Ja, moet je wel over de sloot, en dan ben je nog niet aan de andere kant van de snelweg, dan moet je toch echt via het Zuidereind.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hier is het iets beter te zien. De Zonseweg (rechtsboven) gaat over de sloot
https://www.google.nl/map(...)g!2e0!7i13312!8i6656
Je komt dan precies op die parkeerplaat uit.
Ja en dat zijn ma gescheiden is. Waar zou zijn pa wonen?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou hij perse naar die parkeerplaats willen en hoe weet hij uberhaupt daar te komen? Tenzij brkend is in de omgeving, maar dat weten we niet. We weten alleen dat hij nu in Den Bosch woont.
Maar zorgen die dan niet de telefoon enigszins opgeladen is als ze de deur uit gaan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Meisjes van 14 zijn vergroeid met hun telefoon. Die gaat echt geen 2 dagen mee. Helemaal als hij wat ouder is.
De jongeren zijn echt heel erg verslaafd aan mobieltjes, zowel facebooken, snapchatten en spelletjes spelen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Maar zorgen die dan niet de telefoon enigszins opgeladen is als ze de deur uit gaan?
Dat zou toch meer passen bij dat overmatige gebruik van mobieltjes.
Moet je wel kans gehad hebben om hem op te laden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Maar zorgen die dan niet de telefoon enigszins opgeladen is als ze de deur uit gaan?
Dat zou toch meer passen bij dat overmatige gebruik van mobieltjes.
Die woonde toch in de omgeving van Amersfoort? Ik had dat ergens gelezen (of iemand op Fok! dacht dat).quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en dat zijn ma gescheiden is. Waar zou zijn pa wonen?
die gaat over een andere slootquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:31 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja rode lijn is mijn idee van de fietsroute (wel globaal gedaan).
Maar de Zonsweg gaat volgens Google maps over de sloot achter de parkeerplaats.
https://www.google.nl/map(...).1723953!4d5.4642877
Klopt, vooral als ze shag roken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:38 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Man, het hoeft niet altijd een moordenaar te zijn, maar vaak verkrachters.
Dat hoeft ook niet altijd zo te zijn, maar het ligt wel aan hoe hij in elkaar zit en hoe hij door zijn ouders is opgevoed.quote:
Dat staat er niet. De jongen woonde bij zijn moeder, dat kan ook betekenen dat pa dood is, of überhaupt nooit in beeld is geweest.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben nu anderhalf jaar gestopt met roken en heb sinds die tijd ook geen enkel kind verkracht of vermoord. Dus het klopt wel.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik ben nu anderhalf jaar gestopt met roken en heb sinds die tijd ook geen enkel kind verkracht of vermoord. Dus het klopt wel.
Goedkoper.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:41 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Je doelt namelijk op zware shag dan een normale sigaret, vaak duurder dan een normale sigaretpakje.
THnx voor de aanvulling. Was mij dus niet helemaal duidelijk van die sloot.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:39 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
die gaat over een andere sloot
tussen de witte streep en de A1 & parking ligt nog een sloot (donkere streep) en die is 3.70 breed
[ afbeelding ]
Ja, ik rook nog steeds en mijn kelder puilt uit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik ben nu anderhalf jaar gestopt met roken en heb sinds die tijd ook geen enkel kind verkracht of vermoord. Dus het klopt wel.
Volgens mij rookt hij zelf ook, maar geen wiet of sigaretten...quote:
Of hij zijn vader nog nooit heeft gekend, zowel zijn moeder ooit veel eerder haar relatie met haar ex-vriend heeft verbroken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat staat er niet. De jongen woonde bij zijn moeder, dat kan ook betekenen dat pa dood is, of überhaupt nooit in beeld is geweest.
Wat heb jij met het woord zowel?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:41 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Of hij zijn vader nog nooit heeft gekend, zowel zijn moeder ooit veel eerder haar relatie met haar ex-vriend heeft verbroken.
Ik voel je. Been there done that.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:41 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ja, ik rook nog steeds en mijn kelder puilt uit.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die woonde toch in de omgeving van Amersfoort? Ik had dat ergens gelezen (of iemand op Fok! dacht dat).
Hartverwarmende steun.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:42 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik voel je. Been there done that.
Maar echt, wat een ruimte nu. Zo bevrijdend.
Nee, die houdt op bij de sloot.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hier is het iets beter te zien. De Zonseweg (rechtsboven) gaat over de sloot
https://www.google.nl/map(...)g!2e0!7i13312!8i6656
Je komt dan precies op die parkeerplaat uit.
Uitschakelen geeft volgens mij netjes een melding, dat het toestel uitgezet is. Misschien beschikte de dader over een jammer, of het toestel lag vrij snel in het water.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:28 schreef Stupidisco het volgende:
Iemand nog een theorie over de telefoon?
"Ze had met een groep klasgenootjes bij het skateparkje bij de rotonde Bikkersweg-Westsingel afgesproken. "Vanaf daar zouden ze samen naar een vriendinnetje fietsen om aan een schoolopdracht te werken. Daar is ze alleen nooit aangekomen. Ze hebben berichtjes gestuurd en gebeld, maar de telefoon ging niet eens over."
Zelf merkte de moeder tegen etenstijd dat haar dochter spoorloos was. "Toen ben ik gaan bellen, maar niemand wist waar ze was. De politie is gisteravond hier geweest, maar die kunnen ook niet veel doen. Haar telefoon staat uit".
Bron: artikel van 2 juni 2017 - RTV Utrecht
Mits het verhaal van haar vriendinnetjes klopt en ze haar dus iets na 15:00 uur (nadat Savannah niet is komen opdagen) meteen hebben geprobeerd te bereiken, lijkt het erop dat haar telefoon vanaf moment dat ze van huis vertrok uit stond.
Vind ik toch opvallend.
Wanneer zet je je telefoon helemaal uit?
(ik persoonlijk dus nooit, hooguit op 'stil').
Met ontopic bedoel je die cluedo verhaaltjes met plaatjes onzin van je?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:45 schreef Razor21 het volgende:
Kunnen we aub ontopic blijven ivm over sigaretten te praten?
Hij kan natuurlijk ook gewoon vallen en dat de accu losschiet. Er kunnen misschien wel tientallen redenen te bedenken zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:45 schreef Fer het volgende:
[..]
Uitschakelen geeft volgens mij netjes een melding, dat het toestel uitgezet is. Misschien beschikte de dader over een jammer, of het toestel lag vrij snel in het water.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Weet iemand de daadwerkelijke fietsroute van het meisje?
Niet elke mobieltelefoons is echt waterdicht hoor, want een mobieltje kan hierdoor veel schade oplopen als hij in het water valt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook gewoon vallen en dat de accu losschiet. Er kunnen misschien wel tientallen redenen te bedenken zijn.
Jaquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik stem voor. Tot er een nieuwe update is.
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik stem voor. Tot er een nieuwe update is.
Ken geen smartphone met een losse accu.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook gewoon vallen en dat de accu losschiet. Er kunnen misschien wel tientallen redenen te bedenken zijn.
Wie zegt dat zijn moeder gescheiden is? Dat hij bij zijn moeder woont wil niet zeggen dat ze gescheiden is. Pa kan overleden zijn, ma kan een BOM-moeder zijn (als je weet wat dat is), ma kan lesbisch zijn en samen met ex-partner een "donorkidje" hebben gekregen etc.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je kunt ook gaan samen met wat anderen, zodat het topic een beetje normaal blijft.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:50 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook voor ben, het is nu nog te weinig nieuws voorgekomen.
Dit. Dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Of flikker degenen eruit die de boel elke keer weer laten ontsporen. Lijkt me nog net wat eerlijker naar de rest.
Bijna alle smartphones hadden tot 2 jaar geleden een verwijderbare accu, behalve de iPhone. Tegenwoordig hebben smartphones dat vaak niet meer.quote:
Ja goed idee! Ik las gisteren al een reactie van een modje dat deze users dan lang met vakantie kunnenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Of flikker degenen eruit die de boel elke keer weer laten ontsporen. Lijkt me nog net wat eerlijker naar de rest.
Gaat altijd zo met dit soort topics. Volgespamd met speculaties en aannames omdat er te weinig echt bekend is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn er echt meer dan genoeg hoor. Samsung is pas bij de 6 overgegaan bijvoorbeeld.quote:
Daar mee kunnen de mods niet zo veel aan doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gaat altijd zo met dit soort topics. Volgespamd met speculaties en aannames omdat er te weinig echt bekend is.
Samsung modellen.quote:
Dit gaat (mij iig) niet om speculaties, dit gaat om complete non-discussies over roken en longontstekingen van users, dingen die geen ene hol met het topic te maken hebben. En over ouders van een dood meisje die even tussen neus en lippen door verdacht worden gemaakt. Etc.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gaat altijd zo met dit soort topics. Volgespamd met speculaties en aannames omdat er te weinig echt bekend is.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:51 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Goeie theorie, maar het kan zijn dat de moeder zelf zoon heeft opgebaard en op het wereld neergezet nadat zij ook lesbisch kan zijn.
Maar het kan zijn dat de moeder zelf heeft medeplichtig is, want zij kan een rijbewijs hebben, maar dat zij een busje heeft waarin de dader en het meisje zijn geweest.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:51 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Goeie theorie, maar het kan zijn dat de moeder zelf zoon heeft opgebaard en op het wereld neergezet nadat zij ook lesbisch kan zijn.
Ditquote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom hij op miraculeuze wijze over een brede sloot is gefietst. Geesten hebben magische krachten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zoon doodgeboren, daarna opgebaard en toch weer opgestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |