shillquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:23 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat een beroerde chart van die Nederlander zeg....tis maar wat je wil zien en trek dan een paar lijntjes
Heb je niet meegekregen dat ik ingestapt ben?quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:22 schreef Mattt het volgende:
Hele blockfolio in het rood. Heb zo'n gevoel dat ik morgenochtend niet heel blij wakker word
Goede keuze om te moven, polo heb ik het minst confortabele vertrouwen in (vergeleken met Bittrex, BTC-E of bitcoin.de): Nooit iets op MT GOX gehad, Cryptsy een "vage alto tent" gevonden. Tot nu toe heb ik het goed gehad!quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:24 schreef fukforce het volgende:
Vandaag alles verplaats vanuit Poloniex naar Bittrex ben nu wel klaar met dat gekut van Polo![]()
Waves probeert mij te verleiden om bij te kopen stay strong bro
Alweer?quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn nu bij het laatste punt voor de top.
Doe is ff heel snel uitstappenquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je niet meegekregen dat ik ingestapt ben?
Sio ????quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:03 schreef edcetera het volgende:
[..]
Interessante opties: Sio: Super project (maar niet af : download, heeft niet eens een configure-script / geen docu erover gevonden). Alpha stadium.
Bij mij loopt die website vaker wel dan niet vast. Bij vrijwel alle coins duurt het soms wel een minuut voor je een order kan plaatsen want de site reageert gewoon heul nergens op. Enorm irritant. Hoe vaak ik daar al op de F5knop heb geramdquote:Op donderdag 8 juni 2017 06:16 schreef Faazz het volgende:
Wat is de FUD omtrend Polo, als ik vragen mag? Ze hebben de afgelopen maanden een storm aan nieuwe gebruikers gekend. Lijkt me lastig om daar mee te dealen als je niet voorbereid bent op dergelijk succes. Maar dat zal niet het enige zijn. Ik ben benieuwd naar wat er gaande is. Ik heb tot dusver geen probleem gehad in ieder geval.
Bitonic.quote:Op donderdag 8 juni 2017 07:35 schreef totalvamp het volgende:
welke service gebruiken jullie om BTC te kopen?
Probeerde bij coinbase te registreren maar die ID check is bugged as hell
BTC Directquote:Op donderdag 8 juni 2017 07:35 schreef totalvamp het volgende:
Bitonicquote:Op donderdag 8 juni 2017 07:35 schreef totalvamp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |