Nah, had een stop-limit op $255 (ETH)quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:13 schreef fukforce het volgende:
[..]
Vanaf morgen maar weer gaan wedden op paardenraces
quote:
Don't feed the troll.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
met enkel holden heel de week sta ik nog 70% in de plus
Nah, gebeurt wel vaker dat er een beetje gepumpt en gedumpt wordt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:24 schreef remlof het volgende:
Is iedereen bitcoins gaan verkopen toen de koers naar de $3000 leek te stijgen?
Dit dus. Heb gister ook die app ingesteld en je schommelt zo makkelijk zoveelquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:19 schreef VeX- het volgende:
Ik was vergeten hoe kut ik het vond om m'n portefeuille telkens met aardig wat geld te zien wisselen (lees nu vooral afnemen).
PS:hoeren waves.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je gaat eindelijk weer instappen? Tijd om mijn Waves te verkopen dus.
NU MAG IEDEREEN IN PANIEK RAKEN.
correctie is nog steeds bezigquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:49 schreef Scrummie het volgende:
Wat een negatief geneuzel hier zeg. Het valt toch allemaal wel mee? Waves zit alweer boven de 5 dollar, Trust gaat nog steeds lekker.
Lekker bezig baas!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Correctie ARK naar boven iig![]()
(ik zuig met pics)
Nee joh, dat doen al die paniekzaaiers wel. Lekker blijven zitten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:57 schreef startende het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Alles verkopen dan maar?
Daarom juist, blijf ik gewoon lekker zitten hehe.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:58 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Nee joh, dat doen al die paniekzaaiers wel. Lekker blijven zitten.
Nee joh lekker blijven zitten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:57 schreef startende het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Alles verkopen dan maar?
n beetje winst nemen kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:57 schreef startende het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Alles verkopen dan maar?
Het werd tijd ook. Waves werd bewust naar beneden gedreven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:49 schreef Scrummie het volgende:
Wat een negatief geneuzel hier zeg. Het valt toch allemaal wel mee? Waves zit alweer boven de 5 dollar, Trust gaat nog steeds lekker.
Gister nog gekocht op 20k sat. Had er meer in moeten gooien.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Correctie ARK naar boven iig![]()
(ik zuig met pics)
Wanneer gaan we waves bewust naar boven duwenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:04 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het werd tijd ook. Waves werd bewust naar beneden gedreven.
Nu eindelijk $6+ en ik ben weer semi-tevreden.
[..]
Gister nog gekocht op 20k sat. Had er meer in moeten gooien.
Daar is ie hard naar op weg in elk gevalquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:04 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het werd tijd ook. Waves werd bewust naar beneden gedreven.
Nu eindelijk $6+ en ik ben weer semi-tevreden.
Verge is mooi man.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:07 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb wel een domme trade gedaan gisterochtend. 100 Trust verkocht want ik wou even spelen, daar 5000 Verge voor gekocht voor 234 sat, maar die zat duidelijk op zijn piek. Must. Read. More.
En nog cryptoplannen in de pijplijn??quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat ik 1,5 terug ook nog wat lisk had gekocht.
Dus ik log weer in en staat er opeens weer 84 dollar in mn account.
Eth gekocht en lekker laten staan maar weer. Daytraden kan ik blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:22 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
En nog cryptoplannen in de pijplijn??
Liskquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat ik 1,5 terug ook nog wat lisk had gekocht.
Dus ik log weer in en staat er opeens weer 84 dollar in mn account.
Ik ook niet 😮 Telkens op het verkeerde moment... als ik dat doe gaat alles ineens flink stijgen 😕quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eth gekocht en lekker laten staan maar weer. Daytraden kan ik blijkbaar niet.
Nice, hoop dat ook ooit te kunnen zeggen 😊quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De BTC's die vandaag in de stoploss zijn verkocht gaan niet meer naar de crypto's maar naar mijn hypotheekaflossing. Dat is toch een lekker gevoel
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De BTC's die vandaag in de stoploss zijn verkocht gaan niet meer naar de crypto's maar naar mijn hypotheekaflossing. Dat is toch een lekker gevoel
lekkerquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Echt heh. Wat een volkquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:25 schreef S95Sedan het volgende:
Hard gelachen vanmiddag, is iedereen hier altijd zo snel in paniek![]()
Ik zou de helft kunnen aflossen als ik terug naar fiat zou gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou dat valt mee hoor, ik hou nog genoeg schuld over
Is Verge de nieuwe Wave?quote:
Mooi streven voor de toekomst tochquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou dat valt mee hoor, ik hou nog genoeg schuld over
Ik vind het wel grappig, verbaasd mij ook niks met al die nieuwe mensen hier. Ooit waren we zelf ook zoquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:42 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Echt heh. Wat een volk. Volgens mij zijn de mensen die het hardst schreeuwen hier echt net begonnen en vrij jong. Echt lees je eerst even in voor je je bek open trekt ofzo
.
Nice man. Starter met kopen?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:48 schreef NatteBever het volgende:
Dit weekend de eerste bezichtiging gepland voor een appartement (volledig van crypto betaald)
Goed bezigquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:48 schreef NatteBever het volgende:
Dit weekend de eerste bezichtiging gepland voor een appartement (volledig van crypto betaald)
Weer zo'n coin die om 0 redenen een coin is ipv een normaal bedrijf met aandleen, waarom zou dat toch zijn...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:56 schreef GMeister het volgende:
Zijn er hier mensen die meedoen met de ICO van ZrCoin?
Vind het idee dat ze hebben goed, afval van (glas)fabrieken omzetten naar een nuttig materiaal. Alleen klinkt het te goed om waar te zijn, zeker de profits die ze beloven.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:48 schreef NatteBever het volgende:
Toch maar je eth verkocht?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:48 schreef NatteBever het volgende:
Omdat de blockchain technologie het echte wapen is en de hoogste laag van zo'n project coins zijn. Zie het als aandelen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Weer zo'n coin die om 0 redenen een coin is ipv een normaal bedrijf met aandleen, waarom zou dat toch zijn...
Waaom geen aandelen?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de blockchain technologie het echte wapen is en de hoogste laag van zo'n project coins zijn. Zie het als aandelen.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Geen hypotheekschuld is nog altijd goedkoper dan rente betalen met HRA en straks tegen een restschuld aankijken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:15 schreef MaGNeT het volgende:
Haha, lekker bezig
Hypotheek aflossen is ook mijn eerste hoofddoel (ben op 2/3e).
Als je dat zegt hoor je vaak:
- zorg dat je altijd wat hypotheek overhoudt
- dan loop je al die jaren HRA mis
Op beiden antwoord ik dan: eh, nee
haha same herequote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:15 schreef MaGNeT het volgende:
Haha, lekker bezig
Oud-Google medewekers zitten in het team. Vitalik is een adviseur van het project. Hebben de kennis en euro's in huis om er een massive succes van te maken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:20 schreef ColeJ het volgende:
Beetje vervelend dat geleuter over een crash.. Hebben we nog wat nieuwe coins? Wie kan mij nou eens kort en bondig overtuigen om in TRST te stappen ?
Daaromquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Geen hypotheekschuld is nog altijd goedkoper dan rente betalen met HRA en straks tegen een restschuld aankijken.
Waarom zouden wij jou overtuigen? Lees je gewoon in en bepaal dan zelf of jij er vertrouwen in hebt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:20 schreef ColeJ het volgende:
Beetje vervelend dat geleuter over een crash.. Hebben we nog wat nieuwe coins? Wie kan mij nou eens kort en bondig overtuigen om in TRST te stappen ?
Wel netjes, dat je geen fiscale uitkeringstrekker wilt zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:15 schreef MaGNeT het volgende:
Haha, lekker bezig
Lijkt me waardevolle informatie om dat kort en bondig op te schrijven. Beter dan de posts met: MOON / DOWN / CRASH / YEAHHquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:21 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Waarom zouden wij jou overtuigen? Lees je gewoon in en bepaal dan zelf of jij er vertrouwen in hebt.
Ik zit er in vanaf de eerste dag. Te mooi om waar te zijn? Valt wel mee, er zijn weinig producers van ZrO2 en eigenlijk is dit gewoon een crowdfund om een fabriek te maken die het in bulk efficiënt en goedkoop produceert en de "winst" verdeeld met investeerders, goed idee, realistisch ook. Probleem is alleen vertrouwen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:56 schreef GMeister het volgende:
Zijn er hier mensen die meedoen met de ICO van ZrCoin?
Vind het idee dat ze hebben goed, afval van (glas)fabrieken omzetten naar een nuttig materiaal. Alleen klinkt het te goed om waar te zijn, zeker de profits die ze beloven.
Welke investeerders zouder er nou zomaar aandelen kopen in een IPO van zo'n bedrijf, denk dat ze op deze manier veel meer geld binnenhalen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Weer zo'n coin die om 0 redenen een coin is ipv een normaal bedrijf met aandleen, waarom zou dat toch zijn...
Hoezo neequote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:15 schreef MaGNeT het volgende:
Haha, lekker bezig
Daar heb ik ook nog 100 miljoen van ofzo van 3 jaar geleden, zou ie weer tot leven komen?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:20 schreef Oscar. het volgende:
5 euro in (kittehcoin) MEOW gegooid. Voor de lulz.
Als je aan het shorten was en hij daalde van 380 naar 200 dan heb je veel winstquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:21 schreef Toto69 het volgende:
Ik zit vast in Bitbeansgisteravond was ik aan het shorten, dondert dat kreng ineens naar sub 200 terug en ik was ingestapt @380
hopelijk stijgt 'ie snel weer
Ik heb mijn crypto altijd netjes opgegeven bij de aangifte om te voorkomen dat ik in de shit zou komen op het moment dat iets "moon" zou gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:22 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wel netjes, dat je geen fiscale uitkeringstrekker wilt zijn. Je betaalt ook netjes je belasting over je winsten?
Interessante trigger, in hoeverre zouden crypto's al gebruikt worden door terroristische organisaties om hun zaken te financieren? Is hier al eens iets over geschreven? Ik weet niet of speculeren (net als rente) ook haram is overigens.quote:
300 procent vandaagquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog 100 miljoen van ofzo van 3 jaar geleden, zou ie weer tot leven komen?
Haha, HRA ontvang je alleen maar als je rente betaalt.quote:
Waarom denk je dat Zcash en Monero er zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Interessante trigger, in hoeverre zouden crypto's al gebruikt worden door terroristische organisaties om hun zaken te financieren? Is hier al eens iets over geschreven? Ik weet niet of speculeren (net als rente) ook haram is overigens.
Het lijkt mij vrij naief om te denken dat het niet gebeurd, alleen dat zal met normaal geld ook zo zijn. Vooral een storm in een glas water, als iemand kwaad wil dan vinden ze wel een manier.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Interessante trigger, in hoeverre zouden crypto's al gebruikt worden door terroristische organisaties om hun zaken te financieren? Is hier al eens iets over geschreven? Ik weet niet of speculeren (net als rente) ook haram is overigens.
Van plan om in die Ico te investeren?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha, HRA ontvang je alleen maar als je rente betaalt.
En aflossen is tegenwoordig het voordeligst (sinds wet Hillen).
Verder is het lekker om geen restschuld te hebben. De adviezen krijg ik vaak van mensen die zelf (vermoedelijk) nog onder water staan...
Is van 3k > 2750 > 2850 gegaan binnen een half uur.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:30 schreef MaGNeT het volgende:
Oh, die 13k verlies van net is nu nog 4k in de min
Zo hard gaat dat...
verlies. bedoel daytradenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je aan het shorten was en hij daalde van 380 naar 200 dan heb je veel winst
Nee, ik heb besloten even niet in ICO's te stappen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van plan om in die Ico te investeren?
Copy cat van Tokencard.ioquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:31 schreef ColeJ het volgende:
Hoe denken jullie over Monaco?
https://mona.co/
hoe kon je vanmiddag in de min staanquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:31 schreef NatteBever het volgende:
Ik stond vanmiddag 14k in de min. Op dit moment weer quitte. Niks aan de hand, gewoon doorlopen
Wingsquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ben op zoek naar een groeibriljantje om in te investeren naast mijn Waves
Iemand tips ? Heb mijn Digibyte verkocht.
maargoed, het is ook natuurlijk over welke tijdspannen je het bekijkt.quote:
TRUSTquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten even niet in ICO's te stappen.
Ik ben al een paar jaar met coins van ICO naar ICO aan het schuiven en je weet dat je als je in een ICO stapt kans hebt dat je het eerste jaar geen resultaat ziet.
Terwijl WAVES 10% lager zit?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:30 schreef MaGNeT het volgende:
Oh, die 13k verlies van net is nu nog 4k in de min
Zo hard gaat dat...
Ik geef ff geen tips meer, na Waves, Lisk en Trustquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
BitBay (BAY)? Lijkt me beslist een kanshebber ... ! Maarja, ik ben maar een gek op het WWW dus met een korreltje zout nemen deze tipquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb echt geen idee, ik ben nieuw hier. Enlighten me.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:29 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Zcash en Monero er zijn
hohoho, trust moet zich nog ff bewijzenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik geef ff geen tips meer, na Waves, Lisk en TrustDe kans dat ik het nog een keer goed heb is nihil.
Ik ben al 50% up t.o.v. een week terug, dat redt mijn bank nietquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:38 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hohoho, trust moet zich nog ff bewijzen
Je hebt toch uitgelegd dat fretjes voornamelijk vlees eten en niet al het papiergeld gaan veroberenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb mijn crypto altijd netjes opgegeven bij de aangifte om te voorkomen dat ik in de shit zou komen op het moment dat iets "moon" zou gaan.
Heb al 2x bedragen uitbetaald waar ik normaal (bruto) 3 tot 4 jaar voor moet werken dus dan is het wel fijn dat je dat kan uitleggen.
Mijn bank werd in april ook ineens wakker en nodigde me uit.
Heb ze wel voorzichtig aangegeven dat als ze "terrorisme" willen bestrijden, dat ze dan beter niet 3 jaar kunnen wachten tot ze me uitnodigen
Je weet het maar nooit, de boeven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je hebt toch uitgelegd dat fretjes voornamelijk vlees eten en niet al het papiergeld gaan veroberen
Ow, dan is mijn DGB met 150 een lot uit de loterijquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ben al 50% up t.o.v. een week terug, dat redt mijn bank niet
Net mn DGB uit laten betalen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:44 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ow, dan is mijn DGB met 150 een lot uit de loterij
Waves was inderdaad een goede koop.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:47 schreef Mikey92 het volgende:
[..]
Net mn DGB uit laten betalen.
Van 50 euro inleg 613 eu gemaakt
Ik snap het nut van minen niet als je het geld gewoon kan stoppin in coins die MOONquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:51 schreef xaban06 het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)cryptocoins-uit.html
Al mijn coins verkocht en geïnvesteerd in AMD aandelen.
Haha niet zo flauw, ook missers worden gewaardeerd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik geef ff geen tips meer, na Waves, Lisk en TrustDe kans dat ik het nog een keer goed heb is nihil.
Hier ben ik het idd mee eens. Ik wil mijn volgende investering ook (gedeeltelijk) in BitBay steken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:37 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
BitBay (BAY)? Lijkt me beslist een kanshebber ... !
Op welke exchange zou cofound.it als eerste te vinden zijn? Ik las hier gisteren dat hij direct ergens beschikbaar was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:16 schreef unlimitedzxr het volgende:
[ afbeelding ]
Cofound.it heeft inmiddels al 94% opgehaald dmv de priority pass aanmeldingen. Ik denk niet dat daar morgen nog een open crowdsale plaatsvindt.
Vraag Magnet eens hoe hij begonnen is.....quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:51 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik snap het nut van minen niet als je het geld gewoon kan stoppin in coins die MOON
Of ben ik gek
als zaad- en eicelquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:53 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Vraag Magnet eens hoe hij begonnen is.....
Minenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:53 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Vraag Magnet eens hoe hij begonnen is.....
De coin zelf is redelijk dom (iets wat prima zonder blockchain kan). Maar niet vechten tegen pumps.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:51 schreef no1uknow het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd waarom velen hier hebben geïnvesteerd in TRUST (TRST). Hij verschijnt pas bij deeltje 494, er wordt veel gezegd over 'buy buy buy' maar ben nog geen argumentatie tegengekomen in deze reeks.
Kan iemand dit toelichten? Waarom is/was Trust een goed idee (vnl voor de stijging)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |