een sport die je sowieso al niet begrijpt.
Dat zou best eens kunnen.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als Geert premier zou worden zou het nog wel gebeuren denk ik.
Zit is te laag en de rugleuning te hoog en te recht.quote:
Dat is volgens mij vooral omdat het een makkelijke manier van nieuws genereren is.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch wordt er door mainstream media steeds meer gekeken naar social media. Dus enige gewicht heeft het wel.
Het enige resultaat is een artificieel opgefokte nieuwscyclus met vooral fake en irrelevant "nieuws"quote:Op maandag 19 juni 2017 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is volgens mij vooral omdat het een makkelijke manier van nieuws genereren is.
Zoals EenVandaag met z'n "NieuwsTrend". Altijd dingen waar ik die dag in elk geval niet van gehoord heb.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het enige resultaat is een artificieel opgefokte nieuwscyclus met vooral fake en irrelevant "nieuws"
Dat is waarschijnlijk grotendeels waar, maar anderzijds, hoe vaak gebeurt het niet dat een dader wat loslaat op zijn blog/vlog/facebook account. Op dat punt gaan mainstream media citeren en speculeren.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is volgens mij vooral omdat het een makkelijke manier van nieuws genereren is.
Laminaatquote:Op maandag 19 juni 2017 13:59 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, vier laminaat samples per DHL binnengekregen, kost wat maar dan heb je ook wat
Ik ben er al uit maar nu moeten we het nog eens worden welke het wordt
Lekker een zeiltje doen dat er als laminaat uitziet.quote:
True.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk grotendeels waar, maar anderzijds, hoe vaak gebeurt het niet dat een dader wat loslaat op zijn blog/vlog/facebook account. Op dat punt gaan mainstream media citeren en speculeren.
Neem parket, echt.... Laminaat haalt het er niet bij.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:59 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, vier laminaat samples per DHL binnengekregen, kost wat maar dan heb je ook wat
Laminaat is pauper, neem gewoon parket.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:59 schreef Tijger_m het volgende:
Ja, echt parket met twee grote honden die erop liggen, water knoeien, kwijlen en kauwen is geen goed plan en al helemaal niet in een nieuwbouw huis. Never mind dat dit bijna net zo veel kost als parketquote:
Nee, toch gewoon parket doen. Serieus.quote:Op maandag 19 juni 2017 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, echt parket met twee grote honden die erop liggen, water knoeien, kwijlen en kauwen is geen goed plan en al helemaal niet in een nieuwbouw huis. Never mind dat dit bijna net zo veel kost als parket
Quick Step Majestic heb ik hier voor me liggen, nou...dat is toch echt net welquote:Op maandag 19 juni 2017 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, toch gewoon parket doen. Serieus.
Laminaat heeft zo'n hoog absoluut net niet gehalte. Echt zonde, zeker in zo'n huis.
http://www.novilonvoorinhuis.nl/quote:Op maandag 19 juni 2017 14:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Lekker een zeiltje doen dat er als laminaat uitziet.
Uh...omdat de project ontwikkelaar daar geen zin in had?quote:
Parket is eeuwig houdbaar, zelfs als je het wonderwel compleet verneukt is het even weer schuren en weer als nieuw.quote:Op maandag 19 juni 2017 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, echt parket met twee grote honden die erop liggen, water knoeien, kwijlen en kauwen is geen goed plan en al helemaal niet in een nieuwbouw huis. Never mind dat dit bijna net zo veel kost als parket
Echt niet? Sjezus wat een prutser, en dat voor zulke bedragen.quote:Op maandag 19 juni 2017 14:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh...omdat de project ontwikkelaar daar geen zin in had?
Het is zelfs geen optie, convector radiatoren wel en die zitten er ook in.
Lagetemp convectoren?quote:Op maandag 19 juni 2017 14:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh...omdat de project ontwikkelaar daar geen zin in had?
Het is zelfs geen optie, convector radiatoren wel en die zitten er ook in.
True. Dat van mij is volkomen naar de tering. Voor ik het te koop zet laat ik het weer even opschuren en lakken en klaar ben je.quote:Op maandag 19 juni 2017 14:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Parket is eeuwig houdbaar, zelfs als je het wonderwel compleet verneukt is het even weer schuren en weer als nieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |