Hij maakt teveel UE's met zijn forehand.quote:
Maar als je dat kleine detail inderdaad even vergeet, dan is hij beter jaquote:
Ja, onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:48 schreef CP360 het volgende:
Als je tegenstander 5 meter achter de baseline staat, snap ik werkelijk waar niet waarom ze die bal niet kort diagonaal weg leggen. Altijd die lompe smashes die ze helft van de tijd missen of recht naar de tegenstander slaan.
Klopt, is hier ook een minder grote uitdaging dan op Wimbledon.quote:
Wawrinka is de Jelle Klaasen van het tennis.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:54 schreef Smoofie het volgende:
Wawa is 12 jaar ouder san zijn vriendin toch?
Ja, kan best. Vind ik niet heel bijzonder veel.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:54 schreef Smoofie het volgende:
Wawa is 12 jaar ouder san zijn vriendin toch?
Ik vind 30 en 18 wel mwehh. Toen begonnen zequote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, kan best. Vind ik niet heel bijzonder veel.
Lekker man.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind 30 en 18 wel mwehh. Toen begonnen ze
Ik ben ruimdenkend.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind 30 en 18 wel mwehh. Toen begonnen ze
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Probeer je ons nou gewoon op te geilen?
Als ik 81 was, zou het best knap zijn dat ik het hier bij kan houden.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:02 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Dat werkt niet als jullie 81 en 64 zijn...
Ja, ik vrees dat Nadal weinig tegenstand gaat krijgen voor La Decima.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
Jammer als Murray deze partij wint. Als Wawrinka wint, heb je een grote kans op een spectaculaire finale; als Murray wint heb je grote kans op een saaie finale.
Je geeft Murray geen enkele kans tegen Nadal?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja, ik vrees dat Nadal weinig tegenstand gaat krijgen voor La Decima.
Ja, was een prachtige volley.quote:
Hij zal meer games winnen dan Basilashvilil.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je geeft Murray geen enkele kans tegen Nadal?
Ja, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar hij heeft een stuk minder kans dan Stan imo.
Twee keer de helft.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:06 schreef Sunshineboy het volgende:
De derde set duurde 60 minuten. Kan iemand nu de gemiddelde tijd per set berekenen voor me?
Ongeveer een uurtje per set.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Exact 3:00, en 3 sets. Wat is het gemiddelde nu?
Ja, tuurlijk. Ongeveer een uurtje per set.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:06 schreef Sunshineboy het volgende:
De derde set duurde 60 minuten. Kan iemand nu de gemiddelde tijd per set berekenen voor me?
Het is een supersimpele berekening.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:08 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ben blij dat je zo'n rekenwonder bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |