Ja.quote:
Als ik tijd had zou ik tijdens de prijsuitreiking de baan oplopen, met mijn racket een hart in het gravel tekenen en een aanzoek doen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:51 schreef CP360 het volgende:
[..]
Zo goedkoop is ze niet. Ik denk dat je iets dieper in je zakken moet reiken.
Hij heeft wel één komma gebruikt ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Interpunctie toevoegen zou een mooi begin zijn
Guga wannabe!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
met mijn racket een hart in het gravel tekenen
Voor dat geld wil ik er toch ook wel een keer overheen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
Jammer. Heb er vijfhonderd euro voor over als ze alsnog wint.
echt balen dat jullie mijn stressige kant moeten meemaken, ik gun het Halep gewoon heel erg, maar dit is echt niet haar beste spel wat ze laat zien, niet slecht maar niet van het niveau tegen Svitolina of Azarenkaquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Interpunctie toevoegen zou een mooi begin zijn
Dat is Djokovic.quote:
Ik teken voor een strandwandeling.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor dat geld wil ik er toch ook wel een keer overheen.
Heb je het over de interpunctiefouten van TheVoice4Ever?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:56 schreef macca728 het volgende:
Ja met zoveel fouten, hoe kan je dan ooit winnen.
Anders kunnen we wel de kosten delen misschien?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor dat geld wil ik er toch ook wel een keer overheen.
Fylax???quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..], ze wint niet Ostapenko gaat winnen in 2 sets tenminste zoals ze speelt verdient ze dat wel
Ik gun jou wel een verzetje hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Anders kunnen we wel de kosten delen misschien?
En gun je mij een strandwandeling?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik gun jou wel een verzetje hoor.
Ik herken veel van hem in Fylax. Man man manquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die vent is ongeveer van mijn leeftijd volgens zijn profiel
Wat een figuur.
Absoluut. Ostapenko mogen jullie hebben, ik vind haar niet zo speciaal.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En gun je mij een strandwandeling?
Dat is een prima reden om niet te winnen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En gun je mij een strandwandeling?
Wat is Chris Evert irritant zeg.![]()
Ik hoorde dat Nicole Kidman de prijsuitreiking doet.
Bedankt.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Absoluut. Ostapenko mogen jullie hebben, ik vind haar niet zo speciaal.
In Dead Calm vond ik haar toch wel leuk. Masterlijke film.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:00 schreef CP360 het volgende:
[..]
Dat is een prima reden om niet te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |