Gasten behoren te vertrekken en niet te kraken.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:15 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie. Maar hoe denk je dat de meeste moslims in Nederland terecht gekomen zijn? Dat zijn nazaten van gastarbeiders.
Gelukkig wel ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat hoor je dan? Ze leven toch nog?
Hoe doen de hardwerkende Polen het in de criminaliteitscijfers t.o.v. de luie moslim-nazaten van de gastarbeiders?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:12 schreef Hamzoef het volgende:
Waarom hebben PVV'ers altijd de mond van islamisering van de maatschappij, maar hoor je ze zelden over Polen?
Ik heb het over de orthodoxe islam... De orthodoxe leer binnen de vier grote sunni sharia scholen komen overeen in dat het eindpunt de doodstraf is. Bij Hanafi alleen de mannen, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou dan? Wat is er dan zo misselijkmakend?
Geef je nog antwoord op mijn vraag aangaande geloofsafval?quote:
Muah, zo zwart-wit zit het niet hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het over de orthodoxe islam... De orthodoxe leer binnen de vier grote sunni sharia scholen komen overeen in dat het eindpunt de doodstraf is. Bij Hanafi alleen de mannen, dat dan weer wel.
Kennelijk wel, aangezien een katholiek als ik volgens Hamzoef wegens dat 'liberale' en 'niet zwart-witte denken' geen echte katholiek kan zijn. Dat geldt dan natuurlijk ook voor moslims. Voorts kennen 20 moslimlanden de doodstraf toe voor geloofsafval. Dus die zien het wel degelijk erg zwart/wit.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Muah, zo zwart-wit zit het niet hoor.
Toen ik in Milaan woonde reed ik ook gewoon met Nederlandse kentekenplaten rond. Ik kon overal parkeren, elke parkeerbon flikkerde ik weg en hoorde ik nooit meer wat vanquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja, en ook aanspraak maken op sociale voorzieningen, en Nederlandse infrastructuur ofschoon ze hier geen wegenbelasting betalen.
Polen die al jaren in zelfde appartementencomplex als ik woonde, reden nog steeds met Poolse kentekenplaten rond.
Dat zegt vooralsnog niets over de islam en apostasiequote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kennelijk wel, aangezien een katholiek als ik volgens Hamzoef wegens dat 'liberale' en 'niet zwart-witte denken' geen echte katholiek kan zijn. Dat geldt dan natuurlijk ook voor moslims.
Ja hallo, als Hamzoef mij verwijt te cherry-picken en daarmee geen echte katholiek te kunnen zijn, dan geldt dat voor hem net zo goed. Maar goed, wat is JOUW visie op geloofsafval binnen de islam en de sanctie daarop?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat zegt vooralsnog niets over de islam en apostasie
Een terechte verdiensten.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voorts hebben de Polen gigantisch bijgedragen aan de bevrijding van Nederland van de Nazi terreur.
Ben oprecht benieuwd hoe je dat gaat onderbouwen. Vergeet trouwens niet dat de Polen tijdens de Tweede Wereldoorlog ook tegen het Rode leger en de partizanenbeweging in Oekraine en Belarus hebben gevochten en derhalve de bevrijding van Europa deels hebben vertraagd.quote:Sowieso was het Poolse leger t.t.v. de Tweede Wereldoorlog het 4e grootste binnen het geallieerde kamp
Betekend nog niet per definitie dat ze geen BPM en of wegenbelasting betaling. Al kan ik mij die verdenking goed voorstellen. Zaak dus om melding te maken.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:36 schreef Hamzoef het volgende:
Polen die al jaren in zelfde appartementencomplex als ik woonde, reden nog steeds met Poolse kentekenplaten rond.
Leuke statistiek, post je ook even hoeveel Turken er in 1970 in de bijstand zaten?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]
Polen werken hard en hebben niets met die verderfelijke islam.
O.a. hier:quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Een terechte verdiensten.
[..]
Ben oprecht benieuwd hoe je dat gaat onderbouwen. Vergeet trouwens niet dat de Polen tijdens de Tweede Wereldoorlog ook tegen het Rode leger en de partizanenbeweging in Oekraine en Belarus hebben gevochten en derhalve de bevrijding van Europa deels hebben vertraagd.
Ik weet niet hoe Hamzoef met zijn religie omgaat en kan hem dat verwijt niet maken. In een land waar de islam staatsgodsdienst is en de sharia heerst is het afhankelijk van soort land of er overgegaan wordt op de doodstraf. In de meeste islamitische landen gebeurt dat niet omdat het moeilijk te bewijzen is en iemand zich altijd weer kan bedenken. Al met al valt het dus wel mee met doodstraf op afvalligheid.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja hallo, als Hamzoef mij verwijt te cherry-picken en daarmee geen echte katholiek te kunnen zijn, dan geldt dat voor hem net zo goed. Maar goed, wat is JOUW visie op geloofsafval binnen de islam en de sanctie daarop?
Dan nog beter die zgn. sharia hier buiten de deur te houden.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Hamzoef met zijn religie omgaat en kan hem dat verwijt niet maken. In een land waar de islam staatsgodsdienst is en de sharia heerst is het afhankelijk van soort land of er overgegaan wordt op de doodstraf. In de meeste islamitische landen gebeurt dat niet omdat het moeilijk te bewijzen is en iemand zich altijd weer kan bedenken. Al met al valt het dus wel mee met doodstraf op afvalligheid.
Als je de Polen wel iets kunt verwijten is het de uiterst ambivalente houding tegenover de Joden. Antisemitisme was wijdverspreid (ook nu nog) en hoewel vele Polen Joden hielpen - ze kennen het hoogst aantal Rechtvaardigen onder de Volkeren - was de jodenpolitiek in het interbellum al een farce en tijdens de bezetting er een van of apathie, of collaboratie.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Een terechte verdiensten.
[..]
Ben oprecht benieuwd hoe je dat gaat onderbouwen. Vergeet trouwens niet dat de Polen tijdens de Tweede Wereldoorlog ook tegen het Rode leger en de partizanenbeweging in Oekraine en Belarus hebben gevochten en derhalve de bevrijding van Europa deels hebben vertraagd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |