abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 juni 2017 @ 21:08:11 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171757307

De vorige OP was mijn wachtwoord, hoe is het mogelijk?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 17 juni 2017 @ 21:16:29 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171757520
Maar goed,
Ik denk dat een thermomix niets voor mij is.
Dat geld besteed ik liever aan goede ingredienten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 21:21:37 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171757623
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed,
Ik denk dat een thermomix niets voor mij is.
Dat geld besteed ik liever aan goede ingredienten.
God, ik was al bang dat je die zou kopen... dat past helemaal niet bij Piet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 17 juni 2017 @ 21:36:20 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171757905
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

God, ik was al bang dat je die zou kopen... dat past helemaal niet bij Piet
Nee he?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171757929
Ik geloof niet dat ik 'm zou willen hebben. Het enige ding, maar da's puur omdat ik last van m'n polsen heb bij langdurig roeren, is een apparaat waar je risotto mee kunt maken. De cookingchef van Kenwood kan dat geloof ik maar om die nou alleen daarvoor aan te schaffen is zwaar overdreven
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 17 juni 2017 @ 21:58:33 #6
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171758346
En weer veilig thuis. Met een kleine omweg omdat er in Luxemburg een snelweg zou zijn afgesloten. Helemaal duidelijk was het niet, maar toch maar vermeden. En dat beviel prima, via Troyes of zo. Superstrakke peage, bijna geen auto's. Was een relaxte reis, bijna alles op de cruise control. Onderweg veel wolken, dus geen irri zon. En airco. Wat wil een mens nog meer. :)

En nu nog een dagje niksen en dan weer an die Arbeit. Grrrrr.
Maar in september nog 2 weekjes. Ergens in de buurt van Maçon, lekker dichtbij.

Ne eerst even bijlezen. Hoop niet dat er iemand dood is, want dan is dit een rare post.
pi_171758401
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:58 schreef RobinOok het volgende:
En weer veilig thuis. Met een kleine omweg omdat er in Luxemburg een snelweg zou zijn afgesloten. Helemaal duidelijk was het niet, maar toch maar vermeden. En dat beviel prima, via Troyes of zo. Superstrakke peage, bijna geen auto's. Was een relaxte reis, bijna alles op de cruise control. Onderweg veel wolken, dus geen irri zon. En airco. Wat wil een mens nog meer. :)

En nu nog een dagje niksen en dan weer an die Arbeit. Grrrrr.
Maar in september nog 2 weekjes. Ergens in de buurt van Maçon, lekker dichtbij.

Ne eerst even bijlezen. Hoop niet dat er iemand dood is, want dan is dit een rare post.
Ik leef nog en schattig dat een 50+er grrrrr typt.
pi_171759221
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:58 schreef RobinOok het volgende:
En weer veilig thuis. Met een kleine omweg omdat er in Luxemburg een snelweg zou zijn afgesloten. Helemaal duidelijk was het niet, maar toch maar vermeden. En dat beviel prima, via Troyes of zo. Superstrakke peage, bijna geen auto's. Was een relaxte reis, bijna alles op de cruise control. Onderweg veel wolken, dus geen irri zon. En airco. Wat wil een mens nog meer. :)

En nu nog een dagje niksen en dan weer an die Arbeit. Grrrrr.
Maar in september nog 2 weekjes. Ergens in de buurt van Maçon, lekker dichtbij.

Ne eerst even bijlezen. Hoop niet dat er iemand dood is, want dan is dit een rare post.
Welkom thuis! Hebben jullie in september weer zo'n gezellig huisje?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 17 juni 2017 @ 22:34:41 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171759289
Robin thuis *O* en nu weer kritisch doen he?

Als er iemand dood is, kan jij ook niks aan doen en dat zal niemand je kwalijk nemen hopelijk.
Trouwens, degene die dood zit is nu ook nog steeds in dezelfde situatie
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_171759372
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Robin thuis *O* en nu weer kritisch doen he?

Als er iemand dood is, kan jij ook niks aan doen en dat zal niemand je kwalijk nemen hopelijk.
Trouwens, degene die dood zit is nu ook nog steeds in dezelfde situatie
Ja, een lieve Robin is wel heel eh apart!
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 17 juni 2017 @ 22:39:21 #11
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171759435
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Welkom thuis! Hebben jullie in september weer zo'n gezellig huisje?
Hopelijk wel. Maar deze is tot nog toe wel favoriet. Misschien met dat ene huisje in de Dordogne. Dat was een fijner huisje om in te zijn, maar deze was zo fijn ingericht. Van alle gemakken voorzien en overal lieve labeltjes op enzo. Vond vandaag onderin het huis een kastje met allemaal teken, schilder en knutselspulletjes. En in de cave (kelder) bijvoorbeeld een grote box met daarop label "bakspullen" (met bakvormen en stekertje etc) en nog meer van die dingen. Bij de bank ook 2 opgevouwen dekentjes, voor tutten zoals hier, die graag met een dekentje op de bank zitten. Nou ja, dat soort dingen. Dat maakt zo'n huisje wel heel leuk. Het is er om te wonen, niet om te bivakkeren.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 22:39:49 #12
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171759444
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, een lieve Robin is wel heel eh apart!
Was ik lief? Huh?
pi_171759471
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:39 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Was ik lief? Huh?
Liever...milder :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_171759511
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:39 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Hopelijk wel. Maar deze is tot nog toe wel favoriet. Misschien met dat ene huisje in de Dordogne. Dat was een fijner huisje om in te zijn, maar deze was zo fijn ingericht. Van alle gemakken voorzien en overal lieve labeltjes op enzo. Vond vandaag onderin het huis een kastje met allemaal teken, schilder en knutselspulletjes. En in de cave (kelder) bijvoorbeeld een grote box met daarop label "bakspullen" (met bakvormen en stekertje etc) en nog meer van die dingen. Bij de bank ook 2 opgevouwen dekentjes, voor tutten zoals hier, die graag met een dekentje op de bank zitten. Nou ja, dat soort dingen. Dat maakt zo'n huisje wel heel leuk. Het is er om te wonen, niet om te bivakkeren.
De foto's kwamen over alsof je ver van alles zat, maar was er ook een dorp op loopafstand voor boodschappen of heb je echt wel een auto nodig?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 17 juni 2017 @ 22:45:19 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171759584
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:39 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Was ik lief? Huh?
Aandoenlijk zelfs :D

Man wat ben ik hyper, ben de keukenkastjes aan het nakijken, wat wegggooien, schoonmaken, buiten aanvegen... :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_171759620
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Aandoenlijk zelfs :D

Man wat ben ik hyper, ben de keukenkastjes aan het nakijken, wat wegggooien, schoonmaken, buiten aanvegen... :')
Hoe komt dat zo? Je mag hier ook komen hoor!
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 17 juni 2017 @ 22:54:34 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171759871
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoe komt dat zo? Je mag hier ook komen hoor!
Mocht je willen, dan kreeg je ook nog wat te eten, gezond dat wel :D

Morgen weer gezond maar weet nog niet wat.. sperziebonen, tonijn, gestoomde aardappelen? Of chinese kool, zoetzure komkommersalade met rijst en zelfgemaakte satesaus en zelfgemaakte kipsate
Of varkenshaas, bloemkool en gebakken aardappelen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_171759979
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mocht je willen, dan kreeg je ook nog wat te eten, gezond dat wel :D

Morgen weer gezond maar weet nog niet wat.. sperziebonen, tonijn, gestoomde aardappelen? Of chinese kool, zoetzure komkommersalade met rijst en zelfgemaakte satesaus en zelfgemaakte kipsate
Of varkenshaas, bloemkool en gebakken aardappelen
Doe het laatste maar, dat heb ik in geen jaren meer gehad ;)
Geen idee wat het hier morgen gaat worden. Misschien gewoon een lekkere salade. Maandag heb ik eetclub bij mij dus dan is het al uitgebreider koken (als het bloedheet gaat worden, da's weer minder)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:03:33 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171760165
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Doe het laatste maar, dat heb ik in geen jaren meer gehad ;)
Geen idee wat het hier morgen gaat worden. Misschien gewoon een lekkere salade. Maandag heb ik eetclub bij mij dus dan is het al uitgebreider koken (als het bloedheet gaat worden, da's weer minder)
Bloedheet weer .. dat is pikant eten met een fris zure bijgerecht. Hoe heter het eten hoe beter je lichaam reageert op de buitentemperatuur.

Trouwens met warm weer juist meer bewegen in de buitenlucht, dat doet je lichaam ook afkoelen. En warm douchen, zo warm mogelijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:10:53 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171760349
Mijn lief ( die nachtdienst heeft) appte net op de vraag wat hij wilde eten morgen. Wortels, kip en wat aardappels :')

dat vind ik dus geen eten, jawel dat is wel eten maar ik moet er toch echt wat anders van maken :')
daar gaat nog gewokte spitskool, aardappelen worden aardappelfrieten uit de oven, kip wordt inderdaad kipfilet met ui en paprika.
Vrouwen :r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_171760365
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Bloedheet weer .. dat is pikant eten met een fris zure bijgerecht. Hoe heter het eten hoe beter je lichaam reageert op de buitentemperatuur.

Trouwens met warm weer juist meer bewegen in de buitenlucht, dat doet je lichaam ook afkoelen. En warm douchen, zo warm mogelijk
Dat ga ik echt niet maken, lopen er 2 weg (ik niet hoor) Maar ik heb nooit zo'n zin in koken als het 25 graden in huis is.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:18:00 #22
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171760556
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

De foto's kwamen over alsof je ver van alles zat, maar was er ook een dorp op loopafstand voor boodschappen of heb je echt wel een auto nodig?
Niks op loopafstand. Dorp was denk ik 8 minuten rijden met de auto. Zonder auto niet te doen. Maar dat is meestal zo met de huisjes die wij uitzoeken. Ik mot geen buren, daar heb ik er genoeg van in Rotterdam.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:20:38 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171760625
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:18 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Niks op loopafstand. Dorp was denk ik 8 minuten rijden met de auto. Zonder auto niet te doen. Maar dat is meestal zo met de huisjes die wij uitzoeken. Ik mot geen buren, daar heb ik er genoeg van in Rotterdam.
Sowieso vond ik die regio niet heel uitnodigend om lopend / op de fiets te verplaatsen bij warm weer... Heb er wel gemountainbiked maar probeerde de asfaltwegen echt wel mis te houden.
Loeiheet en langsraggende fransen... (4x in omgeving van Aubenas gekrampeerd toen we nog een micro caravan hadden)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171760697
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

Sowieso vond ik die regio niet heel uitnodigend om lopend / op de fiets te verplaatsen bij warm weer... Heb er wel gemountainbiked maar probeerde de asfaltwegen echt wel mis te houden.
Loeiheet en langsraggende fransen... (4x in omgeving van Aubenas gekrampeerd toen we nog een micro caravan hadden)
Ok weet ik dat ook allemaal weer. Ofschoon ik hou van vakantie met veel zien en doen, leek me een weekje warm/zwembad etc. ook wel lekker. Maar zulke einden lopen om aan wat eten te komen (en dan heb ik het nog niet over sjouwen met de koffer), da's nou net niet mijn hobby!
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:24:33 #25
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171760718
Stond je dan op zo'n monstercamping met 4000 Hollanders? Iemand vertelde me over die horror. :o
pi_171760765
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:24 schreef RobinOok het volgende:
Stond je dan op zo'n monstercamping met 4000 Hollanders? Iemand vertelde me over die horror. :o
oeh, daar zou ik ook niet blij mee zijn
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:27:31 #27
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171760793
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:24 schreef RobinOok het volgende:
Stond je dan op zo'n monstercamping met 4000 Hollanders? Iemand vertelde me over die horror. :o
Die zijn er wel, maar er zijn in die regio ook kleine campings met superkleine veldjes,van 4-6 caravans en dan weer een strook bos. Dat is het type camping waar wij voor kozen.

1x hebben we op advies van een collega voor een NL-camping gestaan, daar waren we de volgende dag alweer weg. Hij was wel rustig, maar iedereen meende langs te moeten komen om een praatje te maken, en al die mensen stonden er al 10+ seizoenen....

Toen zijn we snel verkast...




[ Bericht 4% gewijzigd door fietsie op 17-06-2017 23:34:30 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:41:48 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171761207
Ik wandel wel eens en dan kom je langs natuurcampings of boerderij campings met 30 plaatsen ofzo, geen fuck te doen,
Dan liever 600 plaatsen en wel wat te doen!

Mijn verjaardag die nooit gevierd wordt omdat altijd iedereen op vakantie is... Wij gaan er 3 dagen tussenuit... Maar wat een teringbedragen vragen ze eind juli.... Wel een keer zoveel. Nah wacht nog een leuke aanbieding af
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_171761267
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wandel wel eens en dan kom je langs natuurcampings of boerderij campings met 30 plaatsen ofzo, geen fuck te doen,
Dan liever 600 plaatsen en wel wat te doen!

Mijn verjaardag die nooit gevierd wordt omdat altijd iedereen op vakantie is... Wij gaan er 3 dagen tussenuit... Maar wat een teringbedragen vragen ze eind juli.... Wel een keer zoveel. Nah wacht nog een leuke aanbieding af
Bootje huren en wat rondvaren, in Zeeland of zo?

Ik ben half juli jarig en ik denk er toch wel weer over om het te vieren. Niet buitenshuis dit keer maar gewoon de hele dag open huis.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:46:34 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171761340
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Bootje huren en wat rondvaren, in Zeeland of zo?

Ik ben half juli jarig en ik denk er toch wel weer over om het te vieren. Niet buitenshuis dit keer maar gewoon de hele dag open huis.
Zeeland is echt 300 km hier vandaan, dat gaan we niet oden

En ik wou iedereen uitnodigen op die dag zelf of dat weekend... iedereen kan behalve dat weekend. want ik had ook wel eens zo'n egoistische dag gehad zoals een verjaardag.. echt nog nooit gevierd..
Lief en ik gaan gewoon lekker weg O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_171761418
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:46 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Zeeland is echt 300 km hier vandaan, dat gaan we niet oden

En ik wou iedereen uitnodigen op die dag zelf of dat weekend... iedereen kan behalve dat weekend want ik had ook wel eens zo'n egoistiche dag gehad
HIer is op mijn verjaardag de vakantie nog niet begonnen en verder veel mensen die in voor of na seizoen gaan. t is ook nog niet helemaal zeker, want zoveel mensen over de vloer, da's wel even aanpoten.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 17 juni 2017 @ 23:50:33 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171761451
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wandel wel eens en dan kom je langs natuurcampings of boerderij campings met 30 plaatsen ofzo, geen fuck te doen,
Dan liever 600 plaatsen en wel wat te doen!

Mijn verjaardag die nooit gevierd wordt omdat altijd iedereen op vakantie is... Wij gaan er 3 dagen tussenuit... Maar wat een teringbedragen vragen ze eind juli.... Wel een keer zoveel. Nah wacht nog een leuke aanbieding af
Mogen we niet meer op je verjaardag komen ;(
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:51:06 #33
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171761470
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wandel wel eens en dan kom je langs natuurcampings of boerderij campings met 30 plaatsen ofzo, geen fuck te doen,
Dan liever 600 plaatsen en wel wat te doen!

Ik trok er vroeger dus in mijn eentje op uit, voorseizoen, naturistencamping, alleen een paar caravans op een veldje, maar achteraf, met mijn tentje had ik een hele camping voor mijzelf. Tenminste, zo voelde dat, niemand te zien als je bij je tentje zit. Heerlijk. Krat boeken mee en per dag of twee dagen een boek lezen. Those were the days!

Ik ga liever níet op vakantie dan naar een camping met 600 plaatsen.
pi_171761531
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wandel wel eens en dan kom je langs natuurcampings of boerderij campings met 30 plaatsen ofzo, geen fuck te doen,
Dan liever 600 plaatsen en wel wat te doen!
Heerlijk juist, die rustige campings. Niets te doen betekent geen kinderen en dus rust. Wij hebben daar expres voor gekozen toen we 2 jaar terug gingen kamperen. Onze camping had het zelfs op de website staan: seniorencamping, honden aan de lijn en niet geschikt voor kinderen O+
Spoilers!
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:54:50 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171761595
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:51 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik trok er vroeger dus in mijn eentje op uit, voorseizoen, naturistencamping, alleen een paar caravans op een veldje, maar achteraf, met mijn tentje had ik een hele camping voor mijzelf. Tenminste, zo voelde dat, niemand te zien als je bij je tentje zit. Heerlijk. Krat boeken mee en per dag of twee dagen een boek lezen. Those were the days!

Ik ga liever níet op vakantie dan naar een camping met 600 plaatsen.
18 jaar op een boerderij met paarden, geiten, koeien, weilanden, vergezichten, bossen, heide, doodgeschoten wild, doodgeschoten koe in de vriezer... kortom mijn jeugd..
Ik heb het al gehad, nu mogen jullie
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:55:28 #36
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171761616
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:51 schreef RobinOok het volgende:

[..]

, naturistencamping,
met mijn tentje had ik een hele camping voor mijzelf.
Oh dear
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:57:30 #37
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171761669
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee he?
Nee. Mijn collega zei tegen mij dat het niks is voor mensen die graag koken. Het is meer automatische piloot.
Siesta & Fiesta!
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:57:53 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171761678
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mogen we niet meer op je verjaardag komen ;(
Jawel, zeker! Maar weet nog niet waar :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_171761706
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]


[..]

Jawel, zeker! Maar weet nog niet waar :')
Je woont zo ver weg...
Spoilers!
  Moderator zaterdag 17 juni 2017 @ 23:59:49 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171761747
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je woont zo ver weg...
Jij woont lekker dichtbij :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 18 juni 2017 @ 00:01:15 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171761780
Okee waar moet ik 28 juli zijn zodat wij allemaal lekker kunnen terrassen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 18 juni 2017 @ 00:01:20 #42
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171761783
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:57 schreef Bramito het volgende:

[..]

Nee. Mijn collega zei tegen mij dat het niks is voor mensen die graag koken. Het is meer automatische piloot.
Hier in D is het echt hot, het is meer dat het me verbaasde er in CUL nog nooit over gelezen te hebben.
Als ik joetoep filmpjes zie wat mensen er mee maken, koken rijst, stomen wat groente en een sausje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171761789
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je woont zo ver weg...
Dat dus, en op vrijdag werk ik de hele dag en om dan nog naar het hoge land te gaan, dat gaat een latertje worden
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 18 juni 2017 @ 00:02:38 #44
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171761813
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:57 schreef Bramito het volgende:

[..]

Nee. Mijn collega zei tegen mij dat het niks is voor mensen die graag koken. Het is meer automatische piloot.
Ik deed ooit eens een workshop. Maakte een saus obv shii-takes in zo'n magimix. Het gewoon koken en pureren tegelijk. En je kunt de temperatuur instellen dat het dus niet kookt. Dat kan handig zijn, in profi keukens. In mijn keuken heb ik er niet echt behoefte aan.

Mijn vader (gadget- en koopverslaafd) heeft een soepmaker gekocht. Dat is pas echt een belachelijk ding! Die hoef ik nog niet alsie gratis was.
pi_171761844
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee waar moet ik 28 juli zijn zodat wij allemaal lekker kunnen terrassen?
Arnhem ;-) Terras aan de Rijn, kan je ook leuk eten
We have far more in common than that which devides us..
pi_171761868
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:02 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik deed ooit eens een workshop. Maakte een saus obv shii-takes in zo'n magimix. Het gewoon koken en pureren tegelijk. En je kunt de temperatuur instellen dat het dus niet kookt. Dat kan handig zijn, in profi keukens. In mijn keuken heb ik er niet echt behoefte aan.

Mijn vader (gadget- en koopverslaafd) heeft een soepmaker gekocht. Dat is pas echt een belachelijk ding! Die hoef ik nog niet alsie gratis was.
Daar las ik laatst ook iets over, maar kan me nog niet voorstellen wat daar handig aan is? Pan met bouillon en groenten en dan heb je toch ook soep?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 18 juni 2017 @ 00:06:20 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171761902
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee waar moet ik 28 juli zijn zodat wij allemaal lekker kunnen terrassen?
Ommen.
Hotel de Zon. Aan de Vecht, kan ik lopends komenen. Desnoods op de Markt, maar dan moet ik eerst de brug over :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 18 juni 2017 @ 00:06:41 #48
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171761909
Verder weg kan ik dan echt niet
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 18 juni 2017 @ 00:08:15 #49
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171761960
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Oh dear
:6
  zondag 18 juni 2017 @ 00:09:17 #50
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171761993
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daar las ik laatst ook iets over, maar kan me nog niet voorstellen wat daar handig aan is? Pan met bouillon en groenten en dan heb je toch ook soep?
Er zit een blendertje onderin. Een inferieur kutblendertje. Dan werkt een staafmixer 100x beter en makkelijker.
  zondag 18 juni 2017 @ 00:10:19 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171762026
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:08 schreef RobinOok het volgende:

[..]

:6
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171762480
https://www.facebook.com/Amirinnederland/videos/741668846006690/

Geen idee of 't te zien is, maar Team Arnhem is onderweg (Isa, Amir hier ;-))
We have far more in common than that which devides us..
pi_171765448
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_171765460
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 07:48 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O
nu pas :+
pi_171765560
Goedemorgen allemaal. Hier is het al stralend zonnig. Zo maar buiten ontbijten
We have far more in common than that which devides us..
pi_171765565
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171765587
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen allemaal. Hier is het al stralend zonnig. Zo maar buiten ontbijten
Heerlijk Kaatje! En morgen ben je ook nog lekker vrij O+

Ik ga half 10 rijden naar het strand, hopelijk een lange heerlijke stranddag voor de boeg. Genoeg lekkere dingetjes mee (mini grillworstjes, truffelsalami, kaasblokjes, pringles, auberginespread, pestomayo, brood en aardbeien).

En dan na het strand waarschijnlijk eindigen met een patatje.
Hopelijk vallen de vliegjes en de kwallen in zee mee dit keer.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_171765636
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Heerlijk Kaatje! En morgen ben je ook nog lekker vrij O+

Ik ga half 10 rijden naar het strand, hopelijk een lange heerlijke stranddag voor de boeg. Genoeg lekkere dingetjes mee (mini grillworstjes, truffelsalami, kaasblokjes, pringles, auberginespread, pestomayo, brood en aardbeien).

En dan na het strand waarschijnlijk eindigen met een patatje.
Hopelijk vallen de vliegjes en de kwallen in zee mee dit keer.
Dat klinkt heerlijk allemaal. En ik duim voor je, een stranddag zonder beestjes
We have far more in common than that which devides us..
pi_171765787
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 07:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

nu pas :+
Yup :P Hoewel ik alweer een uur wakker was. Dat slapen blijft een probleempje :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_171765980
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 09:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Yup :P Hoewel ik alweer een uur wakker was. Dat slapen blijft een probleempje :D
bij mij ook, maar ik kan anderen de schuld geven.
Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
pi_171766888
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 09:27 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

bij mij ook, maar ik kan anderen de schuld geven.
Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Inmiddels zit ik op 6,5 plus overdag een paar uur op de bank :+ Vanavond uur eerder naar bed hopelijk.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_171766937
Bijna klaar voor vanavond. :') :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171767163
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Inmiddels zit ik op 6,5 plus overdag een paar uur op de bank :+ Vanavond uur eerder naar bed hopelijk.
als je s nachts beter/dieper wilt slapen kan je beter niet overdag slapen.
Qua uren vind ik het zelf niet zo schokkend eigenlijk.
Ik heb een paar jaar geleden redelijk kunnen functioneren op 5 uur per nacht, toen werd ik uit mezelf langdurig steeds rond 4:30 wakker.
pi_171767196
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Inmiddels zit ik op 6,5 plus overdag een paar uur op de bank :+ Vanavond uur eerder naar bed hopelijk.
6,5 is standaard bij mij, bij een hele goede nacht,
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 juni 2017 @ 11:20:49 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_171767361
Groeten uit Nijmegen :W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_171767362
Zo. Klaar. Ik heb vanavond voor 8 man:
10 biefstukspiezen met wat groente ertussen.
10 kipsatespiezen + een bak satesaus
5 dikke hamburger
5 Duitse braadworsten
6 gekruide lamskoteletten
6 garnalenspiezen met tomaat
1 pakketje met stuk zalm, venkel, tomaat en sinaasappel voor de vega die wel vis eet.
500 gram rundvleessalade
ruim 1 kg aardappelsalade
grote bak geroosterde broccolisalade met nootjes.
10 groentespiezen (witte en kastanjechampignons, courgette en rode, gele, oranje paprika)
4 grote plakken aubergine met kruiden
500 gram groene asperges
1 honingmeloen
3 van die heule grote Turkse broden
2 bakjes kruidenkaas
1 bakje gekruide feta
1 flinke pak turkse schapenkaas met harissa en baba ganoush erdoor.
cocktailsaus, bbqsaus, knoflooksaus.

Ik vind het wel goed zo :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171767505
Wauw Lonaa, lijkt me wel genoeg! Lekker hoor
We have far more in common than that which devides us..
pi_171767527
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw Lonaa, lijkt me wel genoeg! Lekker hoor
Ik vind het altijd heel lastig in te schatten wat 'genoeg' is. Zowel qua hele hoeveelheid als qua hoeveelheid van 'iets'.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171767532
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:20 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Nijmegen :W
:W van de overkant van de waal en rijn
We have far more in common than that which devides us..
pi_171767577
quote:
2s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind het altijd heel lastig in te schatten wat 'genoeg' is. Zowel qua hele hoeveelheid als qua hoeveelheid van 'iets'.
Heb ik, zeker als het voor meer dan 4 personen is. Vorige week bij Iftar had ik veel en veel te veel. Dat kan wel op de eerste 2 dagen maar niet als de magen wat gewend zijn aan het vasten hoorde ik..
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 18 juni 2017 @ 11:37:49 #71
63722 z80
I fink you freaky
pi_171767670
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:20 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Nijmegen :W
Wat is er in de stad te doen?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_171767695
Volgens mijn nieuwe fitbit moet ik 8 uur per nacht slapen. Maar dat haal ik zelfs niet, terwijl ik toch veel (en goed) slaap.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 juni 2017 @ 11:39:48 #73
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_171767701
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:37 schreef z80 het volgende:

[..]

Wat is er in de stad te doen?
Geen idee ben onderweg naar mijn vader, die in Millingen woont.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 18 juni 2017 @ 11:46:14 #74
63722 z80
I fink you freaky
pi_171767781
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:39 schreef borisz het volgende:

[..]

Geen idee ben onderweg naar mijn vader, die in Millingen woont.
Dan kom je redelijk dicht bij mij in de buurt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_171767962
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:10 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

als je s nachts beter/dieper wilt slapen kan je beter niet overdag slapen.
Qua uren vind ik het zelf niet zo schokkend eigenlijk.
Ik heb een paar jaar geleden redelijk kunnen functioneren op 5 uur per nacht, toen werd ik uit mezelf langdurig steeds rond 4:30 wakker.
Op dit moment speelt er ook nog een lichte oververmoeidheid plus bacteriele infectie mee. Het is niet een kwestie van niet willen, maar het gebeurt gewoon zeg maar :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_171770193
quote:
2s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind het altijd heel lastig in te schatten wat 'genoeg' is. Zowel qua hele hoeveelheid als qua hoeveelheid van 'iets'.
Herkenbaar...en aan het eind hou je over voor nog 3 dagen ;)
Maar klinkt goed
pi_171770221
Hier ondanks hitte toch maar eens de hele badkamer leeggehaald en nu het bad (jaja de buitenkant) gevoegd...zo sponzen en afnemen en dan eens een grote schoonmaak houden (zou dan toch deze zomer de vloer erin komen.... *G
pi_171770671
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:39 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mijn nieuwe fitbit moet ik 8 uur per nacht slapen. Maar dat haal ik zelfs niet, terwijl ik toch veel (en goed) slaap.
kan je dat niet aanpassen? Mijn jawbone heb ik geleerd dat alles meer dan 6 uur prima is :+
Las gister ergens dat 7 uur en 6 minuten slaap DE sleutel is voor gelukkig leven :P
pi_171770735
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:11 schreef liedetector het volgende:
Hier ondanks hitte toch maar eens de hele badkamer leeggehaald en nu het bad (jaja de buitenkant) gevoegd...zo sponzen en afnemen en dan eens een grote schoonmaak houden (zou dan toch deze zomer de vloer erin komen.... *G
pfff.waar je zin in hebt. Ik ben nu van balkon (bloedheet) naar binnen gegaan. Alle deuren en ramen dicht en hopelijk hou ik t zo koel.
Er is een hele dikke bromvlieg binnen en de katten willenum :( ze sjeezen de hele tijd de kamer door.
We have far more in common than that which devides us..
pi_171770852
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

kan je dat niet aanpassen? Mijn jawbone heb ik geleerd dat alles meer dan 6 uur prima is :+
Las gister ergens dat 7 uur en 6 minuten slaap DE sleutel is voor gelukkig leven :P
Jawel maar wilde eerst kijken wat ik over een langere periode gemiddeld haal.
Denk dat ik het op 7 uur ga zetten.
pi_171770879
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

pfff.waar je zin in hebt. Ik ben nu van balkon (bloedheet) naar binnen gegaan. Alle deuren en ramen dicht en hopelijk hou ik t zo koel.
Er is een hele dikke bromvlieg binnen en de katten willenum :( ze sjeezen de hele tijd de kamer door.
dat vraag ik me ook af, maar na vorig weekend een behoorlijk schuuropruiming gedaan te hebben, een buurman die aan het verbouwen is, een lief die de hort op is ennnnn na een drukke week even wat tijd te hebben vond ik het toch nuttig en lekker opruimen.... (lag er vol met tegel splinters en andere zooi waar de bad bekleding etc van gemaakt is..... maar nu na een uur of 9 kloooien ga ik alleen nog stofzuigen en dan ook echt niks meer doen!!!! (vind het wel tof geworden!!! dus time well spend)
pi_171770971
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:56 schreef liedetector het volgende:

[..]

dat vraag ik me ook af, maar na vorig weekend een behoorlijk schuuropruiming gedaan te hebben, een buurman die aan het verbouwen is, een lief die de hort op is ennnnn na een drukke week even wat tijd te hebben vond ik het toch nuttig en lekker opruimen.... (lag er vol met tegel splinters en andere zooi waar de bad bekleding etc van gemaakt is..... maar nu na een uur of 9 kloooien ga ik alleen nog stofzuigen en dan ook echt niks meer doen!!!! (vind het wel tof geworden!!! dus time well spend)
wauw. _O_ Je mag best een foto spoileren hoor
We have far more in common than that which devides us..
pi_171771027
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

wauw. _O_ Je mag best een foto spoileren hoor
Ik zal zo eens kijken of dat lukt om te maken, kom er achter dat i de BBQ nog wil leeggooien en nog een tweede was wil draaien en eens kijken wat de puinhoop boven is..... *als ik eenmaal begin ben ik lastig te stoppen....* Maar is in stijl van mozaiek boven bad,,,en wordt steeds rustiger naar een bijna normale tegel en dan een soort plateau naast de wc voor boekjes en drankejs als je in bad ligt ....t was ff puzzelen, maar bijna klaar
pi_171771126
Ik was hier nog niet klaar (nog steeds niet helemaal, maar voor het idee), moet nog even flink poetsen en wat randjes strak krijgen ook, halverwege dus wer even verder

  Moderator / Redactie Sport zondag 18 juni 2017 @ 15:13:24 #85
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_171771178
Zo. Lekker geluncht in Kalkar, net over de grens. :9 Nu bij Pa in Millingen straks hier nog een hapje en dan weer terug naar IJmuiden :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_171771184
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:09 schreef liedetector het volgende:
Ik was hier nog niet klaar (nog steeds niet helemaal, maar voor het idee), moet nog even flink poetsen en wat randjes strak krijgen ook, halverwege dus wer even verder

[ afbeelding ]
Oohhh lie, wat mooi weer. Het geduld ook om het zo te krijgen. En dat mozaïek blijft _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_171771221
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oohhh lie, wat mooi weer. Het geduld ook om het zo te krijgen. En dat mozaïek blijft _O_
Thnx sweetie, en mocht iemand denken wat zijn sommige hoekjes vreemd, ja dat klopt dat is mocht ik ooooooit verstopping krijgen ik niet alles hoef te slopen op een paar voegen na..... je moet ergens die schroeven achter verstoppen)

*mochten we ooit verkopen denk ik dat de nieuwe bewoners als eerste de badkamer slopen hahhaha
  zondag 18 juni 2017 @ 15:24:58 #88
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171771323
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:13 schreef borisz het volgende:
Zo. Lekker geluncht in Kalkar, net over de grens. :9 Nu bij Pa in Millingen straks hier nog een hapje en dan weer terug naar IJmuiden :)
Waar kan je in Kalkar goed lunchen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 juni 2017 @ 15:33:32 #89
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_171771457
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waar kan je in Kalkar goed lunchen?
We hadden gegeten bij Cafe Mango aan het 'stadhuisplein'. Prima bord pasta met garnalen in tomatensaus.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 18 juni 2017 @ 15:35:30 #90
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171771489
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:33 schreef borisz het volgende:

[..]

We hadden gegeten bij Cafe Mango aan het 'stadhuisplein'. Prima bord pasta met garnalen in tomatensaus.
Kom regelmatig in Kalkar, eet dan een ijsje bij de ijszaak daar
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171771641
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:16 schreef liedetector het volgende:

[..]

Thnx sweetie, en mocht iemand denken wat zijn sommige hoekjes vreemd, ja dat klopt dat is mocht ik ooooooit verstopping krijgen ik niet alles hoef te slopen op een paar voegen na..... je moet ergens die schroeven achter verstoppen)

*mochten we ooit verkopen denk ik dat de nieuwe bewoners als eerste de badkamer slopen hahhaha
Ik denk dat ik jullie badkamer zou verhuizen naar boven, maar wel intact.
We have far more in common than that which devides us..
pi_171771706
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik jullie badkamer zou verhuizen naar boven, maar wel intact.
klein pokke huisje en daar geen 8 meter uitbouw...... das hier de keuken en badkamer, boven was niet eens water of een afvoer, dus daar toilet krijgen was al gewoon fijn....verder echt niet groot genoeg, strax de droger en wasmachine er nog heen, ruimte al gemaakt, maar moet nog extra stukkie water en afvoer, maar nu een eitje en dan kan de enorme schuur weer een atelier zijn


zo alleen nog een stukkie dweilen en dan schappen en op mn reet zitten...wel klaar voor vandaag
pi_171771742
Koelkast-tetris gespeeld bij vriend. Zo maar weer op de fiets die kant op. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171771786
quote:
2s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:51 schreef Lonaa het volgende:
Koelkast-tetris gespeeld bij vriend. Zo maar weer op de fiets die kant op. :7
smakelijk!!! en oelkast tetris heb ik hier al regelmatig...irritant
pi_171771818
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:54 schreef liedetector het volgende:

[..]

smakelijk!!! en oelkast tetris heb ik hier al regelmatig...irritant
Mijn eigen koelkast viel wel mee. Stond weinig in, relatief en is vrij groot.

Kwam net bij vriend thuis. Met 3 boodschappentassen (waarvan gelukkig 1 met brood) 2 tafelhoogte koelkasten, grotendeels al vol.

Oh :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171771833
quote:
2s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn eigen koelkast viel wel mee. Stond weinig in, relatief en is vrij groot.

Kwam net bij vriend thuis. Met 3 boodschappentassen (waarvan gelukkig 1 met brood) 2 tafelhoogte koelkasten, grotendeels al vol.

Oh :')
t is vooral als je meerdere eters hebt waar je dan oo nog het drinken laat..... gedoe!
pi_171771849
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:57 schreef liedetector het volgende:

[..]

t is vooral als je meerdere eters hebt waar je dan oo nog het drinken laat..... gedoe!
Er komen straks ook nog flink hoeveelheid wijn. Geen idee waar dat moet dan :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171771857
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:49 schreef liedetector het volgende:

[..]

klein pokke huisje en daar geen 8 meter uitbouw...... das hier de keuken en badkamer, boven was niet eens water of een afvoer, dus daar toilet krijgen was al gewoon fijn....verder echt niet groot genoeg, strax de droger en wasmachine er nog heen, ruimte al gemaakt, maar moet nog extra stukkie water en afvoer, maar nu een eitje en dan kan de enorme schuur weer een atelier zijn

zo alleen nog een stukkie dweilen en dan schappen en op mn reet zitten...wel klaar voor vandaag
Ik zou t natuurlijk niet zelf doen. Gewoon rondlopen, aannemer zeggen, dit en dat wil ik en bel maar als t klaar is :P

Toen ik hier de verbouwing had woonde ik er natuurlijk zelf en ik had alles met mijn klusmeneer doorgesproken. Maar op 1 ding ingegrepen, de kleur verf. Hij had in de slaapkamer en hal witwit, voor daar was het goed, maar in de huiskamer wilde hij dat ook en ik niet. Is even een puntje geweest. Hij was de vaste klusser van een van de mensen die ik niet meer spreek en iedere keer als ik iets wilde was het "ja maar ...heeft het zus of zo". Na 3 of 4x heb ik gezegd dat ik hier de hypotheek betaal, en hem betaalde en als ik (noem een dwarsstraat) dikke granol of hout op 't plafond wilde dat dat moest. Klaar...daarna konden we weer prima door de deur
We have far more in common than that which devides us..
pi_171771873
quote:
2s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Er komen straks ook nog flink hoeveelheid wijn. Geen idee waar dat moet dan :')
heeft hij een bad?
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 18 juni 2017 @ 16:01:15 #100
217702 Lonaa
Honger!
pi_171771900
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

heeft hij een bad?
DAT IS SLIM!

Ik weet het niet trouwens, maar goede tip :D
Flessen zijn al gekoeld, dus dat is in ieder geval iets.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171771941
quote:
2s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

DAT IS SLIM!

Ik weet het niet trouwens, maar goede tip :D
Flessen zijn al gekoeld, dus dat is in ieder geval iets.
jarig midden in de zomer (en bad is weg, dom dom dom)
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 18 juni 2017 @ 16:03:52 #102
217702 Lonaa
Honger!
pi_171771960
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

jarig midden in de zomer (en bad is weg, dom dom dom)
Ervaringsdeskundige dus :D En waarschijnlijk bijna jarig. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171771978
quote:
2s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ervaringsdeskundige dus :D En waarschijnlijk bijna jarig. :D
beiden _O-
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 18 juni 2017 @ 16:05:13 #104
217702 Lonaa
Honger!
pi_171772008
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

beiden _O-
:7

Goed, even nog wat spullies pakken (en mn eigen tang :') ) en dan op naar liters wijn en bbq-vleesch. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171772132
quote:
2s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

DAT IS SLIM!

Ik weet het niet trouwens, maar goede tip :D
Flessen zijn al gekoeld, dus dat is in ieder geval iets.
cementkuip werkt ook goed hoor!!!!
pi_171772157
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zou t natuurlijk niet zelf doen. Gewoon rondlopen, aannemer zeggen, dit en dat wil ik en bel maar als t klaar is :P

Toen ik hier de verbouwing had woonde ik er natuurlijk zelf en ik had alles met mijn klusmeneer doorgesproken. Maar op 1 ding ingegrepen, de kleur verf. Hij had in de slaapkamer en hal witwit, voor daar was het goed, maar in de huiskamer wilde hij dat ook en ik niet. Is even een puntje geweest. Hij was de vaste klusser van een van de mensen die ik niet meer spreek en iedere keer als ik iets wilde was het "ja maar ...heeft het zus of zo". Na 3 of 4x heb ik gezegd dat ik hier de hypotheek betaal, en hem betaalde en als ik (noem een dwarsstraat) dikke granol of hout op 't plafond wilde dat dat moest. Klaar...daarna konden we weer prima door de deur
ik weet dat het tig keer langer duurt (maar goed prima bewoonbaar en prima dus), ik doe het liefste alles zelf, op een flexpijp in de schoorsteen na (was eitje maar vrzekering) ook alles zelf gedaan.... en zal heus niet perfect zijn, maar boeit me geen zier... oww ik lieg de nieuw dakkapel achter ook laten doen (hoogtevrees en dat moet snel af)

elke muur hier was ook vreselijke spachtelpoets (j hebt erop geschreven), dus nee vast niet zo glad als een stucadoor maar hele huis toch echt zelf gedaan
pi_171772371
jouw muur was spiegelglad als ik dat vergelijk bij wat een vriendin van mij had, daar moest je echt stof afnemen op het granol gebeuren zo dik zat dat erop.

En jij bent handig en waarschijnlijk vind je het ook leuk om te doen. Ik totaal niet. Klein prutselspul wel maar als iemand hier iets moet boren ben ik weg.
We have far more in common than that which devides us..
pi_171772482
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:
jouw muur was spiegelglad als ik dat vergelijk bij wat een vriendin van mij had, daar moest je echt stof afnemen op het granol gebeuren zo dik zat dat erop.

En jij bent handig en waarschijnlijk vind je het ook leuk om te doen. Ik totaal niet. Klein prutselspul wel maar als iemand hier iets moet boren ben ik weg.
als ik meer tijd had gehad was het hier al af, tel daarbij op dat ik lui kan zijn wanneer wel tijd en een meisje wat enorm van troep maken houdt...... sja....
mijn motto is nu weer elk weekend klussen, vorige week "badkamer" boven opnieuw geschilderd en de schuur gedeeltelijk opgeruimd...vandaag voegen en opruimen, morgen met beetje mazzel de vloerverwarming aansluiten en alle tegels voor de badkamer uit de schuurhalen, maar het strand voor de doggies lonkt ook. dus wellicht een week uitstellen en zou ook nog bij een vriendin die nu 2 weken op La Palma is dr huis aanpakken..... ik heb gewoon een probleem met tijd, maar wil ik dr douche kitten moet ze wel weg zijn.... dillema
  zondag 18 juni 2017 @ 16:30:38 #109
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171772544
Die tegels maken het goed af Lie :Y

Ik had ook spachtelputz dat ik moest afstoffen in het vorige huis.

Wij hadden vandaag hulp, was echt heerlijk. De mannen zijn een dtuk verder gekomen met de elektra en mijn vriendin en ik hebben veel zooi opgeruimd binnen en buiten.
Spoilers!
pi_171772636
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die tegels maken het goed af Lie :Y

Ik had ook spachtelputz dat ik moest afstoffen in het vorige huis.

Wij hadden vandaag hulp, was echt heerlijk. De mannen zijn een dtuk verder gekomen met de elektra en mijn vriendin en ik hebben veel zooi opgeruimd binnen en buiten.
Ja jullie "project" is niet te vergelijken, wij zijn er meteen gaan wonen toen het nog een 70's pr0n paleis was, respect voor jullie!!! maar goed een jaar in een caravan voor geen goud, dus dan maar traag terwijl je er woont en steeds een stapje

*wanneer plaats je weer fotos of heb ik niet goed gekeken?

tevens lees ik iets tofs over vriendin maar durf bijna niet verder te vragen
pi_171772809
Ja L-S, foto's :Y

En nee, ik zou het ook niet voor elkaar krijgen om zo lang lang te verbouwen. Ik word al moe van mezelf als ik in m'n eigen huis een zooi maak

Ik hoop ook dat het "de" vriendin is, maar ik ben bang van niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_171773024
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja L-S, foto's :Y

En nee, ik zou het ook niet voor elkaar krijgen om zo lang lang te verbouwen. Ik word al moe van mezelf als ik in m'n eigen huis een zooi maak

Ik hoop ook dat het "de" vriendin is, maar ik ben bang van niet
ik duim!!!

goed boodschappen!!! inclusief een berg bier en witte wijn en ga in een delirium in mn bed liggen ;) *vast niet maar het klinkt lekker
pi_171773413
EN dan hb je in de Aldi achter je een stel (ik denk) Polen, die 2 pakjes sigaretten hebben gepakt en niet op de band leggen en je ziet dat!! Ik kan mn bek dan echt niet houden... 2 van die gasten los afrekenen en elk met 1 blikje drinken van 25 cent..... Ben ook bij de kassiere gebleven die heel blij met me was maar, weg voor je echt iets kan doen he...en ik weet bijna zeker dat de achterste het over gepakt heeft..... mega druk en verder doet ook niemand wat he.... maar goed, zo ver de avonturen voor vandaag, nu ga ik in de hibernate stand!!
  zondag 18 juni 2017 @ 17:49:25 #114
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171773881
Nee, niet dé vriendin. Daar gaat het heel slecht mee.

Ik heb gelukkig meerdere vriendinnen en die van vandaag was Fok!user Tink89. Die waar ik pas op de bruiloft was en die de welkome gast was op de middag waar ik ongenode gasten kreeg een paar weken geleden. En haar man dus.

En dat wonen in een caravan heeft ook zo zijn voordelen. Ik zie ze steeds minder, dat wel. Maar ik kan me hier terugtrekken van de verbouwing en dat gaat veel lastiger als je in je te verbouwen huis woont.
Spoilers!
pi_171773936
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, niet dé vriendin. Daar gaat het heel slecht mee.

Ik heb gelukkig meerdere vriendinnen en die van vandaag was Fok!user Tink89. Die waar ik pas op de bruiloft was en die de welkome gast was op de middag waar ik ongenode gasten kreeg een paar weken geleden. En haar man dus.

En dat wonen in een caravan heeft ook zo zijn voordelen. Ik zie ze steeds minder, dat wel. Maar ik kan me hier terugtrekken van de verbouwing en dat gaat veel lastiger als je in je te verbouwen huis woont.
Bummer en tevens fijn!!!! En snap het wel hoor, maar hier was het nooit onbewoonbaar..... (alleen in mijn optiek)
  zondag 18 juni 2017 @ 17:52:08 #116
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171773939
Soms denk ik dat iedereen hier pot is en dan denk ik weer dat iedereen adhd heeft.....
Serieus. Zelfs die met vreselijke schildklierproblemen doen meer dan ik op een dag. :o

Anyway, ik heb ook iets gedaan vandaag, de foto's van wat we "thuis" aten deze vakantie bij elkaar gezet en geupload. (albumpie voor wie nieuwsgierig is)

Nu nog de foto's van wat we "uit" aten. Maar laat ik daar nou geen zin meer in hebben. :D
Jammer dan...
pi_171773958
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:52 schreef RobinOok het volgende:
Soms denk ik dat iedereen hier pot is en dan denk ik weer dat iedereen adhd heeft.....
Serieus. Zelfs die met vreselijke schildklierproblemen doen meer dan ik op een dag. :o

Anyway, ik heb ook iets gedaan vandaag, de foto's van wat we "thuis" aten deze vakantie bij elkaar gezet en geupload. (albumpie voor wie nieuwsgierig is)

Nu nog de foto's van wat we "uit" aten. Maar laat ik daar nou geen zin meer in hebben. :D
Jammer dan...
Och jij werkt ALTIJD en als e dat niet doet KOOK je en bezoekje TOKO'S... perceptie beste robin..vergat te vermelden dat je ook nog fotos maakt van wat je eet en dan sites onderhoud, zou ik echt geen puf voor hebben
  zondag 18 juni 2017 @ 17:55:07 #118
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171774008
Het meeste doe ik zittend. _O-
pi_171774040
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:55 schreef RobinOok het volgende:
Het meeste doe ik zittend. _O-
juist zitten kost soms meer energie dan gewoon ff flink zweten
pi_171774087
Ik ben gewoon lekker lui. Hou geen website bij, bezoek geen toko's (tenzij ik iets nodig heb en die hele grote is hier ongeveer 800 meter verderop), verbouwen hoeft niet (nooit) meer.
En vanavond kook ik ook niet. Het idee van Robin, omelet met blauwe kaas gaat 'm wrs worden, hoop wel dat ik blauwe kaas in huis heb.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 18 juni 2017 @ 18:01:51 #121
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171774150
Ja hoor, Kaatje die lui is, whoehahahahhahahahahahahaha. Echt niet!
  zondag 18 juni 2017 @ 18:03:43 #122
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171774183
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:52 schreef RobinOok het volgende:
Soms denk ik dat iedereen hier pot is en dan denk ik weer dat iedereen adhd heeft.....
Serieus. Zelfs die met vreselijke schildklierproblemen doen meer dan ik op een dag. :o

Anyway, ik heb ook iets gedaan vandaag, de foto's van wat we "thuis" aten deze vakantie bij elkaar gezet en geupload. (albumpie voor wie nieuwsgierig is)

Nu nog de foto's van wat we "uit" aten. Maar laat ik daar nou geen zin meer in hebben. :D
Jammer dan...
Ik doe ook heel vaak niets hoor. En zooooo verschrikkelijk is dat schildklierprobleem doorgaans niet. Alleen af en toe. Normaalgesproken kan ik er prima op functioneren alleen op mijn eigen tempo.

Zo even je foto's bekijken tijdens het nietsen.
Het eten is snel klaar gelukkig. Picanha en sate zijn al klaar, dan nog romiane grillen en de dressing voor de aardappelsalade maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 18-06-2017 18:09:56 ]
Spoilers!
pi_171774184
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 18:01 schreef RobinOok het volgende:
Ja hoor, Kaatje die lui is, whoehahahahhahahahahahahaha. Echt niet!
je pikt mn reactie, ik ben iemand die na 7 uur s avond gewoon niks meer wil doen....
  zondag 18 juni 2017 @ 18:07:52 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171774257
Ik wil ook een omelet met blauwe kaas :9

Wat zijn die vleeshompen op het broodbelegplankje Robin?
Spoilers!
  zondag 18 juni 2017 @ 18:08:33 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171774269
Ik wil ook Lonaa's bbq trouwens.
Spoilers!
  zondag 18 juni 2017 @ 18:08:50 #126
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171774272
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 18:03 schreef liedetector het volgende:

[..]

je pikt mn reactie, ik ben iemand die na 7 uur s avond gewoon niks meer wil doen....
En dan gaat Kaatje juist op pad om de wereld beter te maken!
Ik trek dat ene uurtje Tai Chi in de week al bijna niet. En dan zegt ze dat ze lui is. _O-

Sorry, Kaatje. :D
  zondag 18 juni 2017 @ 18:10:34 #127
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171774294
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 18:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil ook een omelet met blauwe kaas :9

Wat zijn die vleeshompen op het broodbelegplankje Robin?
Een eendenborst zonder vel.
Vel apart gebakken. Eendenborst heel lui een paar uur op 50C of zo. Weet niet meer precies hoeveel. In ieder geval voor het eerst en het laatst dat ik rood vlees zo lang laat garen. Ik dacht dat het niet uitmaakte, maar wel. Vond de structuur niet zo lekker meer. Volgende dag op toast smaakte het beter.
pi_171774325
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 18:08 schreef RobinOok het volgende:

[..]

En dan gaat Kaatje juist op pad om de wereld beter te maken!
Ik trek dat ene uurtje Tai Chi in de week al bijna niet. En dan zegt ze dat ze lui is. _O-

Sorry, Kaatje. :D
na een volle werk dag waar je op je fietsje heen gaat de hele avond mensen NL les geven en dan soms ook voor ze koken... het idee!!!!
pi_171774358
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 18:08 schreef RobinOok het volgende:

[..]

En dan gaat Kaatje juist op pad om de wereld beter te maken!
Ik trek dat ene uurtje Tai Chi in de week al bijna niet. En dan zegt ze dat ze lui is. _O-

Sorry, Kaatje. :D
Maar daar word ik niet moe van. Dat geeft juist energie.
Als ik iets schil, ga ik op de bank zitten, ik heb iemand die schoonmaakt. Sporten doe ik ook al niet en vandaag en gisteren heb ik vrijwel niets gedaan. Het buiten dat ik geweest ben was op 't balkon totdat het te heet werd daar
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 18 juni 2017 @ 18:17:48 #130
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171774393
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar daar word ik niet moe van. Dat geeft juist energie.

Ja, dat bedoel ik! Gekkenhuis! :D
pi_171774941
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 18 juni 2017 @ 18:54:04 #132
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171775010
Kabritu Stoba gemaakt, geit op zijn Antilliaans, samen met een paar antilliaanse vrienden die langskwamen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171775209
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:52 schreef RobinOok het volgende:
Soms denk ik dat iedereen hier pot is en dan denk ik weer dat iedereen adhd heeft.....
Serieus. Zelfs die met vreselijke schildklierproblemen doen meer dan ik op een dag. :o
Vandaag gedaan: naar een parkje gesjokt, in het gras gaan liggen, naar supermarkt gelopen en lunch gekocht, naar een ander parkje gelopen en in het gras gaan liggen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_171775325
quote:
hoe lang vliegen voordat je weer in Nederland bent
We have far more in common than that which devides us..
pi_171775332
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:06 schreef mjan het volgende:

[..]

Vandaag gedaan: naar een parkje gesjokt, in het gras gaan liggen, naar supermarkt gelopen en lunch gekocht, naar een ander parkje gelopen en in het gras gaan liggen.
Vervelend leven :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_171775340
quote:
zeg bootmeneer, wie was fout : containerschip of het marineschip
pi_171775363
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

hoe lang vliegen voordat je weer in Nederland bent
Morgen in de middag thuis
pi_171775371
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

zeg bootmeneer, wie was fout : containerschip of het marineschip
Ehm.. waar hebben we t over?

Ik heb de afgelopen week 0,0 aan nieuws meegekregen.
pi_171775403
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:06 schreef mjan het volgende:

[..]

Vandaag gedaan: naar een parkje gesjokt, in het gras gaan liggen, naar supermarkt gelopen en lunch gekocht, naar een ander parkje gelopen en in het gras gaan liggen.
Dan heb je heel veel gelopen vandaag. Ik sta nu op 9 afleveringen Good wife :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_171775418
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:16 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ehm.. waar hebben we t over?

Ik heb de afgelopen week 0,0 aan nieuws meegekregen.
https://www.ft.com/content/0d3a32d8-52fe-11e7-bfb8-997009366969
https://www.washingtonpos(...)m_term=.edb1db261779
  zondag 18 juni 2017 @ 19:20:33 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171775443
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan heb je heel veel gelopen vandaag. Ik sta nu op 9 afleveringen Good wife :P
Goeie serie.
Spoilers!
pi_171775478
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Goeie serie.
leve netflix. Nog ca 10 afleveringen en dan moet ik iets anders zoeken
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 18 juni 2017 @ 19:26:36 #144
63722 z80
I fink you freaky
pi_171775574
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_171775586
quote:
Aan de schade op de foto's te zien, zonder te weten waar de exacte locatie is geweest en hoe de oorspronkelijke koersen waren.
Zeg ik dat de marine fout zat door niet te voldoen aan voorschrift 15.

http://www.nepia.com/medi(...)ossing-Situation.PDF

Simpel gezegd: verkeer van rechts heeft voorrang. En met de veel voorkomende arrogante houding "this is us navy destroyer" a la wat are you sinking about, moet je nog steeds aan de ColRegs voldoen. Iets wat ze zelf niet noodzakelijk vinden.
pi_171775602
En ja ik ben moe. Dus kut zinsconstructies = win
pi_171775669
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan heb je heel veel gelopen vandaag. Ik sta nu op 9 afleveringen Good wife :P
Dat is een illusie. Ik denk niet meer dan 2km in totaal 8-)
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_171775707
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:31 schreef mjan het volgende:

[..]

Dat is een illusie. Ik denk niet meer dan 2km in totaal 8-)
Ik haal nog geen 100 meter bank-badkamer-wc-keuken-balkon waren mijn bezoeklokaties in een appartement van 65 m2 :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_171775742
Afgelopen week 20 a 25 km per dag 8-)
pi_171775758
Overigens een hele foute koelkastmagneer gescoord en een fout vingerhoedje voor m'n ma...


Foto's volgen :+
  zondag 18 juni 2017 @ 19:40:07 #151
63722 z80
I fink you freaky
pi_171775811
Ben ik toch een stuk actiever geweest vandaag.
Bed verschoond en een ton was weggewerkt, Tig kilo onkruid uit de tuin gehaald, rondje sportschool (meer bewegen dan echt trainen) en van de rodebes (johannisbeere) staan snoepen in de tuin.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 18 juni 2017 @ 19:43:38 #152
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171775871
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:40 schreef z80 het volgende:
Ben ik toch een stuk actiever geweest vandaag.
Bed verschoond en een ton was weggewerkt,
Hebben die anderen ook. Wedden? Alleen tellen ze dat niet mee.
pi_171775905
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:43 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Hebben die anderen ook. Wedden? Alleen tellen ze dat niet mee.
Nee hoor, hulp verschoont bed en was is al lang weggewerkt.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 18 juni 2017 @ 19:45:40 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171775907
Ik wil geit van Piet, BBQ van Lonaa.
Lekker vandaag nog 13 km gewandeld nog even een paar biertjes gedronken bij "sunday at the park"
Gegeten gedoucht en nog heel veel rode besjes geplukt. Oogst is goed dit jaar :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 18 juni 2017 @ 19:46:37 #155
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171775921
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:06 schreef mjan het volgende:

[..]

Vandaag gedaan: naar een parkje gesjokt, in het gras gaan liggen, naar supermarkt gelopen en lunch gekocht, naar een ander parkje gelopen en in het gras gaan liggen.
Naar huis gegaan en de hondenpoep uit je kleding gewassen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 18 juni 2017 @ 19:53:58 #156
63722 z80
I fink you freaky
pi_171776025
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil geit van Piet, BBQ van Lonaa.
Lekker vandaag nog 13 km gewandeld nog even een paar biertjes gedronken bij "sunday at the park"
Gegeten gedoucht en nog heel veel rode besjes geplukt. Oogst is goed dit jaar :9
Zowel de rode als de zwarte bes hangen extreem vol. Ook de kruisbes lijkt het dit jaar goed te gaan doen, deze zijn alleen nog niet rijp.
Tevens hangen de appelboompjes hier goed vol ondanks de late vorst. De kersenbomen in de buurt en mijn kersenboom hingen zo vol dat de vogels ze niet leeg kregen en ik ook wat kersen heb mogen plukken. Enkel de perenboompjes laten het afweten. Daar is totaal geen bloesem in gekomen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 18 juni 2017 @ 19:58:21 #157
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171776106
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Naar huis gegaan en de hondenpoep uit je kleding gewassen?
Ik had van de week woorden met een tokkie-mevrouw.

Het was me al opgevallen dat ze nooit een schep bij zich had als ze met de hont liep, maar niet te snel oordelen, misschien graait ze graag in de stront met zo'n zakje. Totdat ik hont met kromme rug zag staan en mevrouw de andere kant op keek en door liep. Ze werd kwaad toen ik zei dat ze iets vergat :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171776109
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:43 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Hebben die anderen ook. Wedden? Alleen tellen ze dat niet mee.
Nope.

quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Naar huis gegaan en de hondenpoep uit je kleding gewassen?
Nope.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 18 juni 2017 @ 19:58:29 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171776110
Kersen! Kruisbessen! O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_171776266
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:43 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Hebben die anderen ook. Wedden? Alleen tellen ze dat niet mee.
dat vond ik nou idd niet perse actief nee.....

en beetje balen het is na 7 en ik moet nog een was ophangen.... En nee het waren vandaag maar 2 wassen omdat ik het gewoon bij houdt en het dus nooit een ton wasgoed is

Maar als je mee telt dat ik vandaag en glas heb wegebracht 2x boodschappen heb gedaan hele huis gezogen heb 3 honden los van elkaar gelopen heb (1 bejaard en loopt niet door, 1 loops dus lastig en 1 wil alleen maar met de bal zwemmen) en de rest van de shizzle als afwassen ensjo, ja dan heb ik vast veel gedaan vandaag...
  Moderator zondag 18 juni 2017 @ 20:07:43 #161
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171776299
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:53 schreef z80 het volgende:

[..]

Zowel de rode als de zwarte bes hangen extreem vol. Ook de kruisbes lijkt het dit jaar goed te gaan doen, deze zijn alleen nog niet rijp.
Tevens hangen de appelboompjes hier goed vol ondanks de late vorst. De kersenbomen in de buurt en mijn kersenboom hingen zo vol dat de vogels ze niet leeg kregen en ik ook wat kersen heb mogen plukken. Enkel de perenboompjes laten het afweten. Daar is totaal geen bloesem in gekomen.
Ik zag gister nog een bloemetje in m'n pruimenboom. En dat hij vol zat met bladluis...

Appelbomen staan er ook top bij, veel en dikke appels. Peer heeft ook niet gebloeid.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 18 juni 2017 @ 20:21:28 #162
63722 z80
I fink you freaky
pi_171776624
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik zag gister nog een bloemetje in m'n pruimenboom. En dat hij vol zat met bladluis...

Appelbomen staan er ook top bij, veel en dikke appels. Peer heeft ook niet gebloeid.
Pruim heb ik niet staan.Wel 2 perzik er dit jaar bij gezet. Zit mooi groen blad aan maar verder doen ze nog weinig.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 18 juni 2017 @ 20:22:36 #163
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171776641
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

leve netflix. Nog ca 10 afleveringen en dan moet ik iets anders zoeken
Staat de volledige serie er op?
Spoilers!
  zondag 18 juni 2017 @ 20:25:25 #164
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171776698
Mn nieuwe zonnebed (vaderdag zelf-cadeau) doet het: nu aftersun nodig :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171776729
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:25 schreef fietsie het volgende:
Mn nieuwe zonnebed (vaderdag zelf-cadeau) doet het: nu aftersun nodig :)
wtf is een zonnebed?

*en ik moet nieuwe shirts geloof ik, ze gaan strak zitten om mn bovenarmen
  zondag 18 juni 2017 @ 20:27:39 #166
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171776742
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:26 schreef liedetector het volgende:

[..]

wtf is een zonnebed?
Zo'n buitending waar je op kunt liggen? Tokkies gooien er voor het ontbijt hun claim-handdoekje op in hun all-in-resort?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171776755
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zo'n buitending waar je op kunt liggen? Tokkies gooien er voor het ontbijt hun claim-handdoekje op in hun all-in-resort?
Owww sjo..... clear!!! *dacht aan nieuw soort zonnebank ofzo
  zondag 18 juni 2017 @ 20:28:57 #168
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171776764
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zo'n buitending waar je op kunt liggen? Tokkies gooien er voor het ontbijt hun claim-handdoekje op in hun all-in-resort?
Nah, dat doet iedereen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171777019
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Staat de volledige serie er op?
Volgens mij wel, zit nu ergens in serie 7, laatste
We have far more in common than that which devides us..
pi_171777083
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik had van de week woorden met een tokkie-mevrouw.

Het was me al opgevallen dat ze nooit een schep bij zich had als ze met de hont liep, maar niet te snel oordelen, misschien graait ze graag in de stront met zo'n zakje. Totdat ik hont met kromme rug zag staan en mevrouw de andere kant op keek en door liep. Ze werd kwaad toen ik zei dat ze iets vergat :')
Had ik laatst ook, echtpaar, liep met een joekel van een hond hier achter mijn schuur, daar is een grasveldje, beest poept bijna dat gras vol, en jut en jul stonden erbij en keken er naar. Ik zei niets maar keek alleen. Van drol naar hun en weer naar drol. En ze begonnen toch te schelden, moest er wel om lachen later, ze wisten zo goed dat ze fout waren en dus maar meteen in de aanval.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 18 juni 2017 @ 20:46:31 #171
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171777138
Tijdje terug lag er een drol op mijn inrit, ik was al aan het mopperen, kwam er een vrouw aan op de fiets, zei, sorry sorry, ik had geen zakjes bij me en trok een zakje uit haar tas. Ruimde de keutel op en zei dat ze het zo pijnlijk vond.
O+ O+ :*

Zo mooi
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171777329
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijdje terug lag er een drol op mijn inrit, ik was al aan het mopperen, kwam er een vrouw aan op de fiets, zei, sorry sorry, ik had geen zakjes bij me en trok een zakje uit haar tas. Ruimde de keutel op en zei dat ze het zo pijnlijk vond.
O+ O+ :*

Zo mooi
Oh, da's mooi. Die zou ik koffie hebben gegeven
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 18 juni 2017 @ 21:17:56 #173
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171777836
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:06 schreef liedetector het volgende:

[..]

dat vond ik nou idd niet perse actief nee.....

en beetje balen het is na 7 en ik moet nog een was ophangen.... En nee het waren vandaag maar 2 wassen omdat ik het gewoon bij houdt en het dus nooit een ton wasgoed is

Maar als je mee telt dat ik vandaag en glas heb wegebracht 2x boodschappen heb gedaan hele huis gezogen heb 3 honden los van elkaar gelopen heb (1 bejaard en loopt niet door, 1 loops dus lastig en 1 wil alleen maar met de bal zwemmen) en de rest van de shizzle als afwassen ensjo, ja dan heb ik vast veel gedaan vandaag...
Whoehahhaha. Jij bent echt grappig. Dat is inderdaad veel ja. En belachelijk veel als je deze erbij optelt, mafkees! _O-

quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:11 schreef liedetector het volgende:
Hier ondanks hitte toch maar eens de hele badkamer leeggehaald en nu het bad (jaja de buitenkant) gevoegd...zo sponzen en afnemen en dan eens een grote schoonmaak houden (zou dan toch deze zomer de vloer erin komen.... *G
pi_171778205
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:17 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Whoehahhaha. Jij bent echt grappig. Dat is inderdaad veel ja. En belachelijk veel als je deze erbij optelt, mafkees! _O-

[..]

ja dat was eigenlijk de hoofdmoot die badkamer, de rest is dagelijks...... en blij mee..... nu lekker douchen en plat (natuurlijke wekker gaat om 4)
  zondag 18 juni 2017 @ 21:39:11 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171778387
Waren lekkere hamburgers geworden, ondanks het supermarktgehakt.
Eikenschaafsel om ze 15 mins warm te roken :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171778559
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:32 schreef liedetector het volgende:

[..]

ja dat was eigenlijk de hoofdmoot die badkamer, de rest is dagelijks...... en blij mee..... nu lekker douchen en plat (natuurlijke wekker gaat om 4)
4 uur op...vind 6.30 al vroeg genoeg
We have far more in common than that which devides us..
pi_171778586
OK ik doe mee. Was, lunch en avondeten gemaakt, 2 parasols opgezet en een rondje gelopen met kind op fiets.

En Day of the doctor gekeken. Ik vond het wel wat :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 18 juni 2017 @ 21:48:46 #178
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171778635
Ik had heerlijk middagje onnozelen in bouwmarkten en een supermarkt.
En BBQ-en enzo.

Leuke lampjes in de tuin, een zonnebed voor mezelf.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 18 juni 2017 @ 21:57:22 #179
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171778891
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:46 schreef Vanyel het volgende:
OK ik doe mee. Was, lunch en avondeten gemaakt, 2 parasols opgezet en een rondje gelopen met kind op fiets.

En Day of the doctor gekeken. Ik vond het wel wat :Y
*O*
Spoilers!
  zondag 18 juni 2017 @ 21:58:08 #180
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171778915
Wel coole nieuwe manier geleerd waarop je een evil neolution arts de mond kunt snoeren met een lange holle naald :X (Orphan black)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 juni 2017 @ 22:05:55 #181
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_171779094
Thuis :). Lange maar wel fijne dag. En Havana aan de Waal verdient eens een langer bezoekje.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_171779114
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:58 schreef fietsie het volgende:
Wel coole nieuwe manier geleerd waarop je een evil neolution arts de mond kunt snoeren met een lange holle naald :X (Orphan black)
Ahum. Die moet ik nog kijken.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_171779143
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

*O*
Blij met wat enthousiasme? Ik giechelde zelfs een beetje toen ik David Tennant zag, en nog eens toen ik begreep dat ie de hele ep meedeed.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 18 juni 2017 @ 22:08:40 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171779155
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 22:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ahum. Die moet ik nog kijken.
Daarom zeg ik ook niet -hoe- en in welke aflevering :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171779193
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 22:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook niet -hoe- en in welke aflevering :)
Er staan er 2 online. Het was niet in de eerste...

Of je moet 300 eps achterlopen en ik het niet zo indrukwekkend hebben gevonden, maar het klinkt zo vrij viezig.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 18 juni 2017 @ 22:10:51 #186
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171779207
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 22:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Er staan er 2 online. Het was niet in de eerste...
Oow nee wij zitten niet op recente afleveringen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171779459
Na lange tijd weer (zelf)gemarineerde schouderkarbonade en spare-ribs eten. :9

Alleen jammer dat ik nog niet niet een maaltijd kan maken. :')
pi_171780236
Na een muggeninvasie maar naar binnen gegaan. ,morgen maar even anti muggen spul halen
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 18 juni 2017 @ 23:42:30 #189
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171780887
Met een eenvoudige telescoop in de tuin, 4 manen van jupiter duidelijk te zien, maar binnen gevlucht wordt gek van de muggen. In mijn neus, in mijn mond, overal.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator zondag 18 juni 2017 @ 23:45:39 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171780942
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 23:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Met een eenvoudige telescoop in de tuin, 4 manen van jupiter duidelijk te zien, maar binnen gevlucht wordt gek van de muggen. In mijn neus, in mijn mond, overal.
Dit goedje even opsmeren.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 18 juni 2017 @ 23:47:52 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171780973
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:39 schreef fietsie het volgende:
Waren lekkere hamburgers geworden, ondanks het supermarktgehakt.
Eikenschaafsel om ze 15 mins warm te roken :)
De Jumbo hier draait vers gehakt, zitten dus geen conserveringsmiddelen op en zo.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 18 juni 2017 @ 23:48:21 #192
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171780982
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 23:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dit goedje even opsmeren.
[ afbeelding ]
Ja, heb ook nog deet liggen maar dat moet ik eerst zoeken, en dan daarna weer douchen want het stinkt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 18 juni 2017 @ 23:49:23 #193
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171781001
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 23:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

De Jumbo hier draait vers gehakt, zitten dus geen conserveringsmiddelen op en zo.
De aldi heeft ook goed gehakt, zit alleen rundvlees in.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator zondag 18 juni 2017 @ 23:49:29 #194
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171781004
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 23:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja, heb ook nog deet liggen maar dat moet ik eerst zoeken, en dan daarna weer douchen want het stinkt
Dit is meer een natuurlijk goedje geloof ik, ik vind het niet echt stinken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171781093
Ik heb vooral een drukke dag gehad qua sociaal leven: vanaf half 11 tot 9 uur de deur uit geweest. Buurtgebouw, vrienden, kerk.
En ik vind mezelf inderdaad al heel actief als ik een afwasmachine uitruimen of een was draai :P

Robin, je vakantie-eten lijkt me niets maar het ziet er wel mooi uit. En die kwartels zo, dat ziet er ook wel sneu uit zeg. Terwijl ik daar normaalgesproken niet zo'n moeite mee heb, als vlees er nog zo duidelijk als dier uitziet

Geinig Piet, dat koken met Antilliaanse vrienden. Ken je die keuken ook enigszins of is het nieuw voor je?

Lonaa, wat een goed idee om Turks brood te doen ipv stokbrood ^O^ was er veel eten over?
freedom is just another word for nothing left to lose
  maandag 19 juni 2017 @ 00:01:52 #196
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171781180
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 23:55 schreef Lot_1 het volgende:


Geinig Piet, dat koken met Antilliaanse vrienden. Ken je die keuken ook enigszins of is het nieuw voor je?


Heb samen met hun staan koken. Het was erg lekker, maar je proeft weinig meer van de geit.
Maar goed, volgende week maar weer een geitje bestellen nu het seizoen is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 19 juni 2017 @ 03:05:39 #197
217702 Lonaa
Honger!
pi_171782268
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 23:55 schreef Lot_1 het volgende:
Ik heb vooral een drukke dag gehad qua sociaal leven: vanaf half 11 tot 9 uur de deur uit geweest. Buurtgebouw, vrienden, kerk.
En ik vind mezelf inderdaad al heel actief als ik een afwasmachine uitruimen of een was draai :P

Robin, je vakantie-eten lijkt me niets maar het ziet er wel mooi uit. En die kwartels zo, dat ziet er ook wel sneu uit zeg. Terwijl ik daar normaalgesproken niet zo'n moeite mee heb, als vlees er nog zo duidelijk als dier uitziet

Geinig Piet, dat koken met Antilliaanse vrienden. Ken je die keuken ook enigszins of is het nieuw voor je?

Lonaa, wat een goed idee om Turks brood te doen ipv stokbrood ^O^ was er veel eten over?
Genoeg om morgen nog van te eten met twee man!

Verder was het heel erg gezellig met lieve mensen en voor redenen die ik niet begrijp ben ik nu verdrietig. Zo maar slapen, dan is het vast morgen over. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171782656
Mogguh allemaal *O* Vandaag weer werken *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_171782881
quote:
2s.gif Op maandag 19 juni 2017 03:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Genoeg om morgen nog van te eten met twee man!

Verder was het heel erg gezellig met lieve mensen en voor redenen die ik niet begrijp ben ik nu verdrietig. Zo maar slapen, dan is het vast morgen over. :)
Dat heb je soms. Moe zijn helpt niet mee. Hopelijk heb je een goede nacht gehad. :*
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_171783106
Wat een Spartaanse vlucht ;(
  maandag 19 juni 2017 @ 08:29:46 #201
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171783148
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 08:25 schreef FranticDJ het volgende:
Wat een Spartaanse vlucht ;(
Houten banken en havermout uit een nap?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 19 juni 2017 @ 08:33:04 #202
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171783188
Gaat een vreselijk warme dag worden vandaag. Ben blij dat ik niet op kantoor zit
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 19 juni 2017 @ 08:38:26 #203
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171783236
Voorspelling voor vandaag 31 graden hier, donderdag 35 graden, is niet leuk meer
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juni 2017 @ 08:40:12 #204
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_171783249
Op weg naar kantoor is het al heet. Hier op kantoor is het vooralsnog goed uit te houden. En anders ventilator aan :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 19 juni 2017 @ 08:42:49 #205
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171783278
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 08:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Gaat een vreselijk warme dag worden vandaag. Ben blij dat ik niet op kantoor zit
Siesta & Fiesta!
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 08:43:51 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171783298
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 08:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Voorspelling voor vandaag 31 graden hier, donderdag 35 graden, is niet leuk meer
"Das gaain weer veur ain blaanke" zeggen we hier dan gekscherend :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 08:44:02 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171783302
Mogguh.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 19 juni 2017 @ 08:44:37 #208
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171783307
Ik wil ook 31 graden.
Siesta & Fiesta!
pi_171783331
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 08:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Gaat een vreselijk warme dag worden vandaag. Ben blij dat ik niet op kantoor zit
Ik wel. Thuis is het best warm, op kantoor werk ik boven de koelcel dus hebben we het wat koeler :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_171783376
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 08:44 schreef Bramito het volgende:
Ik wil ook 31 graden.
Jij hebt nog 10 graden meer?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 19 juni 2017 @ 08:59:07 #211
217702 Lonaa
Honger!
pi_171783478
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 07:55 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Dat heb je soms. Moe zijn helpt niet mee. Hopelijk heb je een goede nacht gehad. :*
Kort, vooral. :)

Maar goedemorgen! Ik doe straks wel siesta. Het is toch te warm.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 19 juni 2017 @ 08:59:53 #212
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171783486
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 08:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jij hebt nog 10 graden meer?
Ja zoiets, en al heel de week. Is niet erg maar we moeten er weer even aan wennen.
Siesta & Fiesta!
  Official ESF Kreviewer maandag 19 juni 2017 @ 09:05:02 #213
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_171783572
Morge.

Heb je een eurootje?
  maandag 19 juni 2017 @ 09:12:39 #214
217702 Lonaa
Honger!
pi_171783673
quote:
14s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:05 schreef Kreator het volgende:
Morge.

Heb je een eurootje?
Ik vind dat Arnoud er slecht uit ziet. :{
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 19 juni 2017 @ 09:22:44 #215
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171783816
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 08:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Voorspelling voor vandaag 31 graden hier, donderdag 35 graden, is niet leuk meer
Ik vrees vooral donderdag; een congres in het spoorwegmuseum in Utrecht. En het is verplicht...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 19 juni 2017 @ 09:32:37 #216
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171783941
Utrecht kenners; als de 200 plekjes bij het Spoorwegmuseum vol zijn, waar parkeer ik dan het dichtst bij, qua garage of veld?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171784018
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:32 schreef fietsie het volgende:
Utrecht kenners; als de 200 plekjes bij het Spoorwegmuseum vol zijn, waar parkeer ik dan het dichtst bij, qua garage of veld?
Is auto neerzetten bij een station eerder en dan klein stukje met de trein een idee?
We have far more in common than that which devides us..
pi_171784034
tja, de Kruisstraat is het dichtst bij denk ik (garage), wel nog een aardig stukje lopen.

eventueel bij het Diak proberen? en dan een paar haltes bus 8? lol...geen idee wat de voorwaarden/kosten daar zijn trouwens, dus ws niet echt een plan
  maandag 19 juni 2017 @ 09:39:03 #219
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171784037
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Is auto neerzetten bij een station eerder en dan klein stukje met de trein een idee?
Dan moet ik shit gaan regelen met OV kaarten en ander gedoe; sterke voorkeur voor niet dus...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171784055
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:38 schreef realAIVD het volgende:
tja, de Kruisstraat is het dichtst bij denk ik (garage), wel nog een aardig stukje lopen.

eventueel bij het Diak proberen? en dan een paar haltes bus 8? lol...geen idee wat de voorwaarden/kosten daar zijn trouwens, dus ws niet echt een plan
Diak is zeker niet gratis nee.....
  maandag 19 juni 2017 @ 09:40:43 #221
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171784067
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:38 schreef realAIVD het volgende:
tja, de Kruisstraat is het dichtst bij denk ik (garage), wel nog een aardig stukje lopen.

eventueel bij het Diak proberen? en dan een paar haltes bus 8? lol...geen idee wat de voorwaarden/kosten daar zijn trouwens, dus ws niet echt een plan
Kruisstraat is een kilometer zo te zien, dat is wel prima te doen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 19 juni 2017 @ 09:41:21 #222
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171784075
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:40 schreef liedetector het volgende:

[..]

Diak is zeker niet gratis nee.....
Bij veel ziekenhuizen werkt mijn ID wel als " gratis parkeren " maar nou net met dat ziekenhuis heb ik geen zakelijke contacten :{
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171784079
check dit ook even: parkeren op een P&R (bv Westraven) voor 5 euro en dan de hele dag gratis openbaar vervoer, geen ov chip nodig:

http://www.slimutrechtin.nl/kaartjes/
  maandag 19 juni 2017 @ 09:43:13 #224
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171784099
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:41 schreef realAIVD het volgende:
check dit ook even: parkeren op een P&R (bv Westraven) voor 5 euro en dan de hele dag gratis openbaar vervoer, geen ov chip nodig:

http://www.slimutrechtin.nl/kaartjes/
Uhuh maar dan moet ik alsnog met het OV; gedoe en geneuzel. Ik wandel die kilometer wel :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171784102
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:41 schreef realAIVD het volgende:
check dit ook even: parkeren op een P&R (bv Westraven) voor 5 euro en dan de hele dag gratis openbaar vervoer, geen ov chip nodig:

http://www.slimutrechtin.nl/kaartjes/
zou ik ook doen zoiets.... utrecht met de auto is een ramp, zeker als je niet bekend bent
pi_171784111
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:43 schreef fietsie het volgende:

[..]

Uhuh maar dan moet ik alsnog met het OV; gedoe en geneuzel. Ik wandel die kilometer wel :)
weet wat je zegt..... echt!
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 09:44:51 #227
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171784128
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Is auto neerzetten bij een station eerder en dan klein stukje met de trein een idee?
Een station eerder is Utrecht Centraal in het geval van het spoorwegmuseum
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171784148
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een station eerder is Utrecht Centraal in het geval van het spoorwegmuseum
P&R is echt het slimste, tijd en kosten technisch al helemaal, zou er 1 kiezen die aan de snelweg van je keuze ligt!!! CS is parkeren en bereikbaarheid een godswonder!!!
pi_171784159
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een station eerder is Utrecht Centraal in het geval van het spoorwegmuseum
Of later. Maar hij wil liever in de hitte een km wandelen. Ochtendwandeling zal wel meevallen maar 's avonds ppfff krijg t er al warm van bij t denken eraan
We have far more in common than that which devides us..
pi_171784172
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Of later. Maar hij wil liever in de hitte een km wandelen. Ochtendwandeling zal wel meevallen maar 's avonds ppfff krijg t er al warm van bij t denken eraan
sowieso je auto op de kruisstraat krijgen is al niks!!!
pi_171784190
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dan moet ik shit gaan regelen met OV kaarten en ander gedoe; sterke voorkeur voor niet dus...
En ov tickets koop je gewoon via internet hoor :D
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 19 juni 2017 @ 09:49:26 #232
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171784192
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Of later. Maar hij wil liever in de hitte een km wandelen. Ochtendwandeling zal wel meevallen maar 's avonds ppfff krijg t er al warm van bij t denken eraan
Ik wil gewoon eigenlijk niet moeten uitzoeken hoe en wat met het OV. Ik loop echt 10x liever...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171784210
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 08:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Houten banken en havermout uit een nap?
Scheelde niet veel..
pi_171784219
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik wil gewoon eigenlijk niet moeten uitzoeken hoe en wat met het OV. Ik loop echt 10x liever...
Hou toch op gewoon bij de uithof gaan staan voor 5 euro (aan de A28) en je OV is inbegrepen!!!
  maandag 19 juni 2017 @ 09:51:31 #235
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_171784225
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:51 schreef liedetector het volgende:

[..]

Hou toch op gewoon bij de uithof gaan staan voor 5 euro (aan de A28) en je OV is inbegrepen!!!
Uithof is best ver lopen naar het centrum :P.
  maandag 19 juni 2017 @ 09:51:53 #236
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171784227
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En ov tickets koop je gewoon via internet hoor :D
Dat dacht mijn vrouw ook laatst. Online gekocht, geprint.
Trein bleek "wegens geplande werkzaamheden" (niet op het moment van boeken) niet vanaf Heerenveen te vertrekken.
Dus brengen met de auto.
Station Meppel opstappen. Poortje dicht.
Scanner opende poortje niet.
Klantenservice bellen. Trein vertrokken. Klantenservice komt tot de conclusie dat scanner stuk is.
Half uur later komt iemand om het op te lossen.

Ik ga wel wandelen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171784229
Warmte O+ ik ben helemaal in mijn element met dit weer.
freedom is just another word for nothing left to lose
  maandag 19 juni 2017 @ 09:52:02 #238
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_171784233
Anyway, nu aan het wachten in het nieuwe huis op de woonkamer vloer. Die komt zo. Voor de rest is het bijna af. Mag ook wel, want we verhuizen volgende week maandag :).
pi_171784235
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Uithof is best ver lopen naar het centrum :P.
Elke 10 minuten een bus naar centrum en de buskaart zit bij je parkeer bedrag inbegrepen, kortom niks moeilijk met OV kaarten is gewoon geregeld, ook geen poortjes en rijd 1 bus niet is er paar minuten later een andere, gewoon moeilijk doen om het moeilijk doen! Door Utrecht heen rijden kost je 3 kwartier en daarna betaal je de hoofdprijs om te parkeren!
  maandag 19 juni 2017 @ 09:53:33 #240
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171784255
Ik zit liever in de file dan dat ik sta in de trein
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 19 juni 2017 @ 09:53:35 #241
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_171784257
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:52 schreef liedetector het volgende:

[..]

Elke 10 minuten een bus naar centrum en de buskaart zit bij je parkeer bedrag inbegrepen
Ja, ik weet het. Ik gebruik het altijd als we tegenwoordig Utrecht Centrum in gaan. Goedkoper dan parkeren daar en sneller op de plek van bestemming.
pi_171784267
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:53 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, ik weet het. Ik gebruik het altijd als we tegenwoordig Utrecht Centrum in gaan. Goedkoper dan parkeren daar en sneller op de plek van bestemming.
Jij weet!!! en benieuwd naar e vloer
  maandag 19 juni 2017 @ 09:54:24 #243
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_171784272
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat dacht mijn vrouw ook laatst. Online gekocht, geprint.
Trein bleek "wegens geplande werkzaamheden" (niet op het moment van boeken) niet vanaf Heerenveen te vertrekken.
Dus brengen met de auto.
Station Meppel opstappen. Poortje dicht.
Scanner opende poortje niet.
Klantenservice bellen. Trein vertrokken. Klantenservice komt tot de conclusie dat scanner stuk is.
Half uur later komt iemand om het op te lossen.

Ik ga wel wandelen.
Jezus wat een drama.
Als je op een PR parkeert dan hoef je niet door poortjes of te scannen en je hoeft niks uit te zoeken.
niet zo moeilijk doen ^O^
  maandag 19 juni 2017 @ 09:54:29 #244
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_171784273
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:54 schreef liedetector het volgende:

[..]

Jij weet!!! en benieuwd naar e vloer
Ik zal zo nog een rondje foto's maken, hoe het er nu bij staat :). Op wat afwerking na is het zo goed als klaar.
pi_171784287
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik zal zo nog een rondje foto's maken, hoe het er nu bij staat :). Op wat afwerking na is het zo goed als klaar.
Ja als verhuizen al volgende week is ben ik heeeeeeel benieuwd hoe het er nu uitziet! Leuk
  maandag 19 juni 2017 @ 09:55:22 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171784291
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:47 schreef liedetector het volgende:

[..]

sowieso je auto op de kruisstraat krijgen is al niks!!!
Bilthoven, eromheen, N237 op, rechtdoor.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171784306
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat dacht mijn vrouw ook laatst. Online gekocht, geprint.
Trein bleek "wegens geplande werkzaamheden" (niet op het moment van boeken) niet vanaf Heerenveen te vertrekken.
Dus brengen met de auto.
Station Meppel opstappen. Poortje dicht.
Scanner opende poortje niet.
Klantenservice bellen. Trein vertrokken. Klantenservice komt tot de conclusie dat scanner stuk is.
Half uur later komt iemand om het op te lossen.

Ik ga wel wandelen.
Tjonge. Ik bestel bijna wekelijks kaartjes voor onze internationale bezoekers en muv een echte storing, nooit ellende gehad. Maar goed, als jij met 30+ gr en waarschijnlijk ook nog een tas met spullen wilt wandelen in de warme stad, be my guest, jij vroeg om oplossingen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_171784308
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:55 schreef fietsie het volgende:

[..]

Bilthoven, eromheen, N237 op, rechtdoor.
Spreek je wel als je iedere groenlinks actie om je de stad in te laten komen met je auto gehad hebt..... je bent langer kwijt dan de reis naar Utrecht en elke bus zal je links en rechts inhalen!!!!
  maandag 19 juni 2017 @ 09:57:05 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171784317
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Jezus wat een drama.
Als je op een PR parkeert dan hoef je niet door poortjes of te scannen en je hoeft niks uit te zoeken.
niet zo moeilijk doen ^O^
Inderdaad een drama; shit dit niet werkt en daar nog geld voor moeten betalen ook.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171784326
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:57 schreef fietsie het volgende:

[..]

Inderdaad een drama; shit dit niet werkt en daar nog geld voor moeten betalen ook.
hahahahah je bent echt erg!!! maar goed ga lekker 10 euro benzine in de stad verstoken, daarna 2,50 per uur parkeren betalen!!!! Have fun

oww en ik vergeet 2x een half uur extra reistijd!!!
pi_171784353
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:52 schreef Anthraxx het volgende:
Anyway, nu aan het wachten in het nieuwe huis op de woonkamer vloer. Die komt zo. Voor de rest is het bijna af. Mag ook wel, want we verhuizen volgende week maandag :).
Komt wel lekker dichtbij nu. Ben heel benieuwd naar de vloer (en andere foto's). Hopelijk is het iets minder warm volgende week.
We have far more in common than that which devides us..
pi_171784357
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:57 schreef fietsie het volgende:

[..]

Inderdaad een drama; shit dit niet werkt en daar nog geld voor moeten betalen ook.
OV in de randstad is nl gewoon elke paar minuten een bus niet een boemel elk uur naar ieder gehucht...klein verschil
  maandag 19 juni 2017 @ 09:59:50 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171784360
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:57 schreef liedetector het volgende:

[..]

hahahahah je bent echt erg!!! maar goed ga lekker 10 euro benzine in de stad verstoken, daarna 2,50 per uur parkeren betalen!!!! Have fun

oww en ik vergeet 2x een half uur extra reistijd!!!
Of ik nou om 5:00 vertrek naar Eindhoven of naar Utrecht, dat is natuurlijk om het even.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171784371
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Of ik nou om 5:00 vertrek naar Eindhoven of naar Utrecht, dat is natuurlijk om het even.
Ja...tot je in de stad komt, dat zeg ik je reis naar utrecht toe gaat net zo lang duren als de stad doorrijden....
en hoop niet dat je omdat je tomtom net niet up to date is (situatie is op sommige plekken eke dag anders) je een keer fout rijdt want dat kost je een half uur extra
pi_171784556
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zit liever in de file dan dat ik sta in de trein
Dit. Lekker zelf de controle houden.
  maandag 19 juni 2017 @ 10:13:15 #256
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171784599
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:10 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dit. Lekker zelf de controle houden.
Motor al uit de schuur gehaald?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 10:14:04 #257
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171784620
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat dacht mijn vrouw ook laatst. Online gekocht, geprint.
Trein bleek "wegens geplande werkzaamheden" (niet op het moment van boeken) niet vanaf Heerenveen te vertrekken.
Dus brengen met de auto.
Station Meppel opstappen. Poortje dicht.
Scanner opende poortje niet.
Klantenservice bellen. Trein vertrokken. Klantenservice komt tot de conclusie dat scanner stuk is.
Half uur later komt iemand om het op te lossen.

Ik ga wel wandelen.
Die poortjes moeten ze vernietigen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 10:15:36 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171784644
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Of ik nou om 5:00 vertrek naar Eindhoven of naar Utrecht, dat is natuurlijk om het even.
Bovendien verstook jij nog geen cent benzine :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171784664
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Motor al uit de schuur gehaald?
Ben nog niet thuis.. en moet eerst nog ff acclimatiseren.

En naar m'n knie laten kijken..
pi_171784667
wohoo, onze golf uit 2000 is weer voor 2 jaar apk gekeurd...Dat ding blijft het maar volhouden....
  maandag 19 juni 2017 @ 10:17:12 #261
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171784679
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:16 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ben nog niet thuis.. en moet eerst nog ff acclimatiseren.

En naar m'n knie laten kijken..
Op de motor naar de dokter in je t-shirt. Ben je in 1x geacclimatiseerd ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 19 juni 2017 @ 10:17:33 #262
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171784688
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:10 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dit. Lekker zelf de controle houden.
Dat hangt helemaal van de situatie af. Soms is OV handig, meestal de auto.
Spoilers!
  maandag 19 juni 2017 @ 10:18:26 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171784701
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Bovendien verstook jij nog geen cent benzine :P
Noch diesel. Want werk, dus declarabel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 10:23:13 #264
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171784821
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

Noch diesel. Want werk, dus declarabel.
Oh, dan jeuken die parkeerkosten ook niet ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 19 juni 2017 @ 10:29:10 #265
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171784990
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh, dan jeuken die parkeerkosten ook niet ;)
Ministerie van VWS sponsort ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171784991
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat hangt helemaal van de situatie af. Soms is OV handig, meestal de auto.
Voor mij is OV per definitie niet handig :+
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juni 2017 @ 10:39:23 #267
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_171785163
quote:
Het is een moderne gezinsvorm die niet door iedereen begrepen wordt, maar Jesper en Nicole uit Alblasserdam zijn er dolgelukkig mee. Ze zijn de trotse ouders van drie kinderen en twee kids.“Voor veel mensen is het natuurlijk een beetje gek”, zegt Nicole.

“Zij hebben óf kinderen, óf kids. Wij hebben het allebei en ze zijn ons alle vijf even lief. Jesper wilde graag kinderen en ik wilde graag kids. Op een gegeven moment zei ik: waarom zouden we moeten kiezen? Waarom zouden we ons aanpassen aan wat de maatschappij ons oplegt?”

De kinderen Florian, Maartje en Jasmijn krijgen gewoon dezelfde opvoeding als de kids Justin en Lorenzo. Jesper: “Het is soms wel lastig dat andere mensen het niet begrijpen. Ik vroeg laatst aan mijn ouders of de kids bij ze konden eten. Hadden ze vijf bordjes friet klaarstaan, terwijl de kinderen gewoon thuis aten.”
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_171785170
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat hangt helemaal van de situatie af. Soms is OV handig, meestal de auto.
Absoluut geen OV fan, maar centrum Utrecht, Amsterdam is gewoon ruk met de auto...trouwens Hilversum suckt ook, maar daar heb je nit echt een alternatief zowat
  maandag 19 juni 2017 @ 10:59:55 #269
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171785488
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:29 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Voor mij is OV per definitie niet handig :+
Een vliegtuig lijkt toch best veel op openbaar vervoer hoor :P Alleen nemen ze nooit meer mensen me dan er in passen.
Spoilers!
  maandag 19 juni 2017 @ 11:00:55 #270
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171785505
quote:
10s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:39 schreef borisz het volgende:

[..]

_O- De Speld?
Spoilers!
  maandag 19 juni 2017 @ 11:05:05 #271
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_171785577
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:46 schreef liedetector het volgende:

[..]

P&R is echt het slimste, tijd en kosten technisch al helemaal, zou er 1 kiezen die aan de snelweg van je keuze ligt!!! CS is parkeren en bereikbaarheid een godswonder!!!
Dat. De P+R bij de Uithof is ruim en uitstekend, elke vijf minuten een bus en die stopt vlakbij
het museum volgens mij...
Kwak
pi_171785586
quote:
10s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:39 schreef borisz het volgende:

[..]

:D :D geweldig :D :D (heb echt zo'n hekel aan dat woordje 'kids')

Zit hier in onze hippe Industrial-look woonkamer. Betonnen vloer en dat is best lekker koel met dit weer 8-) We zijn aan het verven. Vrijdag nieuwe vloer pas.

En 1 km wandelen met dit weer, och. Mijn vader loopt momenteel elke dag +30 km bij meer dan 30 graden zonder schaduw en met 12 kg op z'n rug. Dan raak ik niet zo onder de indruk van een kilometertje bij 30 graden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 19 juni 2017 @ 11:06:29 #273
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171785599
quote:
10s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:39 schreef borisz het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

_O- De Speld?
Ik snap de humor niet. Gaat dit erover dat sommige mensen "kids" zeggen als ze het over de kinderen hebben?
Siesta & Fiesta!
pi_171785629
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D :D geweldig :D :D (heb echt zo'n hekel aan dat woordje 'kids')

Zit hier in onze hippe Industrial-look woonkamer. Betonnen vloer en dat is best lekker koel met dit weer 8-) We zijn aan het verven. Vrijdag nieuwe vloer pas.

En 1 km wandelen met dit weer, och. Mijn vader loopt momenteel elke dag +30 km bij meer dan 30 graden zonder schaduw en met 12 kg op z'n rug. Dan raak ik niet zo onder de indruk van een kilometertje bij 30 graden.
Ik merk ook dat je heel erg aan temperaturen gewend kan raken. In Zweden was ik in de winter snel aan kou gewend, en nu kan ik veel makkelijker omgaan met warm weer dan voorheen. Dat het nu in ons huis 27 graden is doet me niet zoveel....

Waar wandelt je vader? Santiago?
pi_171785640
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:07 schreef Jagärtrut het volgende:

Ik merk ook dat je heel erg aan temperaturen gewend kan raken. In Zweden was ik in de winter snel aan kou gewend, en nu kan ik veel makkelijker omgaan met warm weer dan voorheen. Dat het nu in ons huis 27 graden is doet me niet zoveel....

Waar wandelt je vader? Santiago?
:Y 6 weken lang. Vind het best knap.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171785659
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Een vliegtuig lijkt toch best veel op openbaar vervoer hoor :P Alleen nemen ze nooit meer mensen me dan er in passen.
Ik heb t over bus/trein ;)
  maandag 19 juni 2017 @ 11:11:01 #277
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171785676
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y 6 weken lang. Vind het best knap.
Nu nog relatief rustig op de route neem ik aan?
Siesta & Fiesta!
pi_171785708
Reis al sinds mijn 18e met grote tevredenheid met OV. Zelden dat er iets mis gaat. Wel vervelend als dat zo is, maar je kan met de auto ook in een plotse file terecht komen. Of de auto die ineens ophoudt, ook klote. En waar met OV niet te komen is, kunnen we wel met de auto naar toe. En aangezien ik wandelen geen enkel probleem vind en er bijna overal OV fietsen zijn, is er niet veel meer in Nederland wat niet goed te bereiken is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171785724
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:11 schreef Bramito het volgende:

Nu nog relatief rustig op de route neem ik aan?
Juni en juli? Niet echt...hij heeft al 2x nog 'even' door moeten lopen naar volgende dorpje omdat de herbergen vol zaten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 19 juni 2017 @ 11:15:07 #280
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171785748
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Juni en juli? Niet echt...hij heeft al 2x nog 'even' door moeten lopen naar volgende dorpje omdat de herbergen vol zaten.
Het is nu half juni, dus ik dacht dat het wel mee zou vallen. Juli en Augustus zijn echt pure waanzin.
Siesta & Fiesta!
pi_171785774
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:15 schreef Bramito het volgende:

Het is nu half juni, dus ik dacht dat het wel mee zou vallen. Juli en Augustus zijn echt pure waanzin.
Gaan mensen dan met kinderen of zo 8)7 Want waarom zou je op de schoolvakanties wachten? Wordt het volgens mij zelfs nog heter.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 19 juni 2017 @ 11:22:16 #282
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171785923
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gaan mensen dan met kinderen of zo 8)7 Want waarom zou je op de schoolvakanties wachten? Wordt het volgens mij zelfs nog heter.
Spanjaarden bijvoorbeeld hebben standaard in Juli of Augustus vakantie. Er lopen ook zeer veel jongeren de route in deze maanden. ik heb een vriend die ieder jaar een weekje met wat oude schoolvrienden een stuk doen. Dat doen ze al 15 jaar ofzo. Echt belachelijk veel mensen die ik ken hebben ooit wel een stuk van die route gelopen.

25 Juli is trouwens "dia de Santiago" dat helpt ook niet.
Siesta & Fiesta!
pi_171786394
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:22 schreef Bramito het volgende:

Spanjaarden bijvoorbeeld hebben standaard in Juli of Augustus vakantie. Er lopen ook zeer veel jongeren de route in deze maanden. ik heb een vriend die ieder jaar een weekje met wat oude schoolvrienden een stuk doen. Dat doen ze al 15 jaar ofzo. Echt belachelijk veel mensen die ik ken hebben ooit wel een stuk van die route gelopen.

25 Juli is trouwens "dia de Santiago" dat helpt ook niet.
Ik weet het, pa wilde juist voor die datum thuis zijn :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 19 juni 2017 @ 11:45:24 #284
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171786541
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet het, pa wilde juist voor die datum thuis zijn :7
Het zal wel mee vallen, Augustus is het ergst. Doet hij de "Franse route"?
Siesta & Fiesta!
pi_171786705
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:45 schreef Bramito het volgende:

Het zal wel mee vallen, Augustus is het ergst. Doet hij de "Franse route"?
:Y geloof het wel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 19 juni 2017 @ 11:56:47 #286
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171786857
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y geloof het wel
Leuk hoor. Ik wens hem sterkte met het weer!
Siesta & Fiesta!
pi_171786890
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:56 schreef Bramito het volgende:

Leuk hoor. Ik wens hem sterkte met het weer!
Ja, dank je. Ik vind het gekkenwerk :X maar goed, hij vertrekt meestal 6 uur 's morgens en dan is het wel even te doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 19 juni 2017 @ 13:01:12 #288
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171788116
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dank je. Ik vind het gekkenwerk :X maar goed, hij vertrekt meestal 6 uur 's morgens en dan is het wel even te doen.
Tot half zeven ja :X
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171788759
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dank je. Ik vind het gekkenwerk :X maar goed, hij vertrekt meestal 6 uur 's morgens en dan is het wel even te doen.
Hij is al onderweg? :o Dapper :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_171789937
Ook weer thuis van de zg "tietenpletter". Pff wat doet dat zeer, zeker met een zweterig lijf. Maar als t goed is, voor 2 jaar klaar.

Daarna even paar boodschappen gedaan en mezelf nu maar opgesloten in huis. Buiten is me iets te warm.

Vanavond eetclubje. Ik had een leuk Albert Heijn box recept maar daarvoor had je italiaans gekruid gehakt nodig (wist niet eens van het bestaan), maar dat bleek heel duur voor gehakt, dus zelf gemaakt. En 2 potten tomaat basilicumsaus van jamie oliver. Ook maar zelf gemaakt.
Toch raar, bestel je zo'n box, zit er nog allemaal kant en klaar spul in
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 19 juni 2017 @ 14:58:56 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171790626
Het is heerlijk weer, lekker 12 km gewandeld, tuin gedaan. Ik krijg hier zoveel energie van!
En ook honger :')

Onze oproepbare uitzendkracht kon vandaag, morgen en woensdag werken... Dus nu lekker vrij *O* Ik stik in de uren, heb er nog 360. Ik hou van sparen, vakantiedagen, geld, eenhoorns, zegeltjes... zucht :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 15:11:52 #292
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171790931
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is heerlijk weer, lekker 12 km gewandeld, tuin gedaan. Ik krijg hier zoveel energie van!
En ook honger :')

Onze oproepbare uitzendkracht kon vandaag, morgen en woensdag werken... Dus nu lekker vrij *O* Ik stik in de uren, heb er nog 360. Ik hou van sparen, vakantiedagen, geld, eenhoorns, zegeltjes... zucht :P
Dan laat je de helft uitbetalen en neem je die andere vijf weken vrij. Het is nu tenminste mooi weer droog.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 19 juni 2017 @ 15:13:19 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171790958
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dan laat je de helft uitbetalen en neem je die andere vijf weken vrij. Het is nu tenminste mooi weer droog.
En dan de helft aan Rutte geven?? dat dacht ik mooi niet.
De belasting krijgt al genoeg van mij
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 19 juni 2017 @ 17:03:49 #294
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171793181
Staan koken voor Matroos Hond en Prinsesje Presilla, de lever, milt, zwezerik, hart, kloten en nieren van de geit had ik klein gesneden en met wat peen en rijst gekookt.
Het rook verdomt lekker, smaakte wat flauw zo zonder zout, maar een mooie diepe smaak.
Beide een nap vol en ze vonden het erg lekker.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 19 juni 2017 @ 17:05:32 #295
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171793215
Voor ons maak ik Iberico lende met een bagette, tzatziki, een uitgebreide salade en wat knoflookboter.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171793378


Dit wil ik, voor af en toe in bad _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_171793536
Zo. Powernapje is een feit 8-)
  maandag 19 juni 2017 @ 17:23:00 #298
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171793634
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. Powernapje is een feit 8-)
Heb ook een siesta gehouden, heerlijk!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171793719
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit wil ik, voor af en toe in bad _O-
O ja, ik mis mijn bad ook zo in dit huis.

Ik lig poedelnaakt te niksen op bed. En ik heb (gekleed) onder toeziend oog (en commentaar) van de buurvrouw een schaduwdoek gecreëerd, want de planten vonden de hitte niet geinig meer.
freedom is just another word for nothing left to lose
  maandag 19 juni 2017 @ 17:30:07 #300
221912 minilot
Nancy boy
pi_171793770
Yo! Helemaal teruggelezen. Ondanks dat het afleidde dat Lot_1 blijkbaar poedelnaakt in bed aan het FOK!ken is. *)

Koelkasttetris! :D O+
Lonaa, je barbecuefestijn klinkt heftig! Ging het goed? Zijn er ergens foto's?

quote:
10s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:39 schreef borisz het volgende:

[..]

Hee! Mijn dorp! :+

Nu nog even Robins Franse-huisje-eetfoto's bekijken. :W (edit: done. _O_ )
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 19 juni 2017 @ 17:34:27 #301
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171793861
Ik heb eigenlijk altijd een bad gehad in de huizen waar ik woonde, maar als ik de laatste 25 jaar 10 keer in bad heb gelegen is het veel.
Vind het niet aangenaam of lekker ofzo.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')