Bedankt, ik heb al meerdere videos van hem bekeken nu en hij heeft zeer interessante dingen te zeggen vind ik. Hij heeft net eentje geupload waar hij voor Ethereum waarschuwt. Hij verwacht een grote crash. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:55 schreef edcetera het volgende:
Voor alle beginners en ook diegenen die er wat langer inzitten is het Youtube channel van deze kerel mogelijk erg interessant:
quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:12 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat een keer gebeuren. Dat voorspellen is net zo makkelijk als zeggen dat het ooit een keer gaat regenen in Nederland.
Ik ben veel te veel verloren met die tactiek.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:43 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Jonguh...je weet toch hoe het moderne traden gaat?
"Gewoon vasthouden, komt ooit wel weer goed"
Of zoals een mede user hier vanavond al schreef "waarom staat het dan hoger dan vorig jaar?"
Ik vind hem zeer interessant, vanwege de serieuze analyses:quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:52 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb al meerdere videos van hem bekeken nu en hij heeft zeer interessante dingen te zeggen vind ik. Hij heeft net eentje geupload waar hij voor Ethereum waarschuwt. Hij verwacht een grote crash. Ben benieuwd.
Waar zit je nu in danquote:Op woensdag 7 juni 2017 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben veel te veel verloren met die tactiek.
Dollar. Daarom kan ik ook leuk meepraten over die tactiek, want BTC/USD op z'n kop is mijn grafiekquote:
Die gaat steeds verder omlaag jaquote:Op woensdag 7 juni 2017 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dollar. Daarom kan ik ook leuk meepraten over die tactiek, want BTC/USD op z'n kop is mijn grafiek
Er wordt vaak negatief gedacht over grote, bekende traders die "moeten bedelen" omdat ze video's maken, trainingen aanbieden of iets dergelijks. Maar dat is gewoon een makkelijke extra bron van steady inkomsten. Zeker in tijden dat het wat rustiger is, hebben ze toch een mooi extra zakcentje.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:15 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik vind hem zeer interessant, vanwege de serieuze analyses:
Heb het wel gezien, met al die schreeuwerige Poopjoops, die ff een youtube filmpje vanuit hun auto maken "wat nu de beste coin is om te investeren omdat ze er zelf in zitten", I'm rich, but please (en dan haak ik af) "thumbs up and subscribe" --> Moeten bedelen voor een paar cent via een Youtube channel:
Yeah
Leg die kleurpotloden nou maar weg en ga tradenquote:Op woensdag 7 juni 2017 23:31 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat legt huidige grafiek over die van eind 2013
* Nattekat ziet verdachte gelijkenissen
* Nattekat beseft zich dat de top waarschijnlijk nog niet bereikt is
* Nattekat zit te overwegen om zijn tactiek links te laten liggen
Wat een wispelturig wijf ben je ookquote:Op woensdag 7 juni 2017 23:31 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat legt huidige grafiek over die van eind 2013
* Nattekat ziet verdachte gelijkenissen
* Nattekat beseft zich dat de top waarschijnlijk nog niet bereikt is
* Nattekat zit te overwegen om zijn tactiek links te laten liggen
Ja baas.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:36 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Leg die kleurpotloden nou maar weg en ga traden
Je wil zelf niet dat je koopt. Hoeveel kansen wil je nog verspelen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:37 schreef Nattekat het volgende:
Koers schiet omhoog nog voor ik de order heb geplaatst. Bitcoin wil niet dat ik koop.
Hou je ze dan ook nu als die iets zaktquote:
Volgens mij zit je al weken te mauwen dat je overal te laat voor bent. Ik speel dezelfde tactiek als jij, niet te lang holden, winst pakken, en hop naar de volgende.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:37 schreef Nattekat het volgende:
Koers schiet omhoog nog voor ik de order heb geplaatst. Bitcoin wil niet dat ik koop.
Mijn tactiek was Dollarcoin om later meer Bitcoins in te slaanquote:Op woensdag 7 juni 2017 23:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij zit je al weken te mauwen dat je overal te laat voor bent. Ik speel dezelfde tactiek als jij, niet te lang holden, winst pakken, en hop naar de volgende.
Ik heb de laatste 2.5 week 0.6btc erbij gevangen, en niet door in Dollar te zitten. Dat doe ik al anderhalf jaar niet meer. Wat BTC doet zal me een zorg zijn, het doel is van 1 btc, 2 btc maken. Dan van 2 stuks 4 stuks enz.
En wat dat ding waard is over een paar jaar zien we dan wel eens.
Hoe danquote:Op woensdag 7 juni 2017 23:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij zit je al weken te mauwen dat je overal te laat voor bent. Ik speel dezelfde tactiek als jij, niet te lang holden, winst pakken, en hop naar de volgende.
Ik heb de laatste 2.5 week 0.6btc erbij gevangen, en niet door in Dollar te zitten. Dat doe ik al anderhalf jaar niet meer. Wat BTC doet zal me een zorg zijn, het doel is van 1 btc, 2 btc maken. Dan van 2 stuks 4 stuks enz.
En wat dat ding waard is over een paar jaar zien we dan wel eens.
Wacht..........quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:43 schreef edraket31 het volgende:
[..]
In before: "ik had mijn eigen strategie moeten volgen, kut bitcoin"
Morgen worden we wakker, staat ie $1800 hoorquote:Op woensdag 7 juni 2017 23:43 schreef edraket31 het volgende:
[..]
In before: "ik had mijn eigen strategie moeten volgen, kut bitcoin"
Hey Van Bindsbergen, zit je nou ook al op woensdag in de kroeg je te bezatten?quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Morgen worden we wakker, staat ie $1800 hoor
Dan moet je het tegenovergestelde doen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe dan
Elke keer als ik wil daytraden stap ik in, keldert de coin en zit ik vast.
Nou en, dan wacht je toch tot je winst hebt en dan ga je naar een andere, of een gedeelte splitsen in 2 coins.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe dan
Ik zou heel verbaasd zijn als BTC nog onder de 2k komt. Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Morgen worden we wakker, staat ie $1800 hoor
Ja gewoon... Beetje kopen, voor 0.05 per coin ofzo om te beginnen. Kijken wat een beetje potentie heeft. En dan een stuk of wat kiezen. RBX heeft me keiveel opgeleverd. 18x gekocht tussen de 60 en 70sat en 18x verkocht tussen 100 en 140sat. Bijna elke dag ging die order er wel doorheen. NOBL een tiijdje terug op 3sat gekocht. Staat nu op 11. Mzc gekocht op 11 en verkocht op 20. Die gouwe ouwe coins gaan toch niet dood, je zit hooguit lang vast. Maar daarvoor stop je er gewoon niet teveel in zodat je als het lang duurt gewoon iets anders gaat kopen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe dan
Hoe kijk je zelf?quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:47 schreef klusmeister het volgende:
Als jullie kijken naar aanstaaande ico's welke lijken jullie dan interessant en waarom?
Monaco: visa zit 'er bij'
Skincoin: game industrie
Hoe kijken jullie?
quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:45 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Hey Van Bindsbergen, zit je nou ook al op woensdag in de kroeg je te bezatten?
BTC staat 2659, je kan er met winst uitquote:Op woensdag 7 juni 2017 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Nattekat in een bubble plaatje is stuk. Gelukkig maar, ik zal vast en zeker precies hebben gedaan wat Ed voorspeld heeft.
En we weten hoe dat afliepquote:Op woensdag 7 juni 2017 23:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Cryptiopia doet me aan Mintpal denken
Dan weet je wat je dus niet moet doen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe dan
Tja, voor mij wel goedquote:Op woensdag 7 juni 2017 23:51 schreef edraket31 het volgende:
[..]
En we weten hoe dat afliep
Althans, klein groepje hier die dat nog weet
Er is een veschil tussen professionele traders en die schreeuwerige tieners op Youtube (daar had ik het over). De link, die ik hier eerder hier plaatste (Francis Hunt) gaat de wereld wel rond en zijn een promo voor hemzelf, maar hoeft er geen "paar tientjes" voor te verdienen via Youtube ads: Pure zichtbaarheid om wereldwijd zijn online bekendheid extra te accentureren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:29 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Er wordt vaak negatief gedacht over grote, bekende traders die "moeten bedelen" omdat ze video's maken, trainingen aanbieden of iets dergelijks. Maar dat is gewoon een makkelijke extra bron van steady inkomsten. Zeker in tijden dat het wat rustiger is, hebben ze toch een mooi extra zakcentje.
In de cryptomarkt werkt het voor sommigen (de echt groten) ook nog omdat er wel degelijk reactie volgt op hun calls.
In de wat serieuzere markt als forex is het nog veel groter. De toptrader op Tradingview biedt gratis wekelijkse webinars aan die 1 grote promotie zijn voor zijn "studygroup".
Hij heeft elke 6-8 weken een nieuwe groep van studenten (naar verluidt tussen de 40-60) die allemaal graag op de wachtlijst staan om vervolgens $ 2.500,- af te tikken
Misschien kunnen we weer ergens TAK gaan kopen. Of SUN.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:51 schreef Nattekat het volgende:
Mintpal
De enige exchange op de planeet waar ik wel winst heb gemaakt.
Wat heeft trollbox met Tweakers te maken?quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:53 schreef edraket31 het volgende:
Hihi...Tweakers gooit het Crypto topic dicht na de klachten over trollbox gedrag door newbies
Hoplelijk komt de zooi niet allemaal hierheen danquote:Op woensdag 7 juni 2017 23:53 schreef edraket31 het volgende:
Hihi...Tweakers gooit het Crypto topic dicht na de klachten over trollbox gedrag door newbies
Vond het trollbox gehalte anders al aardig groeien hier tov 2 maanden geleden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoplelijk komt de zooi niet allemaal hierheen dan
LOL, het gehalte scams, p&d, backdoor rooms, oplichters is in cryptos vele malen groter als in forex.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Er is een veschil tussen professionele traders en die schreeuwerige tieners op Youtube (daar had ik het over). De link, die ik hier eerder hier plaatste (Francis Hunt) gaat de wereld wel rond en zijn een promo voor hemzelf, maar hoeft er geen "paar tientjes" voor te verdienen via Youtube ads: Pure zichtbaarheid om wereldwijd zijn online bekendheid extra te accentureren.
Waar jij het over hebt is de twijfelachtige FOREX Software/ Get rich quick waar ik vrees de crypto wereld ook mee krijgt/heeft te maken met personen, die ook hetzelfde plan hebben.
Ach, het wordt vanzelf minder als mensen zich wat meer inlezen en langer traden. Vind het opzich wel meevallen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:57 schreef smiths het volgende:
[..]
Vond het trollbox gehalte anders al aardig groeien hier tov 2 maanden geleden.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:57 schreef roislecxe het volgende:
Wie zit Lisk omlaag te duwen?
Zeg even tot hoe ver je wil gaan, ik wil anderhalve ETH omzetten in Lisk, maar wel op het laagste puntje aub.
Ik zag dat de markt TIPS/LTC gister een van de grote stijgers was op Cryptopiaquote:
TIPS bestaat nogquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zag dat de markt TIPS/LTC gister een van de grote stijgers was op Cryptopia
Hij bestaat gewoon nog
Gelukkig hold ik ze al 3 jaar. Binnenkort komen ze weer boven de 80sat.quote:
Wat is de koers tov 3 jaar geleden? (Toto, kom er maar inquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gelukkig hold ik ze al 3 jaar. Binnenkort komen ze weer boven de 80sat.
Erger me er ook niet aan. Ben zelf ook met weinig kennis begonnen en hier opweg geholpen. Dit is een goede plek om kennis te vergarenquote:Op woensdag 7 juni 2017 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, het wordt vanzelf minder als mensen zich wat meer inlezen en langer traden. Vind het opzich wel meevallen.
Was te verwachten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:53 schreef edraket31 het volgende:
Dat moet je je toch echt Toto vragen. Die is de expert op gebied van tips.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:07 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat is de koers tov 3 jaar geleden? (Toto, kom er maar in)
Het niveau is daar ook wel extreem laag de laatste twee weken, dan doet topic het nog best goed.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:53 schreef edraket31 het volgende:
Ik weet niet wat hier waar van is, maar de moeite waard om even te posten voor alle mensen die Stratis hebben staan.twitter:shakeelprism twitterde op woensdag 07-06-2017 om 21:04:54@DutchTrader24 A ponzi scheme HASH OCEAN and BITMINER now STRATIS all belong to same Indian ponzie scammer,Registe… https://t.co/VCYXuXfawf reageer retweet
Dat zie je morgen pas op de 12h grafiek.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:16 schreef roislecxe het volgende:
Wel perfect in de grafiek te zien hoe laat NatteKat is ingestapt trouwens.
Wat een beroerde chart van die Nederlander zeg....tis maar wat je wil zien en trek dan een paar lijntjesquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:18 schreef no1uknow het volgende:
Ik weet niet wat hier waar van is, maar de moeite waard om even te posten voor alle mensen die Stratis hebben staan.twitter:shakeelprism twitterde op woensdag 07-06-2017 om 21:04:54@DutchTrader24 A ponzi scheme HASH OCEAN and BITMINER now STRATIS all belong to same Indian ponzie scammer,Registe… https://t.co/VCYXuXfawf reageer retweet
edit: oh lijkt wel mee te vallen gezien de twitterreacties
shillquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:23 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat een beroerde chart van die Nederlander zeg....tis maar wat je wil zien en trek dan een paar lijntjes
Heb je niet meegekregen dat ik ingestapt ben?quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:22 schreef Mattt het volgende:
Hele blockfolio in het rood. Heb zo'n gevoel dat ik morgenochtend niet heel blij wakker word
Goede keuze om te moven, polo heb ik het minst confortabele vertrouwen in (vergeleken met Bittrex, BTC-E of bitcoin.de): Nooit iets op MT GOX gehad, Cryptsy een "vage alto tent" gevonden. Tot nu toe heb ik het goed gehad!quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:24 schreef fukforce het volgende:
Vandaag alles verplaats vanuit Poloniex naar Bittrex ben nu wel klaar met dat gekut van Polo![]()
Waves probeert mij te verleiden om bij te kopen stay strong bro
Alweer?quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn nu bij het laatste punt voor de top.
Doe is ff heel snel uitstappenquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je niet meegekregen dat ik ingestapt ben?
Sio ????quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:03 schreef edcetera het volgende:
[..]
Interessante opties: Sio: Super project (maar niet af : download, heeft niet eens een configure-script / geen docu erover gevonden). Alpha stadium.
Bij mij loopt die website vaker wel dan niet vast. Bij vrijwel alle coins duurt het soms wel een minuut voor je een order kan plaatsen want de site reageert gewoon heul nergens op. Enorm irritant. Hoe vaak ik daar al op de F5knop heb geramdquote:Op donderdag 8 juni 2017 06:16 schreef Faazz het volgende:
Wat is de FUD omtrend Polo, als ik vragen mag? Ze hebben de afgelopen maanden een storm aan nieuwe gebruikers gekend. Lijkt me lastig om daar mee te dealen als je niet voorbereid bent op dergelijk succes. Maar dat zal niet het enige zijn. Ik ben benieuwd naar wat er gaande is. Ik heb tot dusver geen probleem gehad in ieder geval.
Bitonic.quote:Op donderdag 8 juni 2017 07:35 schreef totalvamp het volgende:
welke service gebruiken jullie om BTC te kopen?
Probeerde bij coinbase te registreren maar die ID check is bugged as hell
BTC Directquote:Op donderdag 8 juni 2017 07:35 schreef totalvamp het volgende:
Bitonicquote:Op donderdag 8 juni 2017 07:35 schreef totalvamp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |