Triest, zie je gewoon je hele hebben en houden wegbranden.quote:
Zeker niet alles dan, gaan gemeubileerd weg voor boven de 1700 pond.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:23 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dit was volgens mij sociale woningbouw.
Ik bedoelde meer dat je de schuld niet bij een een of andere huisjesmelker moet zoeken.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:25 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Of het moeten diplomaten zijn van de landen
Zo staat het er niet.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:17 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, als je het ziet moet je wel degelijk naar beneden
Het is hier pas 12.29quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
stond om 12.40u al in OP jonguh.. euh meissie
Dit gaat dus net zo'n ramp worden als de Bijlmer ramp waarbij het zeer lang duurde voordat slachtoffer lijsten officieel werden.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:29 schreef Dibble het volgende:
[..]
Niet voor vluchtelingen. Lees; het is opgekocht door de Council. Er zitten illegalen en vluchtelingen in. Dit krijg je als je ze allemaal bij elkaar propt. Hele flatgebouwen branden af.
Straks komen er 20 man met witte pakken bij die flat in Londen kijken.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit gaat dus net zo'n ramp worden als de Bijlmer ramp waarbij het zeer lang duurde voordat slachtoffer lijsten officieel werden.
quote:Emergency service told family on 21st floor to put towels in front of door'
Resident of the area Ahmad Chellat, told Sky News he who was speaking to a relative on the 21st floor of the building and the emergency services told her to put wet towels at the base of doors to keep out smoke.
He said: "I had two members of my family in the building. One of them is safe and my brother in law is missing with his wife and three children.
"The children are 20, 16 and 8.
"The last time I spoke to them was about 2.15. Before that I spoke to them.
"The woman, she was calm, she wasn't panicked. I said 'where is your husband?' She said he's talking to the emergency. I said why didn't you come out. She said 'they tell us to stay in'.
"I said what did they ask you to do? She said they asked us to cover the doors with towels but the fire is coming heavily.
"And then about ten or 15 minutes later we phoned them back and she said they are coming to us. The last thing she said 'Smoke is coming heavily through the door'.
"That was the last time I heard of her'."
"He lives in the side where there was no fire. His side never got burned until maybe an hour."
die zat kennelijk op de 11de verdiepingquote:Op woensdag 14 juni 2017 13:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Triest, zie je gewoon je hele hebben en houden wegbranden.
En die 2e fotohoe moet zo iemand zich voelen
quote:Those who fled said that no fire alarm sounded, sprinklers failed and stairways were blocked in the building.
De raad heeft deze 'Grace and Favour' huurflats aan vooral derde wereld migranten en vluchtelingen gegeven. Ze hebben een lijst met het aantal bewoners die geregistreerd staan en hun identiteit, maar dit zegt nog niets. Veel Migranten proppen hun woning vol met familieleden en vrienden, allemaal ongeregisteerd. Wie weet hoeveel mensen er in dit gebouw zaten toen de vuur uitbrak. Klinkt meer als Bangladesh, India of Pakistan toestanden. De vuur verspreidde zich ook te snel om door een zogenaamde koelkast veroorzaakt te zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit gaat dus net zo'n ramp worden als de Bijlmer ramp waarbij het zeer lang duurde voordat slachtoffer lijsten officieel werden.
De vuur ja? En ja vuur kan zich best razendsnel verspreiden hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:41 schreef Dibble het volgende:
[..]
De raad heeft deze 'Grace and Favour' huurflats aan vooral derde wereld migranten en vluchtelingen gegeven. Ze hebben een lijst met het aantal bewoners die geregistreerd staan en hun identiteit, maar dit zegt nog niets. Veel Migranten proppen hun woning vol met familieleden en vrienden, allemaal ongeregisteerd. Wie weet hoeveel mensen er in dit gebouw zaten toen de vuur uitbrak. Klinkt meer als Bangladesh, India of Pakistan toestanden. De vuur verspreidde zich ook te snel om door een zogenaamde koelkast veroorzaakt te zijn.
Hij heeft wel een puntquote:Op woensdag 14 juni 2017 13:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De vuur ja? En ja vuur kan zich best razendsnel verspreiden hoor.
We gaan in elk geval niet speculeren over randzaken en vluchtelingen issues erbij halen.
Voed deze nutteloze opstookdiscussie nu niet.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:54 schreef JopJuh het volgende:
Alleen dat ze een kleurtje hebben zijn het nog geen vluchtelingen. Ik woon in London in East, als ik 10 minuten loop zit ik in vergelijkbare wijken en met ook dit soort flats. Zijn gewoon Britten met Brits passpoort die allemaal werken in kleine winkeltjes, metro, etc. of bezig zijn in hun eigen community.
Nieuwberichten spreken overduidelijk over dat er ook vluchtelingen zijn geplaatst, verhoudingen zijn mij onbekend.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:54 schreef JopJuh het volgende:
Alleen dat ze een kleurtje hebben zijn het nog geen vluchtelingen. Ik woon in London in East, als ik 10 minuten loop zit ik in vergelijkbare wijken en met ook dit soort flats. Zijn gewoon Britten met Brits passpoort die allemaal werken in kleine winkeltjes, metro, etc. of bezig zijn in hun eigen community.
Nu is mijn kennis van de markt in London niet heel hoog. Maar dat klinkt als een schijntje voor een dergelijke centrale ligging op loopafstand van Hyde Park.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zeker niet alles dan, gaan gemeubileerd weg voor boven de 1700 pond.
Dat komt, denk ik, omdat hij wil dat de discussie over de brand gaat en niet over eventuele.....mensen die hem zou kunnen aangestoken hebben. Eventueel. Wat maar een gedachte is. Geen feit.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nieuwberichten spreken overduidelijk over dat er ook vluchtelingen zijn geplaatst, verhoudingen zijn mij onbekend.
Zolang er relevant, neutraal en feitelijk over die mensen word gepraat heeft Frutsel van de postings af te blijven.
Ah..duidelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:57 schreef Pendora het volgende:
[..]
Volgens translate:
Alle waar goede Hindustan Onze
Geen idee verder
Dat doe je volgens mij altijd wel als het alternatief verbranden is.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:59 schreef nixxx het volgende:
Ik zou misschien ook nog wel naar beneden gesprongen zijn als ik "zeker" wist dat ik niet meer weg kon komen.
Dan heeft je familie in ieder geval snel zekerheid en nog wat te begraven.
Ah, dit is duidelijker. Thx.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Moslim patriotisme over dat de hele wereld hun thuisland is.
(Vergeet ook niet dat deze user prat gaat op zijn eigen gelovigheid)
Ik stelde alleen maar dat het in de lijn der verwachting ligt dat een flat waarin vluchtelingen zijn opgevangen last heeft van rommel in de doorgangen en vuchtroutes zonder verder een verkeerd woord te gebruiken.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat komt, denk ik, omdat hij wil dat de discussie over de brand gaat en niet over eventuele.....mensen die hem zou kunnen aangestoken hebben. Eventueel. Wat maar een gedachte is. Geen feit.
Inderdaad... dat er gemeld wordt dat er vluchtelingen zouden zitten is geen probleem. Vervolgens gaan echter mensen vooroordelen maken over die mensen en dat is wel een probleem. Het topic hoeft niet te gaan over moslims, terrorisme, god of vluchtelingen met de gebruikelijke stokpaardjes, one-liners en vooroordelen. ONZ is dan een deur verderop zeker voor users met een bepaalde posthistorie.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat komt, denk ik, omdat hij wil dat de discussie over de brand gaat en niet over eventuele.....mensen die hem zou kunnen aangestoken hebben. Eventueel. Wat maar een gedachte is. Geen feit.
Het is een forum. Een discussie is daarvoor gemaakt.quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad... dat er gemeld wordt dat er vluchtelingen zouden zitten is geen probleem. Vervolgens gaan echter mensen vooroordelen maken over die mensen en dat is wel een probleem. Het topic hoeft niet te gaan over moslims, terrorisme, god of vluchtelingen met de gebruikelijke stokpaardjes, one-liners en vooroordelen. ONZ is dab een deur verderop zeker voor users met een bepaalde posthistorie.
Ja okee, en ik dacht dacht dat rechts-extremisten hem aangestoken zouden kunnen hebben, de brand, maar dat is een aanname.quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik stelde alleen maar dat het in de lijn der verwachting ligt dat een flat waarin vluchtelingen zijn opgevangen last heeft van rommel in de doorgangen en vuchtroutes zonder verder een verkeerd woord te gebruiken.
Nieuwsberichten staven dit. Maar Frutsel vind dat zoiets niet gezegd mag worden.
Omdat die aanslagen nog in mijn hoofd zaten. Sorry, hoor?quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:06 schreef Caland het volgende:
Zelfs in zo'n topic wordt een link gelegd tussen de brand en vluchtelingen. Dat is toch gewoon heel erg treurig?
quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:06 schreef Caland het volgende:
Zelfs in zo'n topic wordt een link gelegd tussen de brand en vluchtelingen. Dat is toch gewoon heel erg treurig?
Het is inderdaad niet te filmen. Wat een leven moet je hebben als werkelijk alles in het teken staat van de racistische veenbrand die in je onderbuik woedt.quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:06 schreef Caland het volgende:
Okee, dan posten we alleen over de brand zelf.quote:
Een monoloog en/of circlejerk is geen discussie.quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Het is een forum. Een discussie is daarvoor gemaakt.
Heb je het over mij?quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:06 schreef Caland het volgende:
je hebt zelf al gezegd dat je een racist bent, dus daarop beoordelen we ook je eigen posts. In jouw post stond meer dan dat, ook een generalisatie. Discussieren over moderaties hoort hier niet, dat hoort in FB. Dat zou je moeten weten.quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Heb je het over mij?
Als ik aanhaal dat als er een brand is in een studentenhuis dat versperde noodwegen bijgedragen kunnen hebben aan het aantal slachtoffers ben ik dan ook een racist?
Nou het eerste wat in mijn hoofd schoot was dat het wel eens een aanslag kon zijn, ik was bang voor een nieuwe tactiek van de IS aanhangers. Toen er meer nieuws kwam, en ook over de bezetting van de flat was ik bang voor een rechts-extremistische reactie. Daarna las ik dat veel mensen wakker waren i.v.m.. de ramadan en toen durfde ik wel een gokje te wagen dat het eens te maken kon hebben met onveilig koken.quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:06 schreef Caland het volgende:
Heldenquote:Op woensdag 14 juni 2017 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je dan, uitgeblust... letterlijk en figuurlijk
Daar wil ik je dan oprecht heel veel sterkte mee wensen in de toekomst.quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nou het eerste wat in mijn hoofd schoot was dat het wel eens een aanslag kon zijn, ik was bang voor een nieuwe tactiek van de IS aanhangers. Toen er meer nieuws kwam, en ook over de bezetting van de flat was ik bang voor een rechts-extremistische reactie. Daarna las ik dat veel mensen wakker waren i.v.m.. de ramadan en toen durfde ik wel een gokje te wagen dat het eens te maken kon hebben met onveilig koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |