Ook al een keer aan je vriendin gezeten? Da's ook komisch.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die les had ik al geleerd met Spaanse pepertjes. Gelukkig.
De angst die Fokkers voor Afrika hebben is legendarisch.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En mods die afrikanen inferieur vinden.
Let je even op? Ik zoek een specifiek soort baan. Tussen Polen en andere allochtonen heb ik vaak zat gezeten (te vaak mi).quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs allochtonen die geen woord Nederlands of Engels spreken vinden in west-europa een baan.
Dus als je geen baan kan vinden, dan ben je echt enorm incapabel.
Als je bijstand trekt zou je niets te kiezen moeten hebben.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Let je even op? Ik zoek een specifiek soort baan. Tussen Polen en andere allochtonen heb ik vaak zat gezeten (te vaak mi).
Beggars can't be choosers.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Let je even op? Ik zoek een specifiek soort baan. Tussen Polen en andere allochtonen heb ik vaak zat gezeten (te vaak mi).
Wij betalen jouw salarisquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik betaal jouw DUO-lening ook, rattenvanger.
Sinds de shit van 2008 heb ik nooit liggen slapen. 2012 was bijzonder technisch at point. Dat Zuid Europa toast was. Alle cosmetische trucks en zo... didn't work,quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:03 schreef Drugshond het volgende:
Technisch was de oudste bank ter wereld ter ziele. (320 miljard moeilijk inbare lenningen == 18 NPL ++ ).
Spanje is ook een wierd hoofdstuk.... maar dat gaat slechts om 36 miljard.
----------------------------
Kom maar op Duke, Cijfers en zo. Make my day,
Goh, zal je wel een enorm slaaptekort hebben nu.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sinds de shit van 2008 heb ik nooit liggen slapen. 2012 was bijzonder technisch at point. Dat Zuid Europa toast was. Alle cosmetische trucks en zo... didn't work,
Ja, over dat ethische aspect hebben we het al gehad toch? Volgens mij had ik toen gelijk gekregen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je krijgt gratis geld, maat. Dat aspect lijk je een beetje te vergeten soms.
"I haven't slept for ten days... Because that would be too long" - Mitch Hedbergquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goh, zal je wel een enorm slaaptekort hebben nu.
Slimme mensen zijn vaak werkeloos ja. Dat zag je vooral goed in de pauperbuurt waar ik als student woonde.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Gelukkige mensen zijn over het algemeen dommer, meer afgeleid en/of naïever.
Klopt, je hebt het aangekondigd en daar heb ik wel begrip voor. Het probleem is alleen dat mensen de nuancerende, relativerende remlof er niet in kunnen zien. Ik weet dat je dezelfde toon wil aanslaan als je tegenstanders, maar dat neemt een deel van je ware aard weg: vriendelijk, humoristisch, slim.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb mijn postgedrag aangepast aan de huidige vibe, dat heb ik ook aangekondigd. Als je denkt dat je als een domme haatdragende racist moet posten kan je de volle laag krijgen van mij.
Dat bevalt prima, denk ook niet dat dat erger zal worden mocht ik ooit 50 worden.
Is dat een DM met een happy end.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie die verharding al jaren gebeuren en heb heel lang op m'n handen gezeten en ik heb gemerkt dat dat geen reet helpt. Dan maar er vol tegenin zodat mensen zien dat er ook een tegenstroom is.
Ik krijg letterlijk af en toe dm's van mensen die me bedanken daarvoor.
Komisch is het juiste woord.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook al een keer aan je vriendin gezeten? Da's ook komisch.
Waarom zou je bang zijn voor Afrika? Prachtig continent.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De angst die Fokkers voor Afrika hebben is legendarisch.
Krijg je wel blauwe ballen vanquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Komisch is het juiste woord.
Dat is een links complot om blanke mensen te onderdrukken, uiteraard.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:16 schreef Tchock het volgende:
Over Afrikanen gesproken: de oudste mensenresten ooit zijn gevonden in een grot bij Marokko. Wat heel raar is, want de huidige theorieën gingen er vanuit dat onze soort in een gebied in Ethiopië ontstond en daarna over Afrika en de wereld verspreidde. Dat lijkt dus niet te kloppen, mogelijk waren er verspreid door Afrika vele oer-mensenstammen.
http://www.volkskrant.nl/(...)t-ethiopie~a4499500/
Nee. Dat de oudste homo sapiens-resten uit Afrika komen staat wel vrij onomstotelijk vast. Denk dat je in de wat bent met iets anders?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:17 schreef LelijKnap het volgende:
Huh, die 'huidige theorieën' waren een paar jaar geleden toch al weerlegd omdat men zelfs op een ander continent oudere resten had gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |