Wel jammer dat jij geen pics stuurtquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:21 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Een douchebag die even laat zien hoe klein z'n piemeltje is en zich te goed voelt om z'n vrouwelijke company te helpen met zware dingen, een deur openhouden etc. Is wel aantrekkelijk omdat ze zich dan mannelijker voelen? Ik vat hem niet.
Hoe is gelijkwaardig zijn opwindend voor een vrouw...
En dat wel van vrouwen verwachten? Tja, daar ga je als je gelijkwaardigheid niet snapt.quote:
Volgend jaar weer een weekje zomer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:22 schreef Harmankardon het volgende:
We slaan de zomer over, de herfst is hier![]()
Fijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:22 schreef Harmankardon het volgende:
mietjes, het regent ook even na drie prachtige weken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:22 schreef Harmankardon het volgende:
Wordt de kans wel wat groter dat hij naar jou toe loopt omdat die andere vrouwen nóg verder zitten.quote:
Goed voor de plantjes.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mietjes, het regent ook even na drie prachtige weken.
Ik stop hem dan gewoon vol met bier, dan vergeet hij de seks hopelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt de kans wel wat groter dat hij naar jou toe loopt omdat die andere vrouwen nóg verder zitten.
Ben je weer 100% ontgeild?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik stop hem dan gewoon vol met bier, dan vergeet hij de seks hopelijk
Gun hem ook zijn 1m34 lol.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Bier.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig kan je altijd op het Nederlandse weer rekenen om alle vorm van zin in wat dan ook compleet om zeep te helpen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Weer helemaal mijn saaie zelf. Het zal het weer wel geweest zijn.
Ik kan weer rustig slapen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Weer helemaal mijn saaie zelf. Het zal het weer wel geweest zijn.
En wanneer. En hoe.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waarom jij hem getimed hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |