SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van wie is de copyright?quote:
Dat is meer de reeks titelquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jawel, [WKQ@NPO3] Nederland v Luxemburg #5:
Goede speler ja, speelt zelden slechtquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:06 schreef BB-King het volgende:
Wijnaldum verdient meer respect in Oranje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door KingRoland op 09-06-2017 22:08:14 ]
Hij stond nu ook buitenspel dus goed dat ie hem miste.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:07 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
Nu snap ik EINDELIJK waarom Janssssen altijd buitenspel staat.. Anders is hij steevast te laat!
Ergernis: de goaltune..
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
Wist ik niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
Wereldwijd?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:08 schreef Typisch het volgende:
Gini is de beste middenvelder van zijn generatie.Misschien wel beste speler zelfs.
gewoon een bandje die een liedje speelt a 30 seconden, anders moet je royalities betalenquote:
En dan nķg te laat? Dan mis je niet een beetje scherpte, maar ben je zo bot als een houten bijl...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij stond nu ook buitenspel dus goed dat ie hem miste.
Beste DP,quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Walgelijk dat die Robben er mag inblijven
klassenjustitie
Ik pleit voor dit als goaltune voortaan.quote:
En nu ligt de royalties verantwoordelijkheid bij het bandje. Slim!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:08 schreef Oscar. het volgende:
[..]
gewoon een bandje die een liedje speelt a 30 seconden, anders moet je royalities betalen
Klaasgod is er ook weerquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
IK ERGER ME DOOD AAN DIE COMMENTATOR....
wat mafkees die vent....die komt 4 x klaar in een minuut ofzo als een oranje speler aan de bal komt
TRV / Luxemburgquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:09 schreef napoleonfour het volgende:
kunnen gelukkig al bijna naar het Luxemburg topic.
Memphis gaat voor het succes van oranjequote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beste DP,
Dickie en Robben wisselen is altijd een slechte combinatie
De Ligt er in en het is zo 2-2quote:
Eens met Klaasgodquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
IK ERGER ME DOOD AAN DIE COMMENTATOR....
wat mafkees die vent....die komt 4 x klaar in een minuut ofzo als een oranje speler aan de bal komt
Als je het blauw in de vlag van Luxemburg donkerder maakt wel jaquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:10 schreef Yaku het volgende:
Eigenlijk speelt Nederland gewoon tegen zichzelf.
Van 3-0 naar 2-2. Maar die De Ligt lukt allesquote:
Ja of je kan gewoon Pepe als vlag zetten. Meer memes.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:11 schreef Groby het volgende:
[..]
Als je het blauw in de vlag van Luxemburg donkerder maakt wel ja
is selfiequote:
Of het hoofd van Robben als nieuwe vlag van Nederlandquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja of je kan gewoon Pepe als vlag zetten. Meer memes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
jaquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n handen zijn allebei in beeld dus dit lijkt me zeer sterk.
Of de kleuren van Feyenoord met wat blauwquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:12 schreef Groby het volgende:
[..]
Of het hoofd van Robben als nieuwe vlag van Nederland
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:12 schreef Coco. het volgende:
JongensAls dat geen Metsfiksing isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook!!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Als Robben een goal maakt met zijn kop dan neem ik voor 3 maanden lang een PSV-UI.
Tricolores dus.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:12 schreef Yaku het volgende:
[..]
Of de kleuren van Feyenoord met wat blauw
Daar is hij denk ik heel blij mee klaasquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Advoacaat stelt wel een elrtal op die logisch is
dat moet ik hem nagegeven...
geen terintzooi meer zoals danny blind![]()
![]()
neequote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:13 schreef KingRadler het volgende:
is het gunstig voor Oranje : Zweden - Frankrijk op 1-1
Ik ook!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Als Robben een goal maakt met zijn kop dan neem ik voor 3 maanden lang een PSV-UI.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:12 schreef Coco. het volgende:
JongensFrankrijk vindt 1-1 wel best. Zweden ook. Afspraakje gemaakt en klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn ze te slecht voor.quote:
Is normaal reserve, kan je nagaan hoe goed die andere keeper isquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:12 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
Aardig keepertje toch die Luxemburger
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:12 schreef Yaku het volgende:
[..]
Of de kleuren van Feyenoord met wat blauw
Op zich maakt het niet uit maar we moeten thuis wel op zeker van Zweden winnen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:13 schreef KingRadler het volgende:
Nee, voor ons is het beter als Frankrijk wint.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:13 schreef KingRadler het volgende:
dikkertje dabquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:14 schreef Groby het volgende:
Dat is de slechtste dab in de historie van Oranje
Waarom? Als Zweden wint kun je nog groepswinnaar worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, voor ons is het beter als Frankrijk wint.
dat gaat nooit gebeurenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Op zich maakt het niet uit maar we moeten thuis wel op zeker van Zweden winnen.
En hopen op een mooi resultaat in Frankrijk.
Schuld van Guus.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:15 schreef radeloosje1987 het volgende:
Dit NL elftal is best wel ok. Jammer dat Blind alles verpest heeft
We spelen dan ook wel tegen Luxemburg vandaag.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:15 schreef radeloosje1987 het volgende:
Er is niks mis qua kwaliteitquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:15 schreef radeloosje1987 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:14 schreef Groby het volgende:
Dat is de slechtste dab in de historie van Oranje
Ik zie ons niet in Frankrijk winnen..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom? Als Zweden wint kun je nog groepswinnaar worden.
En dit is waarom niet voetbalkijkers NIET over voetbal moeten meepraten als ze weer eens een wedstrijd van het NL elftal gezien hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:15 schreef radeloosje1987 het volgende:
Maar wel in de playoffs dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:16 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ik zie ons niet in Frankrijk winnen..
Dan nog. Ze spelen gewoon wel aardig.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We spelen dan ook wel tegen Luxemburg vandaag.
Vasthouden dit. Voor je het weet staat het 2-2.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:16 schreef klaasweetalles het volgende:
minimaal nog 2 er in
werken voor je geld luilakken
Ze kunnen niet eens met 5-0 winnen van Zweden met het materiaal wat ze hebben.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:16 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ik zie ons niet in Frankrijk winnen..
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Als we zoveel scoren tegen Frankrijk en Bulgarije zie ik ons nog wel naar het EK gaan.
Terwijl je dondersgoed weet dat hij Memphis genoemd wil worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik zeg altijd Deepaai in plaats van de paai.
2020?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Als we zoveel scoren tegen Frankrijk en Bulgarije zie ik ons nog wel naar het EK gaan.
Ik kijk redelijk wat voetbal maar post weinig hier normaal.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En dit is waarom niet voetbalkijkers NIET over voetbal moeten meepraten als ze weer eens een wedstrijd van het NL elftal gezien hebben
4-5 incoming.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:17 schreef Scrummie het volgende:
Advocaat die Robben eraf haalt, blijft vreemd.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:17 schreef Scrummie het volgende:
Advocaat die Robben eraf haalt, blijft vreemd.
Wij konden niet eens winnen van Zweden.. En wat je zegt doe je zelf.. Ik hoop dat je degradeert!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens met 5-0 winnen van Zweden met het materiaal wat ze hebben.
Sorry, maar rot toch op zeg![]()
Wanneer samen kijken?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:17 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Ik kijk redelijk wat voetbal maar post weinig hier normaal.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:18 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Wij konden niet eens winnen van Zweden.. En wat je zegt doe je zelf.. Ik hoop dat je degradeert!
Een klassiekerquote:
Ja, duh. Als wij van ongeveer van hetzelfde niveau zijn dan wint Frankrijk toch niet of kan jij die uitslag niet lezen?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:18 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Wij konden niet eens winnen van Zweden.. En wat je zegt doe je zelf.. Ik hoop dat je degradeert!
Hij was wel erg slecht.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:19 schreef Caland het volgende:
Neem aan dat Depay nooit meer in de basis staat nu
Ja, Kekster.quote:
Nee ik kan de uitslag nog niet lezen. Alleen de tussenstand. Maar goed, als wij en Frankrijk en Zweden ongeveer even slecht zijn dan zou Zweden net als Frankrijk bij ons winnen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, duh. Als wij van ongeveer van hetzelfde niveau zijn dan wint Frankrijk toch niet of kan jij die uitslag niet lezen?
Ik doelde op die vorige wedstrijd die al is gespeeld, slimmie.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:20 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nee ik kan de uitslag nog niet lezen. Alleen de tussenstand. Maar goed, als wij en Frankrijk en Zweden ongeveer even slecht zijn dan zou Zweden net als Frankrijk bij ons winnen.
quote:
Wat een laffe honden.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Puush heeft het officiele Stylo productions logo offline gehaald
quote:
ja met mij erbijquote:
Zelfs Luxemburg zou van dat Ivoorkust winnenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:20 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een genot he.
5-0 tegen Ivoorkust. Nu minimaal 4-0 tegen Luxemburg! Genot.
Beste Oranje ooit denk ik wel.
Ik heb het nog ergens staan, heb ooit een gifje daarmee gemaakt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat misselijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny Blind.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:22 schreef Groby het volgende:
Wit Rusland wint wel van Bulgarije en wij niet
Er is wat goed misgegaan in die wedstrijd
Danny Blindgodquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:22 schreef Groby het volgende:
Mooi. Scheelt mij weer naar mijn ouders gaan om mijn oude computer op te starten.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb het nog ergens staan, heb ooit een gifje daarmee gemaakt.
De KNVB heeft Blind te laat ontslagenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:22 schreef Groby het volgende:
Ja, en dat heette Danny Blindquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:22 schreef Groby het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
De KNVB had Blind nooit aan mogen stellen.
Ze moeten verliezenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:22 schreef matthijst het volgende:
Frankrijk gelijk is mooi toch?
Twee punten minder om in te halen.
NL laatste wedstrijd tegen Zweden.
Ja, maar eerst kom je waarschijnlijk vier punten achter op Zweden omdat we verliezen van Frankrijk in augustus.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:22 schreef matthijst het volgende:
Kwaliteitspost. Dat ik dat nog eens mag zeggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
De KNVB had Blind nooit aan mogen stellen.
Maak er een foto van.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kwaliteitspost. Dat ik dat nog eens mag zeggen.
Ja, daar kun je niks meer aan doen. We moeten gewoon alles winnen. Simpele opdracht, uitvoering ietsjes lastiger.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik doelde op die vorige wedstrijd die al is gespeeld, slimmie.
Als je denkt dat Nederland kans maakt om boven Frankrijk te eindigen lijkt het mij verstandig even weg te gaan.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:22 schreef matthijst het volgende:
De kans is lig groter met een gelijkspelquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je denkt dat Nederland kans maakt om boven Frankrijk te eindigen lijkt het mij verstandig even weg te gaan.
Al gedaan. En een screenshot. Natekenen denk ik nog over na.quote:
Beste nummer 2 wordt een moeilijk verhaal hoorde ik heel de dag op de radio dus dan kun je beter hopen op puntenverlies van Frankrijk lijkt mij.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je denkt dat Nederland kans maakt om boven Frankrijk te eindigen lijkt het mij verstandig even weg te gaan.
Je kan beter hebben dat Zweden 0 punten pakt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
De kans is lig groter met een gelijkspel
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
De kans is lig groter met een gelijkspel
Je hoeft alleen niet de slechtste nummer 2 te zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste nummer 2 wordt een moeilijk verhaal hoorde ik heel de dag op de radio dus dan kun je beter hopen op puntenverlies van Frankrijk lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |