Je hebt al een @hemarookworst in je waffel gestopt zie ik.!!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
Als je op straat wordt uitgedaagd roepen ze vaak: Kom dan! Wat je dan doet is het volgende: Broek op de enkels en sjorren maar! Ze zeggen immers dat je moet komen!
De kans is groot dat de tegenstander zo verrast wordt of zo erg schrikt dat deze weg rent.
Dit werkt zelfs in het Engels! Als iemand 'Come on!' roept kan het beest in de kooi losgemaakt worden!
Lekkerquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:09 schreef BassieW het volgende:
[..]
Je hebt al een @:hemarookworst in je waffel gestopt zie ik.!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:09 schreef BassieW het volgende:
[..]
Je hebt al een @:hemarookworst in je waffel gestopt zie ik.!!![]()
![]()
Echt iets voor een flikker.!!quote:
In sommige landen krijg je juist klappen als je deze methode gebruikt.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
Als je op straat wordt uitgedaagd roepen ze vaak: Kom dan! Wat je dan doet is het volgende: Broek op de enkels en sjorren maar! Ze zeggen immers dat je moet komen!
De kans is groot dat de tegenstander zo verrast wordt of zo erg schrikt dat deze weg rent.
Dit werkt zelfs in het Engels! Als iemand 'Come on!' roept kan het beest in de kooi losgemaakt worden!
Poll: Bedankt voor het lezen van dit artikel. Uw mening wordt gewaardeerd, daarom horen wij graag uw feedback, welke cijfer geeft u voor dit artikel?
• 450
• Twee keer de helft
• 9/11
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zei de ergste relnicht hier.?!!quote:
En daar weet jij alles van.??quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 08:00 schreef stokj het volgende:
[..]
In sommige landen krijg je juist klappen als je deze methode gebruikt.
Nee, maar als ik zo kijk naar hoe bepaalde landen qua staatsinrichting zijn ingericht en welke sociale stroom er doorheen vloeit dan kan je dat rekensommetje wel maken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:38 schreef BassieW het volgende:
[..]
Zei de ergste relnicht hier.?!!
[..]
En daar weet jij alles van.??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |