abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:20:33 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171508195
quote:
Laatste update: 5-6-2017 11:49
Twee tieners aangehouden in onderzoeken dood Savannah en Romy

Burgemeester Bunschoten: twee minderjarigen aangehouden in zaken Savannah en Romy

In de twee onderzoeken naar de dood van de twee 14-jarige meisjes uit Hoevelaken en Bunschoten heeft de politie vannacht twee aanhoudingen verricht. Het zijn jongens van 14 en 16 jaar oud. Beide meisjes zijn door een misdrijf om het leven gekomen.

De politie zegt dat het ernaar uitziet dat het gaat om twee op zichzelf staande zaken: "Op basis van de bevindingen uit de onderzoeken tot nu toe, lijkt het er niet op dat er een verband is tussen beide feiten." De politie heeft twee rechercheteams geformeerd, die "waar nodig" informatie zullen delen.
Industrieterrein

De 14-jarige Savannah uit Bunschoten werd zondag gevonden in het water bij een industrieterrein in Bunschoten. Zij werd sinds donderdag vermist. In haar zaak is een jongen van 16 uit de gemeente Den Bosch opgepakt.

Het lichaam van de 14-jarige Romy uit Hoevelaken werd vrijdagmiddag gevonden in het water in Achterveld. In die zaak is een jongen van 14 uit Lunteren opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij haar dood.

Burgemeester Melis van de Groep van Bunschoten zegt in een reactie dat er lange tijd nog hoop was dat Savannah nog zou leven. Er waren volgens hem aanwijzingen dat het meisje zich schuilhield op een adres met de nu opgepakte verdachte, aldus de burgemeester. De politie baseerde zich hierbij op spullen die in het ouderlijk huis van Savannah lagen.

Van de Groep deed eerder een oproep aan ouders met kinderen om extra alert te zijn. Die oproep blijft voorlopig van kracht, zei hij.

De directeur van de school waar Savannah naartoe ging, zegt in een korte verklaring dat bij iedereen het verdriet intens is. "We kunnen dit niet bevatten." De school is vandaag opengesteld en er is een stilteruimte ingericht om het meisje te herdenken.

Ook zijn hulpverleners ingezet voor nazorg. "Savannah was een rustige, lieve en vrolijke leerling die mooie cijfers haalde en goede inzet toonde. Ze genoot van het contact met vriendinnen en hield van gezelligheid, we zullen haar erg missen."
http://nos.nl/artikel/217(...)avannah-en-romy.html

Vragen en antwoorden van de Politie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Tijdlijn vanaf donderdag 1 juni
quote:
Donderdag 1 juni
Rond 15.00 uur wordt Savannah voor het laatst gezien.

's Avonds wordt ze als vermist opgegeven. Dan plaatst haar moeder ook een opsporingsbericht op Facebook dat massaal wordt gedeeld.

Vrijdag 2 juni:
In de middag wordt Savannah's fiets gevonden in Hoogland bij een bushalte.

Een meisje uit Hoevelaken, Romy, komt die dag niet terug uit school. Rond 17:00 uur vindt een voorbijganger haar lichaam in een sloot in Achterveld. Dat ligt op een kleine 20 kilometer van Bunschoten. Zij is door een misdrijf om het leven gekomen.

Zaterdag 3 juni:
Van Savannah ontbreekt nog ieder spoor. De politie voert geen grote zoekacties uit.

Zondag 4 juni:
's Middags vindt een voorbijganger het lichaam van Savannah in een water bij industrieterrein De Kronkels in Bunschoten.

Laat in de avond roept de burgemeester van Bunschoten inwoners van zijn gemeente op om extra alert te zijn op hun kinderen.

Maandag 5 juni:
Bunschoten en Hoevelaken zijn in rouw. Vlaggen hangen halfstok en er worden kaarsjes gebrand. In de kerk en op school zijn er bijeenkomsten.

Even voor het middaguur maakte de politie bekend dat er in beide zaken aanhoudingen zijn verricht: een 16-jarige jongen uit Den Bosch is opgepakt in de zaak van Savannah, een 14-jarige uit Ede wordt in verband gebracht met de dood van Romy

Topic over Romy: NWS / Politie vindt lichaam van omgebrachte Romy (14) in Achterveld
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_171508200
Bossche verdachte (16) van moord op Savannah spijbelde al bijna een jaar

DEN BOSCH – De 16-jarige jongen uit Den Bosch die verdacht wordt van de moord op de 14-jarige Savannah Dekker uit Bunschoten, ging al sinds augustus niet meer naar school. De jongen volgde de vmbo-opleiding aan het Van Maerlant in Den Bosch.

Directeur Tiny de Groot van het Van Maerlant zegt dat de leerplichtambtenaar van de gemeente onderzoek deed naar de spijbelende jongen.

De 16-jarige jongen woont met zijn moeder in een huurwoning in Den Bosch. Hij was nog niet bekend bij de politie en ook voor de jeugdzorg in Brabant was hij een onbeschreven blad, zo zegt een woordvoerster.

Social media
Burgemeester Melis van de Groep van Bunschoten vertelde maandag dat Savannah Dekker waarschijnlijk via de sociale media in contact kwam met de Bossche jongen. De politie wil daar niets over zeggen. Op internet is wel te zien dat de aangehouden Bosschenaar zeer actief was op de sociale media.

bron: Brabants Dagblad
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:20:54 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171508205
Geen gezeik meer over politieseries aub!
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_171508222
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:18 schreef Infection het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar er zal niet elke dag een hond uitgelaten worden hoor. Het is niet de meest gebruikelijke plek, en hondentrainingen zijn er ook niet elke dag. Dus opzich zou het wel kunnen.
Het was lekker warm. Het was weekend.
Meer mensen buiten. Juist met een hond.

Maar we weten het niet.
Make my day!
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:21:53 #5
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_171508232
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:20 schreef Nikonlover het volgende:
Geen gezeik meer over politieseries aub!
Heeft peter r de vries al hulp aangeboden trouwens? :')
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:24:06 #6
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171508308
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:20 schreef Stupidisco het volgende:

DEN BOSCH – De 16-jarige jongen uit Den Bosch die verdacht wordt van de moord op de 14-jarige Savannah Dekker uit Bunschoten, ging al sinds augustus niet meer naar school. De jongen volgde de vmbo-opleiding aan het Van Maerlant in Den Bosch.

Directeur Tiny de Groot van het Van Maerlant zegt dat de leerplichtambtenaar van de gemeente onderzoek deed naar de spijbelende jongen.

De 16-jarige jongen woont met zijn moeder in een huurwoning in Den Bosch. Hij was nog niet bekend bij de politie en ook voor de jeugdzorg in Brabant was hij een onbeschreven blad, zo zegt een woordvoerster.

Social media
Burgemeester Melis van de Groep van Bunschoten vertelde maandag dat Savannah Dekker waarschijnlijk via de sociale media in contact kwam met de Bossche jongen. De politie wil daar niets over zeggen. Op internet is wel te zien dat de aangehouden Bosschenaar zeer actief was op de sociale media.

bron
Dat lijkt mij een probleem jongen die bij gescheiden moeder inwoont, zowel zijn ouders vermoedelijk lang zijn gescheiden. Mogelijk aan drugs of wiet geraakt.
Humor, serieus en vrolijk!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juni 2017 @ 20:24:38 #7
163650 Greys
pi_171508326
quote:

Social media

bron
Wat vreemd dat de directeur van die school met de media praat over die jongen terwijl er geen naam bekend is. Of ligt dat aan mij? Over totaal niet terzake doende dingen als spijbelen.

Zou zo'n directeur niet weten dat zolang dat nog niet openbaar is (of heb ik dat nou gemist?) je beter gewoon je mond kunt houden?

Straks blijkt ie onschuldig en weet ondertussen door dat geleuter iedereen alsnog om wie het ging.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171508361
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:24 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een probleem jongen die bij gescheiden moeder inwoont, zowel zijn ouders vermoedelijk lang zijn gescheiden. Mogelijk aan drugs of wiet geraakt.
Mogelijk speelde hij ook GTA. Ik denk dat dat de reden is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:26:20 #9
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171508389
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat vreemd dat de directeur van die school met de media praat over die jongen terwijl er geen naam bekend is. Of ligt dat aan mij? Over totaal niet terzake doende dingen als spijbelen.

Zou zo'n directeur niet weten dat zolang dat nog niet openbaar is (of heb ik dat nou gemist?) je beter gewoon je mond kunt houden?

Straks blijkt ie onschuldig en weet ondertussen door dat geleuter iedereen alsnog om wie het ging.
Misschien wil hij op deze manier een beetje voorzijn dat er een hoop negatieve publiciteit over zijn school heenkomt. Maar erg netjes lijkt me dit niet, inderdaad.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juni 2017 @ 20:28:38 #10
163650 Greys
pi_171508461
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:26 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Misschien wil hij op deze manier een beetje voorzijn dat er een hoop negatieve publiciteit over zijn school heenkomt. Maar erg netjes lijkt me dit niet, inderdaad.
Echt bizar. Hij is nog helemaal niet definitief schuldig verklaard maar zo'n directeur gooit z'n spijbelen vast even in de openbaarheid, wat er geen reet me te maken heeft. Fijne directeur.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171508474
quote:

Social media

Weten we wie het is?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juni 2017 @ 20:29:54 #12
163650 Greys
pi_171508499
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:29 schreef Physsic het volgende:

[..]

Weten we wie het is?
Nee maar als het aan de schooldirecteur ligt weet iedereen het binnenkort.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171508511
Ik vermoed dat dit meisje nooit met haar fiets vrijdag is weggereden van huis

die fiets is later daar geplaats...

had ze een vriendje in de buurt?

Spreekt haar moeder de waarheid?

ja ik draai door....

de afstand van huis tot sloot is beperkt

De politie willen getuigen hebben van haar fietstocht naar de bushalte?

ben benieuwd
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:30:34 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171508524
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:24 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Gast, kap hiermee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:30:54 #15
346939 Janneke141
pi_171508533
Op de website van de school staat overigens het volgende:

quote:
Reactie directie n.a.v. politieonderzoek dood 14-jarige meisjes
Bericht geplaatst op: 6-6-2017

Net als alle mensen in Nederland zijn ook wij verschrikkelijk geschrokken van de berichten over de dood van twee meisjes van 14 jaar, Savannah en Romy. De meest verschrikkelijke boodschap die ouders kunnen krijgen. Ons medeleven gaat dan ook naar hen uit.

Twee minderjarige jongens zouden mogelijk betrokken zijn bij deze gebeurtenissen. Wij hebben inmiddels signalen ontvangen dat het hierbij zou gaan om een oud-leerling van onze school. Overigens hebben wij hier geen bevestiging van gekregen. Begrijpelijk, want de school is geen partij in deze trieste zaak. In verband met het belang van dat onderzoek, maar ook in het belang van de privacy van alle betrokkenen in de zaak, kunnen wij verder geen inhoudelijke reactie geven.

pi_171508541
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:29 schreef Physsic het volgende:

[..]

Weten we wie het is?
In Bunschoten gaat al wel een naam rond, maar aangezien dit een roddeldorp is zal er wel niets van kloppen.
pi_171508548
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt bizar. Hij is nog helemaal niet definitief schuldig verklaard maar zo'n directeur gooit z'n spijbelen vast even in de openbaarheid, wat er geen reet me te maken heeft. Fijne directeur.
Die directeur zegt zo te lezen alleen iets over spijbelen.
Geen idee waar ze de rest van de info vandaan halen.
En ze hebben hem kennelijk ook op SM nagezocht. Ze weten dus wie het is.
Make my day!
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:31:34 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171508555
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:30 schreef Janneke141 het volgende:
Op de website van de school staat overigens het volgende:

[..]

Dit is dus een reactie van zijn oude school
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:33:21 #19
346939 Janneke141
pi_171508608
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit is dus een reactie van zijn oude school
Het Brabants-Dagblad-artikel citeert de rector van het van Maerlant. Van die site komt het stukje dat ik post.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:33:54 #20
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171508628
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Mogelijk speelde hij ook GTA. Ik denk dat dat de reden is.
Daar heb ik nog nooit van gehoord, GTA? Weet je wat het is?
pi_171508662
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:33 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Hoe voelt dat nou, zo leven onder een steen?
pi_171508696
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:31 schreef Infection het volgende:

[..]

In Bunschoten gaat al wel een naam rond, maar aangezien dit een roddeldorp is zal er wel niets van kloppen.
Welke naam dan
  roze dinsdag 6 juni 2017 @ 20:35:57 #23
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171508698
Ben benieuwd wat Opsporing Verzocht heeft te melden.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:36:09 #24
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_171508703
Opsporing verzocht begint
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juni 2017 @ 20:36:19 #25
163650 Greys
pi_171508708
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:31 schreef agter het volgende:

[..]

Die directeur zegt zo te lezen alleen iets over spijbelen.
Geen idee waar ze de rest van de info vandaan halen.
En ze hebben hem kennelijk ook op SM nagezocht. Ze weten dus wie het is.
Maar waarom voelt zo'n directeur zich geroepen om de media te melden dat deze jongen al een jaar spijbelt? Waarom zou je dat soort info überhaupt geven en al helemaal over iemand die tot nu toe slechts verdacht is?

Z'n oude school snapt zo te zien beter hoe het werkt met de privacy van (ex) leerlingen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171508709
Opsporing verzocht nu.
pi_171508713
de fiets wordt een thema

daar had ik gisteren al over dat ik het verdacht vond
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:36:33 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171508718
De zaak van Romy is dus al nagenoeg rond.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:36:36 #29
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_171508719
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:36 schreef Momo... het volgende:
Opsporing verzocht begint
die varkenskop :')
pi_171508724
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:35 schreef woxxel het volgende:

[..]

Welke naam dan
Ga ik hier niet vermelden in verband met heksenjachten. Het is dan ook een gerucht uit een roddeldorp.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juni 2017 @ 20:37:04 #31
163650 Greys
pi_171508732
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:35 schreef woxxel het volgende:

[..]

Welke naam dan
Niet doen. Hij is nog niet schuldig bevonden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:37:07 #32
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_171508734
Ben benieuwd.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  roze dinsdag 6 juni 2017 @ 20:37:26 #33
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171508740
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:36 schreef Infection het volgende:

[..]

Ga ik hier niet vermelden in verband met heksenjachten. Het is dan ook een gerucht uit een roddeldorp.
Goed zo.
pi_171508754
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:33 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Donderstraal nou eens op met die diarree die uit je toetsenbord komt. Of je bent een tamelijk goede troll of je bent te dom om te schijten
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:38:51 #35
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_171508788
Iemand trouwens een idee (weet niet of het al voorbij is gekomen) waarom de zaak van Savannah veel (meer) media aandacht krijgt? Over de zaak van Romy hoor je bijna niets (ook niets over stille tochten etc).
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:39:40 #36
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_171508811
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:38 schreef Razor21 het volgende:
Iemand trouwens een idee (weet niet of het al voorbij is gekomen) waarom de zaak van Savannah veel (meer) media aandacht krijgt? Over de zaak van Romy hoor je bijna niets (ook niets over stille tochten etc).
Waarschijnlijk wil de familie geen media aandacht
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:39:45 #37
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171508814
http://www.telegraaf.nl/b(...)lburg_terecht__.html
Gelukkig zijn er 3 meiden weer terecht bij hun ouders, 2 uit Tilburg en 1 uit Zwolle.

Bron: Telegraaf
  roze dinsdag 6 juni 2017 @ 20:39:52 #38
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171508821
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:38 schreef Razor21 het volgende:
Ja vroeg ik mij ook af. Maar er zijn rond de zaak van Savannah meer vragen.
  roze dinsdag 6 juni 2017 @ 20:40:18 #39
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171508834
Niks nieuws dus bij Opsporing Verzocht.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 juni 2017 @ 20:40:40 #40
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_171508849
Ze denken dus dat die fiets gebruikt kan zijn door de dader.
pi_171508851
Verdachte (16) in zaak Savannah spijbelde al bijna een jaar

De 16-jarige jongen uit Den Bosch die verdachte is in de zaak van de 14-jarige Savannah Dekker uit Bunschoten, ging al sinds augustus niet meer naar school. De jongen volgde de vmbo-opleiding aan het Van Maerlant in Den Bosch.

Social media

De jongen is na zijn aanhouding overgebracht naar de politie Midden-Nederland. Die doet met 25 rechercheurs onderzoek naar de dood van Savannah Dekker en Romy Nieuwburg uit Hoevelaken. De lichamen van beide meisjes werden op twintig kilometer afstand van elkaar gevonden, maar de politie gaat er vooralsnog vanuit dat de twee zaken niets met elkaar te maken hebben.

Een 14-jarige jongen uit Lunteren is aangehouden in verband met de dood van Romy Nieuwburg. Het Openbaar Ministerie beslist woensdag over de eventuele voorgeleiding van de jongens uit Den Bosch en Lunteren.

http://www.ad.nl/den-bosc(...)a-een-jaar~a81e6e7b/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:40:56 #42
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_171508854
Kort stukje, nu gaan we door naar licht-getintiers
  roze dinsdag 6 juni 2017 @ 20:40:58 #43
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171508856
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:40 schreef Kyran het volgende:
Ze denken dus dat die fiets gebruikt kan zijn door de dader.
Oh sorry. Dan heb ik niks gezegd.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:41:03 #44
461135 Illuminazi
Niet van de Reptilians!
pi_171508861
Dat was kort.
HEEFT SINDS 05-06-2017 VERKERING MET amaranta
pi_171508870
Die sloot is vreemd

moet je toch wel lef hebben om daar iemand te gaan dumpen.....vreemde plek ook
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:42:02 #46
461135 Illuminazi
Niet van de Reptilians!
pi_171508896
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Die sloot is vreemd

moet je toch wel lef hebben om daar iemand te gaan dumpen.....vreemde plek ook
En het prima vinden dat het lichaam snel gevonden zal worden
HEEFT SINDS 05-06-2017 VERKERING MET amaranta
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 juni 2017 @ 20:42:13 #47
416575 crew  Evenstar
pi_171508906
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:40 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oh sorry. Dan heb ik niks gezegd.
Nou ja, het is ook niet letterlijk gezegd, maar dat impliceerden ze wel een beetje.

Denk dat ze willen weten wanneer die fiets daar stond. Als het net na 15:00 is dan was het dus Savannah zelf. Als het pas later is dan is er een grote kans dat het de dader was.
pi_171508928
Hoe kon die fiets daar komen

Ik vind het vreemd dat ze zo dichtbij is gevonden......

Is de politie wel overtuigd dat het meisje wel de fiets heeft gebruikt???
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:43:12 #49
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171508948
En zijn pa woonde toevallig ook nog in de buurt van Amersfoort?
pi_171508970
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:43 schreef ootjekatootje het volgende:
En zijn pa woonde toevallig ook nog in de buurt van Amersfoort?
Of Bunschoten?
Of ergens langs de A1.
Make my day!
pi_171509001
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:40 schreef Amarantha het volgende:
Niks nieuws dus bij Opsporing Verzocht.
In zoverre dat de verdachte die ze nu vasthouden blijkbaar niet de tijdlijn wil/kan vertellen.
Ze weten niet hoe die fiets daar terecht is gekomen of wanneer, en ze weten ook niet hoe lang ze in het water heeft gelegen.
pi_171509005
Net geopereerd aan een hernia. Dan verwacht ik niet dat ze 5 km gelopen heeft.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:44:57 #53
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171509018
Heeft de dader ook broers en zussen die hij ook af en toe zag?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:45:52 #54
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171509058
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:44 schreef woxxel het volgende:
Net geopereerd aan een hernia. Dan verwacht ik niet dat ze 5 km gelopen heeft.
Klopt, maar als je geopereerd bent aan hernia mag je ook niet direct veel lopen, moet men veel stilzitten en rusten.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:46:00 #55
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171509066
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:43 schreef agter het volgende:

[..]

Of Bunschoten?
Of ergens langs de A1.
Pa op vakantie en hij in zijn huis?
Het zou zomaar kunnen.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:46:30 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171509093
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:44 schreef TheRacingElf het volgende:

[..]

In zoverre dat de verdachte die ze nu vasthouden blijkbaar niet de tijdlijn wil/kan vertellen.
Ze weten niet hoe die fiets daar terecht is gekomen of wanneer, en ze weten ook niet hoe lang ze in het water heeft gelegen.
Vooral dat ze over die zaak van Romy totaal geen vragen hebben. Dan kan de theorie dat er alsnog een verband is tussen de twee ook wel de prullenbak in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171509104
Even serieus

Zijn de ouders van het meisje onderzocht in deze zaak?
pi_171509132
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:44 schreef TheRacingElf het volgende:

[..]

Ze weten veel, meer dan jij denkt, alleen willen ze het verhaal bevestigd hebben vanaf meerdere punten...
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:48:46 #59
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171509166
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:47 schreef bananen-plukker het volgende:

[..]

Ze weten veel, meer dan jij denkt, alleen willen ze het verhaal bevestigd hebben vanaf meerdere punten...
Exact, zo veel mogelijk getuigenverklaringen/beelden zodat je een sterkere zaak krijgt. Dat ze nog totaal geen tijdlijn hebben is weer eens pure speculatie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:49:01 #60
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171509177
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Even serieus

:r
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:49:05 #61
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171509179
quote:

Social media

Hoe kan het dat een leerplichtig kind een jaar kan spijbelen zonder dat er instanties bij komen?

2 jaar geleden had mijn zoon medische problemen, na over de 9 ziektedagen heen gegaan te zijn moesten we bij de leerplicht ambtenaar komen en werd (met klem) gevraagd om bij de kinderarts van de GGD te komen. Daar kwamen verder geen problemen van, want de medische problemen waren aantoonbaar.
Maar vind het dus erg vreemd dat een jaar spijbelen zomaar kan zonder dat er instanties bij komen.
Bij de school van mijn zoon leidt spijbelen bv al vrij vlot naar bureau halt. Dacht dat daar regels voor waren die landelijk gelden, maar dat blijkt dus niet waar te zijn.
Nou ja, blij met de goede school die de vinger aan de pols houdt...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:50:08 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171509212
Bizar, die uit de school klappende directeur.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171509252
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

:r
de meeste moorden gebeuren in de relatiesfeer, familiesfeer en bekenden jah...

dat is gewoon een keiharde feit.

ik vind dat niemand uitgesloten mag worden..

er worden veel dingen over het hoofd gezien.

Dat fiesttochtje daar moeten toch getuigen van zijn?

Waarom melden er geen getuigen zich dat ze het meisje hebben zien fietsen? zijn die er? nee volgens mij niet

mij vraag is dan ook is ze wel per fiets vertrokken die dag?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:51:17 #64
346939 Janneke141
pi_171509255
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:50 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad. Voorlopig is het BD de enige bron, de rest (AD) neemt het over.

Ik kan me er zo weinig bij voorstellen dat een schooldirecteur dit doet.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:51:46 #65
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171509277
quote:
Even serieus

:')
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:51:52 #66
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171509282
quote:
Ach die dekt zijn school in voor vervelende vragen....
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:52:02 #67
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171509289
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:47 schreef bananen-plukker het volgende:

[..]

Uiteraard schandalig dat ze hun info niet willen delen met de sherlockjes hier.
pi_171509297
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dacht dat dat bij verkrachting zo was.
pi_171509300
quote:
Idd. Die zal niet veel nieuwe aanmeldingen krijgen dit jaar. Als ze zo omgaan met spijbelaars.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juni 2017 @ 20:52:39 #70
163650 Greys
pi_171509319
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoe kan het dat een leerplichtig kind een jaar kan spijbelen zonder dat er instanties bij komen?
Er staat toch in het artikel dat een leerplichtambtenaar daar onderzoek naar deed? We weten toch helemaal niet na hoe veel dagen dat ingezet werd? En het spijbelen heeft geen bal met dit te maken dus die directeur had gewoon z'n waffel moeten houden. :)

Edit: haar waffel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171509329
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Inderdaad. Voorlopig is het BD de enige bron, de rest (AD) neemt het over.

Ik kan me er zo weinig bij voorstellen dat een schooldirecteur dit doet.
Denk toch eerder een 'slip of the tongue' van de schooldirecteur dan een zelfverzonnen verhaal van het BD.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:53:25 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171509352
quote:
Even serieus

Hoe durf je potdorie zo'n vraag te stellen?!?!
En hoe durf je alles een malle allerlei idiote verdachtmakingen te spuwen terwijl je je amper in de zaak hebt verdiept en niet eens weet dat ze vrij vlak bij haar huis gevonden is, welke vindplaatsen er zijn etc.
Ik vind dit echt walgelijk :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171509359
Dat fietstochtje naar de bushalte dat duurde 20 minuten volgens opsporing verzocht

Heeft niemand haar die 20 minuten gezien ofzo...

wtf
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:53:32 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171509360
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:51 schreef ootjekatootje het volgende:

Ach die dekt zijn school in voor vervelende vragen....
Door te zeggen dat ze 'm een jaar lang ruimschoots gelegenheid tot spijbelen hebben gegeven.
Goeie tactiek.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:54:18 #75
346939 Janneke141
pi_171509395
quote:

[..]

2 jaar geleden had mijn zoon medische problemen, na over de 9 ziektedagen heen gegaan te zijn moesten we bij de leerplicht ambtenaar komen en werd (met klem) gevraagd om bij de kinderarts van de GGD te komen. Daar kwamen verder geen problemen van, want de medische problemen waren aantoonbaar.
Maar vind het dus erg vreemd dat een jaar spijbelen zomaar kan zonder dat er instanties bij komen.
Bij de school van mijn zoon leidt spijbelen bv al vrij vlot naar bureau halt. Dacht dat daar regels voor waren die landelijk gelden, maar dat blijkt dus niet waar te zijn.
Maar jij meldt je, net als bijna alle goedwillende ouders en kinderen waarbij verder niets ernstigs aan de hand is, en dan komt het wel goed. Leerlingen te pakken krijgen die moedwillig niet op komen dagen is soms nog knap lastig, en daarnaast kiest leerplicht afhankelijk van de situatie soms liever voor zorg dan voor sanctie. Of zijn er al allerlei sancties opgelegd, maar ging de jongen nog steeds niet terug naar school. Daarnaast is leerplicht ook nog eens een bureaucratische én onderbezette dienst.

Moeilijk te zeggen waarom zoiets in een specifieke situatie zo lang loopt.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:54:26 #76
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171509400
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dat is gewoon een keiharde feit.

ik vind dat niemand uitgesloten mag worden..

er worden veel dingen over het hoofd gezien.

Dat fiesttochtje daar moeten toch getuigen van zijn?

Waarom melden er geen getuigen zich dat ze het meisje hebben zien fietsen? zijn die er? nee volgens mij niet

mij vraag is dan ook is ze wel per fiets vertrokken die dag?
Hoe kom je bij die nonsens?
Echt te triest dit... -O-
pi_171509401
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat fietstochtje naar de bushalte dat duurde 20 minuten volgens opsporing verzocht

Heeft niemand haar die 20 minuten gezien ofzo...

wtf
Dat zeiden ze niet. De fiets is gevonden op een afstand van +/- 20 minuten van haar huis.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:54:49 #78
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171509415
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoe durf je potdorie zo'n vraag te stellen?!?!
En hoe durf je alles een malle allerlei idiote verdachtmakingen te spuwen terwijl je je amper in de zaak hebt verdiept en niet eens weet dat ze vrij vlak bij haar huis gevonden is, welke vindplaatsen er zijn etc.
Ik vind dit echt walgelijk :r
Negeer de troll poesje.
pi_171509435
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Exact, zo veel mogelijk getuigenverklaringen/beelden zodat je een sterkere zaak krijgt. Dat ze nog totaal geen tijdlijn hebben is weer eens pure speculatie.
Dat zal ook best wel zo zijn, daar niet van maar het feit dat ze deze informatie blijkbaar niet nodig hebben in de zaak van Romy en wel in die van Savannah dat er in deze zaak toch nog iets meer onduidelijkheden zijn dan in die van Romy.
pi_171509437
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:54 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Dat zeiden ze niet. De fiets is gevonden op een afstand van +/- 20 minuten van haar huis.
20 fietsminuten bedoelen ze daarmee
pi_171509446
quote:

[..]

De leerplichtambtenaar was er toch bij betrokken? Dat is de instantie die daar over gaat.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:56:19 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171509488
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:55 schreef TheRacingElf het volgende:

[..]

Dat zal ook best wel zo zijn, daar niet van maar het feit dat ze deze informatie blijkbaar niet nodig hebben in de zaak van Romy en wel in die van Savannah dat er in deze zaak toch nog iets meer onduidelijkheden zijn dan in die van Romy.
De zaak van Romy is blijkbaar zo klaar als een klontje. Zij werd ook direct gevonden natuurlijk wat het geheel makkelijker maakt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:56:24 #83
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171509490
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De leerplichtambtenaar was er toch bij betrokken? Dat is de instantie die daar over gaat.
Maar bureau halt niet, wat toch protocol is die al veel eerder ingaat dan na een jaar...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:56:49 #84
346939 Janneke141
pi_171509506
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:52 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Denk toch eerder een 'slip of the tongue' van de schooldirecteur dan een zelfverzonnen verhaal van het BD.
Het is één van de 3. Slip of the tongue, lulverhaal van de krant of bewuste actie om aan de buitenwereld te laten weten dat de school dit toch echt niet kon zien aankomen. Geen van drieën is erg chique.
pi_171509531
https://twitter.com/rtvutrecht/status/872071885827317761
Met foto van hoe ze minuscuul de grond bij de hangplek na het bruggetje (waar ze gevonden is) afzoeken.
Make my day!
pi_171509541
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Maar bureau halt niet, wat toch protocol is die al veel eerder ingaat dan na een jaar...
Halt is straf. Dat was misschien hier niet van toepassing. Er wordt per geval bekeken, het is geen script dat ze afdraaien.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:58:30 #87
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171509561
quote:
Dan krijgt hij problemen met het schoolbestuur en kan hij hierdoor ontslag krijgen. Elke schooldirecteur heeft zwijgplicht als bescherming van hem zelf en van de school zelf. Daarom heeft hij het vertrouwen van het bestuur beschadigd om zomaar uit de school verklappen. Iedere directeur moet aan gedragscode houden en mag nooit gevoelige zaken zomaar naar buiten brengen bij de pers,
pi_171509565
Terugkijken. Zaak Savannah bij Opsporing Verzocht:

Fiets dus op donderdagavond al teruggevonden.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:00:54 #89
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171509622
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Door te zeggen dat ze 'm een jaar lang ruimschoots gelegenheid tot spijbelen hebben gegeven.
Goeie tactiek.
Wat moeten ze dan zeggen? De waarheid? We hebben hem niet gemist maar toen de politie hier vanmorgen op de stoep stond, zagen we inderdaad dat hij hier stond ingeschreven...
pi_171509632
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:57 schreef agter het volgende:
https://twitter.com/rtvutrecht/status/872071885827317761
Met foto van hoe ze minuscuul de grond bij de hangplek na het bruggetje (waar ze gevonden is) afzoeken.
Zal wel heel wat te vinden zijn. Ligt altijd vol met glas, zakjes wiet, lege drink/eet verpakkingen, etc.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juni 2017 @ 21:02:09 #92
163650 Greys
pi_171509676
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat moeten ze dan zeggen? De waarheid? We hebben hem niet gemist maar toen de politie hier vanmorgen op de stoep stond, zagen we inderdaad dat hij hier stond ingeschreven...
"Wij geven geen informatie over onze leerlingen aan de media" had op zich een goede keuze geweest om te zeggen. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171509732
Dit topic en het verhaal zijn zo deprimerend, evenals zijn tegenhanger, dat ik soms een halve dag wegblijf om gewoon weer lekker te voelen. Sorry dat ik het zeg..
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:04:29 #94
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171509739
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:04 schreef Hdero het volgende:
Dit topic en het verhaal zijn zo deprimerend, enenals zijn tegenhanger, dat ik soms een halve dag wegblijf om gewoon weer lekker te voelen. Sorry dat ik het zeg.
Je kan ook gewoon helemaal wegblijven! :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171509742
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:02 schreef Greys het volgende:

[..]

"Wij geven geen informatie over onze leerlingen aan de media" had op zich een goede keuze geweest om te zeggen. ^O^
nou ja, zo'n directeur heeft natuurlijk ook niet bepaald dagelijks met dit soort gebeurtenissen te maken. En journalisten kunnen behoorlijk gehaaid zijn, voor je het weet heb je iets gezegd waar je daarna meteen weer spijt van hebt.
pi_171509757
quote:
Dit topic en het verhaal zijn zo deprimerend, evenals zijn tegenhanger, dat ik soms een halve dag wegblijf om gewoon weer lekker te voelen. Sorry dat ik het zeg.
Dat mogen meer mensen hier doen. :+
Make my day!
pi_171509781
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon helemaal wegblijven! :)
Jadat klopt, maar toch heb ik een greintje belangstelling voor. Weet zelfs niet waarom. Het is een actuele en ingrijpende gebeurtenis.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:05:44 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171509792
quote:
'Geen commentaar' is in zo'n geval een prima antwoord.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juni 2017 @ 21:06:22 #99
163650 Greys
pi_171509810
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:04 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

nou ja, zo'n directeur heeft natuurlijk ook niet bepaald dagelijks met dit soort gebeurtenissen te maken. En journalisten kunnen behoorlijk gehaaid zijn, voor je het weet heb je iets gezegd waar je daarna meteen weer spijt van hebt.
Dat is vast zo, maar één basisregel dat je geen info geeft over leerlingen aan de media lijkt me niet zo lastig om uit je hoofd te leren. Zeker zolang het onderzoek nog loopt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:07:13 #100
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_171509834
quote:
Dit topic en het verhaal zijn zo deprimerend, evenals zijn tegenhanger, dat ik soms een halve dag wegblijf om gewoon weer lekker te voelen. Sorry dat ik het zeg..
Beter blijf je gewoon helemaal weg.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_171509849
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:07 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Beter blijf je gewoon helemaal weg.
Zie boven voor mijn reactie daarop.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:08:40 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171509879
quote:

[..]

Hoe kom je erbij dat dat de waarheid is?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:08:44 #103
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171509880
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:05 schreef Hdero het volgende:

[..]

Jadat klopt, maar toch heb ik een greintje belangstelling voor. Weet zelfs niet waarom. Het is een actuele en ingrijpende gebeurtenis.
Voor info moet je hier niet zijn, alleen voor de meest dwaze theorieën en verdachtmakingen.
pi_171509888
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:04 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

De directeur is gewoon een aandachtshoertje ...
Die wil ook even in het nieuws komen....
Hij heeft allemaal privacy naar buiten gegooid terwijl hij juist zijn leerlingen of ex leerlingen moet beschermen.

ontslaan die man!
pi_171509916
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:08 schreef Klummie het volgende:

[..]

Voor info moet je hier niet zijn, alleen voor de meest dwaze theorieën en verdachtmakingen.
Dat het hele topic om speculatie heen is gebouwd, heb ik ook al vastgesteld. Wel verandert de OP zo nu en dan, niet heel vaak echter, en dan kan je de nieuwe ontwikkelingen volgen.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:10:24 #106
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171509920
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hij heeft allemaal privacy naar buiten gegooid terwijl hij juist zijn leerlingen of ex leerlingen moet beschermen.

ontslaan die man!
Ben ik met jou eens, zowel hij is echt in de fout gegaan om zoiets maar te vertellen tegen de pers.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:10:29 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171509925
Bij Opsporing verzocht ook helemaal niets over sleutels en een ID-kaart die zouden zijn gevonden, ook de locaties waar die (volgens vage bronnen) zouden zijn gevonden zijn op geen enkele manier genoemd of in beeld gebracht, ook niet op het kaartje met de vindplaats van het lichaam en de vindplaats van de fiets aan de Monsigneur van de Weteringstraat.

Dat hele verhaal van die sleutels en ID-kaart aan de Bisschopsweg danwel bij de parkeerplaats langs de A1 is daarmee behoorlijk ongeloofwaardig geworden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:11:18 #108
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171509943
We worden waarschijnlijk gek gehouden door de media... met die onwaarheden wat er ook verteld is.
pi_171509948
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoe kom je bij die nonsens?
Echt te triest dit... -O-
wtf bedoel je joh

ik geef opties weer die mogelijk kunnen zijn

niets meer of niets minder
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:11:51 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171509954
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:10 schreef Leandra het volgende:
Bij Opsporing verzocht ook helemaal niets over sleutels en een ID-kaart die zouden zijn gevonden, ook de locaties waar die (volgens vage bronnen) zouden zijn gevonden zijn op geen enkele manier genoemd of in beeld gebracht, ook niet op het kaartje met de vindplaats van het lichaam en de vindplaats van de fiets aan de Monsigneur van de Weteringstraat.

Dat hele verhaal van die sleutels en ID-kaart aan de Bisschopsweg danwel bij de parkeerplaats langs de A1 is daarmee behoorlijk ongeloofwaardig geworden.
Ik meen me te herinneren dat het een schoolpas zou zijn en geen ID. Maar dat terzijde.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:12:17 #111
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_171509966
Kan het niet zo zijn dat de dader de fiets heeft gebruikt? Ze is vlakbij haar huis gevonden in de sloot. Nu kan het zijn dat de dader haar daar heeft opgewacht / afspraak had op deze locatie.

Hij brengt haar om het leven en vlucht (in paniek) door de weilanden via de Zonsweg (richting de parkeerplaats langs de A1 de Haar). Deze weg komt pal achter de parkeerplaats uit (waar de politie later bewijsmateriaal aan het zoeken was / gevonden heeft).

Vervolgens is hij verder gefietst richting de vindplaats van haar fiets vlakbij die bushalte. Vervolgens heeft hij die fiets daar achter gelaten en de bus gepakt richting Amersfoort of een andere plaats.

Hieronder de kaart waarop je kunt zien dat je vanaf de Kronkels zo met de fiets richting de parkeerplaats kunt komen.

https://www.google.nl/map(...).2311439!4d5.3645892

Hieronder mijn schets nav bovengenoemde. De rode lijn is een indicatie wat ik dus denk. Dus via de Zonseweg naar de parkeerplaats en dan richting vindplaats fiets. In maps kon ik de exact locatie niet echt vinden (vergeleken met het kaartje van de politie).

Maar dit zou een scenario kunnen zijn?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_171509979
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is vast zo, maar één basisregel dat je geen info geeft over leerlingen aan de media lijkt me niet zo lastig om uit je hoofd te leren. Zeker zolang het onderzoek nog loopt.
nee, maar we weten niet hoe dat gesprek gegaan is. Journalisten kunnen het net zo goed elders op hebben gevangen, dat als een soort van reeds bekend feit hebben gepresenteerd tegenover die directeur, en dat ze alleen bevestigd heeft dat de leerplichtambtenaar inderdaad onderzoek deed.
Ze weten "interviews" toch vaak aardig te verdraaien.
pi_171509995
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ontslaan die man!
Som heb ik het idee dat jij dat ook bent, met al je aannames en rare gedachten...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juni 2017 @ 21:13:05 #114
163650 Greys
pi_171509996
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:11 schreef Ven1972 het volgende:
We worden waarschijnlijk gek gehouden door de media... met die onwaarheden wat er ook verteld is.
Gek gehouden.
Passende woordkeuze in jouw geval.

Hou toch op. Je hebt hier zelf de ene na de andere onwaarheid verkondigd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171510006
Meisje gaat 20 minuten fietsen

En uiteindelijk wordt ze vijf minuten van haar huis gevonden

Ik vind dit zo verdacht, maar ik ben blijkbaar de enige in nederland..... :{w
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:14:05 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171510035
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:

Ja ja we weten het nou wel. Heb je de tiplijn al gebeld??
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:14:10 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171510040
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:11 schreef Ven1972 het volgende:
Welke onwaarheden?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:14:32 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171510048
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:12 schreef Razor21 het volgende:
Kan het niet zo zijn dat de dader de fiets heeft gebruikt? Ze is vlakbij haar huis gevonden in de sloot. Nu kan het zijn dat de dader haar daar heeft opgewacht / afspraak had op deze locatie.

Hij brengt haar om het leven en vlucht (in paniek) door de weilanden via de Zonsweg (richting de parkeerplaats langs de A1 de Haar). Deze weg komt pal achter de parkeerplaats uit (waar de politie later bewijsmateriaal aan het zoeken was / gevonden heeft).

Vervolgens is hij verder gefietst richting de vindplaats van haar fiets vlakbij die bushalte. Vervolgens heeft hij die fiets daar achter gelaten en de bus gepakt richting Amersfoort of een andere plaats.

Hieronder de kaart waarop je kunt zien dat je vanaf de Kronkels zo met de fiets richting de parkeerplaats kunt komen.

[ afbeelding ]

Hieronder mijn schets nav bovengenoemde. De rode lijn is een indicatie wat ik dus denk. Dus via de Zonseweg naar de parkeerplaats en dan richting vindplaats fiets. In maps kon ik de exact locatie niet echt vinden (vergeleken met het kaartje van de politie).

[ afbeelding ]

Dat is reeds geopperd.
Maar ik vraag me af wat hij dan op die parkeerplaats moest.
pi_171510052
quote:

Het komt van het 112 Twitter account.
Make my day!
pi_171510053
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja ja we weten het nou wel. Heb je de tiplijn al gebeld??
ja

dat heb ik inderdaad gedaan
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:15:22 #121
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171510085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja

En wat zeiden ze? "Het ie nog te vroeg voor grapjes"
pi_171510087
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:

Omdat jij ervan uitgaat dat zij die fiets daar zelf heeft neergezet en dat die fiets daar is neergezet voordat zij is overleden.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:15:35 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171510097
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:14 schreef agter het volgende:

[..]

Dat zijn vaak gewoon hobbyisten he.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juni 2017 @ 21:15:43 #124
163650 Greys
pi_171510103
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:12 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

nee, maar we weten niet hoe dat gesprek gegaan is. Journalisten kunnen het net zo goed elders op hebben gevangen, dat als een soort van reeds bekend feit hebben gepresenteerd tegenover die directeur, en dat ze alleen bevestigd heeft dat de leerplichtambtenaar inderdaad onderzoek deed.
Ze weten "interviews" toch vaak aardig te verdraaien.
Wat Copycat ook al zei, 'geen commentaar' is echt niet zo moeilijk om te zeggen zodra het om je leerlingen gaat. Ook niet als ze het als een bevestiging brengen, als je dan twijfelt zeg je gewoon dat je daar geen uitspraken over doet.

Ben echt met je eens dat de media vaak onbetrouwbaar is en dingen verdraait hoor maar dat zou JUIST reden moeten zijn om niks te zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:15:54 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171510112
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat het een schoolpas zou zijn en geen ID. Maar dat terzijde.
Dat kan ook, maar dan nog bevestigt de politie op geen enkele manier dat die zaken gevonden zijn, als die wel gevonden zouden zijn op de locaties die genoemd zijn dan zou men ook interesse hebben in camerabeelden van die locaties, en dat is niet genoemd, die zaken zijn niet genoemd, andere locaties dan de vindplaats van het lichaam en de vindplaats van de fiets zijn niet genoemd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:15:54 #126
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_171510113
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is reeds geopperd.
Maar ik vraag me af wat hij dan op die parkeerplaats moest.
Dat wist ik niet. Mogelijk vond hij dat een goede locatie om eventueel bewijsmateriaal te dumpen ipv ergens in de weilanden.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:16:55 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171510151
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:14 schreef agter het volgende:

[..]

Dat heeft totaal geen waarde, men blaat elkaar op die twitteraccounts ook maar gewoon wat na, zonder werkelijk een bron te noemen, er naar te verwijzen of te controleren.

Er is iig niet zoiets als "het 112 twitter account", die hebben geen enkele verificatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:16:58 #128
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171510155
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja

Mooi, dan kunnen ze je op komen halen. :W
pi_171510158
Is er nog echt nieuws? Laatste wat ik weet is 2 verdachten van mogelijke betrokkenheid.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:17:21 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171510176
112 twitteraccounts zijn niet van de politie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:17:28 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171510179
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kan ook, maar dan nog bevestigt de politie op geen enkele manier dat die zaken gevonden zijn, als die wel gevonden zouden zijn op de locaties die genoemd zijn dan zou men ook interesse hebben in camerabeelden van die locaties, en dat is niet genoemd, die zaken zijn niet genoemd, andere locaties dan de vindplaats van het lichaam en de vindplaats van de fiets zijn niet genoemd.
Daarom ook het "dit terzijde" ;)
pi_171510181
Kwam deze net ook tegen op FB:

dinsdag 6 juni 2017 @ 21:17:36 #133
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171510187
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Welke onwaarheden?
Dat weten we nog niet, maar ze verdraaien alles, wat de politie verklapt niet zo heel veel over de zaak, maar ze zijn erg voorzichtig mee. Zo lang het onderzoek mag er geen informatie naar buiten gebracht om de dader goed te beschermen.
pi_171510200
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

Omdat jij ervan uitgaat dat zij die fiets daar zelf heeft neergezet en dat die fiets daar is neergezet voordat zij is overleden.
Nee ik ga er vanuit dat zij helemaal niet die fiets daar heeft neergezet

ik ga er vanuit dat ze nooit is gaan fietsen.....

Die fiets is gewoon een soort truc van de dader of daders

hebben haar ouders haar echt zien weg fietsen?

er moten toch getuigen zijn van haar fietstochtje?

als die er ooit is geweest.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:18:22 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171510214
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:17 schreef Scrummie het volgende:
Is er nog echt nieuws? Laatste wat ik weet is 2 verdachten van mogelijke betrokkenheid.
Het enige 'nieuws' is dat de zaak van Romy eigenlijk wel rond lijkt te zijn. Politie heeft daar geen vragen over.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juni 2017 @ 21:18:35 #136
163650 Greys
pi_171510227
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:17 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat weten we nog niet, maar ze verdraaien alles, wat de politie verklapt niet zo heel veel over de zaak, maar ze zijn erg voorzichtig mee. Zo lang het onderzoek mag er geen informatie naar buiten gebracht om de dader goed te beschermen.
Dat zijn dus geen verdraaide onwaarheden, dat zijn dingen die jou en ons gewoon nog geen reet aangaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 juni 2017 @ 21:18:41 #137
416575 crew  Evenstar
pi_171510230
quote:

Was meer 1 vage Twitter account die dat heeft geroepen toch?
pi_171510237
quote:

[..]

dinsdag 6 juni 2017 @ 21:18:56 #139
346939 Janneke141
pi_171510238
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:17 schreef Infection het volgende:

[ afbeelding ]
Kom, laten we snel met zijn allen op lange mannen in nikevesten gaan jagen.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:19:04 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171510248
quote:

[..]

Oh dus je hebt het over onwaarheden die nog naar buiten moeten komen? Oke dan :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171510250
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gelezen. Bracht mij ook in de war.
Die fiets en al die andere voorwerpen zullen ook wel op sporen onderzocht worden.
Wellicht dat daar nog wat uit komt.
Als die verdachte de fiets gebruikt heeft...
pi_171510280
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:18 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Kom, laten we snel met zijn allen op lange mannen in nikevesten gaan jagen.
Ondanks dat er 2 verdachten vastzitten blijven er wel meldingen van klemgereden kinderen voorbij komen uit de omgeving.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:19:45 #143
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171510283
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:17 schreef Infection het volgende:

[ afbeelding ]
Goed van die jongen(9) dat deed, maar hij was echt verstandig bezig om niet op in te gaan met die man. Niemand is te vertrouwen eigenlijk.
pi_171510291
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Het enige 'nieuws' is dat de zaak van Romy eigenlijk wel rond lijkt te zijn. Politie heeft daar geen vragen over.
Niet veel dus. Toch bedankt.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:20:10 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171510303
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Was meer 1 vage Twitter account die dat heeft geroepen toch?
Ja, ze herhaalden elkaar klakkeloos, inclusief de spelfout in "bevestigt".
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:20:27 #146
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171510317
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zijn dus geen verdraaide onwaarheden, dat zijn dingen die jou en ons gewoon nog geen reet aangaan.
Kan best ook zijn ja.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:20:54 #147
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171510330
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:15 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Dat wist ik niet. Mogelijk vond hij dat een goede locatie om eventueel bewijsmateriaal te dumpen ipv ergens in de weilanden.
Hij zou ook een (flinke) sloot hebben moeten overspringen dan begreep ik. Niet heel waarschijnlijk
Alles kan nog steeds, maar dan zou hij ook nog eens heel goed plaatselijk bekend moeten zijn (om te weten hoe hij daar komt), die sloot overgesprongen moeten zijn (2x) en daarna weer een behoorlijk stuk teruggefietst moeten hebben naar die bushalte.
pi_171510341
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die manier dacht ik ook dat ie waarschijnlijk viaduct ondergestoken is of omhoog geklommen (zit een fiets trap) en dan kan je zo op het zuidereind komen en via slaagseweg kom je op de straat uit van waar de fies is gevonden.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:21:20 #149
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171510346
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Het gaat ons sowieso geen reet aan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 juni 2017 @ 21:21:29 #150
416575 crew  Evenstar
pi_171510353
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ze herhaalden elkaar klakkeloos, inclusief de spelfout in "bevestigt".
_O- Kansloos.

Sowieso FB en Twitter als bron gebruiken :X Alleen als het een officieel account is hecht ik er enige waarde aan.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:21:50 #151
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171510369
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Oh dus je hebt het over onwaarheden die nog naar buiten moeten komen? Oke dan :')
Dat kan ik echt niet voorspellen dat weer gaat gebeuren, maar media is zeer invloedrijk en kan alle mensen zo beïnvloeden.
pi_171510374
De politie vraagt zich af hoe die fiets daar is gekomen bij opsporing verzocht

blijkbaar zijn ze er ook niet zeker van dat het meisje echt met de fiets is vertrokken vanuit huis.
pi_171510378
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat heeft totaal geen waarde, men blaat elkaar op die twitteraccounts ook maar gewoon wat na, zonder werkelijk een bron te noemen, er naar te verwijzen of te controleren.

Er is iig niet zoiets als "het 112 twitter account", die hebben geen enkele verificatie.
Zit het je reconstructie in de weg?

En neem je alleen het officiële politiebericht serieus, of ook bijv het AD, RTV-Utrecht ?
(Telegraaf is al minder betrouwbaar)
Make my day!
pi_171510451
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:21 schreef Klummie het volgende:

[..]

Het is moeilijk jij en Scrummie uit elkaar te houden. Zijn jullie vriendjes of zo?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juni 2017 @ 21:23:52 #155
163650 Greys
pi_171510467
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:21 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat kan ik echt niet voorspellen dat weer gaat gebeuren, maar media is zeer invloedrijk en kan alle mensen zo beïnvloeden.
Kerel echt. Step away from de drank en je toetsenbord.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171510480
Een sloot overspringen is een fluitje van een cent wanneer je stijf staat van adrenaline.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:24:23 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171510487
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:21 schreef Klummie het volgende:

[..]

Dit.
Maar als je dan toch zo nodig moet speculeren: verdiep je in de zaak (bevestigde zaken) en laat je fantasie aub niet de vrije loop..
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:24:24 #158
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_171510490
Ik heb net in elk geval via het tweede scherm (Opsporing verzocht) mijn idee over de fiets nav deze post NWS / #23 Savannah (14) dood gevonden, onderzoek in volle gang doorgegeven. Waarschijnlijk heeft de recherche deze optie ook al bedacht, maar je weet maar nooit.
pi_171510493
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:

blijkbaar zijn ze er ook niet zeker van dat het meisje echt met de fiets is vertrokken vanuit huis.
Wat een onzin. Ze kan toch met de fiets zijn vertrokken maar dat iemand anders die fiets daar later heeft neergezet. 8)7
pi_171510521
Anyways, 30 tips over de fiets n.a.v. de uitzending waaronder concrete. _O_

Hopelijk iets waar ze iets mee kunnen.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:25:19 #161
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_171510527
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:24 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ze kan toch met de fiets zijn vertrokken maar dat iemand anders die fiets daar later heeft neergezet. 8)7
Dit dus.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:25:53 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171510543
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:22 schreef agter het volgende:

[..]

Zit het je reconstructie in de weg?

En neem je alleen het officiële politiebericht serieus, of ook bijv het AD, RTV-Utrecht ?
(Telegraaf is al minder betrouwbaar)
RTV Utrecht wel, AD redelijk, Telegraaf matig.
Maar er is nergens serieuze bevestiging gekomen van de bewering dat haar sleutelbos en pas (ongeacht of dat nou een schoolpas of ID-kaart betreft) gevonden is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:26:17 #163
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171510557
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:23 schreef Hdero het volgende:

[..]

Het is moeilijk jij en Scrummie uit elkaar te houden. Zijn jullie vriendjes of zo?
Neuh, wel 1 gemeenschappelijke liefde. O+
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:26:26 #164
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171510561
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Kerel echt. Step away from de drank en je toetsenbord.
Ik ben niet dronken hoor. Ik weet dat media echt heel erg beïnvloedbaar is zodat mensen hierdoor gek van worden om te ervan moeten geloven.
pi_171510565
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:24 schreef Razor21 het volgende:
Ik heb net in elk geval via het tweede scherm (Opsporing verzocht) mijn idee over de fiets nav deze post NWS / #23 Savannah (14) dood gevonden, onderzoek in volle gang doorgegeven. Waarschijnlijk heeft de recherche deze optie ook al bedacht, maar je weet maar nooit.
Dat is ook zo ongeveer de theorie die ik in gedachten had. Alleen had ik een andere weg richting Hoogland, namelijk het zijweggetje op de Zonseweg. Is het uberhaupt mogelijk om vanaf de parkeerplaats naar zuidelijke richting te fietsen, dus de snelweg over of onderdoor?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:27:14 #166
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171510583
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze hoeven toch niet alles met je te delen?
pi_171510609
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:24 schreef Physsic het volgende:

[..]

niks onzin

misschien is ze helemaal niet ver gekomen met haar fiets aangezien ze heel dichtbij huis is gevonden. Iemand kan haar vlak in de buurt wat aangedaan hebben en vervolgens gevlucht zijn met haar fiets richting van die bushalte...en zo kunnen er meer theorieen zijn over vindplaats en fiets.

Dat ze echt gefietst zou hebben kan alleen ontkracht worden als er getuigen zijn die haar hebben zien fietsen.
pi_171510611
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

rode lijn is de fiets route ?
hoe is hij dan vanuit het weiland (zonneweg) bij de Haar (A1) terecht gekomen ?
want daar ligt een sloot :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_171510615
Iemand nog een theorie over de telefoon?

"Ze had met een groep klasgenootjes bij het skateparkje bij de rotonde Bikkersweg-Westsingel afgesproken. "Vanaf daar zouden ze samen naar een vriendinnetje fietsen om aan een schoolopdracht te werken. Daar is ze alleen nooit aangekomen. Ze hebben berichtjes gestuurd en gebeld, maar de telefoon ging niet eens over."

Zelf merkte de moeder tegen etenstijd dat haar dochter spoorloos was. "Toen ben ik gaan bellen, maar niemand wist waar ze was. De politie is gisteravond hier geweest, maar die kunnen ook niet veel doen. Haar telefoon staat uit".

Bron: artikel van 2 juni 2017 - RTV Utrecht

Mits het verhaal van haar vriendinnetjes klopt en ze haar dus iets na 15:00 uur (nadat Savannah niet is komen opdagen) meteen hebben geprobeerd te bereiken, lijkt het erop dat haar telefoon vanaf moment dat ze van huis vertrok uit stond.

Vind ik toch opvallend.

Wanneer zet je je telefoon helemaal uit?
(ik persoonlijk dus nooit, hooguit op 'stil').
pi_171510626
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:26 schreef Klummie het volgende:

[..]

Neuh, wel 1 gemeenschappelijke liefde. O+
#OneLove O+
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:28:33 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171510632
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:26 schreef Infection het volgende:

[..]

Dat is ook zo ongeveer de theorie die ik in gedachten had.
Maar dat baseer je dus primair op de meldingen dat daar dingen van haar gevonden zouden zijn?
Waarom wil de politie dan niet weten of iemand daar iets gezien heeft, of camerabeelden van die locaties heeft, want er zullen best mensen met een dash-cam op de parkeerplaats langs de A1 komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:29:37 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171510679
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, maar theorieën bouwen rond meldingen die uitsluitend van vage bronnen komen lijkt me ook niet handig.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:29:44 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171510684
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:

En toen liep "x" naar het huis van S en zei. Ik kom even haar fiets uit de schuur halen. En toen zei moeder. Is goed.

Doe niet zo stom. Ja. Ze Is zelf op die fiets weg gereden. Het Is alleen de vraag hoe de fiets op die locatie terecht is gekomen.
pi_171510695
Die van mij is aan het eind van de ochtend/ begin middag al uit, na een nacht opladen.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:29:58 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171510696
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:24 schreef Myrr het volgende:
Een sloot overspringen is een fluitje van een cent wanneer je stijf staat van adrenaline.
Waarom zou hij perse naar die parkeerplaats willen en hoe weet hij uberhaupt daar te komen? Tenzij brkend is in de omgeving, maar dat weten we niet. We weten alleen dat hij nu in Den Bosch woont.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:30:53 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171510730
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:28 schreef Stupidisco het volgende:

"Ze had met een groep klasgenootjes bij het skateparkje bij de rotonde Bikkersweg-Westsingel afgesproken. "Vanaf daar zouden ze samen naar een vriendinnetje fietsen om aan een schoolopdracht te werken. Daar is ze alleen nooit aangekomen. Ze hebben berichtjes gestuurd en gebeld, maar de telefoon ging niet eens over."

Zelf merkte de moeder tegen etenstijd dat haar dochter spoorloos was. "Toen ben ik gaan bellen, maar niemand wist waar ze was. De politie is gisteravond hier geweest, maar die kunnen ook niet veel doen. Haar telefoon staat uit".

Mits het verhaal van haar vriendinnetjes klopt en ze haar dus iets na 15:00 uur (nadat Savannah niet is komen opdagen) meteen hebben geprobeerd te bereiken, lijkt het erop dat haar telefoon vanaf moment dat ze van huis vertrok uit stond.

Vind ik toch opvallend.

Uitgezet door de dader
Uitgezet door het water
Lege batterij

Zoveel opties :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  roze dinsdag 6 juni 2017 @ 21:30:53 #177
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171510731
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:29 schreef Myrr het volgende:
Die van mij is aan het eind van de ochtend/ begin middag al uit, na een nacht opladen.
Beetje telefoon tegenwoordig gaat wel 2 dagen mee toch als je niet al te gek doet?
pi_171510735
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

niks onzin

misschien is ze helemaal niet ver gekomen met haar fiets aangezien ze heel dichtbij huis is gevonden. Iemand kan haar vlak in de buurt wat aangedaan hebben en vervolgens gevlucht zijn met haar fiets richting van die bushalte...en zo kunnen er meer theorieen zijn over vindplaats en fiets.

Dat ze echt gefietst zou hebben kan alleen ontkracht worden als er getuigen zijn die haar hebben zien fietsen.
Ja, nu kom je met een heel ander verhaal. _O-
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:31:59 #179
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_171510761
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

rode lijn is de fiets route ?
hoe is hij dan vanuit het weiland (zonneweg) bij de Haar (A1) terecht gekomen ?
want daar ligt een sloot :7
Ja rode lijn is mijn idee van de fietsroute (wel globaal gedaan).
Maar de Zonsweg gaat volgens Google maps over de sloot achter de parkeerplaats.

https://www.google.nl/map(...).1723953!4d5.4642877
pi_171510767
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:29 schreef Myrr het volgende:
Dus om 15:00 uur van huis met een telefoon die zo goed als leeg is?
Waardoor ze iets na 15:00 uur al niet meer bereikbaar is?

Tja...
pi_171510769
Ik vind het vooral raar dat de politie geen mogelijke routes heeft laten zien vanaf haar huis naar de bushalte. Als je toch meer informatie wil over hoe en wanneer die fiets daar terecht gekomen is dan is het toch logisch dat je een kaartje laat zien met mogelijke route?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:32:12 #182
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171510773
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat bedoelt ze niet te zeggen. Ze bedoelt te zeggen dat betreffende info wel eens onbetrouwbaar kan zijn.
pi_171510776
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:30 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Beetje telefoon tegenwoordig gaat wel 2 dagen mee toch als je niet al te gek doet?
Mijn nieuwe iphone (7) is na een dag veel gebruiken wel leeg hoor. iets meer dan een maand oud
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:32:50 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171510790
quote:

[..]

Juist niet. Helemaal niet op de manier waarop jongeren hem gebruiken

Waarom denk je dat menig kroeg zelfs al een oplaadmuur hebben tegenwoordig :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:32:51 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171510792
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:26 schreef Infection het volgende:

[..]

Dat is ook zo ongeveer de theorie die ik in gedachten had. Alleen had ik een andere weg richting Hoogland, namelijk het zijweggetje op de Zonseweg. Is het uberhaupt mogelijk om vanaf de parkeerplaats naar zuidelijke richting te fietsen, dus de snelweg over of onderdoor?
Volgens mij moet je dan via het Zuidereind, bij de Haar zelf lijkt me dat geen optie, zeker niet met een fiets, als je daar überhaupt al met een fiets kunt komen, maar als dat wel zo was dan was dat (gezien de naam die de parkeerplaats heeft) wel bekend in de omgeving.
Wullie bin KOEL © Soneal
  roze dinsdag 6 juni 2017 @ 21:33:12 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171510796
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:32 schreef Caland het volgende:
Waarom denk je dat menig kroeg zelfs al een oplaadmuur hebben tegenwoordig
Wat. :')
pi_171510821
ik zet mn telefoon wel vaak uit. gewoon ff rust.
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:34:01 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171510822
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:32 schreef TheRacingElf het volgende:
Ik vind het vooral raar dat de politie geen mogelijke routes heeft laten zien vanaf haar huis naar de bushalte. Als je toch meer informatie wil over hoe en wanneer die fiets daar terecht gekomen is dan is het toch logisch dat je een kaartje laat zien met mogelijke route?
Het is dan ook veel waarschijnlijker (ook gezien de leeftijd van de verdachte) dat ze slechts nog wat puntjes op de i willen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:34:17 #189
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171510834
quote:
Vind ik ook, het is alleen maar speculeren.
pi_171510842
quote:

Vind ik toch opvallend.

Als je heel de dag hebt zitten facebooken, instagrammen en snapchatten en je accu nu leeg is?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:34:40 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171510848
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:33 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Wat. :')
Nooit gezien? Zo'n soort trekmuur net als bij de febo maar daar kan je dan je telefoon in leggen voor een euro ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:34:47 #192
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171510856
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
ik zet mn telefoon wel vaak uit. gewoon ff rust.
Groot gelijk!
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:35:24 #193
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_171510878
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dan via het Zuidereind, bij de Haar zelf lijkt me dat geen optie, zeker niet met een fiets, als je daar überhaupt al met een fiets kunt komen, maar als dat wel zo was dan was dat (gezien de naam die de parkeerplaats heeft) wel bekend in de omgeving.
Hier is het iets beter te zien. De Zonseweg (rechtsboven) gaat over de sloot

https://www.google.nl/map(...)g!2e0!7i13312!8i6656

Je komt dan precies op die parkeerplaat uit.
pi_171510883
quote:

[..]

Meisjes van 14 zijn vergroeid met hun telefoon. Die gaat echt geen 2 dagen mee. Helemaal als hij wat ouder is.
  roze dinsdag 6 juni 2017 @ 21:36:00 #195
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171510899
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Nooit gezien? Zo'n soort trekmuur net als bij de febo maar daar kan je dan je telefoon in leggen voor een euro ofzo.
Jezus wat slecht. :') Maar goed heeft niet echt iets te maken met dit topic. :D (Ja ik vroeg erom). Is Savannah haar telefoon teruggevonden? Ik lees inmiddels honderden berichtjes hier dat ik soms wat vergeet.
pi_171510910
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kan via de jachthaven onder de weg door naar de eemweg maar je kan via de fietstrap bij het viaduct de a1 op en daar heb je een weggetje naar het zuidereind. Dus misschien toch mogelijk? Ik maak wel even een foto anders ik kijk tegen het viaduct aan.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:36:37 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171510921
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Meisjes van 14 zijn vergroeid met hun telefoon. Die gaat echt geen 2 dagen mee. Helemaal als hij wat ouder is.
Mijn vrij nieuwe Samsung S7 ook niet hoor, die is aan het eind van de dag sowieso leeg, maar meestal eerder.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171510925
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als je heel de dag hebt zitten facebooken, instagrammen en snapchatten en je accu nu leeg is?
Maar dan gaat ze dus de deur uit met een telefoon die nagenoeg leeg is. Kan uiteraard.
pi_171510927
quote:
Juist niet. Daardoor loop je juist het risico dat je de getuigen beïnvloedt. Je moet zo weinig mogelijk informatie geven, zodat de verklaring van de getuigen zoveel mogelijk op hun eigen waarnemingen zijn gebaseerd. Aan de hand daarvan kan je dan beter bepalen of het een geloofwaardige verklaring is of niet.
pi_171510934
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom zou hij perse naar die parkeerplaats willen en hoe weet hij uberhaupt daar te komen? Tenzij brkend is in de omgeving, maar dat weten we niet. We weten alleen dat hij nu in Den Bosch woont.
Hij is gewoon in paniek een kant uit gefietst? Kwam een sloot tegen, ging eroverheen omdat het pad daar verder liep en hij niet terug kon? Omdat paniek. Mensen rennen letterlijk hun dood tegemoet in paniek. Dus ja. Fietste toen richting 'licht' iets bewoonds in de verte, kwam op de parkeerplaats terecht' dacht fuck, hier kan ik ook niet weg. Pakte zijn telefoon (waardoor politie eventueel op die plek is gaan zoeken, adhv mastinformatie), zocht een ovplek op en ging daar heen?

Maargoed, ik hou niet van speculeren. Ik verplaats me nu puur in een persoon die in paniek is en alleen maar denkt fuck fuck fuck fuck. Fuck sloot. Fuck, gooi fiets en spring. Fiets fiets fiets. Euhh, daar is licht. Daar moet ik heen. Oh fuck, snelweg. Moet een bus of trein vinden. Fuck fuck fuck.

Heel veel meer helder zul je denk ik niet denken nadat je acuut een moord hebt gepleegd.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:37:22 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171510953
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:35 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ja, moet je wel over de sloot, en dan ben je nog niet aan de andere kant van de snelweg, dan moet je toch echt via het Zuidereind.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:37:33 #202
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171510959
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja en dat zijn ma gescheiden is. Waar zou zijn pa wonen?
pi_171510971
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar zorgen die dan niet de telefoon enigszins opgeladen is als ze de deur uit gaan?
Dat zou toch meer passen bij dat overmatige gebruik van mobieltjes.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:38:53 #204
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171510999
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:37 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Maar zorgen die dan niet de telefoon enigszins opgeladen is als ze de deur uit gaan?
De jongeren zijn echt heel erg verslaafd aan mobieltjes, zowel facebooken, snapchatten en spelletjes spelen.
pi_171511002
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:37 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Moet je wel kans gehad hebben om hem op te laden.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:39:12 #206
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_171511014
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die woonde toch in de omgeving van Amersfoort? Ik had dat ergens gelezen (of iemand op Fok! dacht dat).
pi_171511033
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:31 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ja rode lijn is mijn idee van de fietsroute (wel globaal gedaan).
Maar de Zonsweg gaat volgens Google maps over de sloot achter de parkeerplaats.

https://www.google.nl/map(...).1723953!4d5.4642877
die gaat over een andere sloot
tussen de witte streep en de A1 & parking ligt nog een sloot (donkere streep) en die is 3.70 breed

dinsdag 6 juni 2017 @ 21:39:51 #208
186587 Byzantynixschii
pi_171511034
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:38 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Man, het hoeft niet altijd een moordenaar te zijn, maar vaak verkrachters.
Klopt, vooral als ze shag roken.
pi_171511041
Raar verhaal.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:40:09 #210
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171511043
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:39 schreef Klummie het volgende:

[..]

Ik rook dus ik verkracht. :') :') :')
Dat hoeft ook niet altijd zo te zijn, maar het ligt wel aan hoe hij in elkaar zit en hoe hij door zijn ouders is opgevoed.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:40:14 #211
346939 Janneke141
pi_171511046
quote:

[..]

Dat staat er niet. De jongen woonde bij zijn moeder, dat kan ook betekenen dat pa dood is, of überhaupt nooit in beeld is geweest.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:40:55 #212
186587 Byzantynixschii
pi_171511067
quote:

[..]

Ik ben nu anderhalf jaar gestopt met roken en heb sinds die tijd ook geen enkel kind verkracht of vermoord. Dus het klopt wel.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:41:16 #213
264694 blanket
its human nature
pi_171511081
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:40 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik ben nu anderhalf jaar gestopt met roken en heb sinds die tijd ook geen enkel kind verkracht of vermoord. Dus het klopt wel.
_O-
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:41:21 #214
186587 Byzantynixschii
pi_171511083
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:41 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Je doelt namelijk op zware shag dan een normale sigaret, vaak duurder dan een normale sigaretpakje.
Goedkoper.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:41:28 #215
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_171511089
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:39 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

die gaat over een andere sloot
tussen de witte streep en de A1 & parking ligt nog een sloot (donkere streep) en die is 3.70 breed

[ afbeelding ]
THnx voor de aanvulling. Was mij dus niet helemaal duidelijk van die sloot.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:41:28 #216
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171511090
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:40 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ja, ik rook nog steeds en mijn kelder puilt uit. ;(
pi_171511098
quote:

[..]

Volgens mij rookt hij zelf ook, maar geen wiet of sigaretten...
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:41:59 #218
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171511107
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat staat er niet. De jongen woonde bij zijn moeder, dat kan ook betekenen dat pa dood is, of überhaupt nooit in beeld is geweest.
Of hij zijn vader nog nooit heeft gekend, zowel zijn moeder ooit veel eerder haar relatie met haar ex-vriend heeft verbroken.
pi_171511124
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:41 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Of hij zijn vader nog nooit heeft gekend, zowel zijn moeder ooit veel eerder haar relatie met haar ex-vriend heeft verbroken.
Wat heb jij met het woord zowel?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:42:44 #220
186587 Byzantynixschii
pi_171511132
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:41 schreef Klummie het volgende:

[..]

Ja, ik rook nog steeds en mijn kelder puilt uit. ;(
Ik voel je. Been there done that.

Maar echt, wat een ruimte nu. Zo bevrijdend.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:43:20 #221
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171511146
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:39 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Die woonde toch in de omgeving van Amersfoort? Ik had dat ergens gelezen (of iemand op Fok! dacht dat).
|:(
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:43:30 #222
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171511150
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:42 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik voel je. Been there done that.

Maar echt, wat een ruimte nu. Zo bevrijdend.
Hartverwarmende steun.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:45:22 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171511209
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:35 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Nee, die houdt op bij de sloot.
pi_171511219
quote:

Vind ik toch opvallend.

Uitschakelen geeft volgens mij netjes een melding, dat het toestel uitgezet is. Misschien beschikte de dader over een jammer, of het toestel lag vrij snel in het water.
.
pi_171511245
Weet iemand de daadwerkelijke fietsroute van het meisje?

Nee dat weet niemand want niemand heeft haar blijkbaar gezien in die 20 minuten, op klaarlichte dag nog wel....... :(
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:46:33 #226
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171511253
Over de fiets van Savannah gesproken is mij te veel verwarring, wat mij nog te onduidelijk maakt. Ene zegt het over een ander sloot, ander zegt over een ander fietsroutes.....
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:46:35 #227
186587 Byzantynixschii
pi_171511256
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:45 schreef Razor21 het volgende:
Kunnen we aub ontopic blijven ivm over sigaretten te praten?
Met ontopic bedoel je die cluedo verhaaltjes met plaatjes onzin van je?
pi_171511284
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:45 schreef Fer het volgende:

[..]

Uitschakelen geeft volgens mij netjes een melding, dat het toestel uitgezet is. Misschien beschikte de dader over een jammer, of het toestel lag vrij snel in het water.
Hij kan natuurlijk ook gewoon vallen en dat de accu losschiet. Er kunnen misschien wel tientallen redenen te bedenken zijn.
pi_171511285
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:46 schreef Klummie het volgende:

[..]

Tering _O- _O- _O-
Het zou e.e.a. zowel verklaren.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:47:34 #230
186587 Byzantynixschii
pi_171511296
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Weet iemand de daadwerkelijke fietsroute van het meisje?

Niet te filmen dit.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:49:01 #231
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171511336
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hij kan natuurlijk ook gewoon vallen en dat de accu losschiet. Er kunnen misschien wel tientallen redenen te bedenken zijn.
Niet elke mobieltelefoons is echt waterdicht hoor, want een mobieltje kan hierdoor veel schade oplopen als hij in het water valt.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:49:28 #232
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171511349
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:49 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik stem voor. Tot er een nieuwe update is.
Ja ;) Precies mijn gedachte.
pi_171511359
quote:

[..]

Ik stem voor. Tot er een nieuwe update is.
Ik ook.

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 06-06-2017 22:10:46 ]
pi_171511366
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ken geen smartphone met een losse accu.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:50:11 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171511379
quote:

[..]

Wie zegt dat zijn moeder gescheiden is? Dat hij bij zijn moeder woont wil niet zeggen dat ze gescheiden is. Pa kan overleden zijn, ma kan een BOM-moeder zijn (als je weet wat dat is), ma kan lesbisch zijn en samen met ex-partner een "donorkidje" hebben gekregen etc.
pi_171511409
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:50 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook voor ben, het is nu nog te weinig nieuws voorgekomen.
Je kunt ook gaan samen met wat anderen, zodat het topic een beetje normaal blijft.
pi_171511414
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Of flikker degenen eruit die de boel elke keer weer laten ontsporen. Lijkt me nog net wat eerlijker naar de rest.
Dit. Dus.
pi_171511419
Politie wil meer weten over 'verscholen' gestalde fiets van Savannah Dekker (14)

DEN BOSCH - Het is onduidelijk wie de fiets heeft gestald waarop Savannah Dekker (14) op donderdag 1 juni haar ouderlijk huis in Bunschoten verliet voordat haar levenloze lichaam op zondagochtend 4 juni werd aangetroffen. De fiets werd gevonden in Hoogland op een plaats die zo'n 20 minuten fietsen vanaf haar huis is verwijderd.

De fiets werd volgens de politie op slot aangetroffen, enigszins verscholen bij een boom op enkele tientallen meters van een bushalte. Uit het sporenonderzoek en de verklaringen van een aangehouden 16-jarige Bossche verdachte is volgens de politie nog geen compleet beeld ontstaan wat er precies met Savannah is gebeurd. In het tv-programma Opsporing Verzocht vroeg de politie dinsdagavond wie de fiets heeft gestald en hoe laat dat is gebeurd.

http://www.bd.nl/s-hertog(...)-dekker-14~a92fe0eb/
pi_171511424
quote:

[..]

Bijna alle smartphones hadden tot 2 jaar geleden een verwijderbare accu, behalve de iPhone. Tegenwoordig hebben smartphones dat vaak niet meer.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:51:40 #240
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_171511425
quote:

[..]

Ja. Of flikker degenen eruit die de boel elke keer weer laten ontsporen. Lijkt me nog net wat eerlijker naar de rest.
Ja goed idee! Ik las gisteren al een reactie van een modje dat deze users dan lang met vakantie kunnen :7
pi_171511443
quote:

[..]

Gaat altijd zo met dit soort topics. Volgespamd met speculaties en aannames omdat er te weinig echt bekend is.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:52:21 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171511454
quote:

[..]

Zijn er echt meer dan genoeg hoor. Samsung is pas bij de 6 overgegaan bijvoorbeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171511473
Waar kan je de naam van de verdachte vinden?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:53:27 #244
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171511491
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gaat altijd zo met dit soort topics. Volgespamd met speculaties en aannames omdat er te weinig echt bekend is.
Daar mee kunnen de mods niet zo veel aan doen.
pi_171511513
quote:

[..]

Samsung modellen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juni 2017 @ 21:54:39 #246
163650 Greys
pi_171511541
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit gaat (mij iig) niet om speculaties, dit gaat om complete non-discussies over roken en longontstekingen van users, dingen die geen ene hol met het topic te maken hebben. En over ouders van een dood meisje die even tussen neus en lippen door verdacht worden gemaakt. Etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171511557
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:51 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Goeie theorie, maar het kan zijn dat de moeder zelf zoon heeft opgebaard en op het wereld neergezet nadat zij ook lesbisch kan zijn.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:55:30 #248
186587 Byzantynixschii
pi_171511558
quote:

[..]

Goeie theorie, maar het kan zijn dat de moeder zelf zoon heeft opgebaard en op het wereld neergezet nadat zij ook lesbisch kan zijn.
Maar het kan zijn dat de moeder zelf heeft medeplichtig is, want zij kan een rijbewijs hebben, maar dat zij een busje heeft waarin de dader en het meisje zijn geweest.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:55:43 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171511567
quote:

[..]

Dit
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:55:57 #250
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171511576
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:54 schreef Klummie het volgende:

[..]

Zoon doodgeboren, daarna opgebaard en toch weer opgestaan. :')
Dat verklaart wel waarom hij op miraculeuze wijze over een brede sloot is gefietst. Geesten hebben magische krachten.
pi_171511583
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

Bijna alle smartphones hadden tot 2 jaar geleden een verwijderbare accu, behalve de iPhone. Tegenwoordig hebben smartphones dat vaak niet meer.
Zijn er nog veel kinderen met een oude phone van vader of moeder? Een oude S5 zou kunnen, mijn pleurde ook eens en toen rolde de accu zo weg.

Maar ik vermoed wel dat hij plotseling uit gegaan is ipv uitgezet.
.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:56:32 #252
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171511590
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:55 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat verklaart wel waarom hij op miraculeuze wijze over een brede sloot is gefietst. Geesten hebben magische krachten.
Ideaal, geen busje nodig dan. ;)
pi_171511598
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
pi_171511615
quote:

[..]

Opgebaard? Ik heb iets gemist.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:58:00 #255
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171511636
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:57 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik dm je ff
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:58:02 #256
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171511637
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:57 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ja, alles van Baanter.
pi_171511669
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:56 schreef Fer het volgende:

[..]

Zijn er nog veel kinderen met een oude phone van vader of moeder? Een oude S5 zou kunnen, mijn pleurde ook eens en toen rolde de accu zo weg.

Dat zou ik niet weten. Eerlijk gezegd vind ik het bizar om een kind van 14 een gloednieuwe telefoon van zo'n 800euro te geven. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Volgens mij hebben veel kinderen tegenwoordig wel zo'n nieuwe telefoon.
pi_171511683
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:56 schreef Fer het volgende:

[..]

Ik denk veruit de meesten. Als je 14 bent heb je nagenoeg geen inkomen. Dus 800 voor een telefoon betalen gaat niet lukken. Dus dan heb je de keus uit een goedkope of de oude van paps of mams.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:59:23 #259
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171511691
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:54 schreef Klummie het volgende:

[..]

Zoon doodgeboren, daarna opgebaard en toch weer opgestaan. :')
maar dat kan natuurlijk niet, maar ik heb mogelijk een typfout gemaakt, sorry hiervioor.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:55 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Maar het kan zijn dat de moeder zelf heeft medeplichtig is, want zij kan een rijbewijs hebben, maar dat zij een busje heeft waarin de dader en het meisje zijn geweest.
het zou best ook kunnen ja, dat is ook een goeie theorie van je!
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:59:45 #260
186587 Byzantynixschii
pi_171511697
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:59 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

het zou best ook kunnen ja, dat is ook een goeie theorie van je!
*O*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 juni 2017 @ 22:00:23 #261
416575 crew  Evenstar
pi_171511715
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:45 schreef Myrr het volgende:

[..]

Had je daarbij zuurstoftekort?
Lig dubbel hier _O-
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:03:27 #262
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171511801
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:00 schreef Kyran het volgende:

[..]

Lig dubbel hier _O-
Ik niet. Het gaat over een dood meisje
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:04:25 #263
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_171511831
Wellicht dat het weer on topic kan gaan. Dat op de man spelen is een beetje vermoeiend.
pi_171511865
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:03 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ging het maar over het dode meisje. Het gaat vooral over de gestoorde hersenspinsels van sommige users en wie er allemaal niet medeplichtig kan zijn.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 juni 2017 @ 22:05:28 #265
416575 crew  Evenstar
pi_171511868
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:03 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nou nou, niet te serieus opeens he, in DM zei je wat anders :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juni 2017 @ 22:05:41 #266
163650 Greys
pi_171511877
Ja verbagger het nog maar wat meer hoor. Lach nog maar smakelijk om offtopic grappen in een topic over een dood meisje. Weten we tenminste zeker dat het topic dicht gaat. Dank namens allen die wel normaal konden posten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:05:49 #267
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171511883
Godsallemachtig mensen, negeer Ven1972 dan gewoon (is lastig, ik weet het). Of plaats een TR. Maar als een stel hyena's bovenop hem springen helpt dit topic ook niet...
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:06:16 #268
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171511900
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nou nou, niet te serieus opeens he, in DM zei je wat anders :)
Maar dat roep ik niet openbaar :P
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:06:39 #269
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171511911
Dat is ongepast ;)
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:06:43 #270
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171511913
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:05 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ging het maar over het dode meisje. Het gaat vooral over de gestoorde hersenspinsels van sommige users en wie er allemaal niet medeplichtig kan zijn.
Dit ja. Walgelijk.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 juni 2017 @ 22:07:06 #271
416575 crew  Evenstar
pi_171511929
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Godsallemachtig mensen, negeer Ven1972 dan gewoon (is lastig, ik weet het). Of plaats een TR. MAAR als een stel hyena's bovenop hem springen helpt dit topic ook niet...
Dat is ook weer waar. Ik snap niet waarom die gast hier nog mag posten. Ik weet ook niet hij echt zo is of een totale troll.

On-topic: Ik vind het behoorlijk misselijk om te zien dat sommige users de ouders er bij betrekken. Die hebben hier echt niks mee te maken.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:07:12 #272
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171511934
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')