Zoals EenVandaag met z'n "NieuwsTrend". Altijd dingen waar ik die dag in elk geval niet van gehoord heb.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het enige resultaat is een artificieel opgefokte nieuwscyclus met vooral fake en irrelevant "nieuws"
Dat is waarschijnlijk grotendeels waar, maar anderzijds, hoe vaak gebeurt het niet dat een dader wat loslaat op zijn blog/vlog/facebook account. Op dat punt gaan mainstream media citeren en speculeren.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is volgens mij vooral omdat het een makkelijke manier van nieuws genereren is.
Laminaatquote:Op maandag 19 juni 2017 13:59 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, vier laminaat samples per DHL binnengekregen, kost wat maar dan heb je ook wat
Ik ben er al uit maar nu moeten we het nog eens worden welke het wordt
Lekker een zeiltje doen dat er als laminaat uitziet.quote:
True.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk grotendeels waar, maar anderzijds, hoe vaak gebeurt het niet dat een dader wat loslaat op zijn blog/vlog/facebook account. Op dat punt gaan mainstream media citeren en speculeren.
Neem parket, echt.... Laminaat haalt het er niet bij.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:59 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, vier laminaat samples per DHL binnengekregen, kost wat maar dan heb je ook wat
Laminaat is pauper, neem gewoon parket.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:59 schreef Tijger_m het volgende:
Ja, echt parket met twee grote honden die erop liggen, water knoeien, kwijlen en kauwen is geen goed plan en al helemaal niet in een nieuwbouw huis. Never mind dat dit bijna net zo veel kost als parketquote:
Nee, toch gewoon parket doen. Serieus.quote:Op maandag 19 juni 2017 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, echt parket met twee grote honden die erop liggen, water knoeien, kwijlen en kauwen is geen goed plan en al helemaal niet in een nieuwbouw huis. Never mind dat dit bijna net zo veel kost als parket
Quick Step Majestic heb ik hier voor me liggen, nou...dat is toch echt net welquote:Op maandag 19 juni 2017 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, toch gewoon parket doen. Serieus.
Laminaat heeft zo'n hoog absoluut net niet gehalte. Echt zonde, zeker in zo'n huis.
http://www.novilonvoorinhuis.nl/quote:Op maandag 19 juni 2017 14:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Lekker een zeiltje doen dat er als laminaat uitziet.
Uh...omdat de project ontwikkelaar daar geen zin in had?quote:
Parket is eeuwig houdbaar, zelfs als je het wonderwel compleet verneukt is het even weer schuren en weer als nieuw.quote:Op maandag 19 juni 2017 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, echt parket met twee grote honden die erop liggen, water knoeien, kwijlen en kauwen is geen goed plan en al helemaal niet in een nieuwbouw huis. Never mind dat dit bijna net zo veel kost als parket
Echt niet? Sjezus wat een prutser, en dat voor zulke bedragen.quote:Op maandag 19 juni 2017 14:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh...omdat de project ontwikkelaar daar geen zin in had?
Het is zelfs geen optie, convector radiatoren wel en die zitten er ook in.
Lagetemp convectoren?quote:Op maandag 19 juni 2017 14:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh...omdat de project ontwikkelaar daar geen zin in had?
Het is zelfs geen optie, convector radiatoren wel en die zitten er ook in.
True. Dat van mij is volkomen naar de tering. Voor ik het te koop zet laat ik het weer even opschuren en lakken en klaar ben je.quote:Op maandag 19 juni 2017 14:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Parket is eeuwig houdbaar, zelfs als je het wonderwel compleet verneukt is het even weer schuren en weer als nieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |