Jammer genoeg niet.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was indrukwekkend ja. Die half miljoen krijg je nu nergens meer voor op de been.
quote:Op maandag 19 juni 2017 13:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jij bent een of andere bot.
Viering kampioenschap Feyenoord haalde dat bijna.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was indrukwekkend ja. Die half miljoen krijg je nu nergens meer voor op de been.
Ook indrukwekkend, maar niet zo moeilijk als lopen voor een goede zaak.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Viering kampioenschap Feyenoord haalde dat bijna.
[ afbeelding ]
En de gemiddelde jongere met een mening is te beroerd om van z'n zolderkamer af te komen en werkelijk z'n stem te laten horen.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ach ja, anno 2017 is alles anders. De gemiddelde GL'er is kapitalist geworden.
Slacktivismquote:Op maandag 19 juni 2017 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de gemiddelde jongere met een mening is te beroerd om van z'n zolderkamer af te komen en werkelijk z'n stem te laten horen.
Zal voor iets goeds zijn geweest al weet ik niet waarvoor of waarom, alsof de voetballers het niet betaald kregen.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat doet ie nu op social media.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de gemiddelde jongere met een mening is te beroerd om van z'n zolderkamer af te komen en werkelijk z'n stem te laten horen.
Zit voor geen meter.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:41 schreef Kaas- het volgende:
Ik wil graag zo'n sofa van Chesterfields. Dat vind ik echt de chillste bankjes.
[ afbeelding ]
Ja, maar dat werkt dus niet zo goed als een serieuze demonstratie, een beetje roepen langs de zijlijn van een sport die je sowieso al niet begrijpt.quote:
Als Geert premier zou worden zou het nog wel gebeuren denk ik.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2017 13:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch wordt er door mainstream media steeds meer gekeken naar social media. Dus enige gewicht heeft het wel.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt dus niet zo goed als een serieuze demonstratie, een beetje roepen langs de zijlijn van een sport die je sowieso al niet begrijpt.
Dat zou best eens kunnen.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als Geert premier zou worden zou het nog wel gebeuren denk ik.
Zit is te laag en de rugleuning te hoog en te recht.quote:
Dat is volgens mij vooral omdat het een makkelijke manier van nieuws genereren is.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch wordt er door mainstream media steeds meer gekeken naar social media. Dus enige gewicht heeft het wel.
Het enige resultaat is een artificieel opgefokte nieuwscyclus met vooral fake en irrelevant "nieuws"quote:Op maandag 19 juni 2017 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is volgens mij vooral omdat het een makkelijke manier van nieuws genereren is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |