Waarom zou je kopen als je ook kan minen?quote:Op maandag 12 juni 2017 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom koop je er niet gewoon crypto van?
Hoe snel denk je dat ding terug te verdienen dan?quote:Op maandag 12 juni 2017 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je kopen als je ook kan minen?
ik 100quote:Op maandag 12 juni 2017 14:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Betaal je aan wegenbelasting ook per maand
7 jaquote:Op maandag 12 juni 2017 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
5.1 vanmorgen.
Vrijdag stonden ze ziek hoog 6.5 of zo.
niet natuurlijkquote:Op maandag 12 juni 2017 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe snel denk je dat ding terug te verdienen dan?
Ik betaalde 34 per maand volgens mij, tot ie het begafquote:
zoiets jaquote:Op maandag 12 juni 2017 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik betaalde 34 per maand volgens mij, tot ie het begaf
ding was niet eens heel zwaar
maar jij rijdt een gepantserde bmw ofzo?
Valt met het huidige koersverloop echt geen zinnig woord over te zeggen, ergens tussen de 28 en 120 dagen .quote:Op maandag 12 juni 2017 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe snel denk je dat ding terug te verdienen dan?
inderdaad is zo'n 1900kgquote:Op maandag 12 juni 2017 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel eens pics gezien, was het geen ouwe 7 serie?
En je weet dat de moeilijkheid rete snel omhoog gaat nu?quote:Op maandag 12 juni 2017 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt met het huidige koersverloop echt geen zinnig woord over te zeggen, ergens tussen de 28 en 120 dagen .
1 november die Proof of Stake dus dan gaan we sowieso over op een andere coin.
Is ook maar een experiment joh . Worst case scenario verlies je een paar honderd euro op je hardware.
Godverdomme da's nogal watquote:
Ik sprak met de chauffeur van die nieuwr president in frankrijk.quote:Op maandag 12 juni 2017 15:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Godverdomme da's nogal wat
Mn baas heeft een tijdje de gepantserde 750 van Lubbers gehad, dat was ook lachen. Vooral aan de pomp
Na paar maanden maar weer verkocht
Macrondieuquote:Op maandag 12 juni 2017 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sprak met de chauffeur van die nieuwr president in frankrijk.
Heeft blijkbaar spiegel op de achterbank
aan de pomp is hij wat minder ja gaat 95 liter inquote:Op maandag 12 juni 2017 15:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Godverdomme da's nogal wat
Mn baas heeft een tijdje de gepantserde 750 van Lubbers gehad, dat was ook lachen. Vooral aan de pomp
Na paar maanden maar weer verkocht
Wanneer ben je weer bkkquote:Op maandag 12 juni 2017 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
aan de pomp is hij wat minder ja gaat 95 liter inV8 4.4
Mi gaddo ouwequote:Op maandag 12 juni 2017 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op beide vragen weet ik het antwoord iig niet.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn de eindtentamens al geweest?
Dan ja.
Hebben de Duitsers al vakantie?
Dan ja.
Ik vind het dat altijd wel waard ja. Retour scheelt het je misschien 250-300 euro, maar dan rij je wel lekker veilig en op je gemak.quote:
Mehquote:Op maandag 12 juni 2017 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het dat altijd wel waard ja. Retour scheelt het je misschien 250-300 euro, maar dan rij je wel lekker veilig en op je gemak.
ik voel me er wel veilig in, heeft active vering dus zakt bij hoge snelheidquote:Op maandag 12 juni 2017 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal wel als een blok op de weg liggen met zo'n zwaartepunt.
Welk jaar is iequote:Op maandag 12 juni 2017 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik voel me er wel veilig in, heeft active vering dus zakt bij hoge snelheid
Ik reed laatst in een X5 40d...man man man dat is ook echt niet normaal. Tijdje ervoor meegereden in een Bentley Continental GT, als je het dan hebt over een auto die gewoon niet stopt met gaan.quote:Op maandag 12 juni 2017 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tsja, ik ga op vakantie om uit te rusten niet om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Je hebt ook geen files en gevaarlijke capriolen op die tolwegen.quote:Op maandag 12 juni 2017 15:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh
Gewoon alles zonder te betalen
Brennerpas kan ook prima op de B-weg die erlangs loopt
af en toe 35% stijgen maar wel gratis
Ik ga eerlijk gezegd meestal niet op vakantie om uit te rustenquote:Op maandag 12 juni 2017 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, ik ga op vakantie om uit te rusten niet om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Je hebt ook geen files en gevaarlijke capriolen op die tolwegen.
Is ie waarschijnlijk niet echt veilig, nogal een evolutie gemaakt de afgelopen 20 jaarquote:
dat is wel een ander uitgangspunt, ik ga alleen maar als ik het beter heb dan thuisquote:Op maandag 12 juni 2017 15:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga eerlijk gezegd meestal niet op vakantie om uit te rusten
doe ik thuis wel
kip is kipquote:Op maandag 12 juni 2017 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik koop meestal Franse kip
[ afbeelding ]
Valt wel mee je komt echt langs hele mooie plekjes als je afwijkt van de standaardroute over de tolweg.quote:Op maandag 12 juni 2017 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, ik ga op vakantie om uit te rusten niet om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Je hebt ook geen files en gevaarlijke capriolen op die tolwegen.
quote:
quote:Op maandag 12 juni 2017 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee je komt echt langs hele mooie plekjes als je afwijkt van de standaardroute over de tolweg.
vrij modern voor z'n tijd ik weet niet hoeveel airbags erin zitten, maar goed het gaat me meer om de massa, bij een normale aanrijding of kettingbotsing zal ik weinig last hebbenquote:Op maandag 12 juni 2017 15:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Is ie waarschijnlijk niet echt veilig, nogal een evolutie gemaakt de afgelopen 20 jaar
maar ja het voelt wel zo
Idd, nicequote:
Hierdoor stond ik van de week in de file in Duitslandquote:Op maandag 12 juni 2017 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
vrij modern voor z'n tijd ik weet niet hoeveel airbags erin zitten, maar goed het gaat me meer om de massa, bij een normale aanrijding of kettingbotsing zal ik weinig last hebben
Zijn die niet begrenst op 250? Sowieso Diesel is kut man.quote:Op maandag 12 juni 2017 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lachwekkend snel voor zo'n grote auto. Moet je die accelleratie zien.
Geen idee, niet getest.quote:Op maandag 12 juni 2017 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn die niet begrenst op 250? Sowieso Diesel is kut man.
Je moet 1 keer in je leven in een RS6 gereden hebben, omdat het kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |