Ik snap ook de obsessie met Clinton niet. Als ze er zelf niet elke 2e zin over zouden beginnen was ze al sinds november vorig jaar volledig van het beeld verdwenen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 07:15 schreef xpompompomx het volgende:
Wat kunnen trumperts zich toch altijd druk maken over wat anderen hun nieuws vandaan halen zeg, ook vandaag is het weer prijs hier
Heerlijk die hypocrisie hier.quote:Op woensdag 14 juni 2017 07:38 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ja, nou is het wel klaar met je sarcastische opmerkingen.
Normaal reageren en niet van deze verkapte persoonlijke smeren of ik gooi er echt een report tegenaan.
Een beetje volwassenheid alsjeblieft, tsjonge jonge.
*Boehoe* *snif* *snotter*quote:Op woensdag 14 juni 2017 07:23 schreef WhiteBeard1965 het volgende:
[..]
Let wel op he! Oneliners zonder onderbouwing mogen niet van Hdero. Dus hij gaat je melden bij de mod als hij consistent is
Als je hier voor Trump bent...ik werd ook openlijk gedreigd op dit forum over rapporteren aan de mods.quote:Op woensdag 14 juni 2017 07:07 schreef WhiteBeard1965 het volgende:
[..]
Met andere woorden draaikonten om het draaikonten. Leuk. Nou meldt dit ook maar weer aan de mod dan. Ga maar weer lekker op zijn SS verklikker spelen
Voor jou hetzelfde Ulx. Terug ontopic of ik ga mensen reporten.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
*Boehoe* *snif* *snotter*
Wat een stoute stoute Hdero! Zo'n stouterik! *snif*
Ik ben het helemaal met je eens. Ik moet ook huilie doen.
* Ulx pinkt traan weg.
Dit niveau.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
*Boehoe* *snif* *snotter*
Wat een stoute stoute Hdero! Zo'n stouterik! *snif*
Ik ben het helemaal met je eens. Ik moet ook huilie doen.
* Ulx pinkt traan weg.
Het probleem hierbij is en dat valt mij inmiddels steeds meer op, dat vooral de Trump enthousiastelingen door de argumenten heen zijn en de enige manier die zijn nog kunnen verzinnen om hun standpunt te maken is om mensen persoonlijk aan te vallen. Niet op inhoud, niet op argumenten; Nee, op de persoon.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:08 schreef Belabor het volgende:
[..]
Voor jou hetzelfde Ulx. Terug ontopic of ik ga mensen reporter.
Dit topic is al weken verziekt, maar het wordt alleen maar erger en erger en ik moet ook ergens een lijn trekken als user.
Dit is een discussieforum. Als je het steeds persoonlijk moet maken, dan moet je lekker naar je lokale voetbalkantine gaan en daar lekker uitschreeuwen.
Dit is POL, je mag toch hopen dat dit een plek is waar nog een zeker niveau van discussie gehaald wordt, maar in dit topic grotendeels niet meer.
En daarin heb je gelijk. De argumenten van de Trumpies komen helaas niet veel verder dan "Ja maar haar emails/Saddam Hoessein Oboema komt uit Kenia/Jij bent ISIS fan als je tegen Trump bent". Maar echte argumenten wat er nou goed zou moeten gaan geven: Ho maar.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:12 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Het probleem hierbij is en dat valt mij inmiddels steeds meer op, dat vooral de Trump enthousiastelingen door de argumenten heen zijn en de enige manier die zijn nog kunnen verzinnen om hun standpunt te maken is om mensen persoonlijk aan te vallen. Niet op inhoud, niet op argumenten; Nee, op de persoon.
Je zou er denk ik goed aan doen om een wat gevarieerder media-dieet te nemen. Deze indruk kun je volgens mij alleen krijgen als je eenzijdig propagandakanalen van de republikeinen bekijkt, zoals Fox News.quote:Op woensdag 14 juni 2017 05:54 schreef WhiteBeard1965 het volgende:
Overigens is het enorm grappig om te zien dat Trump steeds meer uit de wind komt en de DNC met Lynch en zo steeds meer in de wind
Projectie much.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:12 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Het probleem hierbij is en dat valt mij inmiddels steeds meer op, dat vooral de Trump enthousiastelingen door de argumenten heen zijn en de enige manier die zijn nog kunnen verzinnen om hun standpunt te maken is om mensen persoonlijk aan te vallen. Niet op inhoud, niet op argumenten; Nee, op de persoon.
Hij kon zich vooral veel niet herinneren en beroepte zich telkens op geheimhouding.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb de Sessions sessions gisteravond gemist, maar als ik teruglees was het allemaal niet echt spectaculair?
Bizar dit. Jij hoort die Lynch geluiden niet, dus moet de ander zijn media-dieet aanpassen aan die van jou... waar een hoop zaken niet eens besproken worden.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je zou er denk ik goed aan doen om een wat gevarieerder media-dieet te nemen. Deze indruk kun je volgens mij alleen krijgen als je eenzijdig propagandakanalen van de republikeinen bekijkt, zoals Fox News.
Ja, dat begreep ik uit de posts hierquote:Op woensdag 14 juni 2017 08:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij kon zich vooral veel niet herinneren en beroepte zich telkens op geheimhouding.
Tel je jezelf niet mee dan?quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Projectie much.
Ik weet niet hoe vaak ik wel niet ben uitgescholden puur omdat ik niet meedoe met het anti trump circus. Daarentegen zie ik weinig gescheld vanuit de zogenaamde pro trump hoek.
Heb je nog tips? Maddows op MSNBC op Cooper of CNN bijv? Of heb je nog betere?quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je zou er denk ik goed aan doen om een wat gevarieerder media-dieet te nemen. Deze indruk kun je volgens mij alleen krijgen als je eenzijdig propagandakanalen van de republikeinen bekijkt, zoals Fox News.
Mensen die het steevast over "de MSM" hebben, moet je sowieso niet serieus nemen. Je zet jezelf buitenspel en geeft daarvan anderen de schuld.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:35 schreef Refragmental het volgende:
Onderzoeksjounalistiek is zo goed als dood bij de msm!
Begrijp me niet verkeerd. Ik vermoed dat anderen er ook goed aan zouden doen en wat meer feitelijk juiste media met rechtse bias tot zich zouden moeten nemen, zoals bv. Wall Street Journal of bv. Washington Examiner om maar wat te noemen. (Althans, dat is mijn beeld van WSJ, heb geen abo)quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bizar dit. Jij hoort die Lynch geluiden niet, dus moet de ander zijn media-dieet aanpassen aan die van jou... waar een hoop zaken niet eens besproken worden.
Als er 1 ding is wat propaganda genoemd kan worden is het wel de msm. Zaken zoals het Obama afluisterschandaal hoor je daar simpelweg niet eens, terwijl er miljoenen zijn afgeluisterd, waaronder veel politieke tegenstanders, Nixons schandaal verbleekt erbij kwa omvang. Ook lijken er geen enkele vragen te worden gesteld over Comeys Lynch uitspraak.
Ik had verwacht dat je wel had begrepen wat ik had bedoeld.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Leuk om met deze termen te komen zonder ze te onderbouwen. Top!
Anyway, droom lekker verder. Truste!
Onzin natuurlijk, over beide zaken is echt genoeg te vinden.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bizar dit. Jij hoort die Lynch geluiden niet, dus moet de ander zijn media-dieet aanpassen aan die van jou... waar een hoop zaken niet eens besproken worden.
Als er 1 ding is wat propaganda genoemd kan worden is het wel de msm. Zaken zoals het Obama afluisterschandaal hoor je daar simpelweg niet eens, terwijl er miljoenen zijn afgeluisterd, waaronder veel politieke tegenstanders, Nixons schandaal verbleekt erbij kwa omvang. Ook lijken er geen enkele vragen te worden gesteld over Comeys Lynch uitspraak.
Je beseft toch wel dat Fox News de grootste is en dus zo mainstream als het maar zijn kan?quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:35 schreef Refragmental het volgende:
quote:Fox News topped all other basic cable networks in total viewers for the eighth consecutive month, according to Nielsen Research.
http://thehill.com/homene(...)bined-in-feb-ratings
Als je durft te beweren dat het gescheld vooral vanuit de pro trump hoek komt en begint, dan raad ik je aan om een een aantal topics terug te lezen en te tellen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik uit de posts hierIk zal vanavond na werk eens zien of ik het ergens kan kijken.
[..]
Tel je jezelf niet mee dan?
En waarom doen Trump en de Republikeinen nu dan niets? Zij hebben toch de macht?quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:35 schreef Refragmental het volgende:
Zaken zoals het Obama afluisterschandaal hoor je daar simpelweg niet eens, terwijl er miljoenen zijn afgeluisterd, waaronder veel politieke tegenstanders, Nixons schandaal verbleekt erbij kwa omvang. Ook lijken er geen enkele vragen te worden gesteld over Comeys Lynch uitspraak.
Of ze kunnen gewoon discussieren op de basis van feiten. Zomaar een idee.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:44 schreef Refragmental het volgende:
Sowieso zijn de pro trumpers zwaar in de minderheid, moeten ze toch behoorlijk vaak schelden en op de persoon spelen om uberhaupt quit te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |