Je bent weer appels met peren aan het vergelijken. Waar zag je eerste generatie dat doen?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar zie jij precies Pools-Nederlandse politieke partijen, of Poolse kerken in Nederland die democratie verwerpen, de Westerse manier van leven afkeuren en vrouwenrechten in willen perken? Waar zie jij Poolse organisaties in Nederland die speciale feestdagen eisen?
Oh, als het derde generatie is, telt het niet mee?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je bent weer appels met peren aan het vergelijken. Waar zag je eerste generatie dat doen?
quote:
Waarom kort en pittig?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heel racistisch val ik op Nederlandse vrouwen... en dan ook nog Nederlandse vrouwen met korte pittige kapsels.
Dat zie ik overal om me heen. Ga voor de grap eens kijken naar de inschrijflijsten van woningcorporaties bijvoorbeeld. Het was ook naïef van Nederland om te denken dat seizoensarbeiders hier zich uitsluitend tijdelijk zouden vestigen. Wat dat betreft herhaalt de geschiedenis zich.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trouwens, vanwaar die gedachte dat Polen zich hier massaal komen vestigen?
Dat zou racistisch zijn.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:29 schreef Hallojo het volgende:
Misschien scheelt het ook dat de Polen niet zo veel roven
Lijkt me bijster sterk... Polen zijn te nationalistisch om het eigen land zomaar te verlaten.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat zie ik overal om me heen. Ga voor de grap eens kijken naar de inschrijflijsten van woningcorporaties bijvoorbeeld. Het was ook naïef van Nederland om te denken dat seizoensarbeiders hier zich uitsluitend tijdelijk zouden vestigen. Wat dat betreft herhaalt de geschiedenis zich.
Polen zijn EU-burgers, die mogen gewoon overal in de EU wonen net als wij.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat zie ik overal om me heen. Ga voor de grap eens kijken naar de inschrijflijsten van woningcorporaties bijvoorbeeld. Het was ook naïef van Nederland om te denken dat seizoensarbeiders hier zich uitsluitend tijdelijk zouden vestigen. Wat dat betreft herhaalt de geschiedenis zich.
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat zal best geaccepteerd zijn onder 'liberaal' katholieken.
Erg benieuwd wat er met mijn Mocro vriendin zou gebeuren onder 'conservatieve' moslims.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat zijn marokkanen ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lijkt me bijster sterk... Polen zijn te nationalistisch om het eigen land zomaar te verlaten.
Wat is ook weer de sanctie voor geloofsafval binnen de orthodoxe islam, Hamzoef?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar jij woont, dat je dit proces (van permanente vestiging) niet ziet.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lijkt me bijster sterk... Polen zijn te nationalistisch om het eigen land zomaar te verlaten.
Brabant, Helmond...quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:35 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar jij woont, dat je dit proces (van permanente vestiging) niet ziet.
Niks. Wat boeit je dat überhaupt?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat is ook weer de sanctie voor geloofsafval binnen de orthodoxe islam, Hamzoef?
Omdat ik zeer dierbare mensen om me heen heb die de islam hebben verlaten. En wat ik daar over hoor is gewoon misselijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niks. Wat boeit je dat überhaupt?
Ja, en ook aanspraak maken op sociale voorzieningen, en Nederlandse infrastructuur ofschoon ze hier geen wegenbelasting betalen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Polen zijn EU-burgers, die mogen gewoon overal in de EU wonen net als wij.
Wat hoor je dan? Ze leven toch nog?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik zeer dierbare mensen om me heen heb die de islam hebben verlaten. En wat ik daar over hoor is gewoon misselijk.
Wat is hier preciesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |