Idd.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
Het is hoog tijd dat JanCees eens een rondje met Jojoortje in haar Subaru Impreza meerijdt.
straks krijg je kanker maat pas opquote:Op zondag 11 juni 2017 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
Had mij beter even in kunnen smeren. Mijn nek is zo rood als de Zwitserse vlag.
Nee, de bestequote:Op zondag 11 juni 2017 20:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Fifa 13 had de allerslechtste FUT ooit.
Jouw aanwezigheid hier ook niet.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw gifjes zijn geen groot succes
Hoe gaat het met het geld van Wang, ouwe reus. Wordt wel eens tijd dat ze alvast wat middenvelders veilig gaan stellen voor het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar sta je dan alleen in. En dan meen je nog niet eens wat je zegt.
Ik hoop dat El Khayati kan blijven. Wat een geweldenaar is dat. Wanneer het geld komt, geen idee.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het geld van Wang, ouwe reus. Wordt wel eens tijd dat ze alvast wat middenvelders veilig gaan stellen voor het nieuwe seizoen.
Wil je het?quote:Op zondag 11 juni 2017 20:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Danny heeft nog geen contact opgenomen.
quote:
Voor TR's krijg je ook niks extra's en toch doe je hetquote:Op zondag 11 juni 2017 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen maar extra shit en ik krijg er niks extra's voor.
Gelukkig, de #JANCEESTSUNAMI is toch niet meer te stoppen.quote:
Leuk kroegje hier in Geneve. 11 euro voor 4 tasters van 10cl. Alleen jammer dat ze vooral veel van de Molen hadden na een tap takeover vorige week.quote:
Nieuwe poll resultaten is al binnen voor JCquote:Op zondag 11 juni 2017 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig, de #JANCEESTSUNAMI is toch niet meer te stoppen.
SPOILER: uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook een argument, ik ben kansloos tegenover JC.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig, de #JANCEESTSUNAMI is toch niet meer te stoppen.
Haha da's altijd kut, dat je dan nog steeds matig Nederlands bier moet harkenquote:Op zondag 11 juni 2017 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk kroegje hier in Geneve. 11 euro voor 4 tasters van 10cl. Alleen jammer dat ze vooral veel van de Molen hadden na een tap takeover vorige week.
4 Zwitsers gedronken, wel okay niks subbliems. Van BFM enkel een witbier, op aanraden van de barman heb ik die laten passeren. Vond hij zelf weinig aan. Wel iemand die er verstand van had.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Haha da's altijd kut, dat je dan nog steeds matig Nederlands bier moet harken
Dat scheelt danquote:Op zondag 11 juni 2017 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
4 Zwitsers gedronken, wel okay niks subbliems. Van BFM enkel een witbier, op aanraden van de barman heb ik die laten passeren. Vond hij zelf weinig aan. Wel iemand die er verstand van had.
quote:Op zondag 11 juni 2017 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nieuwe poll resultaten is al binnen voor JCIk hoop maar dat #CROOKEDDANNY deze democratisch bepaalde uitslagen niet negeert.SPOILER: uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Niks mis met een kolsch. Mooi dat het een geslaagd weekend was.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat scheelt dan
Ik zit bij te komen van weekendje Duitsland, flinke sloot pils en kölsch erin laten lopen
Ik ga maar weer verder met House of Cards.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat #CROOKEDDANNY deze democratisch bepaalde uitslagen niet negeert.
Neh man ik vind Kolsch echt topquote:Op zondag 11 juni 2017 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks mis met een kolsch. Mooi dat het een geslaagd weekend was.
quote:
Kvyat.quote:
twitter:
quote:
Je bedoelt Serviëquote:Op zondag 11 juni 2017 21:29 schreef napoleonfour het volgende:
Leuk dat er in Kosovo nu verkiezingen zijn terwijl het land strijdt voor een WK ticket. (Kosovo 1 - 2 Turkey). Kosovo wordt weer minder groot straks, want de nationalistische albanezen staan voor.
Ja en Edam is Volendam.quote:
Heerhugowaard ook.quote:
De enige stad die nog steeds moeite doet om meer inwoners te krijgen is Almere.quote:
Pas op voor aspartaam.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga kijken of ik stage kan lopen bij Coca Cola
gewoon Ff googelnquote:Op zondag 11 juni 2017 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
heb je linkje van artikel, drop ik het in AMV topic
die is echt heel slechtquote:
dat kijkenquote:Op zondag 11 juni 2017 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat zonder de kwelling van Studio Voetbal
De zondagavond is altijd saai jaquote:
Ik vond ATSport wel leuk met Tahamataquote:Op zondag 11 juni 2017 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat zonder de kwelling van Studio Voetbal
Leuke anekdote van je in dat kringverjaardagtopic zeg.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De zondagavond is altijd saai ja
Jesis wat engquote:Op zondag 11 juni 2017 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.iflscience.com(...)adult-service-droid/
Mooi
Ja he?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuke anekdote van je in dat kringverjaardagtopic zeg.
quote:Op zondag 11 juni 2017 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja he?
*neemt nog een toastje met smeerspul*
ging wel aardigquote:Op zondag 11 juni 2017 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt bizar warm op mijn kamer JC. Hoe staan de zaken erbij jou voor?
Succes tong.quote:Op maandag 12 juni 2017 08:17 schreef tong80 het volgende:
Zo naar Tiel. Soort artsenbezoek. Tot een uur of 16.00.
Laters.
Succes maatquote:Op maandag 12 juni 2017 08:17 schreef tong80 het volgende:
Zo naar Tiel. Soort artsenbezoek. Tot een uur of 16.00.
Laters.
Haha.. Zijn dat z'n zusjes?quote:Op maandag 12 juni 2017 09:24 schreef JanCees het volgende:
https://www.instagram.com/p/BVH5H8Wh3OS/
Looks like his ironing and washing is sorted when he gets older 😄🤗 ❤️
jaquote:Op maandag 12 juni 2017 10:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Haha.. Zijn dat z'n zusjes?
Tevens ; HALLO..
Ik heb weinig boeiends gedaan.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:30 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen. Iedereen een fijn weekend gehad?
Eigenlijk... jaquote:Op maandag 12 juni 2017 11:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb weinig boeiends gedaan.
Heb jij nog minnaressen van je af moeten slaan?
Ik heb op zaterdag de hele dag meegeholpen achter de bar bij een afsluitingsfeest op school van de kinderen. De score was uiteindelijk: 1 kleuterjuf en 2 moeders.quote:
Als barman heb je dat wel ja.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb op zaterdag de hele dag meegeholpen achter de bar bij een afsluitingsfeest op school van de kinderen. De score was uiteindelijk: 1 kleuterjuf en 2 moeders.
Jij doet sowieso niks geks, brave hendrik ditdat.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, je hoeft echt geen moeite te doen. Maar goed, mijn vrouw was daar ook.
quote:Op maandag 12 juni 2017 11:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij doet sowieso niks geks, brave hendrik ditdat.
hij weet wanneer wel en wanneer nietquote:Op maandag 12 juni 2017 11:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij doet sowieso niks geks, brave hendrik ditdat.
Jarenlange ervaring van de don.quote:
Niks mis met volwassen.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al mag je dat predicaat ondertussen ook wel bij mij opplakken.
Ik word volwassen, Ron.
Rene had bij het springkussen gestaan inderdaad.quote:
Dus dat. En in elk geval niet als je in een klein dorp woont of op de school van de kinderen.quote:
Wat rij je eigenlijk tegenwoordigquote:Op maandag 12 juni 2017 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat. En in elk geval niet als je in een klein dorp woont of op de school van de kinderen.
Hell, zo ongeveer iedereen op dat feest kende mij, wist waar ik woon en wat voor auto ik heb.
Waarom proberen die vrouwen het dan toch?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat. En in elk geval niet als je in een klein dorp woont of op de school van de kinderen.
Hell, zo ongeveer iedereen op dat feest kende mij, wist waar ik woon en wat voor auto ik heb.
Dronken, verveeld, eenzaam, geil?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom proberen die vrouwen het dan toch?
Uit onderzoek blijkt dat vrouwen meer geinteresseerd zijn in het najagen van een bezette man dan een single man. Wanneer een man omringd wordt door een of meerdere vrouwen zal hij als aantrekkelijker worden beschouwd dan een man die in zijn eentje staat. Dit is een gevolg van ‘peer preference‘. Blijkbaar heeft de man in kwestie eigenschappen die al goedgekeurd zijn door een andere vrouw (peer).quote:
Ik was gister trouwens na lange tijd weer in Eindhoven. Waarom hadden die flikkers de binnenstad afgesloten?quote:
Dit is toch geen verrassing?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat vrouwen meer geinteresseerd zijn in het najagen van een bezette man dan een single man. Wanneer een man omringd wordt door een of meerdere vrouwen zal hij als aantrekkelijker worden beschouwd dan een man die in zijn eentje staat. Dit is een gevolg van ‘peer preference‘. Blijkbaar heeft de man in kwestie eigenschappen die al goedgekeurd zijn door een andere vrouw (peer).
oh
Ze hebben een afkorting voor mannen die de hele avond alleen staan en toch met een chick naar huis gaan.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat vrouwen meer geinteresseerd zijn in het najagen van een bezette man dan een single man. Wanneer een man omringd wordt door een of meerdere vrouwen zal hij als aantrekkelijker worden beschouwd dan een man die in zijn eentje staat. Dit is een gevolg van ‘peer preference‘. Blijkbaar heeft de man in kwestie eigenschappen die al goedgekeurd zijn door een andere vrouw (peer).
oh
allemaal voor Guus Meeuwisquote:Op maandag 12 juni 2017 11:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was gister trouwens na lange tijd weer in Eindhoven. Waarom hadden die flikkers de binnenstad afgesloten?
Nou vertel.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben een afkorting voor mannen die de hele avond alleen staan en toch met een chick naar huis gaan.
geen idee of het nog zo was maar een paar dagen geleden was er terrorisme dreiging rond zijn concertquote:
Nee dat kende ik niet, je moeder ging gewoon mee. Maar okay, ik dacht dat de afkorting sloeg op mannen. Zoals LARP-ers enzo.quote:
Wow, ik heb een gevoelige snaar geraakt blijkbaar...quote:Op maandag 12 juni 2017 11:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee dat kende ik niet, je moeder ging gewoon mee. Maar okay, ik dacht dat de afkorting sloeg op mannen. Zoals LARP-ers enzo.
Nou, ik heb ondertussen ook al anderhalf jaar een vriendin dus dat gaat niet opquote:Op maandag 12 juni 2017 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wow, ik heb een gevoelige snaar geraakt blijkbaar...
Ik dacht dat studentjes niet aan vaste vriendinnen deden? Jullie hebben toch random neukertjes tot je er 1 tegenkomt waar je niet van af komt? Of zit je al in die fase?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou, ik heb ondertussen ook al anderhalf jaar een vriendin dus dat gaat niet op.
Hehe, nee merk ook in mijn studentengroep dat er steeds meer rela's komen, ook voor sjaars. Geloof dat er in ons huis maar 6 singles zijn van de 20 bewoners oid? Waarvan 1 al meer pandapunten heeft dan de rest van het hele huis bij elkaarquote:Op maandag 12 juni 2017 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht dat studentjes niet aan vaste vriendinnen deden? Jullie hebben toch random neukertjes tot je er 1 tegenkomt waar je niet van af komt? Of zit je al in die fase?
rela'squote:Op maandag 12 juni 2017 11:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hehe, nee merk ook in mijn studentengroep dat er steeds meer rela's komen, ook voor sjaars. Geloof dat er in ons huis maar 6 singles zijn van de 20 bewoners oid? Waarvan 1 al meer pandapunten heeft dan de rest van het hele huis bij elkaar.
Maar nee, die fase heb ik niet. Ben bij deze ook helemaal dat datetraject ingegaan enzo.
Was jij er zo eentje, Ron?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht dat studentjes niet aan vaste vriendinnen deden? Jullie hebben toch random neukertjes tot je er 1 tegenkomt waar je niet van af komt? Of zit je al in die fase?
jaquote:Op maandag 12 juni 2017 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt toch al heel lang een vriendinnetje?
prela, rela.quote:
Hier een leuke reportage uit je geboortejaar voor je: https://www.groene.nl/artikel/bosnische-brandyquote:
eerstejaars.quote:
Mijnes al een tijdje, heb nu een brakke iphone 5c.quote:
Ik heb maand of 2 terug 1 of ander gaar aziatisch model van samsung gekocht. 1 x laten vallenquote:Op maandag 12 juni 2017 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eerstejaars.
[..]
Mijnes al een tijdje, heb nu een brakke iphone 5c.
Zit je nog in Laos?quote:Op maandag 12 juni 2017 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb maand of 2 terug 1 of ander gaar aziatisch model van samsung gekocht. 1 x laten vallen
Heb je nog de Dauphiné meegekregen? Lollerfuglsang.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo mn 500 ste biertje inchecken
Budweiser
Zelfs 2 etappes gezien. Mont du chat en die laatste. Ik zet mn geld op porte voor de tour. Leuk voor die nederlandse jongenquote:Op maandag 12 juni 2017 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog de Dauphiné meegekregen? Lollerfuglsang.
Verkopen ze daar pokkies?quote:Op maandag 12 juni 2017 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yes. Morgen 8 dagen met scootertje over bolaven plateau. Daarna hoi an.
Ik kon gisteren niet kijken omdat er een verjaardag hier was, maar hopelijk is Froome net zo wisselvallig in de Tour. Valverde heeft er ook zin in. Dan kan het ondanks dat teringparcours nog een leuke boel worden. Mont du Chat is wel een welkome toevoeging. Kut van die 15km vlak na de afdaling in de Tour. Was vrijdag niet het geval.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs 2 etappes gezien. Mont du chat en die laatste. Ik zet mn geld op porte voor de tour. Leuk voor die nederlandse jongen
uh okequote:Op maandag 12 juni 2017 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eerstejaars.
[..]
Mijnes al een tijdje, heb nu een brakke iphone 5c.
Ik denk dat t stijl genoeg is dat t niet echt uitmaakt. Kan juist wel toffe afdaling worden. 1 van meest legendarische afdalingen daar gereden door merckx toen ie met minuut achterstand boven kwam en nog wist te winnen in volgens mij zelfde aankomstquote:Op maandag 12 juni 2017 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kon gisteren niet kijken omdat er een verjaardag hier was, maar hopelijk is Froome net zo wisselvallig in de Tour. Valverde heeft er ook zin in. Dan kan het ondanks dat teringparcours nog een leuke boel worden. Mont du Chat is wel een welkome toevoeging. Kut van die 15km vlak na de afdaling in de Tour. Was vrijdag niet het geval.
Lees eens goed, Henkie. Ik zeg niet dat die afdaling kut is, die was tof. Maar NA de afdaling is er nog 15 km vlak. Dat is zo kut.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat t stijl genoeg is dat t niet echt uitmaakt. Kan juist wel toffe afdaling worden. 1 van meest legendarische afdalingen daar gereden door merckx toen ie met minuut achterstand boven kwam en nog wist te winnen in volgens mij zelfde aankomst
Tuurlijk. Zelfs in myanmar zag ik nu reclame voor nieuwe samsung. Laatste keer daar 3 jaar terug ofzo was reclame nog verboten.quote:
Ah kak.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees eens goed, Henkie. Ik zeg niet dat die afdaling kut is, die was tof. Maar NA de afdaling is er nog 15 km vlak. Dat is zo kut.
Ik heb Suisse zaterdag niet gezien omdat ik toen naar de klote was en gisteren zelfde probleem als met Dauphiné. Kan vanmiddag wel weer kijken denk ik.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat van die 5e plaats dumoulin in Zwitserland proloog stinho?
Had je een kater stijnquote:Op maandag 12 juni 2017 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Suisse zaterdag niet gezien omdat ik toen naar de klote was en gisteren zelfde probleem als met Dauphiné. Kan vanmiddag wel weer kijken denk ik.
quote:Op maandag 12 juni 2017 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kon pas om 22:00 's avonds weer normaal zitten. Amai. Alles eruit gekotst wat eruit kon.
Moe, smerig drukquote:Op maandag 12 juni 2017 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe staat 't leven daar in eindje?
Hier ook man...toe aan vakantie.quote:Op maandag 12 juni 2017 13:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Moe, smerig druk
Maar over het algemeen prima
Wat is je budget voor mining?quote:Op maandag 12 juni 2017 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Hoe is het met je crypto?
Ben met een maatje aan het kijken om ETH te minen.
Nooit naar geluisterd.quote:Op maandag 12 juni 2017 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, wat is jouw mening over het nummer 'Kind van de Duivel'?
Ah je komt steeds meer in de buurt van hetgeen wij noemen old boys network.quote:Op maandag 12 juni 2017 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit naar geluisterd.
Nu kom ik Johan ''We moeten nu alles zetten op het feit dat we iedere wedstrijd moeten winnen'' Lokhorst tegen in een fragment over Peijnenburg. Waarom hebben er mensen die vroeger Peijnenburg bestuurden zitting genomen in de RvC van de KNVB???
Heerlijke plaatquote:Op maandag 12 juni 2017 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, wat is jouw mening over het nummer 'Kind van de Duivel'?
quote:Op maandag 12 juni 2017 13:54 schreef JanCees het volgende:
http://www.elsevierweekbl(...)ementsgebouw-512454/
Je verzint het nietquote:Met het gebouw hoopt de EU vrolijkheid naar voren te brengen, als ‘reactie op de toenemende populistische woede jegens Brussel’.
ja Frankrijk is grootquote:Op maandag 12 juni 2017 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
12 uur. Viel mee. Was wel aardig verrot
Hoe werken die tolwegenquote:Op maandag 12 juni 2017 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker, kon eenmaal op de tolweg toch wel in volle vaart doorkarren
Je betaalt veel geld voor een goede en snellere weg met weinig verkeer. Soms wel wegen van 70km of langer.quote:
klopt. Ik was 70 euro kwijt voor 1 tolweg. Was wel gelijk vlakbij mijn bestemming daarna.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je betaalt veel geld voor een goede en snellere weg met weinig verkeer. Soms wel wegen van 70km of langer.
Volgende week volgens mij.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Grote vriend. Zijn de Hollandse nieuw al te koop bij Simonis?
betalen die fransen dat zelf ook?quote:Op maandag 12 juni 2017 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klopt. Ik was 70 euro kwijt voor 1 tolweg. Was wel gelijk vlakbij mijn bestemming daarna.
Heb zo eens van Parijs naar regio Bordeaux getufd. Heerlijke weg man.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klopt. Ik was 70 euro kwijt voor 1 tolweg. Was wel gelijk vlakbij mijn bestemming daarna.
Zijn de eindtentamens al geweest?quote:Op maandag 12 juni 2017 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
Typisch, is het tiener/dansvloermurder-seizoen al losgebarsten op de Zuid-Hollandse eilanden?
nee dit keer nietquote:Op maandag 12 juni 2017 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Taradogod, nog picanha lopen bakken van 't weekend?
6x hallootjesquote:Op maandag 12 juni 2017 13:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is je budget voor mining?
Met crypto gaat het goed. *6 sinds begin mei.
is dat het waardquote:Op maandag 12 juni 2017 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je betaalt veel geld voor een goede en snellere weg met weinig verkeer. Soms wel wegen van 70km of langer.
Niet directquote:Op zondag 11 juni 2017 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Opper heb je nog plannen om naar München te gaan
72 per kwartaalquote:Op maandag 12 juni 2017 14:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Betaal je aan wegenbelasting ook per maand
Waarom koop je er niet gewoon crypto van?quote:Op maandag 12 juni 2017 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
6x hallootjes
Kleine 700 euro aan extra GPU's + voeding + losse componenten denk 1200.
Maatje heeft eigenlijk bij toeval in zijn gamingsetup al crossfired RX580 daar ga ik er 2 bijkopen + wat extra stuff racks en pci-expanders en dan is er een begin we doen 50/50 in de eventuele opbrengsten.
Waarom zou je kopen als je ook kan minen?quote:Op maandag 12 juni 2017 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom koop je er niet gewoon crypto van?
Hoe snel denk je dat ding terug te verdienen dan?quote:Op maandag 12 juni 2017 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je kopen als je ook kan minen?
ik 100quote:Op maandag 12 juni 2017 14:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Betaal je aan wegenbelasting ook per maand
7 jaquote:Op maandag 12 juni 2017 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
5.1 vanmorgen.
Vrijdag stonden ze ziek hoog 6.5 of zo.
niet natuurlijkquote:Op maandag 12 juni 2017 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe snel denk je dat ding terug te verdienen dan?
Ik betaalde 34 per maand volgens mij, tot ie het begafquote:
zoiets jaquote:Op maandag 12 juni 2017 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik betaalde 34 per maand volgens mij, tot ie het begaf
ding was niet eens heel zwaar
maar jij rijdt een gepantserde bmw ofzo?
Valt met het huidige koersverloop echt geen zinnig woord over te zeggen, ergens tussen de 28 en 120 dagen .quote:Op maandag 12 juni 2017 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe snel denk je dat ding terug te verdienen dan?
inderdaad is zo'n 1900kgquote:Op maandag 12 juni 2017 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel eens pics gezien, was het geen ouwe 7 serie?
En je weet dat de moeilijkheid rete snel omhoog gaat nu?quote:Op maandag 12 juni 2017 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt met het huidige koersverloop echt geen zinnig woord over te zeggen, ergens tussen de 28 en 120 dagen .
1 november die Proof of Stake dus dan gaan we sowieso over op een andere coin.
Is ook maar een experiment joh . Worst case scenario verlies je een paar honderd euro op je hardware.
Godverdomme da's nogal watquote:
Ik sprak met de chauffeur van die nieuwr president in frankrijk.quote:Op maandag 12 juni 2017 15:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Godverdomme da's nogal wat
Mn baas heeft een tijdje de gepantserde 750 van Lubbers gehad, dat was ook lachen. Vooral aan de pomp
Na paar maanden maar weer verkocht
Macrondieuquote:Op maandag 12 juni 2017 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sprak met de chauffeur van die nieuwr president in frankrijk.
Heeft blijkbaar spiegel op de achterbank
aan de pomp is hij wat minder ja gaat 95 liter inquote:Op maandag 12 juni 2017 15:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Godverdomme da's nogal wat
Mn baas heeft een tijdje de gepantserde 750 van Lubbers gehad, dat was ook lachen. Vooral aan de pomp
Na paar maanden maar weer verkocht
Wanneer ben je weer bkkquote:Op maandag 12 juni 2017 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
aan de pomp is hij wat minder ja gaat 95 liter inV8 4.4
Mi gaddo ouwequote:Op maandag 12 juni 2017 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op beide vragen weet ik het antwoord iig niet.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn de eindtentamens al geweest?
Dan ja.
Hebben de Duitsers al vakantie?
Dan ja.
Ik vind het dat altijd wel waard ja. Retour scheelt het je misschien 250-300 euro, maar dan rij je wel lekker veilig en op je gemak.quote:
Mehquote:Op maandag 12 juni 2017 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het dat altijd wel waard ja. Retour scheelt het je misschien 250-300 euro, maar dan rij je wel lekker veilig en op je gemak.
ik voel me er wel veilig in, heeft active vering dus zakt bij hoge snelheidquote:Op maandag 12 juni 2017 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal wel als een blok op de weg liggen met zo'n zwaartepunt.
Welk jaar is iequote:Op maandag 12 juni 2017 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik voel me er wel veilig in, heeft active vering dus zakt bij hoge snelheid
Ik reed laatst in een X5 40d...man man man dat is ook echt niet normaal. Tijdje ervoor meegereden in een Bentley Continental GT, als je het dan hebt over een auto die gewoon niet stopt met gaan.quote:Op maandag 12 juni 2017 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tsja, ik ga op vakantie om uit te rusten niet om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Je hebt ook geen files en gevaarlijke capriolen op die tolwegen.quote:Op maandag 12 juni 2017 15:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh
Gewoon alles zonder te betalen
Brennerpas kan ook prima op de B-weg die erlangs loopt
af en toe 35% stijgen maar wel gratis
Ik ga eerlijk gezegd meestal niet op vakantie om uit te rustenquote:Op maandag 12 juni 2017 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, ik ga op vakantie om uit te rusten niet om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Je hebt ook geen files en gevaarlijke capriolen op die tolwegen.
Is ie waarschijnlijk niet echt veilig, nogal een evolutie gemaakt de afgelopen 20 jaarquote:
dat is wel een ander uitgangspunt, ik ga alleen maar als ik het beter heb dan thuisquote:Op maandag 12 juni 2017 15:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga eerlijk gezegd meestal niet op vakantie om uit te rusten
doe ik thuis wel
kip is kipquote:Op maandag 12 juni 2017 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik koop meestal Franse kip
[ afbeelding ]
Valt wel mee je komt echt langs hele mooie plekjes als je afwijkt van de standaardroute over de tolweg.quote:Op maandag 12 juni 2017 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, ik ga op vakantie om uit te rusten niet om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Je hebt ook geen files en gevaarlijke capriolen op die tolwegen.
quote:
quote:Op maandag 12 juni 2017 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee je komt echt langs hele mooie plekjes als je afwijkt van de standaardroute over de tolweg.
vrij modern voor z'n tijd ik weet niet hoeveel airbags erin zitten, maar goed het gaat me meer om de massa, bij een normale aanrijding of kettingbotsing zal ik weinig last hebbenquote:Op maandag 12 juni 2017 15:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Is ie waarschijnlijk niet echt veilig, nogal een evolutie gemaakt de afgelopen 20 jaar
maar ja het voelt wel zo
Idd, nicequote:
Hierdoor stond ik van de week in de file in Duitslandquote:Op maandag 12 juni 2017 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
vrij modern voor z'n tijd ik weet niet hoeveel airbags erin zitten, maar goed het gaat me meer om de massa, bij een normale aanrijding of kettingbotsing zal ik weinig last hebben
Zijn die niet begrenst op 250? Sowieso Diesel is kut man.quote:Op maandag 12 juni 2017 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lachwekkend snel voor zo'n grote auto. Moet je die accelleratie zien.
Geen idee, niet getest.quote:Op maandag 12 juni 2017 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn die niet begrenst op 250? Sowieso Diesel is kut man.
Je moet 1 keer in je leven in een RS6 gereden hebben, omdat het kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |