Een man kan geen kind maken wel verwekken, de afwerking doet de vrouw!quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Meneer dacht op z'n 45ste nog effe een kind te maken?
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's toch usance tegenwoordig met name bij de tweede leg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2017 21:14:02 ]
Je hebt de keuze tussen Heineken, Bavaria, Amstel, Jupiler en Grolsch. Ik zou voor die laatste gaan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:13 schreef Kaas- het volgende:
Oh wacht hij opende net dit topic.
Remlof, ik ben onderweg naar station en moet paar uurtjes in de trein. Welk merk bier moet ik blikken van kopen?
quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:13 schreef LelijKnap het volgende:
Tip 1;De val van de muur niet meegemaakt en toch uitspraken doen over reizen in de jaren '90, dat is al totaal kansloos natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:13 schreef LelijKnap het volgende:
Tip 1;Hier, ik heb gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
En dat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
De val van de muur niet meegemaakt en toch uitspraken doen over reizen in de jaren '90, dat is al totaal kansloos natuurlijk.
Ja nou goed, tot aan 2000-nog wat dan, was het nog goed te doen. Ik kan dat echt wel vergelijken met de waanzin van de laatste jaren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
De val van de muur niet meegemaakt en toch uitspraken doen over reizen in de jaren '90, dat is al totaal kansloos natuurlijk.
Waar heb je het over? Amsterdam en Rome of zo?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja nou goed, tot aan 2000-nog wat dan, was het nog goed te doen. Ik kan dat echt wel vergelijken met de waanzin van de laatste jaren.
Grolsch. Het liefst Kornuit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:13 schreef Kaas- het volgende:
Remlof, ik ben onderweg naar station en moet paar uurtjes in de trein. Welk merk bier moet ik blikken van kopen?
Dat heet vrijheid!quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:16 schreef Tchock het volgende:
http://imgur.com/gallery/w56vU
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Walmart-publiek in de VS.
Ja ik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef skysherrif het volgende:
Is er hier iemand die John Oliver oprecht grappig vindt
quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:13 schreef Kaas- het volgende:
Stel je voor dat mensen zo door de Jumbo of de Plus zouden lopen. Volgens mij zouden er meteen hulpinstanties worden gebeld.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:16 schreef Tchock het volgende:
http://imgur.com/gallery/w56vU
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Walmart-publiek in de VS.
Bedankt Tchock. Maar alleen remlof weet wat de blikbiertreinetiquette is, dus ik wacht zijn advies ook even af.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt de keuze tussen Heineken, Bavaria, Amstel, Jupiler en Grolsch. Ik zou voor die laatste gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |