SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Water vind ik dan weer zonde van mijn geld. ¤2 euro betalen voor een glas waterquote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:33 schreef Iloveyoucherrymuch. het volgende:
En ik drink gewoon water. Nou lust ik ook geen frisdrank en ik ben niet van de alcohol.
Ik ben een ongelofelijke vlees/kipeter, en vlees is de basis dus ik let er niet teveel op.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:14 schreef Pinuts het volgende:
Letten jullie met uiteten eigenlijk op wat je eet / besteld, of denk je dan meer van fack it, nu gewoon even lekker genieten ?
Sowieso vind ik suikerige drankjes bij het eten niet echt een meerwaarde, vaak een glaasje water en zelden een ijsthee.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:28 schreef Tink89 het volgende:
geen frisdrank (want dat vind ik de kcals nooit waard)
Misschien heb ik iets gemist, maar vlgs mij hoor je bij low carb ook niet te crashen toch? Dit is echt max 1000 kcal...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:33 schreef Iloveyoucherrymuch. het volgende:
In een restaurant let ik ook op. Ik neem sowieso een vega gerecht en het voorgerecht en het toetje sla ik over. En ik drink gewoon water. Nou lust ik ook geen frisdrank en ik ben niet van de alcohol.
Lijstje:
O: spelt lijnzaad cracker met homemade notenpasta
T: rauwkostsalade
L: soja yoghurt met zaden en fruit
D: bloemkoolpizza met hummus, avocado en kiemen
T: blokje (10gr) RAW choco
In een wrap: wokken in stukkies met ui, kerriepoeder (hindoestaans vind ik t lekkerst), knoflook, een keus aan groente (net wat je lekker vindt), en evt wat cashewnoten.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:25 schreef Cathmar het volgende:
Iemand nog tips of recepten voor/met kipfilet? Doe ze nu op de bbq/grill of in de oven met kruiden. Variaties zijn welkom.
dat ligt er echt aan welke pizza bodem, hoeveel notenpasta, welke lijnzaakdcracker, hoeveel avacado. Kan ook makellijk 1400 kcal in totaal zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist, maar vlgs mij hoor je bij low carb ook niet te crashen toch? Dit is echt max 1000 kcal...
Ik zit in een rolstoel en kan dus helemaal niet bewegen en mijn verbranding is nihil. Ik krijg hier vaak veel commentaar op maar eigenlijk weet niemand (ben bij verschillende diëtisten geweest) wat je nu echt het beste kunt doen qua eten als je in mijn situatie zit dus ik doe waar ik mij goed bij voel.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist, maar vlgs mij hoor je bij low carb ook niet te crashen toch? Dit is echt max 1000 kcal...
of Pesto!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:07 schreef Artoo het volgende:
Kip insmeren met mosterd, mozzarella in stoppen, omwikkelen met bacon, in de oven bakken....
Kijk, dat stukje had ik dus gemistquote:Op vrijdag 9 juni 2017 14:05 schreef Iloveyoucherrymuch. het volgende:
[..]
Ik zit in een rolstoel en kan dus helemaal niet bewegen en mijn verbranding is nihil. Ik krijg hier vaak veel commentaar op maar eigenlijk weet niemand (ben bij verschillende diëtisten geweest) wat je nu echt het beste kunt doen qua eten als je in mijn situatie zit dus ik doe waar ik mij goed bij voel.
Netjes!!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had snaaizin vanavond. Heb het weten te beperken tot een mango gelukkig.
Nice. Lekker ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had snaaizin vanavond. Heb het weten te beperken tot een mango gelukkig.
Ook een flink stuk voedzamerquote:Op zaterdag 10 juni 2017 08:05 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik ben begonnen om anders te ontbijten. Ipv crackers en een glas yoki, start ik de dag nu met muesli, yoghurt en fruit.
Ik vind het eigenlijk best lekker!
Lekker!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 08:05 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik ben begonnen om anders te ontbijten. Ipv crackers en een glas yoki, start ik de dag nu met muesli, yoghurt en fruit.
Ik vind het eigenlijk best lekker!
Dat is knap! Ook bewuste keuzes gemaakt?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 09:50 schreef Pinuts het volgende:
-1,2 kg! Het het eigenlijk niet verwacht met een bbq en uiteten. Dus de weegschaal het eindelijk eens een leuke verrassing...
Nouja dat dus.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja oke qua nutrienten kan het misschien beter
Jawel wel geprobeerd rekening mee te houden. Kip en varkenshaas in plaats van hamburger en worstje bijvoorbeeld bij de bbqquote:Op zaterdag 10 juni 2017 10:18 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Dat is knap! Ook bewuste keuzes gemaakt?
En weinig? Het brood heeft al meer kcal dan anders want zonnebloempitbrood en die pindakaas is ook wel 100+ kcal per keer. En dat plak kaas is ook 100+ kcal. En dan nog die spekfakkelsquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Is dat een slechte dag? Lijkt me vrij weinig eten met zo'n zware sportactiviteit erbij..
Maar als je 1.5 uur sport heb je die dag toch wel iets van 2700 verbrand lijkt me? Dan moet je zeker 2000 kcal eten.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 10:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En weinig? Het brood heeft al meer kcal dan anders want zonnebloempitbrood en die pindakaas is ook wel 100+ kcal per keer. En dat plak kaas is ook 100+ kcal. En dan nog die spekfakkelsIk denk dat ik wel op 2000kcal zit
![]()
Daarom is het maar goed dat ik ben gaan zwemmen
Geen idee. Ik heb nooit het gevoel dat ik veel verbrand met zwemmen, misschien ligt het daaraan. Ik denk al gauw dat ik alles er weer bij aan eet. En dat wil ik juist niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 10:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar als je 1.5 uur sport heb je die dag toch wel iets van 2700 verbrand lijkt me? Dan moet je zeker 2000 kcal eten.
Nouja die angst is logisch. Maar volgens mij moet je afvallen wel altijd vanuit een positieve mindset aanpakken. Het jezelf gunnen om in de beste vorm te zijn, ipv jezelf straffen en de put in praten als je een keer teveel hebt gegeten. En een dag 2000 kcal is echt niet teveel.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 10:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nooit het gevoel dat ik veel verbrand met zwemmen, misschien ligt het daaraan. Ik denk al gauw dat ik alles er weer bij aan eet. En dat wil ik juist niet.
Maar toch eet ik dan liever 2000kcal aan fruit-kwark-groente etc dan aan brood met pindakaasquote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja die angst is logisch. Maar volgens mij moet je afvallen wel altijd vanuit een positieve mindset aanpakken. Het jezelf gunnen om in de beste vorm te zijn, ipv jezelf straffen en de put in praten als je een keer teveel hebt gegeten. En een dag 2000 kcal is echt niet teveel.
Vandaag weer nieuwe kansen!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar toch eet ik dan liever 2000kcal aan fruit-kwark-groente etc dan aan brood met pindakaasmaar je hebt wel een punt.
Een zakje van 200g wokgroente met wat cashewnoten en rijst? Kun je zelf lekker maken met wat ketjap, chilisaus etc.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:13 schreef Pinuts het volgende:
Vanavond moet ik alleen voor mezelf koken (kook normaal voor meerdere personen) en vind het altijd lastig om een éénpersoons gerecht te bedenken. Kan/hoeft ook niet ingevroren te worden, dus grotere portie maken vandaag is geen optie. Vroeger zou het automatisch friet / pizza zijn geworden, maar daar wil ik dus vanaf. Budget is niet al te hoog (arme student). Iemand nog lekkere tips ?
Vind maaltijdsalades nooit zo chill als avondeten. Als lunch wel, maar s'avonds wil ik toch iets warms / stevigersquote:
dan zou ik voor omelet gaan of soep met brood.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:28 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Vind maaltijdsalades nooit zo chill als avondeten. Als lunch wel, maar s'avonds wil ik toch iets warms / stevigers
waitwhut! Ben je getemd?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik woon inmiddels samen.
Van samenwonen word ik dik
Erm, geloof niet dat ik het zelf nou perse zo zou noemenquote:
ik dacht altijd dat jij een notoire single was maar dat valt dus meequote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Erm, geloof niet dat ik het zelf nou perse zo zou noemen
Was idd heel lang alleen, maar niet omdat ik perse single wilde zijn. Meer omdat ik liever alleen wilde zijn dan met de opties die voorbij kwamenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat jij een notoire single was maar dat valt dus meeleuk! Bevalt het?
Omg nee!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik werd juist heel slank van samenwonenIn je eentje is structuur veel lastiger.
Hangt van de partner in kwestie af denk ikquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omg nee!
Alleen = niks in huis.
Mijn vriendje gelooft dat hij niet afvalt/aankomt omdat het doorgaans niet lukt 2x in de week te gaan hardlopen...quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hangt van de partner in kwestie af denk ik
Mijn ex was niet zo'n snoeper, en als ik iets gekocht had wat ik niet helemaal wilde opeten kon ik het gewoon aan hem geven
Herkenbaarquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:50 schreef Barreltje het volgende:
Als hij er wel is wordt er meer gegeten en minder gesport onder het mom van "gezellig"
Geen excuusjes. Geniet van je pizzaquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:29 schreef Pinuts het volgende:
Denk dat ik toch maar gemakkelijk voor pizza ga![]()
Pizza zou net iets boven de 800 kcal zitten, maar heb vandaag nog niet zo veel gegeten (laat opgestaan, ontbijt en lunch ineen), dus zou dan op 1300 pas zitten na de pizza. Dus misschien niet de meest verantwoorde keuze, maar het gaat mijn dieet niet direct verpesten of in de weg zitten.
Ook een hele zooi schoenen en laarzen in 39-40 btw...quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:13 schreef Tink89 het volgende:
Psst, ik heb een hele zooi jurkjes enzo uit m'n kast 'gemest' (inclusief zwarte galajurk enzo) in maat 42 tot en met xxxl. Iemand interesse? Dan stuur even een pb'tje, stuur ik het linkje naar de facebookfoto's enzo
Netjes! En gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:03 schreef Artoo het volgende:
Goed, thanks! Ik ben net weer thuis en ik ben echt super blij. Ik heb drie wedstrijd-PR's getild. Squat heb ik de 3e beurt niet gedaan omdat ik na beurt 2 ontzettend kramp kreeg (vochttekort), bonks miste ik de laatste maar dat gaf niets, deadlift alle drie de beurten goed. Beste lifts waren 127.5 kg squat, 70 bankdrukken, 140 deadlift. Hoera!
Nice!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:03 schreef Artoo het volgende:
Goed, thanks! Ik ben net weer thuis en ik ben echt super blij. Ik heb drie wedstrijd-PR's getild. Squat heb ik de 3e beurt niet gedaan omdat ik na beurt 2 ontzettend kramp kreeg (vochttekort), bonks miste ik de laatste maar dat gaf niets, deadlift alle drie de beurten goed. Beste lifts waren 127.5 kg squat, 70 bankdrukken, 140 deadlift. Hoera!
burp.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:04 schreef MutedFaith het volgende:
Nice R2!
Ik heb de pizza die over was van gisteren (zowel de mijne als die van mn vrouw. In totaal dus gewoon een hele pizza) maar soldaat gemaakt, met 2 zelfgemixte tequilabiers (flesje bier, 50cl tequila in een halve liter glas. Afvullen met sprite).
Dat is dus 2000 kcal samen. Ofzo.
Ik heb eventueel wel interesse in laag uitgesneden of crossover jurkjes in maat 44.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:13 schreef Tink89 het volgende:
Psst, ik heb een hele zooi jurkjes enzo uit m'n kast 'gemest' (inclusief zwarte galajurk enzo) in maat 42 tot en met xxxl. Iemand interesse? Dan stuur even een pb'tje, stuur ik het linkje naar de facebookfoto's enzo
verrekte eindbazin!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:03 schreef Artoo het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:03 schreef Artoo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |