Net als Australië.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon bij de EU. Israel doet ook gewoon mee met het songfestival.
Wat zou een land als Saudi-Arabië dan inzenden denk je? "Shalalie Allahla?"quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon bij de EU. Israel doet ook gewoon mee met het songfestival.
Zag Angelo nog in bij de Appie. Hij was nog steeds niet te spreken over je attitude.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vandaag nog ijsjes gehaald bij Angelo Betti. Waren best lekker.
Hij liet door z'n gestuntel een ijsje op de grond vallen. Was wel zonde. Heb denk ik toch een te heftige indruk op hem gemaakt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Zag Angelo nog in bij de Appie. Hij was nog steeds niet te spreken over je attitude.
Origineel, strafpunten omdat het zo godverdomme flauw is. Toch een 6/10.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat zou een land als Saudi-Arabië dan inzenden denk je? "Shalalie Allahla?"
Je ziet hem toch bijdehand wezen in FB?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:45 schreef Kaas- het volgende:
Heeft Kerchup een POL-ban en denkt 'ie dat dat aan mij ligt of zo? Ik snap z'n plotselinge schelddm eigenlijk niet eens, maar zou wel chill zijn als dat echt zo is en hij dat echt denkt whehe.
Duidelijke post, weer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:45 schreef Kaas- het volgende:
Heeft Kerchup een POL-ban en denkt 'ie dat dat aan mij ligt of zo? Ik snap z'n plotselinge schelddm eigenlijk niet eens, maar zou wel chill zijn als dat echt zo is en hij dat echt denkt whehe.
Oeiii, mis ik weer een prachtdiscussie? Even kijken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je ziet hem toch bijdehand wezen in FB?
Danku danku.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Origineel, strafpunten omdat het zo godverdomme flauw is. Toch een 6/10.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oeiii, mis ik weer een prachtdiscussie? Even kijken.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:28 schreef Tem het volgende:
Gifje voor Euribob in POL FeedbackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, shit gaat los hoor.quote:WACHT HEEL EVEN.
Stuur deze maar bij de eerste groep!quote:
Kijken mag, aankomen nietquote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom is hij boos op jou dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet je die dm's van Ketchup eens zien haha. Die zijn lekker duidelijk.
Ik wilde net "I see what you did there" posten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:51 schreef Tem het volgende:
DM's openbaren is wel een ban, dames en heren.
Enkel een ban of ben je dan ook boos? Het eerste vind ik niet erg, het tweede wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:51 schreef Tem het volgende:
Hehe waarom eerst waarschuwen?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:51 schreef Tem het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |