Wie?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:46 schreef Leandra het volgende:
Wordt het vertrek van Tem hier gewoon genegeerd?
MED / Tem stopt als FA
Ja, op Zwitserland moeten we ook nog eens een keer een paar atoombommen gooien.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De Zwitsers van het Oosten, ook een rood witte eenvoudige symbool vlag, bergen en veel vaagheid.
[ afbeelding ]
Ik had dat topic nog niet gezien maar vind dat we hem gewoon ons eigen persoonlijke afscheid moeten geven POL / Bedankt Temquote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:46 schreef Leandra het volgende:
Wordt het vertrek van Tem hier gewoon genegeerd?
MED / Tem stopt als FA
Hij heeft al gezorgd voor drie welke in de toekomst mogen bijdragen, doe hem dat maar eens na!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had dat topic nog niet gezien maar vind dat we hem gewoon ons eigen persoonlijke afscheid moeten geven POL / Bedankt Tem
En dat die kerel hopelijk wel gewoon blijft fokken.
Liever niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, op Zwitserland moeten we ook nog eens een keer een paar atoombommen gooien.
Prima excuus om allemaal belachelijk dronken te worden daar.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:52 schreef eriksd het volgende:
Op 29 juli de laatste meet en dan kan het forum dicht
Alsof we daar een excuus voor nodig hebbenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prima excuus om allemaal belachelijk dronken te worden daar.
Ja toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof we daar een excuus voor nodig hebben
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Alle Baudetjugend zaten nu zeker met een strakke plasser naar hun idool te luisteren.
NIEUWE VERKIEZINGEN!quote:
Een water harde?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Alle Baudetjugend zaten nu zeker met een strakke plasser naar hun idool te luisteren.
Ik heb idd al genoeg aan m'n eigen chaos hierquote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij zal wel blij zijn in het mooie VK met de hudige chaos
We moeten wel rekening houden met de mogelijkheid om enkele uren vantevoren per dm en/of telefoon de locatie binnen Utrecht te wijzigen, in het geval te veel mongolen dreigen te komen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof we daar een excuus voor nodig hebben
Denk er maar aan en blijf altijd achterom kijken!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten wel rekening houden met de mogelijkheid om enkele uren vantevoren per dm en/of telefoon de locatie binnen Utrecht te wijzigen, in het geval te veel mongolen dreigen te komen.
Ja, even een Facebook- of Whatsappgroepje maken dus.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten wel rekening houden met de mogelijkheid om enkele uren vantevoren per dm en/of telefoon de locatie binnen Utrecht te wijzigen, in het geval te veel mongolen dreigen te komen.
Ik kon me nog wel enigszins vinden in de interruptie van Wilders trouwens. Tjeenk Willink nam zijn taak wel erg ruim.quote:
Eens!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever kartelpartijen dan fascistische partijen.
Ik vond het nogal laag en onnodig.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik kon me nog wel enigszins vinden in de interruptie van Wilders trouwens. Tjeenk Willink nam zijn taak wel erg ruim.
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tja de kartelpartijen geven niet mee hequote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, nou, kijk hem eens resultaat boeken....oh..wacht.
Goh...wie had dat nou verwacht...quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tja de kartelpartijen geven niet mee he
Bezwijk je nou voor de terreur?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Komt tzt wel goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, even een Facebook- of Whatsappgroepje maken dus.
Ik zag laatst dat je de meet probeert te saboteren door van die randfiguren aan te sporen om ook te komen, dus moeten er wellicht preventieve maatregelen getroffen worden.quote:
Dat moet je niet hebben nee. Dadelijk zit je de hele bier te halen voor werkelozen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat je de meet probeert te saboteren door van die randfiguren aan te sporen om ook te komen, dus moeten er wellicht preventieve maatregelen getroffen worden.
Oe, daar gaat Bart wat van zeggen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat moet je niet hebben nee. Dadelijk zit je de hele bier te halen voor werkelozen.
Bart drinkt geen bier meer.quote:
Liever niet inderdaad. Zwitserland wordt onze laatste verdedigbare vesting als de muzelmannen komen,quote:
Dat stukje land bleef zelfs Duitsland vanaf.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:00 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Liever niet inderdaad. Zwitserland wordt onze laatste verdedigbare vesting als de muzelmannen komen,
Bom op Zwitserland de getuigd inderdaad van inzicht, denk of vermoed dat Bart meer gelezen wordt als jij, dus die blokkade van jouw stelt niks nopa nada voor!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem ook geblokkeerd, er komt echt alleen maar dom langdradig gezwets uit.
Goeie.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En het vervolg laat zich raden: als ze in Brussel eenmaal een nieuw gebouw hebben, dan is Straatsburg natuurlijk ook aan de beurt.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:09 schreef 99.999 het volgende:
Ze doen er ook wel alles aan om zich impopulair te maken
https://www.nrc.nl/nieuws(...)as-11068126-a1562805
Of een mooi excuus in de ruilhandel rondom de Brexit om het hele circus naar Straatsburg te verplaatsenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En het vervolg laat zich raden: als ze in Brussel eenmaal een nieuw gebouw hebben, dan is Straatsburg natuurlijk ook aan de beurt.
Oh ja, dat kan ook nog. Liefst nét nadat dat nieuwe gebouw van een miljard is opgeleverd natuurlijk, want dan kunnen er tenminste nog wat bevriende bouwboeren hun geld verdienen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of een mooi excuus in de ruilhandel rondom de Brexit om het hele circus naar Straatsburg te verplaatsen
Mooie metafoor voor de EU.quote:Twee onderzoeksbureaus – een uit Duitsland, een uit Frankrijk – werden ingehuurd om een analyse te maken. De conclusie van de Duitsers: reconstructie is mogelijk. Maar het Franse bureau is onverbiddelijk: afbreken.
Ik mag toch hopen dat er onder Macron een einde komt aan die maandelijkse verhuizing van het parlement.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of een mooi excuus in de ruilhandel rondom de Brexit om het hele circus naar Straatsburg te verplaatsen
Hoi.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook nog. Liefst nét nadat dat nieuwe gebouw van een miljard is opgeleverd natuurlijk, want dan kunnen er tenminste nog wat bevriende bouwboeren hun geld verdienen.
Bouwen voor de leegstand.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook nog. Liefst nét nadat dat nieuwe gebouw van een miljard is opgeleverd natuurlijk, want dan kunnen er tenminste nog wat bevriende bouwboeren hun geld verdienen.
Ik werk voor 's wereld's marktleider als het gaat om in de bouw vaak gebruikte spullen.quote:
quote:
Wat te denken van afbreken en gewoon niet opnieuw opbouwen?quote:Kwade tongen beweren al dat die Franse analyse „puur politiek is”, zegt De Lange. Het EP heeft naast een zetel in Brussel een hoofdzetel in het Franse Straatsburg.
„Door het gebouw hier af te breken zet je Brussel als EP-stad voor lange tijd buitenspel, ten faveure van Straatsburg.”
Ah. Nou, zuinig zijn op je connecties met overheden dan maar hèquote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik werk voor 's wereld's marktleider als het gaat om in een bouw vaak gebruikte spullen.
Spijkers. Schroeven. Bakstenen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik werk voor 's wereld's marktleider als het gaat om in de bouw vaak gebruikte spullen.
Heb je iets te maken gehad met die parkeergarage @Eindhoven Airport.quote:
Auto's, schoenen, lunchboxen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik werk voor 's wereld's marktleider als het gaat om in de bouw vaak gebruikte spullen.
Ik werk niet voor de BAM nee.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je iets te maken gehad met die parkeergarage @Eindhoven Airport.
---------------------------------------------
Volg het redelijk, dat de grindkorrels te groot waren voor de bollen constructie. Als ze dat gebouw proberen te redden dat gaat het van kwaad naar erger. Afbreken is de enigste oplossing.
Weldra zal de overheid een wettelijk minimum opstellen voor het gebruikte wapeningsstaal, omdat Pompom met Rutte heeft gebeld.quote:
Je bedrijf maakt zware shag?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Pin-up kalenders.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Auto's, schoenen, lunchboxen.
Ik heb ooit wat kleine kinderen over de zeik gekregen toen ik vertelde dat dukttape van echte eendjes gemaakt werd.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Duct tape of duct tape van het merk Duck Tape.
Lekker zacht en pluizig plakband?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb ooit wat kleine kinderen over de zeik gekregen toen ik vertelde dat dukttape van echte eendjes gemaakt werd.
Ik it walks like a Duck, tape it.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Duct tape of duct tape van het merk Duck Tape.
Oke, helder verhaal op zich.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ben niet zozeer tegen die deal. Maar dan wel de hele en niet de halve zoals die nu uitgevoerd wordt.
Maar ik snap ook dat dit een uiterste redmiddel is en niet het standaardbeleid moet gaan worden. Daarbij is het natuurlijk vreemd dat VVD en CDA per se iets in het regeerakkoord op willen nemen waar we maar weinig invloed op hebben en wat indruist tegen oude gedragen verdragen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb ooit wat kleine kinderen over de zeik gekregen toen ik vertelde dat dukttape van echte eendjes gemaakt werd.
Echt??????quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je iets te maken gehad met die parkeergarage @Eindhoven Airport.
---------------------------------------------
Volg het redelijk, dat de grindkorrels te groot waren voor de bollen constructie. Als ze dat gebouw proberen te redden dat gaat het van kwaad naar erger. Afbreken is de enigste oplossing.
Meh. In de kantine was ooit iemand op het idee gekomen om de wat stroef lopende blikjesautomaat met WD40 te behandelen. En toen smaakte alle cola naar WD40.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:31 schreef remlof het volgende:
Met duct tape en WD40 is alles op te lossen.
[ afbeelding ]
Deze gebruik ik:quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:31 schreef remlof het volgende:
Met duct tape en WD40 is alles op te lossen.
[ afbeelding ]
Yep, zover ik het volgde was dat een redelijke plausibele conclusie.quote:
Om vervolgens te juichen als ze bij de mac nuggets krijgenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |