Nu zit ik er dus ook de komende tijd weer mee in mijn hoofd, bedankt.quote:
Sorry, weet ook niet waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu zit ik er dus ook de komende tijd weer mee in mijn hoofd, bedankt.
Sowieso.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:49 schreef Triggershot het volgende:
Gaat Tem ook zo een verzuurde ex-FA worden jarenlang?
temlofquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:49 schreef Triggershot het volgende:
Ik ga mijn best doen als ik tijd over heb.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:49 schreef Triggershot het volgende:
wat ga je dab met je leven doen?quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga vanmiddag ontslag nemen maar ik durf niet
Ik ga naar een andere strandtent... Maar de huidige heeft nogal personeelstekort dus vrees echt voor nare reacties.quote:
Oeh! Wat waar waarom?quote:Op donderdag 15 juni 2017 10:23 schreef timmmmm het volgende:
ik ben erover aan het denken naar t buitenland te gaan
Duitsland is niet ver... 15 minutenquote:Op donderdag 15 juni 2017 10:23 schreef timmmmm het volgende:
ik ben erover aan het denken naar t buitenland te gaan
Belgie maar 10 voor mijquote:Op donderdag 15 juni 2017 10:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Duitsland is niet ver... 15 minuten
wil niet te ver en duits en frans spreekik niet dus daar willen ze me niet achter de receptie. Een internationaal hotel in Engeland welquote:
Maar dan niet Londen toch?quote:Op donderdag 15 juni 2017 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
wil niet te ver en duits en frans spreekik niet dus daar willen ze me niet achter de receptie. Een internationaal hotel in Engeland wel
Kun je niet beter naar Ierland dan vanwege al dat brexit gedoe?quote:Op donderdag 15 juni 2017 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
wil niet te ver en duits en frans spreekik niet dus daar willen ze me niet achter de receptie. Een internationaal hotel in Engeland wel
Ik heb daar wel vertrouwrn inquote:Op donderdag 15 juni 2017 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet beter naar Ierland dan vanwege al dat brexit gedoe?
In Belfast zoeken ze altijd wel mensen maar da's callcenter werk. Mocht het je liggen dan is dat een optiequote:Op donderdag 15 juni 2017 10:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is wel erg groot voor me. Liverpool, Manchester oid
Ik ga nog liever doodquote:Op donderdag 15 juni 2017 11:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In Belfast zoeken ze altijd wel mensen maar da's callcenter werk. Mocht het je liggen dan is dat een optie
Als ik zou stoppen zou ik de hele tijd in mijn jurk gaan verwijzen naar die 2 dagen dat ik crew was.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:49 schreef Triggershot het volgende:
Maar 5 seconden voor mijquote:
ik was laatst in Belfastquote:Op donderdag 15 juni 2017 11:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In Belfast zoeken ze altijd wel mensen maar da's callcenter werk. Mocht het je liggen dan is dat een optie
Nee, bier zit daar in een pint, niet een puntquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was laatst in Belfast
bier is superduur
punt
Stront zit nu aan het plafond bij Efteling.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, bier zit daar in een pint, niet een punt![]()
Kloptquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was laatst in Belfast
bier is superduur
punt
Heel Zwolle zit er nu onder zeker?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:16 schreef Specularium het volgende:
Ze schijnen daar heel snel te bellen.
En ze willen er nog wel eens een bommetje neerleggen. De schobbejakken.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:16 schreef Specularium het volgende:
Ze schijnen daar heel snel te bellen.
Dat heeft nog lang geduurd.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 03:11 schreef d4v1d het volgende:
Ik zit lekker aan de raketschijt.
Groetjes.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb het gedaanOntslag genomen! Super kansloze reactie er op maar door gezet
Van oh wat jammerquote:
Ik zou gezegd hebben; uitzendkrachten/flexwerkers hebben zo hun voordelen maar ook hun nadelen. Doei!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van oh wat jammerEn we kunnen praten over salaris. Kan er echt wel bij totdat ja nu kan niemand meer op vakantie, asociaal en we hebben zoveel in je geinvesteerd
En dit hebben we nog nooit eerder mee gemaakt
Ja ze wilden dat ik het een maand van te voren zouden zeggenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou gezegd hebben; uitzendkrachten/flexwerkers hebben zo hun voordelen maar ook hun nadelen. Doei!
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 03:11 schreef d4v1d het volgende:
Ik zit lekker aan de raketschijt.
Groetjes.
Ze willen altijd veel voor weinig, dat is hun voordeel. Maar soms moeten ze de nadelen ervaren en dan moeten ze niet gaan lopen zeuren.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ze wilden dat ik het een maand van te voren zouden zeggen
Ja dus dat. Ze kiezen zelf voor dit systeem.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze willen altijd veel voor weinig, dat is hun voordeel. Maar soms moeten ze de nadelen ervaren en dan moeten ze niet gaan lopen zeuren.
Hoe kan ik weten of het spam is? Ik wil wel zo'n diner jaarkaartquote:U heeft al gespaard en hoeft
zich alleen nog maar aan te melden
Geachte mevrouw ..,
Speciaal voor onze spaarders hebben we op dit moment een spaaractie. U voldoet al aan de voorwaarden, omdat u al minimaal ¤ 500 heeft gespaard! Het enige dat u nog hoeft te doen, is uzelf aanmelden en een keuze maken.
Als cadeau kunt u kiezen voor een Erop Uit Voordeelkaart. Met deze kaart krijgt u tot wel 70% korting op de leukste uitjes! Daarnaast is het ook nog eens een Diner Jaarkaart ter waarde van ¤ 44,95!
Heeft u liever iets anders? Dan kunt u ook kiezen voor 2.500 Rentepunten waarmee u voordelig kunt shoppen in de Rentepuntenwinkel.
De actie is bijna afgelopen, dus meld u snel aan!
emailadres door google halen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb deze mail ontvangen:
[..]
Hoe kan ik weten of het spam is? Ik wil wel zo'n diner jaarkaart
Heb even gechat met de ING. Het was geen spam.quote:
Rijke tatta die Njos.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb deze mail ontvangen:
[..]
Hoe kan ik weten of het spam is? Ik wil wel zo'n diner jaarkaart
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:12 schreef Fylax het volgende:
Ik heb in de aanbieding:
F1 2016 - 28 euro
GTA 5 - 30 euro
Horizon Zero Dawn - 30 euro
Verzendkosten zijn 2,34
Waarom zou je GTA en HZD wegdoen?quote:
Hmm, die vallen bij mij toch wel in de categorie games die ik nooit zou verkopen. Van HZD komt binnenkort overigens een uitbreiding.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik HzD heb uitgespeeld en GTA nooit doe.
Mja ik leef op zakgeld dus elke euro die ik kan pakken neem ik aan om weet nieuwe games te kunnen spelenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, die vallen bij mij toch wel in de categorie games die ik nooit zou verkopen. Van HZD komt binnenkort overigens een uitbreiding.
Heb je geen vakantiebaantje, je hebt bijna zomervakantie toch?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mja ik leef op zakgeld dus elke euro die ik kan pakken neem ik aan om weet nieuwe games te kunnen spelen
Dit slaat inderdaad nergens op. Walgelijk suggestief ookquote:Op zaterdag 17 juni 2017 07:48 schreef d4v1d het volgende:
https://twitter.com/DailyMailUK/status/875352582230863872
Waar een mooi staaltje journalistiek. Hoe durven ze dit te tweeten
Goh, de Daily Mail en gewoon een heel suggestief stuk bij elkaar plakken, hoe verrassend.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 07:48 schreef d4v1d het volgende:
https://twitter.com/DailyMailUK/status/875352582230863872
Waar een mooi staaltje journalistiek. Hoe durven ze dit te tweeten
Snap echt niet hoe je het voor jezelf kan verantwoorden dit online te gooien als redacteur...quote:Op zaterdag 17 juni 2017 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goh, de Daily Mail en gewoon een heel suggestief stuk bij elkaar plakken, hoe verrassend.
Ja is niet echt een unicum bij de Daily Mail, in vergelijking daarmee is de Telegraaf nog een keurige objectieve kwaliteitskrantquote:Op zaterdag 17 juni 2017 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je het voor jezelf kan verantwoorden dit online te gooien als redacteur...
Ja maar dat die krant deze stijl kiest oke. Maar iemand typt dit toch en plaatst het toch... Hoe kan je dat savonds nog gaan slapen?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is niet echt een unicum bij de Daily Mail, in vergelijking daarmee is de Telegraaf nog een keurige objectieve kwaliteitskrant
Waarschijnlijk iemand die alleen maar geilt op de kliks en views.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 10:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat die krant deze stijl kiest oke. Maar iemand typt dit toch en plaatst het toch... Hoe kan je dat savonds nog gaan slapen?
Zou aangifte gedaan moeten wordenquote:Op zaterdag 17 juni 2017 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die alleen maar geilt op de kliks en views.
Ja dit is gewoon pure smaad en lasterquote:
Is er al zo'n poephut van je in elkaar gestort?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:05 schreef d4v1d het volgende:
GA88 is de volgende, voor de vliegtuigfappers.
Ik ben met mn vette anus wel door een stuk hout gezakt.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is er al zo'n poephut van je in elkaar gestort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |