4-5 incoming.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:17 schreef Scrummie het volgende:
Advocaat die Robben eraf haalt, blijft vreemd.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:17 schreef Scrummie het volgende:
Advocaat die Robben eraf haalt, blijft vreemd.
Wij konden niet eens winnen van Zweden.. En wat je zegt doe je zelf.. Ik hoop dat je degradeert!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens met 5-0 winnen van Zweden met het materiaal wat ze hebben.
Sorry, maar rot toch op zeg![]()
Wanneer samen kijken?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:17 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Ik kijk redelijk wat voetbal maar post weinig hier normaal.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:18 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Wij konden niet eens winnen van Zweden.. En wat je zegt doe je zelf.. Ik hoop dat je degradeert!
Een klassiekerquote:
Ja, duh. Als wij van ongeveer van hetzelfde niveau zijn dan wint Frankrijk toch niet of kan jij die uitslag niet lezen?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:18 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Wij konden niet eens winnen van Zweden.. En wat je zegt doe je zelf.. Ik hoop dat je degradeert!
Hij was wel erg slecht.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:19 schreef Caland het volgende:
Neem aan dat Depay nooit meer in de basis staat nu
Ja, Kekster.quote:
Nee ik kan de uitslag nog niet lezen. Alleen de tussenstand. Maar goed, als wij en Frankrijk en Zweden ongeveer even slecht zijn dan zou Zweden net als Frankrijk bij ons winnen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, duh. Als wij van ongeveer van hetzelfde niveau zijn dan wint Frankrijk toch niet of kan jij die uitslag niet lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |