De -we stammen allemaal af van Afrikanen-theorie kan iig wel de prullenbak in.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is een links complot om blanke mensen te onderdrukken, uiteraard.
Nee hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De -we stammen allemaal af van Afrikanen-theorie kan iig wel de prullenbak in.
Ja, ik heb een spuit gehad van het ziekenhuis en een allergische reactie op gehad.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goh, zal je wel een enorm slaaptekort hebben nu.
Nee hoor. Sterker nog, we stammen allemaal af van één of een paar vrouwen die in wat nu centraal Afrika is leefden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Destijds heette het geen Afrika inderdaad, wijsneus.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Heb ik daar neergelegd vorig jaar. Je trapt weer overal in.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:20 schreef LelijKnap het volgende:
400,000-year-old fossil human cranium is oldest ever found in Portugal
Date:
March 13, 2017
Source:
Binghamton University, State University of New York
Summary:
Researchers have found the oldest fossil human cranium in Portugal, marking an important contribution to knowledge of human evolution during the middle Pleistocene in Europe and to the origin of the Neanderthals.
De oudste van Portugal, ja, maar ééuwen jonger dan de oudste Afrikaanse fossielen. Bovendien gaat dit niet over de moderne mens (Homo Sapiens) maar over de neanderthaler (Homo Neanderthalensis).quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:20 schreef LelijKnap het volgende:
400,000-year-old fossil human cranium is oldest ever found in Portugal
Date:
March 13, 2017
Source:
Binghamton University, State University of New York
Summary:
Researchers have found the oldest fossil human cranium in Portugal, marking an important contribution to knowledge of human evolution during the middle Pleistocene in Europe and to the origin of the Neanderthals.
Hoe rijm je dat dan met dat Volkskrant-artikel?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hoor. Sterker nog, we stammen allemaal af van één of een paar vrouwen die in wat nu centraal Afrika is leefden.
Mitochondrial Eve wordt zij genoemd.
Mithochondrial Eve is getraceerd op basis van DNA-onderzoek dus daar heeft het niet veel invloed op. Ik zou concluderen dat zij dus ook elders in Afrika kan hebben geleefd, maar ik ben een leek natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoe rijm je dat dan met dat Volkskrant-artikel?
Ik snap niets van die data. Die in Portugal was 400k jaar geleden gevonden en die in Noord-Afrika 350k?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
De oudste van Portugal, ja, maar ééuwen jonger dan de oudste Afrikaanse fossielen. Bovendien gaat dit niet over de moderne mens (Homo Sapiens) maar over de neanderthaler (Homo Neanderthalensis).
Godverdomme.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Heb ik daar neergelegd vorig jaar. Je trapt weer overal in.
Ah, zo, dan zouden ze haar data gewoon kunnen corrigeren?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mithochondrial Eve is getraceerd op basis van DNA-onderzoek dus daar heeft het niet veel invloed op. Ik zou concluderen dat zij dus ook elders in Afrika kan hebben geleefd, maar ik ben een leek natuurlijk.
Neanderthaler zijn geen homo Sapiens, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:
Die resten in Portugal zijn de oudste mensenresten gevonden in West-Europa, maar dan bedoelen ze met "mens" in het algemeen mensensoorten. Dat artikel van de Volkskrant gaat over de oudste resten van de moderne mens (Homo Sapiens), dezelfde soort als waar ik en (vermoedelijk) jij tot behoren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik snap niets van die data. Die in Portugal was 400k jaar geleden gevonden en die in Noord-Afrika 350k?
Ja, maar recent bleek ook weer dat er meer Neanderthaler in de Europeaan zit (ook meer dan in de Aziaat) dan gedacht.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
De oudste van Portugal, ja, maar ééuwen jonger dan de oudste Afrikaanse fossielen. Bovendien gaat dit niet over de moderne mens (Homo Sapiens) maar over de neanderthaler (Homo Neanderthalensis).
edit: Het gaat zelfs over voorlopers van Neanderthalers want die soort ontstond pas 200kya.
Dat heeft verder niets met dit onderwerp te maken. Dat homo sapiens en homo neanderthalensis contact hebben gehad was al langer bekend, al is nog niet duidelijk hoe veel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, maar recent bleek ook weer dat er meer Neanderthaler in de Europeaan zit (ook meer dan in de Aziaat) dan gedacht.
Ben nu inderdaad het artikel aan het lezen. Allerlei soorten idd. Misschien ging dat waar ik in eerste instantie aandacht ook over een aanverwante aap, volgens mij in Z-Amerika.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die resten in Portugal zijn de oudste mensenresten gevonden in West-Europa, maar dan bedoelen ze met "mens" in het algemeen mensensoorten. Dat artikel van de Volkskrant gaat over de oudste resten van de moderne mens (Homo Sapiens), dezelfde soort als waar ik en (vermoedelijk) jij tot behoren.
Voordat de Homo Sapiens ontstond waren er al honderdduizenden jaren soorten op aarde die in verschillende mate op de moderne mens leken.
Lening hè. Krijgt men gewoon weer netjes terug als ik voor 750K per jaar ergens in een raad van bestuur zit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik betaal jouw DUO-lening ook, rattenvanger.
Er zouden best voorlopers van Mitochondrial Eve elders in Afrika kunnen hebben geleefd. Mitochondrial Eve is tussen 152 en 234 duizend jaar oud, terwijl in dat VK-artikel gesproken wordt van mensen die nog veel ouder zijn. Er moet dus nog uitgevonden worden wat daar tussen allemaal is gebeurd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoe rijm je dat dan met dat Volkskrant-artikel?
Dat is al een oudere theorie. Ik heb ook ergens gelezen dat de moderne mens niet uit Afrika komt, maar ik kan het zo gauw nergens vinden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hoor. Sterker nog, we stammen allemaal af van één of een paar vrouwen die in wat nu centraal Afrika is leefden.
Mitochondrial Eve wordt zij genoemd.
Het woordje 'als' vormt hier de noodzakelijke logische connectief.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lening hè. Krijgt men gewoon weer netjes terug als ik voor 750K per jaar ergens in een raad van bestuur zit.
Sowieso geneukt, toch?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heeft verder niets met dit onderwerp te maken. Dat homo sapiens en homo neanderthalensis contact hebben gehad was al langer bekend, al is nog niet duidelijk hoe veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |