Ik luister en kijk momenteel naar 4 dingen tegelijkertijd, dus ik heb geen idee.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:12 schreef truedestiny het volgende:
Hebben meer mensen dat op ES er af en toe wat Engels commentaar doorheen glipt?
Ja, af en toe vlak voor of na de reclame.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:12 schreef truedestiny het volgende:
Ja. Ja. Ja. Ja.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:12 schreef truedestiny het volgende:
Cilic speelde een heeeel degelijk toernooi, maar wordt toch ff finaal geveegd door Stan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:32 schreef Norrage het volgende:
Wawa gaat echt de vloer aanvegen met Murray (of Kei).
Ook geen misselijke tegenstanders van Wawa trouwens die hij allemaal in 3 sets eraf heeft geslagen. We onderschatten hem inderdaad
Wawa wordt eigenlijk altijd onderschat. Maar dat komt volgens mij gewoon omdat die gozer zich mentaal niet echt kan opladen voor de kleinere toernooien. Op de GS's doet ie het - muv Wimbledon, misschien - al 4 jaar uitstekend.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:32 schreef Norrage het volgende:
Wawa gaat echt de vloer aanvegen met Murray (of Kei).
Ook geen misselijke tegenstanders van Wawa trouwens die hij allemaal in 3 sets eraf heeft geslagen. We onderschatten hem inderdaad
Murray kan heel behoorlijk op gravel uit de voeten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is ook niet de ondergrond van beide mannen, dus niet geheel verrassend dat het geen hele goede wedstrijd is. Denk dat ze beiden mazzel hebben gehad dat ze de degelijke gravelrukkers ontlopen hebben?
Blijft bizar dat hij t/m 2013 maar vier toernooitjes won (pro vanaf 2002, eerste toernooiwinst 2006 tegen een opgevende djoko). Vanaf 2014 maar liefst 12 waarvan drie GSquote:Op woensdag 7 juni 2017 18:37 schreef EP3 het volgende:
[..]
Wawa wordt eigenlijk altijd onderschat. Maar dat komt volgens mij gewoon omdat die gozer zich mentaal niet echt kan opladen voor de kleinere toernooien. Op de GS's doet ie het - muv Wimbledon, misschien - al 4 jaar uitstekend.
Huidige runner up en nummer 1 van de wereld. Dan is de ondergrond een matig excuusquote:Op woensdag 7 juni 2017 18:51 schreef EP3 het volgende:
Murray geen gravelspeler? Volgens mij doet ie het nooit slecht op RG.
Ja, de term 'laatbloeier' is nog nooit zo van toepassing geweest, denk ik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijft bizar dat hij t/m 2013 maar vier toernooitjes won (pro vanaf 2002, eerste toernooiwinst 2006 tegen een opgevende djoko). Vanaf 2014 maar liefst 12 waarvan drie GS
Dat bedoel ik. - Hij heeft het vandaag gewoon niet. Kan gebeuren, natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:56 schreef XL het volgende:
[..]
Huidige runner up en nummer 1 van de wereld. Dan is de ondergrond een matig excuus
Tegen wawrinka speelt hij meestal sterk, die ligt hem wel. Schakelde hem vorig jaar toch ook uit vanuit het niks?quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:59 schreef EP3 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. - Hij heeft het vandaag gewoon niet. Kan gebeuren, natuurlijk.
Maar tegen Wawa zal ie toch beter moeten spelen, wil ie uberhaupt een kans maken.
Dat is waar, maar een Murray heeft nog altijd de pure kwaliteit in huis om die halve finale van Wawrinka te kunnen winnen. Hoe lelijk en slecht deze wedstrijd ook is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:59 schreef EP3 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. - Hij heeft het vandaag gewoon niet. Kan gebeuren, natuurlijk.
Maar tegen Wawa zal ie toch beter moeten spelen, wil ie uberhaupt een kans maken.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:51 schreef EP3 het volgende:
Murray geen gravelspeler? Volgens mij doet ie het nooit slecht op RG.
W/Lquote:Op woensdag 7 juni 2017 18:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Murray kan heel behoorlijk op gravel uit de voeten.
Het is niet zijn favoriete ondergrond, nee. Maar het is ook niet zo dat ie op gravel niet uit de voeten kan. Ik heb toch uitstekende wedstrijden gezien van m, op gravel. - Hoe dan ook; hij staat maar weer eens in de halve finale.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
W/L
Hard court: 427 - 112
Gras: 102-17
Gravel: 102-45
Dan ben je geen gravelspeler, ondanks dat het de laatste tijd wel ietsje beter is geworden. Je moet meenemen dat Murray een absolute topper is en altijd wel z'n potjes wint natuurlijk
Gravel was altijd zijn minst favoriete ondergrond. Maar door de jaren heen is dat fors verbetert. Nee het is geen gravelrukker, maar meerdere masters winnen op gravel (finales tegen Djokovic en Nadal) en finale Roland Garros maakt je toch echt wel een goede graveltennisser.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
W/L
Hard court: 427 - 112
Gras: 102-17
Gravel: 102-45
Dan ben je geen gravelspeler, ondanks dat het de laatste tijd wel ietsje beter is geworden. Je moet meenemen dat Murray een absolute topper is en altijd wel z'n potjes wint natuurlijk
Ja, klopt, heel raar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:12 schreef truedestiny het volgende:
quote:
Hoewel ik het Thiem en Halep ook wel gun.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
Deze RG is voor mij geslaagd als Ostapenko en Nadal winnen.
Ja, ik ook. Alleen gun ik het Nadal vooral om hier zijn tiende titel te pakken. En ik vind het mooi als de oude garde the volgende generatie nog even de baas blijft, bij voorkeur totdat de volgende generatie stopt met tennissen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoewel ik het Thiem en Halep ook wel gun.
Maar vooral die eerste zal normaal gesproken nog zat kansen krijgen op een eindzege.
10 titels op RG zal ook niemand meer gaan evenaren denk ik. De dominantie van Nadal op gravel is indrukwekkend. Veel mensen vinden z'n manier van tennissen vervelend en ze roemen iemand als Federer vanwege de techniek van de Zwitser. Maar een techniek zoals Nadal die heeft is ECHT uniek.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Alleen gun ik het Nadal vooral om hier zijn tiende titel te pakken. En ik vind het mooi als de oude garde the volgende generatie nog even de baas blijft, bij voorkeur totdat de volgende generatie stopt met tennissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |