Ik zou binnen een dag ontslagen worden vanwege 1) mijn grammaticakunde, 2) mijn overtuigingen die ik niet voor mij zou kunnen houden en 3) minstens 10 leerlingen een pets verkocht zal hebben (+ 4) te veel zou staren naar de wulpse 17/18-jarige).quote:
Op zich niet, dat zijn de mensen die jaloers zijn omdat ze constant verteld wordt dat "moslims" wel alles gratis krijgen en hun blanke zelf niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
er zitten trouwens wel meer hele vreemde racistische snuiters in NWS en POL, en dan lees je later dat ze op de staat leven.
Dat is heel raar.
Dat vind ik nou lief. Ik zal een biertje voor je betalen.quote:
Lees je nog eens goed in flapdrol.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn de Deutsche Bank en Italië onderhand al gevallen?
Ja, dat zie ik ook. En als je nog harder terug gaat schreeuwen wordt het alleen maar erger. Nu al zijn er nog maar een paar subfora niet volledig verziekt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik nuance. Maar jij ziet toch ook dat de nuance steeds minder wordt en dat mensen steeds meer denken dat ze alles maar mogen roepen?
En dat op een forum als FOK! ook bij de moderatie de grenzen steeds meer vervagen waardoor er steeds meer lijkt te mogen?
Ben ook rechts.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op zich niet, dat zijn de mensen die jaloers zijn omdat ze constant verteld wordt dat "moslims" wel alles gratis krijgen en hun blanke zelf niet.
Rancune en jaloezie hangt de hele rechtse toko mee aan elkaar.
Dat weet ik allemaal. Maar jij gaf aan dat ze zouden imploderen. Met een reddingsplan van 20 miljard kom je niet in de buurt. Al je voorspellingen blijken eigenlijk te falenquote:Op woensdag 7 juni 2017 18:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lees je nog eens goed in flapdrol.
Italië gaat tegen de EU/ECB principes in van een bail-in, Sterker nog ze worden gered door de overheid voor pak en beet 20 miljard.
-------------------------
Dit had je moeten weten dat ik dit nieuws met mijn linker teen volg.
Parttime baantjes zijn lastiger te vinden dan je denkt. En ik prefereer ook een zo solistisch mogelijk baantje.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom dan die bijstand waar je zo over klaagt? Zet het op en ga ergens 25 uur pw aan het werk. Bordenwassen, postsorteren, callcenter etc. Is genoeg te vinden en dan heb je ook geen 3 uur reistijd.
Zelfs allochtonen die geen woord Nederlands of Engels spreken vinden in west-europa een baan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Parttime baantjes zijn lastiger te vinden dan je denkt. En ik prefereer ook zo een solistisch mogelijk baantje.
Ik heb er een stuk of vijf gehad de afgelopen 5-8 jaar die allemaal aan je criteria zouden voldoen. Is écht niet moeilijk om te vinden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Parttime baantjes zijn lastiger te vinden dan je denkt. En ik prefereer ook zo een solistisch mogelijk baantje.
Ja, heb ook echt geen zin om dergelijke mongolen aan te moeten sturen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En mods die afrikanen inferieur vinden.
Blijf maar lekker in die bijstand zitten. Voor iedereen beter.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zou binnen een dag ontslagen worden vanwege 1) mijn grammaticakunde, 2) mijn overtuigingen die ik niet voor mij zou kunnen houden en 3) minstens 10 leerlingen een pets verkocht zal hebben (+ 4) te veel zou staren naar de wulpse 17/18-jarige).
Dat was wel vreemd toen ik dat las ja.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, heb ook echt geen zin om dergelijke mongolen aan te moeten sturen.
Daarom kan Nederland heel goed een paar crisissen gebruiken. Mensen die werken en (min of meer) blij zijn zien niet wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op zich niet, dat zijn de mensen die jaloers zijn omdat ze constant verteld wordt dat "moslims" wel alles gratis krijgen en hun blanke zelf niet.
Rancune en jaloezie hangt de hele rechtse toko mee aan elkaar.
Ik zie die verharding al jaren gebeuren en heb heel lang op m'n handen gezeten en ik heb gemerkt dat dat geen reet helpt. Dan maar er vol tegenin zodat mensen zien dat er ook een tegenstroom is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook. En als je nog harder terug gaat schreeuwen wordt het alleen maar erger. Nu al zijn er nog maar een paar subfora niet volledig verziekt.
Gelukkig zijn jouw ogen geopendquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Daarom kan Nederland heel goed een paar crisissen gebruiken. Mensen die werken en (min of meer) blij zijn zien niet wat er aan de hand is.
Ik weet niet of het makkelijker is. Je moet jezelf continue verantwoorden aan die figuren bij de gemeente. Als ik nu met vorige jaar vergelijk, toen ik fulltime werkte, kan ik eigenlijk niet met zekerheid stellen dat dit prettiger is. Maar PostNL is misschien wel wat dan ja, ik ga zo even kijken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of vijf gehad de afgelopen 5-8 jaar die allemaal aan je criteria zouden voldoen. Is écht niet moeilijk om te vinden.
Ik heb bijvoorbeeld via randstad bij PostNL gewerkt. Kun je 's avonds/'s nachts werken, hoge toeslagen, muziekje in en een beetje zo'n sorteermachine in de gaten houden. Echt iets voor jou.
Maar op de bijstand leunen en dan klagen over dat je verplicht wordt te werken is wel makkelijker, dat geef ik toe.
Nu nog in je ogen wrijven.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:04 schreef Pokkelmans het volgende:
Na het snijden van een paar madame jeanettes aan m'n neus gezeten.
Je betaalt z'n toeslagen ook al.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat vind ik nou lief. Ik zal een biertje voor je betalen.
Dat vind ik op z'n minst wel een wat bijzondere keuze inderdaadquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was wel vreemd toen ik dat las ja.
En zo iemand mag nog mod blijven ook
Kan toch niet
Je krijgt gratis geld, maat. Dat aspect lijk je een beetje te vergeten soms.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik weet niet of het makkelijker is. Je moet jezelf continue verantwoorden aan die figuren bij de gemeente. Als ik nu met vorige jaar vergelijk, toen ik fulltime werkte, kan ik eigenlijk niet met zekerheid stellen dat dit prettiger is. Maar PostNL is misschien wel wat dan ja, ik ga zo even kijken.
Tuurlijk, het is geen gebrek aan beschikbaar werk maar gebrek aan motivatie, dat is wel duidelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of vijf gehad de afgelopen 5-8 jaar die allemaal aan je criteria zouden voldoen. Is écht niet moeilijk om te vinden.
Ik heb bijvoorbeeld via randstad bij PostNL gewerkt. Kun je 's avonds/'s nachts werken, hoge toeslagen, muziekje in en een beetje zo'n sorteermachine in de gaten houden. Echt iets voor jou.
Maar op de bijstand leunen en dan klagen over dat je verplicht wordt te werken is wel makkelijker, dat geef ik toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |