Doe ik met mijn audi ook maar die is mij iets te dorstig.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mijne is wel bejaard hoor, en ooit op Top gear geweest:
quote:Op maandag 12 juni 2017 12:51 schreef Patrice_Consigny het volgende: [..] Mijne is wel bejaard hoor, en ooit op Top gear geweest:
Dit is enigszins aanstootgevend.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ga naar buiten en geniet in de duinen ervan.
Cultuur is niet een bezit, het is iets gemeenschappelijks wat je deelt met een groep andere mensen. Niets geeft je daarmee het recht om die dingen persoonlijk toe te eigenen en anderen ze te ontzeggen, laat staan dat ze excuses moeten maken (!).quote:Op maandag 12 juni 2017 12:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Op zich is het jammer dat dingen zo doorslaan. Het idee dat het niet erg respectvol is om heilige en andere belangrijke symbolen uit een andere cultuur te gebruiken voor de lol, is natuurlijk wel gewoon valide.
Er zit een LS1 in, 1 op 3/4 als ik het rustig aan doe.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doe ik met mijn audi ook maar die is mij iets te dorstig.
2.1 liter turbo, 2ltr op de 10km.
Wanneer zal Obama z'n excuses maken over het toe-eigenen van de Amerikaanse cultuur?quote:Op maandag 12 juni 2017 12:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dit zijn de belangrijke nieuwtjes.
Tchock...ga je nou niet druk maken over dit soort geleuter, het is compleet zinloos.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cultuur is niet een bezit, het is iets gemeenschappelijks wat je deelt met een groep andere mensen. Niets geeft je daarmee het recht om die dingen persoonlijk toe te eigenen en anderen ze te ontzeggen, laat staan dat ze excuses moeten maken (!).
Mogen Amerikanen geen klompen dragen voor de lol omdat die van ons zijn? Natuurlijk niet. Je kunt nog wel een argument maken dat het schadelijk is om elementen van een andere cultuur te gebruiken voor de lol ten koste van die cultuur. Een karikatuur van een Italiaan of Ghanees is waarschijnlijk nogal beledigend voor die cultuur. Maar goed, nog los van dat punt is dat bij Perry niet aan de orde.
Hij is te druk met golfen en het ondermijnen van Trump's administratie.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wanneer zal Obama z'n excuses maken over het toe-eigenen van de Amerikaanse cultuur?
Wie zou een betere handicap hebben?quote:Op maandag 12 juni 2017 12:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hij is te druk met golfen en het ondermijnen van Trump's administratie.
Mooiste is, voor dat ondermijnen hoeft Obama niet een wat te doen, Trump doet al het werkquote:Op maandag 12 juni 2017 12:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Kan wel helpen de aandacht op anderen afleiden.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk over of tegen die gasten maar met Linus wil ik er wel over van woorden wisselen.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tchock...ga je nou niet druk maken over dit soort geleuter, het is compleet zinloos.
Obama en Trump speelt met golf vals, maar goed, dat zal niemand verbazen.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wie zou een betere handicap hebben?
Trump of Obama?
Ik denk Trump, tenzij Obama veel in Kenia geoefend heeft.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Trump of Obama?
Bottom-line, alleen bedreigde culturen mogen boos zijn.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk over of tegen die gasten maar met Linus wil ik er wel over van woorden wisselen.
Ik denk Barron Trump.quote:Op maandag 12 juni 2017 13:00 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik denk Trump, tenzij Obama veel in Kenia geoefend heeft.
Obama was alleen maar zwart, Trump is een absolute mongool. Obama dus.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Trump of Obama?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |