Misschien.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn jongelui in het algemeen niet zwevender dan oudere kiezers? Zeker in het huidige tijdsgewricht? Lijkt me niet per se een progressieve aandoening, dit verschijnsel.
Idd, gelukkig is hij inmiddels al ruim twee jaar geen voorzitter van de Europese Raad meer.quote:
Het sluit wel aardig aan bij de ideeën van de groep die categorisch een ander de schuld geeft van hun eigen falen, denk je niet?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien.
Ik heb alleen het gevoel dat de klappen die de PvdA, GL en D66 krijgen na het regeren/verantwoordelijkheid nemen wel heel absurd hard zijn.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, gelukkig is hij inmiddels al ruim twee jaar geen voorzitter van de Europese Raad meer.
Balkenende-II was een nogal rechtsconservatief kabinet waarbij de belangrijkste punten van D66 dan ook nog eens niet konden worden gerealiseerd.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien.
Ik heb alleen het gevoel dat de klappen die de PvdA, GL en D66 krijgen na het regeren/verantwoordelijkheid nemen wel heel absurd hard zijn.
Farage is inderdaad een enorme eikel.quote:
Idd. De VVD onderhandelt de regeerakkoorden ook nogal in hun eigen voordeel uit.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Balkenende-II was een nogal rechtsconservatief kabinet waarbij de belangrijkste punten van D66 dan ook nog eens niet konden worden gerealiseerd.
En het huidige kabinet werd geloof ik ook zo gezien, als een eerder rechts dan links kabinet waarbij een belangrijk punt van de PvdA, de inkomensafhankelijke zorgpremie, het niet redde.
Toen D66 gedecimeerd werd gedroegen ze zich ook wel heel debiel. Zelfs mijn ouders, fanatieke D66'ers van het eerste uur, waren toen woedend kan ik mij herinneren.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien.
Vergeet niet landsbelang in de zin te stoppen, dat hoort bij FvD wappiesquote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:29 schreef Ryon het volgende:
ZAKENKABINET MET BAUDET ALS PREMIER EN MAX VERSTAPPEN ALS MINISTER VAN INFRASTRUCTUUR!!!
Het moet mogelijk zijn!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch impliciet?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vergeet niet landsbelang in de zin te stoppen, dat hoort bij FvD wappies
Zodat het op een gegeven moment niet meer hoeft, en FvD synoniem wordt voor landsbelang.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze vermelden het constant uitdrukkelijk dus...
Is het vandaag alweer nationale bierdag?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Anywho, m'n SJW-plicht zit er weer op. Op naar een whisky'tje en een biertje (ergo: tot zo)!
Hehequote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is het vandaag alweer nationale bierdag?
Ik zie de CU anders ook niet zomaar akkoord gaan met een Turkije-deal met onveilige Noord-Afrikaanse landen. De PvdA wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die verschillen zijn helemaal niet groot. Zelfs kleiner dan met GL als je deze analyse volgt:
http://www.volkskrant.nl/(...)at-de-pvda~a4500831/
Je moet niet in de framing van Pechtold trappen. ChristenUnie is gewoon een progressieve club als je naar hun programma kijkt, uitgezonderd van wat vaste Christelijke thema's op medisch-ethisch terrein en bijvoorbeeld zondagsrust.
Vandaag is het nationale bier- en whiskydag meen ik.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is het vandaag alweer nationale bierdag?
The West Wing meets 24.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:34 schreef Rezania het volgende:
Zijn er hier mensen die Designated Survivor kijken? Hoe is die serie? Komt zeker verre weg niet in de buurt van HoC?
Whehe hij pikt gewoon de gunstigste poll eruit. Wat een verrassingquote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Deze aggregatie van polls is wat minder rooskleurig: https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |