Ik kan ook gewoon een zwaard pakkenquote:Op zondag 11 juni 2017 11:45 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Dat is wat jij denkt.
Want dan moet je ze (mijn ballen) wél meteen weten te vinden en
ze precies goed weten te treffen en hard genoeg weten te raken ÉN,,,,,,
IK BEN NIET VAN SUIKER OFZO.!!!
¡¡¡ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!quote:Op zondag 11 juni 2017 17:22 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon een zwaard pakken
Van wie?quote:
Ik heb altijd m'n wapens bij me.quote:Op zondag 11 juni 2017 18:29 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
¡¡¡ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!
Bij de meeste evenementen zijn wapens niets eens toegestaanquote:Op zondag 11 juni 2017 18:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb altijd m'n wapens bij me.
#ALTIJDREADY
Je bent niet ready.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:27 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Bij de meeste evenementen zijn wapens niets eens toegestaan
en daar wordt al te vaak op gecontroleerd!!
En hoe zou jij je dan proberen te verdedigen als ik dan zó.....>>
[ afbeelding ]
RECHT VOOR JE STA ???
Moet je nou op elke pagina een foto van je cameltoe laten zienquote:Op zondag 11 juni 2017 20:27 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Bij de meeste evenementen zijn wapens niets eens toegestaan
en daar wordt al te vaak op gecontroleerd!!
En hoe zou jij je dan proberen te verdedigen als ik dan zó.....>>
[ afbeelding ]
RECHT VOOR JE STA ???
ik heb geen idee waar jij het over hebt !!quote:Op zondag 11 juni 2017 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet je nou op elke pagina een foto van je cameltoe laten zien![]()
Ja ik denk dat de meeste mensen wel wegrennen als ze jou zien, maar niet omdat je er zo groot en breed uit ziet, maar over het algemeen als je een of ander gast in een veel te strakke broek waardoor je de vormen van je balzak ziet aanlopen blijf je uit de buurt omdat je denk dat die psychisch niet helemaal in orde is.
Wat voor wapens draag je?quote:Op zondag 11 juni 2017 18:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb altijd m'n wapens bij me.
#ALTIJDREADY
quote:Op zondag 9 juni 2017 08:57 schreef Joey.v.S het volgende:
¡¡¡ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!
Géén wapens dus, alleen handen en voeten !!quote:
Het was niet aan jou gericht de vraag, aansteller.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:16 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
[..]
Géén wapens dus, alleen handen en voeten !!
NIET ZO BRUTAAL JIJ !!!quote:Op zondag 11 juni 2017 21:18 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het was niet aan jou gericht de vraag, aansteller.
Je moeder was pas brutaal vannacht!quote:
Waarom dan ??quote:Op zondag 11 juni 2017 21:23 schreef Pharkus het volgende:
Als je zo voor me staat zou ik mezelf bescheuren.
Ongetwijfeld. Waarschijnlijk kom ik al niet meer bij als ik je grindtegelbakkes erbij zie..quote:Op zondag 11 juni 2017 21:25 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Waarom dan ??
Want als je een giga pak-slaag van me krijgt zal dat lachen snel vergaan !!
bij jou ook al? Ze voelde ook al zo uitgewoond...quote:Op zondag 11 juni 2017 21:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je moeder was pas brutaal vannacht!
hahaha Dan spring ik op het dak en trap ik je hele auto in elkaar !!quote:Op zondag 11 juni 2017 21:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
Als je voor mij staat pak ik de auto en rij over je heen! HOOR JE DAT!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |