EINZ!!!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:40 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Vergeet de dikke letters en uitroeptekens niet!!!
hahaha en hoe / wat / waar denk je mij dan goed en/of doeltreffend te kunnen raken ???quote:Op zondag 11 juni 2017 22:38 schreef Gorras het volgende:
Ik ben 1m65 maar wel razend snel.
Zo kan ik binnen 1 seconde 3 stoten van meer dan 50 p/st plaatsen en mijn ideale stoothoogte is 1m15
Dus heb jij een probleem als je tegen mij begint.
HAHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 11 juni 2017 22:41 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
hahaha en hoe / wat / waar denk je mij dan goed en/of doeltreffend te kunnen raken ???
[ afbeelding ]
want je kan nergens bij hahaha !!!
Bij je dikke lul natuurlijk!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:41 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
hahaha en hoe / wat / waar denk je mij dan goed en/of doeltreffend te kunnen raken ???
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 juni 2017 22:44 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Bij je dikke lul onvindbare kleine pielemuis natuurlijk!
ik heb helemaal niks laten besnijden ofzo en dat kan je ook niet zien !!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:43 schreef Monopoly het volgende:
Naast het Ajax shirt, alwaar ik iemand niet meer serieus kan nemen, ook nog eens te koop lopen met een besneden fallus, is een trieste emo.gif waard_!
Je penis laten mutileren omdat je schepper Allah, toch genetisch een foutje heeft gemaakt![]()
Zo oppermachtig is 'ie ook weer niet dus.
Dat heeft niks met vechten te maken !!quote:
Als jij 3 van die stoten op je ballen hebt gekregen piep je wel anders.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:41 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZWAKKE PLEK ONTDEKTquote:Op zondag 11 juni 2017 22:48 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks laten besnijden ofzo en dat kan je ook niet zien !!
[..]
Dat heeft niks met vechten te maken !!
wat "zwakke"plek"??quote:
Tsja is voor mij het aller makkelijkste waar ik hem kan raken en straatvechten is niks anders je opponent zo snel mogelijk uitschakelen no matter wath.quote:
Je vergeet dat je allang op de grond ligt.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:58 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
wat "zwakke"plek"??
Want die heb ik allemaal volledig beschermd !!!
De eerste de beste die mij dát flikt sloop ik meteen !!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:58 schreef Gorras het volgende:
[..]
staat is het vragen om een paar rotklappen op z'n ballen, kan bij hem nooit missen.
Bij de eerste schop hap je naar adem vriend.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:00 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
De eerste de beste die mij dát flikt sloop ik meteen !!
ik ben niet van suikerquote:Op zondag 11 juni 2017 23:00 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Bij de eerste schop hap je naar adem vriend.
Haha dan sloop jij niks meer maar dan zak jij in elkaar en ga jij kronkelend liggen jodelen van de pijn en ben jij de eerste minuten tot niets meer in staat!quote:Op zondag 11 juni 2017 23:00 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
De eerste de beste die mij dát flikt sloop ik meteen !!
nEE NOG ERGER: JIJ BENT VAN STEVIAquote:
Als je met deze outfit zei dat je van de gaybar kwam, had ik niet opgekekenquote:Op zondag 11 juni 2017 20:35 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar jij het over hebt !!
p/st?quote:Op zondag 11 juni 2017 22:38 schreef Gorras het volgende:
Ik ben 1m65 maar wel razend snel.
Zo kan ik binnen 1 seconde 3 stoten van meer dan 50 p/st plaatsen en mijn ideale stoothoogte is 1m15
Dus heb jij een probleem als je tegen mij begint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |