ging wel aardigquote:Op zondag 11 juni 2017 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt bizar warm op mijn kamer JC. Hoe staan de zaken erbij jou voor?
Succes tong.quote:Op maandag 12 juni 2017 08:17 schreef tong80 het volgende:
Zo naar Tiel. Soort artsenbezoek. Tot een uur of 16.00.
Laters.
Succes maatquote:Op maandag 12 juni 2017 08:17 schreef tong80 het volgende:
Zo naar Tiel. Soort artsenbezoek. Tot een uur of 16.00.
Laters.
Haha.. Zijn dat z'n zusjes?quote:Op maandag 12 juni 2017 09:24 schreef JanCees het volgende:
https://www.instagram.com/p/BVH5H8Wh3OS/
Looks like his ironing and washing is sorted when he gets older 😄🤗 ❤️
jaquote:Op maandag 12 juni 2017 10:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Haha.. Zijn dat z'n zusjes?
Tevens ; HALLO..
Ik heb weinig boeiends gedaan.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:30 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen. Iedereen een fijn weekend gehad?
Eigenlijk... jaquote:Op maandag 12 juni 2017 11:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb weinig boeiends gedaan.
Heb jij nog minnaressen van je af moeten slaan?
Ik heb op zaterdag de hele dag meegeholpen achter de bar bij een afsluitingsfeest op school van de kinderen. De score was uiteindelijk: 1 kleuterjuf en 2 moeders.quote:
Als barman heb je dat wel ja.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb op zaterdag de hele dag meegeholpen achter de bar bij een afsluitingsfeest op school van de kinderen. De score was uiteindelijk: 1 kleuterjuf en 2 moeders.
Jij doet sowieso niks geks, brave hendrik ditdat.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, je hoeft echt geen moeite te doen. Maar goed, mijn vrouw was daar ook.
quote:Op maandag 12 juni 2017 11:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij doet sowieso niks geks, brave hendrik ditdat.
hij weet wanneer wel en wanneer nietquote:Op maandag 12 juni 2017 11:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij doet sowieso niks geks, brave hendrik ditdat.
Jarenlange ervaring van de don.quote:
Niks mis met volwassen.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al mag je dat predicaat ondertussen ook wel bij mij opplakken.
Ik word volwassen, Ron.
Rene had bij het springkussen gestaan inderdaad.quote:
Dus dat. En in elk geval niet als je in een klein dorp woont of op de school van de kinderen.quote:
Wat rij je eigenlijk tegenwoordigquote:Op maandag 12 juni 2017 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat. En in elk geval niet als je in een klein dorp woont of op de school van de kinderen.
Hell, zo ongeveer iedereen op dat feest kende mij, wist waar ik woon en wat voor auto ik heb.
Waarom proberen die vrouwen het dan toch?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat. En in elk geval niet als je in een klein dorp woont of op de school van de kinderen.
Hell, zo ongeveer iedereen op dat feest kende mij, wist waar ik woon en wat voor auto ik heb.
Dronken, verveeld, eenzaam, geil?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom proberen die vrouwen het dan toch?
Uit onderzoek blijkt dat vrouwen meer geinteresseerd zijn in het najagen van een bezette man dan een single man. Wanneer een man omringd wordt door een of meerdere vrouwen zal hij als aantrekkelijker worden beschouwd dan een man die in zijn eentje staat. Dit is een gevolg van ‘peer preference‘. Blijkbaar heeft de man in kwestie eigenschappen die al goedgekeurd zijn door een andere vrouw (peer).quote:
Ik was gister trouwens na lange tijd weer in Eindhoven. Waarom hadden die flikkers de binnenstad afgesloten?quote:
Dit is toch geen verrassing?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat vrouwen meer geinteresseerd zijn in het najagen van een bezette man dan een single man. Wanneer een man omringd wordt door een of meerdere vrouwen zal hij als aantrekkelijker worden beschouwd dan een man die in zijn eentje staat. Dit is een gevolg van ‘peer preference‘. Blijkbaar heeft de man in kwestie eigenschappen die al goedgekeurd zijn door een andere vrouw (peer).
oh
Ze hebben een afkorting voor mannen die de hele avond alleen staan en toch met een chick naar huis gaan.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat vrouwen meer geinteresseerd zijn in het najagen van een bezette man dan een single man. Wanneer een man omringd wordt door een of meerdere vrouwen zal hij als aantrekkelijker worden beschouwd dan een man die in zijn eentje staat. Dit is een gevolg van ‘peer preference‘. Blijkbaar heeft de man in kwestie eigenschappen die al goedgekeurd zijn door een andere vrouw (peer).
oh
allemaal voor Guus Meeuwisquote:Op maandag 12 juni 2017 11:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was gister trouwens na lange tijd weer in Eindhoven. Waarom hadden die flikkers de binnenstad afgesloten?
Nou vertel.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben een afkorting voor mannen die de hele avond alleen staan en toch met een chick naar huis gaan.
geen idee of het nog zo was maar een paar dagen geleden was er terrorisme dreiging rond zijn concertquote:
Nee dat kende ik niet, je moeder ging gewoon mee. Maar okay, ik dacht dat de afkorting sloeg op mannen. Zoals LARP-ers enzo.quote:
Wow, ik heb een gevoelige snaar geraakt blijkbaar...quote:Op maandag 12 juni 2017 11:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee dat kende ik niet, je moeder ging gewoon mee. Maar okay, ik dacht dat de afkorting sloeg op mannen. Zoals LARP-ers enzo.
Nou, ik heb ondertussen ook al anderhalf jaar een vriendin dus dat gaat niet opquote:Op maandag 12 juni 2017 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wow, ik heb een gevoelige snaar geraakt blijkbaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |