Ik ken er zat die erop stemmen, moeten het wel van het arbeidersvolk hebben, waarom hoe komen ze erbij om dan op de VVD te stemmen?quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
Uitstekend werk. En ja, dat doet VVD al jaren. Daarom kost het ze zo veel tijd om zich te ontdoen van dat waanbeeld.
Toch denk ik dat die helemaal niet opzet op een coaltitie te vormen met de gevestigde orde, zo een prutser is het dan al niet!quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:28 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
En Roemer/ SP is het lachertje van de Nederlandse politiek. Wat een ongelofelijke prutser is die vent.
Samen met het CDA. Het zou een stunt zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:29 schreef crystal_meth het volgende:
Gaan D66, VVD, CDA het nu met de Partij voor de Dieren proberen? (die hebben 5 zetels, evenveel als de CU).
Er zijn best veel mensen die VVD stemmen waarvan ik me afvraag "waarom stem jij in hemelsnaam VVD?"quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ken er zat die erop stemmen, moeten het wel van het arbeidersvolk hebben, waarom hoe komen ze erbij om dan op de VVD te stemmen?
Allemaal mensen die plannen op korte termijn ruim bovenmodaal te gaan verdienen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen die VVD stemmen waarvan ik me afvraag "waarom stem jij in hemelsnaam VVD?"
Deels strategische stemmers die liever niet de PVV de grootste zagen worden... maar buiten dat... studenten, mensen met inkomens van niks... onbegrijpelijk.
Of mensen met principes.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Allemaal mensen die plannen op korte termijn ruim bovenmodaal te gaan verdienen.
Wil jij soms beweren dat ze het niet hebben?quote:
VVD. HRA en ze geven schijnbaar mensen een veilig gevoel. Bovendien maken ze uitstekend gebruik van het verdeel en heers systeem. Dat geef ik hun na. Ze geven de modale tot 2x modale arbeider het gevoel bij de elite te horen. Zolang het goed gaat natuurlijk. Kun je niet meer mee zijn de druiven zuur.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen die VVD stemmen waarvan ik me afvraag "waarom stem jij in hemelsnaam VVD?"
Deels strategische stemmers die liever niet de PVV de grootste zagen worden... maar buiten dat... studenten, mensen met inkomens van niks... onbegrijpelijk.
Nouja, noem eens een paar principes waar ze daar heilig aan vasthouden?quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wil jij soms beweren dat ze het niet hebben?
Status quo. Het gaat helemaal niet zo slecht als alle verliezers altijd weer schreeuwen tijdens verkiezingen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
Vreemde logica.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als jij het niet ziet, heeft het ook geen doel om het je uit te leggen.
quote:
Ach, de VVD krijgt tenminste dingen gedaan. Misschien mag groenlinks dat eens gaan overnemen in plaats van net zo star zijn met compromissen en dan applaus ontvangen van de fanboys thuis.quote:En ja, dat doet VVD al jaren. Daarom kost het ze zo veel tijd om zich te ontdoen van dat waanbeeld.
Zie mijn toevoeging.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nouja, noem eens een paar principes waar ze daar heilig aan vasthouden?
Dat ze het maar laten zien dan zonder GL!quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:39 schreef ems. het volgende:
Ach, de VVD krijgt tenminste dingen gedaan.
Dat is idd een soort principe jaquote:
Je kunt erom lachen, maar momenteel krijgen ze helemaal niks gedaan.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Ach, de VVD krijgt tenminste dingen gedaan.
Vleugellam zijn ze toch op het moment?quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je kunt erom lachen, maar momenteel krijgen ze helemaal niks gedaan.
Zoals gezegd, geen probleem. Daar springen nu christenen of PVV'ers voor in de plaats terwijl Klaver met z'n idealen alleen maar kan roepen vanaf de zijlijn.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat ze het maar laten zien dan zonder GL!
Nog een overeenkomst met groenlinks. Met als verschil dat groenlinks de komende jaren sowieso niets gedaan krijgt en dat de VVD op een gegeven moment wel bijtrekt.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je kunt erom lachen, maar momenteel krijgen ze helemaal niks gedaan.
Dat ze het maar laten zien dan PVV zal zijn wensen lijstje wel al klaar hebben en de CU ook of dat overeen komt met D66 zal lachen gaan worden denk ik?quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Zoals gezegd, geen probleem. Daar springen nu christenen of PVV'ers voor in de plaats terwijl Klaver met z'n idealen alleen maar kan roepen vanaf de zijlijn.
[..]
Of VVD, CDA, PVV & CU. Mogelijkheden zijn er nog genoeg.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat ze het maar laten zien dan PVV zal zijn wensen lijstje wel al klaar hebben en de CU ook of dat overeen komt met D66 zal lachen gaan worden denk ik?
Als ik tweede keus ben zullen ze het voelen ook!
Zoals geschreven dan zijn (we) denkelijk 1 jaar verder, ook dan zullen wensen op tafel komen, kwarteten in de achterkamertjes.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:48 schreef Benger het volgende:
[..]
Of VVD, CDA, PVV & CU. Mogelijkheden zijn er nog genoeg.
Nee, dat wordt juist huilen. Daarom had ik liever een groenlinks gehad in een formatie die enigszins naar elkaar toe kon werken. Tenzij er over 4-8 jaar een gigantische groei is van links, wat ik niet zie gebeuren met oog op o.a vluchtelingen, gaan ze echt een partijen vinden die meer open staan voor groenlinkse ideeën.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat ze het maar laten zien dan PVV zal zijn wensen lijstje wel al klaar hebben en de CU ook of dat overeen komt met D66 zal lachen gaan worden denk ik?
Zeker, en zo verliezen we allemaal grond aan christenen en/of PVV'ers. Maar gelukkig hebben we de principes nogquote:Als ik tweede keus ben zullen ze het voelen ook!
Wie is we door welke mensen ben jij gemachtigd om voor hun te oordelen?quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:50 schreef ems. het volgende:
[..]
[..]
Maar gelukkig hebben we de principes nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |