Ik kon me nog wel enigszins vinden in de interruptie van Wilders trouwens. Tjeenk Willink nam zijn taak wel erg ruim.quote:
Eens!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever kartelpartijen dan fascistische partijen.
Ik vond het nogal laag en onnodig.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik kon me nog wel enigszins vinden in de interruptie van Wilders trouwens. Tjeenk Willink nam zijn taak wel erg ruim.
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten wel rekening houden met de mogelijkheid om enkele uren vantevoren per dm en/of telefoon de locatie binnen Utrecht te wijzigen, in het geval te veel mongolen dreigen te komen.
Tja de kartelpartijen geven niet mee hequote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, nou, kijk hem eens resultaat boeken....oh..wacht.
Goh...wie had dat nou verwacht...quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tja de kartelpartijen geven niet mee he
Bezwijk je nou voor de terreur?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten wel rekening houden met de mogelijkheid om enkele uren vantevoren per dm en/of telefoon de locatie binnen Utrecht te wijzigen, in het geval te veel mongolen dreigen te komen.
Komt tzt wel goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, even een Facebook- of Whatsappgroepje maken dus.
Ik zag laatst dat je de meet probeert te saboteren door van die randfiguren aan te sporen om ook te komen, dus moeten er wellicht preventieve maatregelen getroffen worden.quote:
Dat moet je niet hebben nee. Dadelijk zit je de hele bier te halen voor werkelozen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat je de meet probeert te saboteren door van die randfiguren aan te sporen om ook te komen, dus moeten er wellicht preventieve maatregelen getroffen worden.
Oe, daar gaat Bart wat van zeggen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat moet je niet hebben nee. Dadelijk zit je de hele bier te halen voor werkelozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |