Voorspelbare reactie. Maar hoe denk je dat de meeste moslims in Nederland terecht gekomen zijn? Dat zijn nazaten van gastarbeiders.quote:
Wellicht omdat Polen hun geloof niet zo opdringen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:12 schreef Hamzoef het volgende:
Waarom hebben PVV'ers altijd de mond van islamisering van de maatschappij, maar hoor je ze zelden over Polen?
Als ik kijk naar het afgelopen decennium kan ik haast niets van islamisering bespeuren. Aanwezigheid van Polen is echter alom. Parkeerplaatsen vol met Poolse auto's. Ik kan geen supermarkt inlopen zonder dat ik de Poolse taal hoor, ik heb vrienden wiens baan vervangen is door Polen etc. In het appartementencomplex waar ik eerst woonde, komen ook meestal ook Polen in als er iemand verhuist.
Voor de goede orde, dit is geen klacht tegen Polen. Maar tegen rechts-populisten die óók hierin weer erg hypocriet zijn.
Dat heb ik gemist inderdaad. Ok, dat maakt ze iets minder hypocriet. Maar alsnog, ik zie zoveel mensen die angst hebben voor toenemende invloed van islam, terwijl als je kijkt naar de groei in aanwezigheid van Polen dat dit het afgelopen decennia veel significanter toegenomen is.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:14 schreef remlof het volgende:
Je hebt het Polenmeldpunt van de PVV gemist? Niet zo raar, het was geen succes
http://web.archive.org/we(...)enoosteuropeanen.nl/
Waarom zou men bang moeten zijn voor Polen?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:17 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist inderdaad. Ok, dat maakt ze iets minder hypocriet. Maar alsnog, ik zie zoveel mensen die angst hebben voor toenemende invloed van islam, terwijl als je kijkt naar de groei in aanwezigheid van Polen dat dit het afgelopen decennia veel significanter toegenomen is.
Tsja, xenofoben gonna xenofoob. En hoe vreemder hoe enger natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:17 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist inderdaad. Ok, dat maakt ze iets minder hypocriet. Maar alsnog, ik zie zoveel mensen die angst hebben voor toenemende invloed van islam, terwijl als je kijkt naar de groei in aanwezigheid van Polen dat dit het afgelopen decennia veel significanter toegenomen is.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht omdat Polen hun geloof niet zo opdringen.
De eerste generatie? Niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:19 schreef Hamzoef het volgende:
[..]Extreem rechts is in Polen juist erg groot, en dit is juist religieus ingegeven. Polen is nog zeer katholiek, en dat uit zich ook in katholieke militante, haast paramilitaire groeperingen.
Op welke wijze drong de eerste generatie islamitische gastarbeiders volgens jou hun geloof op? Vertel eens!
Aha, je bent dus weer appels met peren aan het vergelijken. (niets nieuws bij deze "liberaal-katholieke user)quote:
Dat is IN Polen... zolang dat daar blijft hebben wij daar geen last van. En voor zover ik weet heeft Polen geen aanvalsplannen. Integendeel, die willen gewoon met rust gelaten worden.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Aha, je bent dus weer appels met peren aan het vergelijken. (niets nieuws bij deze "liberaal-katholieke user)
Waar zie jij precies Pools-Nederlandse politieke partijen, of Poolse kerken in Nederland die democratie verwerpen, de Westerse manier van leven afkeuren en vrouwenrechten in willen perken? Waar zie jij Poolse organisaties in Nederland die speciale feestdagen eisen?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:19 schreef Hamzoef het volgende:
[..]Extreem rechts is in Polen juist erg groot, en dit is juist religieus ingegeven. Polen is nog zeer katholiek, en dat uit zich ook in katholieke militante, haast paramilitaire groeperingen.
Op welke wijze drong de eerste generatie islamitische gastarbeiders volgens jou hun geloof op? Vertel eens!
Dit en als je wat bier meeneemt kun je ook nog goed met ze lachen.quote:
HAAAAA!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoewel.. mijn beste vriendin is een Marokkaanse die zo ongeveer door haar hele familie is uitgekotst omdat ze a) niets meer met islam doet en b) met een Nederlander is getrouwd. Nog erger: zelfs kinderen ermee heeft. Ongelooflijk wat voor bagger ze over zich heen krijgt van menig 'geloofsgenoot'.
Welnee, zij zien zich juist als hoeders van het Christelijke Europa, of wat zij daar onder verstaan, in de traditie van Sobieski.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is IN Polen... zolang dat daar blijft hebben wij daar geen last van. En voor zover ik weet heeft Polen geen aanvalsplannen. Integendeel, die willen gewoon met rust gelaten worden.
Nee, en de zon is nog niet onder.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:23 schreef Plompzakker het volgende:
Leuke kloon secretpret.
Tijd voor je fruithapje
Heel racistisch val ik op Nederlandse vrouwen... en dan ook nog Nederlandse vrouwen met korte pittige kapsels.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
HAAAAA!
Etto zit in de friendzone
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |