Ik doelde op die vorige wedstrijd die al is gespeeld, slimmie.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:20 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nee ik kan de uitslag nog niet lezen. Alleen de tussenstand. Maar goed, als wij en Frankrijk en Zweden ongeveer even slecht zijn dan zou Zweden net als Frankrijk bij ons winnen.
quote:
Wat een laffe honden.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Puush heeft het officiele Stylo productions logo offline gehaald
quote:
ja met mij erbijquote:
Zelfs Luxemburg zou van dat Ivoorkust winnenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:20 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een genot he.
5-0 tegen Ivoorkust. Nu minimaal 4-0 tegen Luxemburg! Genot.
Beste Oranje ooit denk ik wel.
Ik heb het nog ergens staan, heb ooit een gifje daarmee gemaakt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat misselijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny Blind.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:22 schreef Groby het volgende:
Wit Rusland wint wel van Bulgarije en wij niet
Er is wat goed misgegaan in die wedstrijd
Danny Blindgodquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:22 schreef Groby het volgende:
Mooi. Scheelt mij weer naar mijn ouders gaan om mijn oude computer op te starten.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb het nog ergens staan, heb ooit een gifje daarmee gemaakt.
De KNVB heeft Blind te laat ontslagenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:22 schreef Groby het volgende:
Ja, en dat heette Danny Blindquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:22 schreef Groby het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |