Zijn er nog veel kinderen met een oude phone van vader of moeder? Een oude S5 zou kunnen, mijn pleurde ook eens en toen rolde de accu zo weg.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
Bijna alle smartphones hadden tot 2 jaar geleden een verwijderbare accu, behalve de iPhone. Tegenwoordig hebben smartphones dat vaak niet meer.
Ideaal, geen busje nodig dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom hij op miraculeuze wijze over een brede sloot is gefietst. Geesten hebben magische krachten.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
Bijna alle smartphones hadden tot 2 jaar geleden een verwijderbare accu, behalve de iPhone. Tegenwoordig hebben smartphones dat vaak niet meer.
Opgebaard? Ik heb iets gemist.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:51 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Goeie theorie, maar het kan zijn dat de moeder zelf zoon heeft opgebaard en op het wereld neergezet nadat zij ook lesbisch kan zijn.
Dat zou ik niet weten. Eerlijk gezegd vind ik het bizar om een kind van 14 een gloednieuwe telefoon van zo'n 800euro te geven. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Volgens mij hebben veel kinderen tegenwoordig wel zo'n nieuwe telefoon.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:56 schreef Fer het volgende:
[..]
Zijn er nog veel kinderen met een oude phone van vader of moeder? Een oude S5 zou kunnen, mijn pleurde ook eens en toen rolde de accu zo weg.
Maar ik vermoed wel dat hij plotseling uit gegaan is ipv uitgezet.
Ik denk veruit de meesten. Als je 14 bent heb je nagenoeg geen inkomen. Dus 800 voor een telefoon betalen gaat niet lukken. Dus dan heb je de keus uit een goedkope of de oude van paps of mams.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:56 schreef Fer het volgende:
[..]
Zijn er nog veel kinderen met een oude phone van vader of moeder? Een oude S5 zou kunnen, mijn pleurde ook eens en toen rolde de accu zo weg.
Maar ik vermoed wel dat hij plotseling uit gegaan is ipv uitgezet.
maar dat kan natuurlijk niet, maar ik heb mogelijk een typfout gemaakt, sorry hiervioor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zoon doodgeboren, daarna opgebaard en toch weer opgestaan.
het zou best ook kunnen ja, dat is ook een goeie theorie van je!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Maar het kan zijn dat de moeder zelf heeft medeplichtig is, want zij kan een rijbewijs hebben, maar dat zij een busje heeft waarin de dader en het meisje zijn geweest.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:59 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
het zou best ook kunnen ja, dat is ook een goeie theorie van je!
Ik niet. Het gaat over een dood meisjequote:
Ging het maar over het dode meisje. Het gaat vooral over de gestoorde hersenspinsels van sommige users en wie er allemaal niet medeplichtig kan zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik niet. Het gaat over een dood meisje
Nou nou, niet te serieus opeens he, in DM zei je wat andersquote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik niet. Het gaat over een dood meisje
Maar dat roep ik niet openbaarquote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou nou, niet te serieus opeens he, in DM zei je wat anders
Dit ja. Walgelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ging het maar over het dode meisje. Het gaat vooral over de gestoorde hersenspinsels van sommige users en wie er allemaal niet medeplichtig kan zijn.
Dat is ook weer waar. Ik snap niet waarom die gast hier nog mag posten. Ik weet ook niet hij echt zo is of een totale troll.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Godsallemachtig mensen, negeer Ven1972 dan gewoon (is lastig, ik weet het). Of plaats een TR. MAAR als een stel hyena's bovenop hem springen helpt dit topic ook niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |