twitter:alexanderbakker twitterde op maandag 12-06-2017 om 20:33:38Overleg VVD, CDA, D66 en GL geklapt #formatie https://t.co/ziZq8h7LjR reageer retweet
Gaan ze het nog even met CU proberen, maar dat geef ik ook geen kans op slagen.quote:
Per stelling verschillend natuurlijk. Ligt aan de lijn die uitgezet wordt door het motorblokquote:Op maandag 12 juni 2017 20:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaan ze het nog even met CU proberen, maar dat geef ik ook geen kans op slagen.
Dan een minderheidskabinet met steun van???
Dat zou ik wel graag zien, maar acht ik hoogst onwaarschijnlijk.quote:
Ja, blijft een wankel gebeuren natuurlijk hè minderheidskabinet.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Per stelling verschillend natuurlijk. Ligt aan de lijn die uitgezet wordt door het motorblok
Alsof je een meerderheid nodig hebt #zakenkabinet
Dat zou wel de grap van het jaar zijn, de grote verliezer gaat meeregeren terwijl de grootste winnaar (PVV) in de oppositie mag.quote:
Nu weet ik weer waarom ik niet meer op ze stem.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]twitter:Als het aan Paul Tang ligt niettwitter:
Het is een numerieke mogelijkheid, wel een morele mogelijk die je niet zou moeten proberen natuurlijk, dat is wat anders. Heeft Tang gelijk in.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]twitter:Als het aan Paul Tang ligt niettwitter:
De grootste winnaar (quote:Op maandag 12 juni 2017 20:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat zou wel de grap van het jaar zijn, de grote verliezer gaat meeregeren terwijl de grootste winnaar (PVV) in de oppositie mag.
Daarnaast heeft Asscher ook aangegeven dat hij het niet gepast vindt om nu te gaan regeren.
Ik had het nog wel een kans gegeven. Bij de vorming van Paars I klapte de boel eerst ook, volgden andere gesprekken en kwamen de partijen later alsnog tot elkaar.quote:
Wilders heeft zich natuurlijk ook als betrouwbare partner laten zien in Rutte-1quote:Op maandag 12 juni 2017 20:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat zou wel de grap van het jaar zijn, de grote verliezer gaat meeregeren terwijl de grootste winnaar (PVV) in de oppositie mag.
Daarnaast heeft Asscher ook aangegeven dat hij het niet gepast vindt om nu te gaan regeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |