quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:58 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Net als IK eigenlijk !!![/b]
[ afbeelding ]
Ik kan je gewoon 10x in je ballen trappen en dan win ik het gevecht.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:57 schreef Joey.v.S het volgende:
In de ring gaat alles netjes sportief volgens spelregels maar op straat heeft daar nooit iemand van gehoord en vies smerig straatvechten win ik altijd want;
ik ben 2mtr18 lang en mijn gevechtshouding is perfect...
¡¡¡ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!
[ afbeelding ]
1) Longen / hals
2) Lever
3) Plexus-solaris
plekken 1 t/m 3 zitten veilig achter mijn vuisten en kom je niet bij
4) Nieren
5) Maag
plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn ellebogen en vormt geen gevaar
6) Enkels / scheenbenen / knieën
plekken nr.6 zijn door mijn lengte van 2mtr18 de altijd de eerste doelwitten om mij te treffen maar ik draag veiligheidsschoenen / schenenschermers / kniebeschermers dus dat is allemaal veilig
¡¡¡ ZO ZIJN AL MIJN GEVOELIGE / KWETSBARE PLEKKEN VOLLEDIG BESCHERMD
EN DAT MAAKT MIJ MIN OF MEER ONVERSLAANBAAR !!!
Dat is wat jij denkt.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:19 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik kan je gewoon 10x in je ballen trappen en dan win ik het gevecht.
Nog niet geband, I see.quote:Op zondag 11 juni 2017 11:45 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Dat is wat jij denkt.
Want dan moet je ze (mijn ballen) wél meteen weten te vinden en
ze precies goed weten te treffen en hard genoeg weten te raken ÉN,,,,,,
IK BEN NIET VAN SUIKER OFZO.!!!
en kleine ballen ookquote:Op zondag 11 juni 2017 11:45 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Dat is wat jij denkt.
En waarom zou dat dan???quote:
Hoe kan jij datb weten??quote:
omdat je kleinheid compenseert met geschreeuwquote:Op zondag 11 juni 2017 11:53 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
En waarom zou dat dan???
[..]
Hoe kan jij datb weten??
Want je hebt ze nog nooit gezien!!!
quote:
En staan jullie óók zo te blaffen wanneer ik zó (foto)quote:Op zondag 11 juni 2017 11:59 schreef Handleiding het volgende:
omdat je kleinheid compenseert met geschreeuw
[..]
lange mensen zijn wankel.quote:Op zondag 11 juni 2017 12:03 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
[..]
En staan jullie óók zo te blaffen wanneer ik zó (foto)
[ afbeelding ]
RECHT VOOR JE STA ???
omdat je kleinheid compenseert met geschreeuw
Maar ik dus nietquote:
sta ik je eerder uit te lachenquote:Op zondag 11 juni 2017 12:03 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
[..]
En staan jullie óók zo te blaffen wanneer ik zó (foto)
[ afbeelding ]
RECHT VOOR JE STA ???
ik dusquote:Op zondag 11 juni 2017 12:15 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Maar wie het laatst lacht, lacht het best !!!
neuh lukt wel. ver genoeg om gepenetreerd te worden zeker.quote:Op zondag 11 juni 2017 12:09 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Maar ik dus niet
want mijn benen staan ver genoeg uit elkaar
om zeer stabiel te blijven staan!!
Ik kan ook gewoon een zwaard pakkenquote:Op zondag 11 juni 2017 11:45 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Dat is wat jij denkt.
¡¡¡ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!quote:Op zondag 11 juni 2017 17:22 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon een zwaard pakken
Van wie?quote:
Ik heb altijd m'n wapens bij me.quote:Op zondag 11 juni 2017 18:29 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Bij de meeste evenementen zijn wapens niets eens toegestaanquote:Op zondag 11 juni 2017 18:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb altijd m'n wapens bij me.
#ALTIJDREADY
Je bent niet ready.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:27 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Bij de meeste evenementen zijn wapens niets eens toegestaan
en daar wordt al te vaak op gecontroleerd!!
En hoe zou jij je dan proberen te verdedigen als ik dan zó.....>>
[ afbeelding ]
RECHT VOOR JE STA ???
Moet je nou op elke pagina een foto van je cameltoe laten zienquote:Op zondag 11 juni 2017 20:27 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Bij de meeste evenementen zijn wapens niets eens toegestaan
en daar wordt al te vaak op gecontroleerd!!
En hoe zou jij je dan proberen te verdedigen als ik dan zó.....>>
[ afbeelding ]
RECHT VOOR JE STA ???
ik heb geen idee waar jij het over hebt !!quote:Op zondag 11 juni 2017 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet je nou op elke pagina een foto van je cameltoe laten zien![]()
Ja ik denk dat de meeste mensen wel wegrennen als ze jou zien, maar niet omdat je er zo groot en breed uit ziet, maar over het algemeen als je een of ander gast in een veel te strakke broek waardoor je de vormen van je balzak ziet aanlopen blijf je uit de buurt omdat je denk dat die psychisch niet helemaal in orde is.
Wat voor wapens draag je?quote:Op zondag 11 juni 2017 18:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb altijd m'n wapens bij me.
#ALTIJDREADY
quote:Op zondag 9 juni 2017 08:57 schreef Joey.v.S het volgende:
Géén wapens dus, alleen handen en voeten !!quote:
Het was niet aan jou gericht de vraag, aansteller.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:16 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
[..]
Géén wapens dus, alleen handen en voeten !!
NIET ZO BRUTAAL JIJ !!!quote:Op zondag 11 juni 2017 21:18 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het was niet aan jou gericht de vraag, aansteller.
Je moeder was pas brutaal vannacht!quote:
Waarom dan ??quote:Op zondag 11 juni 2017 21:23 schreef Pharkus het volgende:
Als je zo voor me staat zou ik mezelf bescheuren.
Ongetwijfeld. Waarschijnlijk kom ik al niet meer bij als ik je grindtegelbakkes erbij zie..quote:Op zondag 11 juni 2017 21:25 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Waarom dan ??
Want als je een giga pak-slaag van me krijgt zal dat lachen snel vergaan !!
bij jou ook al? Ze voelde ook al zo uitgewoond...quote:Op zondag 11 juni 2017 21:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je moeder was pas brutaal vannacht!
hahaha Dan spring ik op het dak en trap ik je hele auto in elkaar !!quote:Op zondag 11 juni 2017 21:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
Als je voor mij staat pak ik de auto en rij over je heen! HOOR JE DAT!
Dat is hoe we doen!!!quote:Op zondag 11 juni 2017 21:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
Als je voor mij staat pak ik de auto en rij over je heen! HOOR JE DAT!
Dan pak ik mijn ak47 en schiet door de dak!! ALTIJD READY!! BEGRIJP JE DAT!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:02 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
hahaha Dan spring ik op het dak en trap ik je hele auto in elkaar !!
Voor die tijd ben ik al weg en als je je magazijn leeg geknalt sta ik opeens recht voorquote:Op zondag 11 juni 2017 22:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dan pak ik mijn ak47 en schiet door de dak!! ALTIJD READY!! BEGRIJP JE DAT!
Dan slacht ik je nog met mijn machete. DAT IS HOE WE DOEN!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:09 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Voor die tijd ben ik al weg en als je je magazijn leeg geknalt sta ik opeens recht voor
en krijg je een pedagogisch pak-slaag van mij en daar heb ik geen wapens voor nodig !!!
Nee hoor want die pak ik gewoon af en gooi ik wegquote:Op zondag 11 juni 2017 22:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dan slacht ik je nog met mijn machete. DAT IS HOE WE DOEN!
Haaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 11 juni 2017 22:18 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Nee hoor want die pak ik gewoon af en gooi ik weg
en dat soort wapens is echt iets voor kleine mannetjes
die bij voorbaat al kansloos zijn tegen mij hahaha !!!
[ afbeelding ]
En hoe / wat / waar denk je mij te raken in een poging jezelf proberen te verdedigen ??
JE HEBT DAN GEEN HANDEN MEERquote:Op zondag 11 juni 2017 22:18 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Nee hoor want die pak ik gewoon af en gooi ik weg
en dat soort wapens is echt iets voor kleine mannetjes
die bij voorbaat al kansloos zijn tegen mij hahaha !!!
[ afbeelding ]
En hoe / wat / waar denk je mij te raken in een poging jezelf proberen te verdedigen ??
kan je niet eens bij, vergeet niet dat ik 2mtr18 ben !!!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
HALLO WIE WIL VECHTEN KOM DAN RAM AL JE TANDEN UIT JE BEK
2 meter 24 hierquote:Op zondag 11 juni 2017 22:30 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
kan je niet eens bij, vergeet niet dat ik 2mtr18 ben !!!
55 cm hier.quote:
3 meter 30 hier.quote:
Kleine kut kabouter. KKK!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:38 schreef Gorras het volgende:
Ik ben 1m65 maar wel razend snel.
Zo kan ik binnen 1 seconde 3 stoten van meer dan 50 p/st plaatsen en mijn ideale stoothoogte is 1m15
Dus heb jij een probleem als je tegen mij begint.
Geef TS van katoen! Laat zien wie de baas is.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:38 schreef Gorras het volgende:
Zo kan ik binnen 1 seconde 3 stoten van meer dan 50 p/st plaatsen en mijn ideale stoothoogte is 1m15
Vergeet de dikke letters en uitroeptekens niet!!!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geef TS van katoen! Laat zien wie de baas is.
EINZ!!!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:40 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Vergeet de dikke letters en uitroeptekens niet!!!
hahaha en hoe / wat / waar denk je mij dan goed en/of doeltreffend te kunnen raken ???quote:Op zondag 11 juni 2017 22:38 schreef Gorras het volgende:
HAHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 11 juni 2017 22:41 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
hahaha en hoe / wat / waar denk je mij dan goed en/of doeltreffend te kunnen raken ???
[ afbeelding ]
want je kan nergens bij hahaha !!!
Bij je dikke lul natuurlijk!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:41 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
hahaha en hoe / wat / waar denk je mij dan goed en/of doeltreffend te kunnen raken ???
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 juni 2017 22:44 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Bij je dikke lul onvindbare kleine pielemuis natuurlijk!
ik heb helemaal niks laten besnijden ofzo en dat kan je ook niet zien !!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:43 schreef Monopoly het volgende:
Naast het Ajax shirt, alwaar ik iemand niet meer serieus kan nemen, ook nog eens te koop lopen met een besneden fallus, is een trieste emo.gif waard_!
Je penis laten mutileren omdat je schepper Allah, toch genetisch een foutje heeft gemaakt![]()
Zo oppermachtig is 'ie ook weer niet dus.
Dat heeft niks met vechten te maken !!quote:
Als jij 3 van die stoten op je ballen hebt gekregen piep je wel anders.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:41 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZWAKKE PLEK ONTDEKTquote:Op zondag 11 juni 2017 22:48 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks laten besnijden ofzo en dat kan je ook niet zien !!
[..]
Dat heeft niks met vechten te maken !!
wat "zwakke"plek"??quote:
Tsja is voor mij het aller makkelijkste waar ik hem kan raken en straatvechten is niks anders je opponent zo snel mogelijk uitschakelen no matter wath.quote:
Je vergeet dat je allang op de grond ligt.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:58 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
wat "zwakke"plek"??
Want die heb ik allemaal volledig beschermd !!!
De eerste de beste die mij dát flikt sloop ik meteen !!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:58 schreef Gorras het volgende:
[..]
staat is het vragen om een paar rotklappen op z'n ballen, kan bij hem nooit missen.
Bij de eerste schop hap je naar adem vriend.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:00 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
De eerste de beste die mij dát flikt sloop ik meteen !!
ik ben niet van suikerquote:Op zondag 11 juni 2017 23:00 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Bij de eerste schop hap je naar adem vriend.
Haha dan sloop jij niks meer maar dan zak jij in elkaar en ga jij kronkelend liggen jodelen van de pijn en ben jij de eerste minuten tot niets meer in staat!quote:Op zondag 11 juni 2017 23:00 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
De eerste de beste die mij dát flikt sloop ik meteen !!
nEE NOG ERGER: JIJ BENT VAN STEVIAquote:
Als je met deze outfit zei dat je van de gaybar kwam, had ik niet opgekekenquote:Op zondag 11 juni 2017 20:35 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar jij het over hebt !!
p/st?quote:Op zondag 11 juni 2017 22:38 schreef Gorras het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |