Goed t-shirt wel.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Barron ziet eruit als ik rond die leeftijd. Lekker smal en ongemakkelijk.
En de Trumpjes lopen weer keurig hand in hand.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is ook nog eens behoorlijk groot voor een 11-jarige, je zou hem op basis van de foto zo een jaar of 13 schatten.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Doe normaal tegen BoJo.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Britten moeten hun bek houden, inmiddels zitten ze qua macht op NL-niveau.
Kan kan kan. Dat is al wat minder stevig aangezet. Je hoeft het mij niet uit te leggen hoor, maar an sich is 1 opdrachtgever nog geen probleem.quote:Op maandag 12 juni 2017 19:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Anders kan het zijn dat er geen aanspraak gemaakt kan worden op zelfstandigenaftrek, en dat er nog sociale premies en belasting afgedragen moeten worden.
Ivanka of Melania?quote:Op maandag 12 juni 2017 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat haar privé vermogen recent weer fors gegroeid is.
Ik vind Melania een knappe vrouw. Vraag me af waarom ze met Trump loopt.quote:
Grr. Ik geef Buma de schuld.quote:
Ik denk niet dat het echt aan iemand ligt. De partijen liggen gewoon zo ver uit elkaar dat er heel veel te veel ingeleverd moet worden.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:39 schreef richolio het volgende:
Ah jammer. Leek me een mooie coalitie en ik had eigenlijk gehoopt dat het nu wel zou werken.
Hoop niet dat het aan GL ligt, want het gros van de GL-achterban wilde dat GL zou meeregeren en had - in het voordeel van het klimaat - best wat dingen omtrent migratie daarvoor willen laten vallen.
Nu zou ik het ook echt niet weten eik
Allemaal leuk en aardig maar Wat Dan Wel.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het echt aan iemand ligt. De partijen liggen gewon zo ver uit elkaar dat er heel veel te veel ingeleverd moet worden.
Staat Buma daar nou tegen Pechtold op te rijden?quote:Op maandag 12 juni 2017 20:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze hebben er ook weer een goede foto bij:
[ afbeelding ]
Minderheidskabinet. De vraag is alleen of D66 daar in wil gaan zitten.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar Wat Dan Wel.
Neen. Lijkt me niet.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Minderheidskabinet. De vraag is alleen of D66 daar in wil gaan zitten.
Dan wordt het wel lastig, CDA & VVD zijn samen maar goed voor ongeveer 50 zetels. Dan moet je wel heel veel partijen steeds te vriend houden.quote:
Dat hadden ze maar moeten bedenken voordat ze Klaver de deur wezen.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dan wordt het wel lastig, CDA & VVD zijn samen maar goed voor ongeveer 50 zetels. Dan moet je wel heel veel partijen steeds te vriend houden.
Money.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Melania een knappe vrouw. Vraag me af waarom ze met Trump loopt.
Domme vraag, eigenlijk.
Hij lijkt me een lompe boer in bed.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Money.![]()
En z'n snelle vingers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |