De hele neus zit onder de putjes en de auto is krap 1.5 jaar oud. Maargoed ik ga proberen hier maar mee aan de slag te gaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:39 schreef PluggieOD het volgende:
Hoe zag je dat voor je? Ja ik heb 3 putjes van de vrachtwagen voor me?
Verzekering: ah en die andere 10 had u die al?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik realiseerde me gisteren te laat dat er wel eens schade zou kunnen zijn. Nu heb ik net gekeken naar de neus en er zitten kleine putjes in de lak overal van 0.5-1mm steengruis zit er ook nog op. Geen deuken volgens mij alleen chips vd lak.
Ik heb geen kenteken genoteerd, dom achteraf. Net met de politie gebeld en die kunnen ook weinig voor me doen, verder geen meldingen geweest daaromtrent gisteren. Ze adviseren aangifte te doen via internet. En er is een waarborgfonds voor afgevallen lading maar dan moet je ook een aangifte hebben en zonder kenteken wordt dit een lastig verhaal perhaps.
Daarom neem je ook gewoon afstand op de invoegstrook. Laat je hem aan het begin van de rijbaan toch lekker eerst even stationair in zijn 2 doorpruttelen? Gat laten vallen, zelf doortrappen en jij gaat fluitend met 100 de snelweg op en kan met een beetje mazzel zelfs nog de sleurhutpappa over de invoegstrook voorbij prikken.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar zo iets maar ik voel me toch niet zo prettig als ik gedwongen wordt om met 60 de snelweg op te gaan omdat kantoorpappa niet door durft te rijden met zijn sleurhut.
Dat doe ik ook indien mogelijk maar soms lukt dat ook niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Daarom neem je ook gewoon afstand op de invoegstrook. Laat je hem aan het begin van de rijbaan toch lekker eerst even stationair in zijn 2 doorpruttelen? Gat laten vallen, zelf doortrappen en jij gaat fluitend met 100 de snelweg op en kan met een beetje mazzel zelfs nog de sleurhutpappa over de invoegstrook voorbij prikken.
Meer oefenen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook indien mogelijk maar soms lukt dat ook niet.
Met een caravan moet je op bepaalde punten toch ook voorzichtig zijn, omdat het zo'n licht ding is waar bijna geen lading in mag en daardoor het risico op kantelen groter is?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Die hebben maar één tot twee keer per jaar iets achter hun auto hangen. Dan vind je dat als kantoorpappa heel spannend en moet je tegelijkertijd een stoer gezicht blijven trekken voor de rest van de passagiers, want met twee keer de normale lengte waan je je king of the road.
Kan me niet voorstellen dat zo iemand normaal wel handig met invoegen is.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar zo iets maar ik voel me toch niet zo prettig als ik gedwongen wordt om met 60 de snelweg op te gaan omdat kantoorpappa niet door durft te rijden met zijn sleurhut.
Auto is wel verzekerd natuurlijk vriend alleen als ik die laat opdraaien kan het voor mijn no claim gevolgen hebben? Weet jij dat?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:43 schreef PluggieOD het volgende:
Verzekering
[..]
Verzekering: ah en die andere 10 had u die al?
quote:
Oe zo herkenbaar. Vooral nadat ze een domme manoeuvre hebben gemaakt (ineens naar links gooien terwijl jij ernaast zit, ik noem maar wat) moet je even opzij kijken als je ze voorbij gaat. Echt al-tijd zit er dan zo'n stoer-chagrijnige bakkes opzichtig niet opzij te kijken omdat onrust bij de rest van het nest zal worden opgepikt ("Waarom kijkt ze zo, schat? Heb je iets doms gedaan?")quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Die hebben maar één tot twee keer per jaar iets achter hun auto hangen. Dan vind je dat als kantoorpappa heel spannend en moet je tegelijkertijd een stoer gezicht blijven trekken voor de rest van de passagiers, want met twee keer de normale lengte waan je je king of the road.
Glassex kan een waas achterlaten, misschien werkt het daarom allemaal niet zo jofel. Voor je glazen tafel en spiegel is glassex prima, voor je autoruiten kun je beter ander spul nemen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ruitensproeiers gebruik ik al bijna nauwelijks, want meestal word het er juist erger door inplaats schoner en meer zicht. Dus dat ik met glassex en een theedoek, kleine moeite en zo worden de ramen veel schoner.
Glassex moet je goed uitpoetsen, dan gaat die waas weg.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:54 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Glassex kan een waas achterlaten, misschien werkt het daarom allemaal niet zo jofel. Voor je glazen tafel en spiegel is glassex prima, voor je autoruiten kun je beter ander spul nemen.
Ah dat wist ik niet. Ik gebruik ook gewoon scheurje Dreft 😄quote:Op dinsdag 20 juni 2017 15:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Glassex moet je goed uitpoetsen, dan gaat die waas weg.
De echte glassex is goed te doen met uitwrijven, die muk van bijv. de Aldi kun je een kwartier op schrobben en dan kun je nog niet door je ruit kijken.
Ik heb nu ruitenreiniger van Dunlop, werkt ook goed
vochtige spons en een berg oude kranten.quote:
Ik heb binnen geen ruitensproeiers...quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:00 schreef Fer het volgende:
Ruitensproeiers bij het stoplicht gebruiken of als je langzaam rijdt, veel effectiever.
Loop jij even binnen!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 15:20 schreef kaasplankje het volgende:
Net ff met de spuiter gebeld en kan ws zo 500-600 euro schade zijn. Vanavond maar aangifte doen maar ik moet daarvoor mijn digi d opzoeken.
Had ik nou maar het kenteken genoteerd. Zucht.
Tijd voor een dashcamquote:Op dinsdag 20 juni 2017 15:20 schreef kaasplankje het volgende:
Net ff met de spuiter gebeld en kan ws zo 500-600 euro schade zijn. Vanavond maar aangifte doen maar ik moet daarvoor mijn digi d opzoeken.
Had ik nou maar het kenteken genoteerd. Zucht.
Hoe krijg je dat in godsnaam uit je vingersquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:15 schreef PluggieOD het volgende:
Ik denk dat de dashcam je keihard uitlagt.
Geen idee, dat zou je aan die negroïde bestuurder moeten vragen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:20 schreef PluggieOD het volgende:
Waarom in vredesnaam in een korte broek op een brommer?
Mijn beste maat reed RSV Mille op circuit. Denk je dat ik ook maar zonder leren broek achterop mocht?
Hoe krijg je dat in godsnaam uit je vingers.
Dit gaat hem niet worden. Post je een foto van jezelf op je brommer?quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Geen idee, dat zou je aan die negroïde bestuurder moeten vragen.
Verder geen idee waar je op doelt met het copy pasten van mijn opmerkingen,. aangezien ik lachen niet met een 'G' schrijf.
Een keer een motorrijder gezien met 30 graden op een racer, keurig in racepak.quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:16 schreef x3ro het volgende:
Ik weet dat 't deze week behoorlijk warm is, maar om nou op je GSX-R te stappen met letterlijk een tanktop, korte broek en gele Adidas slippers is ook wel zo'n dingetje....
quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:27 schreef PluggieOD het volgende:
Omdat je uit je nek lult.
[..]
Dit gaat hem niet worden. Post je een foto van jezelf op je brommer?
Na 3 posts nog niet doorhebben dat ik dat vanuit mijn auto in de file heb gezienquote:
1980?quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:57 schreef PluggieOD het volgende:
Andere tijden:
[ afbeelding ]
LAAG=RELATIEF.
geen tijd druk met werkquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:12 schreef PluggieOD het volgende:
Hoe is het met het schadeformulier Kaasplank?
Ik heb nog wel eens overwogen om ze even op te bellen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 07:06 schreef aloa het volgende:
Achterlijke werknemers in bedrijfsbusjes. Ze rijden als asociale, maar vergeten dat er op hun busje de naam van het bedrijf staat.![]()
Goeie reclame...Daar zal de baas blij mee zijn.
Misschien had hij de chef aan de telefoonquote:Op donderdag 22 juni 2017 23:01 schreef eRKa het volgende:
Rustig aan door gereden en zie die minkukel ineens bellen (handheld ofcourse), komt hij weer aan gereden toeteren, vuist zwaaien op diverse andere chauffeurs en mijzelf.
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 23 juni 2017 08:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien had hij de chef aan de telefoon
gewoon doen, dan houd het snel op.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 08:54 schreef Gezicht het volgende:
Hier staat ook zo'n bedrijfsbusje in de buurt structureel fout geparkeerd waardoor de doorstroming van het verkeer volledig wordt verneukt. Heb overwogen ook wel eens te bellen of te mailen, maar dat komt er uiteindelijk toch nooit van.
Of zoals ik al es gedaan heb: dashcam beelden effe mailen naar het bedrijfquote:Op vrijdag 23 juni 2017 09:47 schreef aloa het volgende:
[..]
gewoon doen, dan houd het snel op.
Als een bedrijf iets niet wil, dan is het anti-reclame.
Nummerbord even doorgeven, dan kan die persoon op het matje worden geroepen.
ook een goeie idd...quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Of zoals ik al es gedaan heb: dashcam beelden effe mailen naar het bedrijf
Die gaan niet voor de grap aan hoor, zal wel kortstondig iemand op de vluchtstrook hebben gestaan of iets dergelijks. Maar fijn is het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:08 schreef Voszje het volgende:
De matrixborden springen aan: 50. Mensen komen aankachelen met 100 - 120 en gaan vol in de ankers. Vervolgens is er werkelijk niets aan de hand en staan de borden verderop niet eens aan. Lekker file creëren!
Niet reëel om dan maar vol in de ankers te gaan inderdaad, uitrollen en hoogstens wat bijremmem indien nodig.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:52 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die vol in de ankers gaan sporen ook niet
matrixborden geven hooguit 30 km snelheidsverschil aan met de geldende toegestane snelheid, dus eerst krijg je 90, dan 70, en dan pas 50.. Zomaar ineens 'BAM' 50 op de borden is dus impossibru. In extreme gevallen zie je hem om de paar seconden afschakelen in stappen, maar als je omhoog kijkt en je ziet ineens 50 staan, heb je zitten snurken.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:08 schreef Voszje het volgende:
De matrixborden springen aan: 50. Mensen komen aankachelen met 100 - 120 en gaan vol in de ankers. Vervolgens is er werkelijk niets aan de hand en staan de borden verderop niet eens aan. Lekker file creëren!
Och gisteren had ik het ook. Ik vermoed dat de borden waar 70 op hoorde te staan helemaal niks deed (stuk ofzo) precies ter hoogte waar het normaal van 100 naar 120 ging. Dus iedereen optrekken en verderop knipperde 50 en stond het al stil.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
matrixborden geven hooguit 30 km snelheidsverschil aan met de geldende toegestane snelheid, dus eerst krijg je 90, dan 70, en dan pas 50.. Zomaar ineens 'BAM' 50 op de borden is dus impossibru. In extreme gevallen zie je hem om de paar seconden afschakelen in stappen, maar als je omhoog kijkt en je ziet ineens 50 staan, heb je zitten snurken.
Ik heb echt niet zitten snurken. Wellicht was het hetzelfde probleem als bij Ferquote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
matrixborden geven hooguit 30 km snelheidsverschil aan met de geldende toegestane snelheid, dus eerst krijg je 90, dan 70, en dan pas 50.. Zomaar ineens 'BAM' 50 op de borden is dus impossibru. In extreme gevallen zie je hem om de paar seconden afschakelen in stappen, maar als je omhoog kijkt en je ziet ineens 50 staan, heb je zitten snurken.
Neh,niet altijd..A2 thv Utrecht richting Arnhem A12 heeft daar ook een handje van..niks aan het handje en dan in 1 maal 50Km/u..waar ze van 2 naar 1 baans gaan en er altijd wel een paar dropmongolen zijn die niet weten in te voegen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
matrixborden geven hooguit 30 km snelheidsverschil aan met de geldende toegestane snelheid, dus eerst krijg je 90, dan 70, en dan pas 50.. Zomaar ineens 'BAM' 50 op de borden is dus impossibru. In extreme gevallen zie je hem om de paar seconden afschakelen in stappen, maar als je omhoog kijkt en je ziet ineens 50 staan, heb je zitten snurken.
volgens de regels (ik heb een opleiding gedaan voor dat soort afzettingen en snelheidsbeperkingen) mag een snelheidsbeperking in de regel niet meer dan 30km/u afstappen van de op dat moment geldende maximum snelheid.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:31 schreef Charged het volgende:
[..]
Neh,niet altijd..A2 thv Utrecht richting Arnhem A12 heeft daar ook een handje van..niks aan het handje en dan in 1 maal 50Km/u..waar ze van 2 naar 1 baans gaan en er altijd wel een paar dropmongolen zijn die niet weten in te voegen.
Beter dan een boete. Hier in de UK als de borden aangaan van 70 naar 40 mph en er zit toevallig een flitser naast het bord, ben je direct de lul. Een vertraging van 2 seconde zit er in die krengen. Niet genoeg dus om rustig te remmen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:52 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die vol in de ankers gaan sporen ook niet
hehe, nummer 2 kon me al mijn rug op, zie hem er maar eens tussen te krijgen.. Ritsen is ritsen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:29 schreef Charged het volgende:
Zeer grote irritatie..Ik zit op een 2 baans weg op de rechterbaan,rechts van mij moeten ze invoegen (van 3 naar 2 baans) Achter mij meter of 35 a 40 ruimte,voor me een meter of 10. Met z'n 5-en voor me erin pushen terwijl alle banen 10 a 15 km/u rijden...rot godverdomme op en leer invoegen..2 man voor me laten is genoeg,3 is fucked up en nr 4 en 5 laat me tot stilstand komen terwijl de ruimte achter me er nog steeds is.
Dus op wegen met vmax=130 krijgen we als eerst 100 te zien? Bij files en/of wegwerkzaamheden?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:55 schreef Sounddragon het volgende:
matrixborden geven hooguit 30 km snelheidsverschil aan met de geldende toegestane snelheid, dus eerst krijg je 90
Zware werkbus..mensen schijnen er een hekel eraan te hebben om achter me te zitten..met de S70 heb ik het nog niet meegemaakt,ben ik ze altijd wel voor.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hehe, nummer 2 kon me al mijn rug op, zie hem er maar eens tussen te krijgen.. Ritsen is ritsen.
Als het echt niet anders kan ok, no problem, maar als het drammen is en er is ruimte zat achter me, mogen ze het altijd gewoon proberen
*50* en *70* er voor zelfs. Dus bij 'opeens' 50 heb je er al twee gemist. Al is het niet onmogelijk dat het verkeer zo abrupt vertraagt dat je al tussen de *50* en de 50 rijdt op het moment van inschakelen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:20 schreef Fer het volgende:
Bij file werken die borden automatisch. Stilstand op zo'n detectielus zal gelijk de 50km aanzetten erboven en dan 70 op de poort die ervoor komt.
90 kan niet vanzelf en moet vanuit de centrale.
Beter dan een boete? Je hebt gewoon goed te kijken wat er komt. Hier in Nederland is die onzin niet, hier heb je ruimte om uit te rollen. Bovenop je rem staan zou beboet moeten worden, en flink ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:20 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Beter dan een boete. Hier in de UK als de borden aangaan van 70 naar 40 mph en er zit toevallig een flitser naast het bord, ben je direct de lul. Een vertraging van 2 seconde zit er in die krengen. Niet genoeg dus om rustig te remmen.
In Nederland zou ik je gelijk geven, gezien het meerdere matrixborden van te voren al omlaag gebracht wordt.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan een boete? Je hebt gewoon goed te kijken wat er komt. Hier in Nederland is die onzin niet, hier heb je ruimte om uit te rollen. Bovenop je rem staan zou beboet moeten worden, en flink ook.
Kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:18 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
In Nederland zou ik je gelijk geven, gezien het meerdere matrixborden van te voren al omlaag gebracht wordt.
Hier dus niet. Als je hier net voor een matrixbord rijd en hij gaat aan, dan moet je hard remmen anders ben je gewoon de sjaak, tenzij je net in de 2 seconde vertraging zit.
Daarbij moet ik wel zeggen dat er een stuk of 4/5 matrixborden terug dan een 70 naar 50 is, en dan pas later eentje naar 40 of 30. Maar als je net bij de oorzaak in de buurt bent van het aanslaan van de borden, dan werkt het wel zo. En die borden slaan vrij snel aan, ook als er op de binnenste banen gewoon prima 70 gereden kan worden.quote:
Wat een onzin. Fileborden op 130 wegen geven meestal eerst 70 aan en daarna 50. Soms direct 50.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
matrixborden geven hooguit 30 km snelheidsverschil aan met de geldende toegestane snelheid, dus eerst krijg je 90, dan 70, en dan pas 50.. Zomaar ineens 'BAM' 50 op de borden is dus impossibru. In extreme gevallen zie je hem om de paar seconden afschakelen in stappen, maar als je omhoog kijkt en je ziet ineens 50 staan, heb je zitten snurken.
Zo'n probeerder had ik gisteren nog. Die stuurde half over het verdrijvingsvlak in. Meeste mensen gaan dan opzij, ikke dus nietquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hehe, nummer 2 kon me al mijn rug op, zie hem er maar eens tussen te krijgen.. Ritsen is ritsen.
Als het echt niet anders kan ok, no problem, maar als het drammen is en er is ruimte zat achter me, mogen ze het altijd gewoon proberen
ik ken het, al kunnen ze dat 'zware' niet zien natuurlijk, maar ik haat het ook om achter een bus te zitten, domweg omdat je ervoor niks kunt zien. Maar in de door jou beschreven situatie zou ik hem er niet plompverloren voorduwen, slaat nergens op..quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:26 schreef Charged het volgende:
[..]
Zware werkbus..mensen schijnen er een hekel eraan te hebben om achter me te zitten..met de S70 heb ik het nog niet meegemaakt,ben ik ze altijd wel voor.
Dit. Ik laat vaak bewust dan nog één of twee auto's passeren. Rijd een stuk relaxter.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:23 schreef Sounddragon het volgende:
ik ken het, al kunnen ze dat 'zware' niet zien natuurlijk, maar ik haat het ook om achter een bus te zitten, domweg omdat je ervoor niks kunt zien.
I know,ik zit ook niet graag achter een kont zonder ramen. ergerlijker is dat ik net zo hard (zo niet harder) vloek en schreeuw op de mafklappers voor me....tijd voor vakantie misschien.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik ken het, al kunnen ze dat 'zware' niet zien natuurlijk, maar ik haat het ook om achter een bus te zitten, domweg omdat je ervoor niks kunt zien. Maar in de door jou beschreven situatie zou ik hem er niet plompverloren voorduwen, slaat nergens op..
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:49 schreef Charged het volgende:
[..]
I know,ik zit ook niet graag achter een kont zonder ramen. ergerlijker is dat ik net zo hard (zo niet harder) vloek en schreeuw op de mafklappers voor me....tijd voor vakantie misschien.
Ach chief..we worden er niet jonger op,het lontje lijkt korter te worden,ik weet het soms niet meer.quote:
Dat zou normaal andersom zijn toch, hoe ouder hoe rustigerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:15 schreef Charged het volgende:
[..]
Ach chief..we worden er niet jonger op,het lontje lijkt korter te worden,ik weet het soms niet meer.
Is bij mij wel zo iig.. vroeger reed ik echt als een mongool; anytime anywhere zo hard als het ging en kon.. Ami rijden schaafde dat een beetje bij, en sinds de Benzen en exit randstad ben ik redelijk makquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou normaal andersom zijn toch, hoe ouder hoe rustiger
Ik denk dat die zichtbare verbruiksmeter best wel veel mensen goed heeft gedaan. Of in ieder geval hun omgeving/bijrijdersquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:51 schreef Sounddragon het volgende:
maar als het niet kan rijd ik eco mode, dan moet die verbruiksmeter zo laag mogelijk, da's ook leuk, en veel beter voor je knip als stampen als een wezenloze
Dat denk ik ook, BMW had dat ding stiekem al jaaaaaren, dat irritante metertje wat meteen de verkeerde hoek in dook als je naar je gaspedaal keek, maar die confronteerde je niet echt met cijfers.. nu kun je meestal alles wel checken, gemiddeld per rit, per tank, huidig verbruik, en dat in combi met je navi (checken hoeveel tijdwinst je eigenlijk hebt gehad van je gerace), maakt je veel bewuster van wat je eigenlijk aan het doen bent.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat die zichtbare verbruiksmeter best wel veel mensen goed heeft gedaan. Of in ieder geval hun omgeving/bijrijders.
Mijn benz uit 84 heeft zelfs zo'n metertje.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, BMW had dat ding stiekem al jaaaaaren, dat irritante metertje wat meteen de verkeerde hoek in dook als je naar je gaspedaal keek, maar die confronteerde je niet echt met cijfers.. nu kun je meestal alles wel checken, gemiddeld per rit, per tank, huidig verbruik, en dat in combi met je navi (checken hoeveel tijdwinst je eigenlijk hebt gehad van je gerace), maakt je veel bewuster van wat je eigenlijk aan het doen bent.
Stampen heeft alleen maar zin als je constant hard kunt rijden, en in NL kan dat gewoon niet, en dan is je tijdwinst nihil.. kun je nagaan wat bumperkleven en onderweg wel 15 hele auto's aan de kant terroriseren je gaat opleveren, behalve de kans op een koninklijk hoge prent, -50 vrienden en een bloeddruk van 180 over 120.
Afgelopen zondagmorgen moest ik om 07:00 in Hamburg zijn. Om 03:00 weggereden, binnen 3 kilometer ben ik de grens over en op de autobahn, dát was leuk431 km in 3 uur en 13 minuten.. verbruik wil ik het niet over hebben
Geef zijn kenteken door, voor zoiets mag je rustig melding maken bij de politie. Ik kan je verzekeren dat die grijns van korte duur is, zeker als er meer mensen melding van hebben gemaakt krijgt ie vroeg of laat minimaal een telefoontje of bezoekje.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:44 schreef naiipajiiau het volgende:
Hahaha... tjaaa...^
Godver gisteren op de snelweg bijna van de weg afgereden door een man die eruit zag als een vrouw met kort pittig kapsel superblond kapsel wat alle kanten op stond die veel te druk bezig was met zijn eiphone en zelfs getoeter niet hoorde want had bijpassende Apple oordopjes in. En maar slingeren over de A2. Op de weg keek die niet, hij keek alleen maar naar die stomme telefoon. Waarom je in godsnaam nog oordopjes in zou doen IN je auto is mij ook een raadsel. Ik neem aan dat die nieuwere versie Twingo's ook gewoon een radio hebben...
Zo iemand mogen ze per direct het rijbewijs afpakken.. Het zat gewoon grijnzend achter het stuur omdat het iets grappigs op de telefoon zag. Maar opletten ho maar..
Ja hoor, heb ook wel eens telefoon gehad nadat ik iets had uitgevreten op de snelweg.. Beetje roadrage nadat een lamzak in een Leon Anne (op de motor) moedwillig bijna de vangrail indrukte en vervolgens zijn middelvinger opstak. Mensen hadden gebeld en kenteken doorgegeven, en toen werd ik ook gebeld met het verzoek om me te gedragen voortaan..quote:Op zondag 25 juni 2017 15:13 schreef PluggieOD het volgende:
Garfield, denk je dat politie iets met je melding doet?
Ik vraag me altijd af wat de lol er van is. Ik rijd ook wel te hard, maar dan wel waar het kan (snelweg).quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is bij mij wel zo iig.. vroeger reed ik echt als een mongool; anytime anywhere zo hard als het ging en kon.. Ami rijden schaafde dat een beetje bij, en sinds de Benzen en exit randstad ben ik redelijk makWil nog wel doorrijden, maar als het niet kan rijd ik eco mode, dan moet die verbruiksmeter zo laag mogelijk, da's ook leuk, en veel beter voor je knip als stampen als een wezenloze
Sportuitlaten klinken nou eenmaal lekker met het gas erop, maar daar groei je overheen hoorquote:Op zondag 25 juni 2017 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat de lol er van is. Ik rijd ook wel te hard, maar dan wel waar het kan (snelweg).
Ik heb echt een bloedhekel aan die debielen die 80 rijden in de stad
Overheen groeien? Nou, lastig. Altijd fijn om met de Westfield door een tunnel te jagen, jammer genoeg trajectcontrole in de WA tunnel....quote:Op zondag 25 juni 2017 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sportuitlaten klinken nou eenmaal lekker met het gas erop, maar daar groei je overheen hoor![]()
OK, laat ik het anders formuleren; IK ben er een beetje overheen gegroeidquote:Op zondag 25 juni 2017 19:33 schreef eRKa het volgende:
[..]
Overheen groeien? Nou, lastig. Altijd fijn om met de Westfield door een tunnel te jagen, jammer genoeg trajectcontrole in de WA tunnel....
Herkenbaar. Bij mij aan de gang op dit moment, na al die jaren... Ik rijd nog wel eens door, maar dagelijks 160 rijden in Nederland is er wel redelijk uit (althans, op dit momentquote:Op zondag 25 juni 2017 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
OK, laat ik het anders formuleren; IK ben er een beetje overheen gegroeid
Een fatsoenlijke sportuitlaat is wel wat méér als alleen een stel buizen waar de standaard dempers tussenuit gehaald zijn hoorquote:Op zondag 25 juni 2017 19:49 schreef PluggieOD het volgende:
Haal van een 1.0 de uitlaat eraf vanaf spruitstuk en elke auto waar je langs rijdt gaat alarm van af.
Je hebt letterlijk trillende ruiten in huizen waar je lang rijdt.
Dat maakt dat hele "sportuitlaat" fenomeen vrij grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |