Dat is hoe we doen!!!quote:Op zondag 11 juni 2017 21:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
Als je voor mij staat pak ik de auto en rij over je heen! HOOR JE DAT!
Dan pak ik mijn ak47 en schiet door de dak!! ALTIJD READY!! BEGRIJP JE DAT!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:02 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
hahaha Dan spring ik op het dak en trap ik je hele auto in elkaar !!
Voor die tijd ben ik al weg en als je je magazijn leeg geknalt sta ik opeens recht voorquote:Op zondag 11 juni 2017 22:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dan pak ik mijn ak47 en schiet door de dak!! ALTIJD READY!! BEGRIJP JE DAT!
Dan slacht ik je nog met mijn machete. DAT IS HOE WE DOEN!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:09 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Voor die tijd ben ik al weg en als je je magazijn leeg geknalt sta ik opeens recht voor
en krijg je een pedagogisch pak-slaag van mij en daar heb ik geen wapens voor nodig !!!
Nee hoor want die pak ik gewoon af en gooi ik wegquote:Op zondag 11 juni 2017 22:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dan slacht ik je nog met mijn machete. DAT IS HOE WE DOEN!
Haaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 11 juni 2017 22:18 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Nee hoor want die pak ik gewoon af en gooi ik weg
en dat soort wapens is echt iets voor kleine mannetjes
die bij voorbaat al kansloos zijn tegen mij hahaha !!!
[ afbeelding ]
En hoe / wat / waar denk je mij te raken in een poging jezelf proberen te verdedigen ??
JE HEBT DAN GEEN HANDEN MEERquote:Op zondag 11 juni 2017 22:18 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Nee hoor want die pak ik gewoon af en gooi ik weg
en dat soort wapens is echt iets voor kleine mannetjes
die bij voorbaat al kansloos zijn tegen mij hahaha !!!
[ afbeelding ]
En hoe / wat / waar denk je mij te raken in een poging jezelf proberen te verdedigen ??
kan je niet eens bij, vergeet niet dat ik 2mtr18 ben !!!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
HALLO WIE WIL VECHTEN KOM DAN RAM AL JE TANDEN UIT JE BEK
2 meter 24 hierquote:Op zondag 11 juni 2017 22:30 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
kan je niet eens bij, vergeet niet dat ik 2mtr18 ben !!!
55 cm hier.quote:
3 meter 30 hier.quote:
Kleine kut kabouter. KKK!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:38 schreef Gorras het volgende:
Ik ben 1m65 maar wel razend snel.
Zo kan ik binnen 1 seconde 3 stoten van meer dan 50 p/st plaatsen en mijn ideale stoothoogte is 1m15
Dus heb jij een probleem als je tegen mij begint.
Geef TS van katoen! Laat zien wie de baas is.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:38 schreef Gorras het volgende:
Ik ben 1m65 maar wel razend snel.
Zo kan ik binnen 1 seconde 3 stoten van meer dan 50 p/st plaatsen en mijn ideale stoothoogte is 1m15
Dus heb jij een probleem als je tegen mij begint.
Vergeet de dikke letters en uitroeptekens niet!!!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geef TS van katoen! Laat zien wie de baas is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |