Een wat, een kip?quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:11 schreef Friek_ het volgende:
Vandaag zat er tijdens mijn lesje met havo-4 een bij vlakbij het raam, waardoor ik het maar als volgt aanpakte:
"Goed, dames en heren, er zit een ongenode gast hier vlakbij het raam. Zodoende pak ik het extra dikke vwo-boek voor maatschappijleer en begin aan mijn alternatieve les genaamd 'dierethiek voor beginners'."
Vervolgens dat beest uiteraard doodgemept en de klas lachen. Jaja.
Een bezige bij.quote:
Wel verdomd. Ontspringt die smiecht nog steeds de dans.quote:
Frappant genoeg wees één van de leerlingen me daar op. Ik zei toen dat mijn les het landsbelang overstijgt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:14 schreef Tijger_m het volgende:
Friek heeft nooit gehoord van bijensterfte en de gevolgen daarvan
Oh, verrek. Er stond nog een woordje bij.quote:
Puur om enkele figuren hier te irriteren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wel verdomd. Ontspringt die smiecht nog steeds de dans.
Klopt ik vind het irritant. Hoop dat hij snel geneutraliseerd wordt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Puur om enkele figuren hier te irriteren.
Abortus is gewoon legaal hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:22 schreef Janneke141 het volgende:
Wow. Persoonlijk vind ik 'preventief opsluiten' al vrij ver gaan en een slecht idee in een rechtsstaat, maar in NWS pleit er inmiddels iemand voor preventief executeren.
Niet na de geboorte.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Abortus is gewoon legaal hoor.
Wat Hitler deed met de joden zeg maar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:22 schreef Janneke141 het volgende:
Wow. Persoonlijk vind ik 'preventief opsluiten' al vrij ver gaan en een slecht idee in een rechtsstaat, maar in NWS pleit er inmiddels iemand voor preventief executeren.
Meer zoals Nederland deed in Indonesië.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat Hitler deed met de joden zeg maar.
Het nadeel van dit soort vergelijkingen is dat je in de discussie al snel niet meer serieus genomen wordt, maar inhoudelijk is het op zich wel terecht.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat Hitler deed met de joden zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |