En wat gaat Spanje daar dan weer aan doen volgens jou ?quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:49 schreef Xa1pt het volgende:Je zegt net dat je het prima vindt als Marokko stopt met pogingen om vluchtelingen die naar Spanje willen tegen te houden. Dat betekent per saldo dus wel degelijk dat Spanje met problemen opgezadeld wordt omdat Nederland koppig doet over een paar illegalen. En daar gaat Spanje dan weer geen zin in hebben.
Geen idee, maar je wil niet allerlei relaties onder druk gaan zetten om een paar illegalen lijkt me.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 14:42 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
En wat gaat Spanje daar dan weer aan doen volgens jou ?
Hiddema in het Lagerhuis over een paar minuten op NPO2.quote:In debat: Hiddema vs. twee scholieren
De beste jonge spreker en debater van Nederland wordt vanavond uitgeroepen door de VARA. Tien finalisten nemen in ‘Op weg naar Het Lagerhuis’ plaats achter de lessenaar. En twee van hen nemen het op tegen één van ’s lands grootste orators: strafpleiter en Kamerlid Theo Hiddema.
Mr. Theo Hiddema — die in december in onze uitzending nog oog in oog stond met zijn confrère mr. Gerard Spong over de Marokkanen-uitspraak van Wilders — verdedigt vrijdag de stelling ‘Nederland moet zelf beslissen wie hier als asielzoeker wordt opgevangen’.
De jury bestaat uit Kamervoorzitter Khadija Arib, politiek verslaggever Xander van der Wulp en presentatrice Linda Hakeboom. Ze beoordelen vijf scholieren van het Praedinius Gymnasium Groningen en hun tegenstanders, vijf scholieren van De Nassau uit Breda.
Twee afgevaardigden van de scholen, Enno en Itaï, stappen de arena in met Hiddema. Ze lijken beiden goed in de smaak te vallen bij de driekoppige jury.
Best wel krankzinnig dat dit niet vanzelfsprekend is.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:18 schreef Sylv3se het volgende:
‘Nederland moet zelf beslissen wie hier als asielzoeker wordt opgevangen’.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:42 schreef YazooW het volgende:
Enno en Itai hebben vooraf verhaaltjes ingestudeerd.
Wtf ze heten echt zoquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:43 schreef YazooW het volgende:
Aan hun naam te zien komen ze uit de binnenring Amsterdam.
Opgefokte omhooggevallen tieners die zichzelf willen bewijzen. Pubers zien zichzelf als volwassenen. Ze deden alsof het debat al gegroeid was tot een fel debat. Echter zijn ze zelf net als het debat nog lang niet volgroeid. Ik zat zelf ook ooit in die fase, maar niet zo ernstig als dit.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:56 schreef JanCees het volgende:
Waarom praten ze allemaal zo snel en gehaast
Absoluut niet de moeite waard naar mijn mening. Maar via de website van de npo moet je het wel kunnen vinden vermoed ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is dit nog ergens terug te horen / kijken.
Europese verdeelsleutel is beter voor Europa als geheel.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Best wel krankzinnig dat dit niet vanzelfsprekend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |